Ja omdat je dan geen kruimel meer overhoudt!quote:Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef ripley1 het volgende:
[..]
brox mag bij mij nu nog niet eens zonder supervisie in mijn kasten komen
Ook niet 's morgens in zn broxer om een ontbijtje voor je te maken?quote:Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef ripley1 het volgende:
[..]
brox mag bij mij nu nog niet eens zonder supervisie in mijn kasten komen
jamaar ik heb beschaafde vrienden die niet een 2l fles cola of een heel kratje bier ophebben voordat het ook maar de kaans heeft gekregen warm te wordenquote:Op maandag 7 december 2009 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de zomer haal je gewoon steeds een nieuwe voorraad uit de koelkast als de oude bijna op is! Maar gewoon zorgen dat er altijd wat ligt.
Jammer dat Adje er 's ochtends niet meer wasquote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook niet 's morgens in zn broxer om een ontbijtje voor je te maken?
dat................. vond ik wat minder ergquote:Op maandag 7 december 2009 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer dat Adje er 's ochtends niet meer was
Ja, dan wordt het per keer schenken!quote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar ik heb beschaafde vrienden die niet een 2l fles cola of een heel kratje bier ophebben voordat het ook maar de kaans heeft gekregen warm te worden
quote:Op maandag 7 december 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat................. vond ik wat minder erg
Nee, als ik een gast heb maak ik het ontbijt. En als hij straks weer een eigen huis heeft mag hij het ontbijt makenquote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook niet 's morgens in zn broxer om een ontbijtje voor je te maken?
Denk jij dat we dat zouden doen?? Dat is een risico dat ik niet durf te lopen.. tenzij ik mee zou willen doen eventueelquote:Op maandag 7 december 2009 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het in ieder geval erg schattig dat ontbijt op bed. Al was ik wel blij dat hij en ik inmiddels naar de douche verkast warenStel je voor dat je ergens op in liep ineens!
Tegen Tibo zei ik altijd: Ge wit war't stat he! want daar valt niet tegenop te lopen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het per keer schenken!
Ja nu hoorden we gewoon klop-klop=-klop en hoopten we dat jullie het water zouden horen lopen en dus niet de badkamer in zouden gaanquote:Op maandag 7 december 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk jij dat we dat zouden doen?? Dat is een risico dat ik niet durf te lopen.. tenzij ik mee zou willen doen eventueel
27 December is de laatste van dit jaar, in de grote zaal.quote:Maareehmmm Ang3l, wanneer gaan we weer dansen?!Vond het een goed feestje met toffe mensen! Er moet meer gedanst worden!
Lauwe zooi.quote:Op maandag 7 december 2009 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de zomer haal je gewoon steeds een nieuwe voorraad uit de koelkast als de oude bijna op is! Maar gewoon zorgen dat er altijd wat ligt.
De 27e ga ik niet halen, dan ben ik net terug van wintersport en die donderdag erop ga ik waarschijnlijk weer voor 4 dagen wegquote:Op maandag 7 december 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
27 December is de laatste van dit jaar, in de grote zaal.
En de campingdisco lijkt me ook wel een leuk feestje voor ons
Zie je elkaar op dat moment nog wel als "gasten"?quote:Op maandag 7 december 2009 17:36 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nee, als ik een gast heb maak ik het ontbijt. En als hij straks weer een eigen huis heeft mag hij het ontbijt maken
De 27ste is mijn moeder jarigquote:Op maandag 7 december 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu hoorden we gewoon klop-klop=-klop en hoopten we dat jullie het water zouden horen lopen en dus niet de badkamer in zouden gaan
[..]
27 December is de laatste van dit jaar, in de grote zaal.
En de campingdisco lijkt me ook wel een leuk feestje voor ons
Of nou de vloeistof in een fles van 1l lauw wordt of in een glas van 1l, dat maakt niet zoveel uit he?quote:Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Lauwe zooi.![]()
Koelkast is 4 meter lopen. Of je doet zoals een vriend van me, glazen waar 1 liter in kan.
O sorry... ja,... ik ben dus niet op het feestje van Queen-Mum. Ik ben in de Danssalon.quote:
Een 1 liter glas is meestal met een handvat hequote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of nou de vloeistof in een fles van 1l lauw wordt of in een glas van 1l, dat maakt niet zoveel uit he?
In een glas nog sneller zelfsm, want dat hou je vast!
Ooit geprobeerd ijsblokjes in een flessenhals te proppen?quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of nou de vloeistof in een fles van 1l lauw wordt of in een glas van 1l, dat maakt niet zoveel uit he?
In een glas nog sneller zelfsm, want dat hou je vast!
*Ader op voorhoofd begint te kloppen, gevolgd door die in de nek*quote:Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry... ja,... ik ben dus niet op het feestje van Queen-Mum. Ik ben in de Danssalon.
En Snuit... ik vergat te zeggen dat friso de 18e is.
Ons soort is goed in grote dingen in kleine gangen proppen, maar nee... dat heb ik nog nooit gedaan!quote:Op maandag 7 december 2009 17:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd ijsblokjes in een flessenhals te proppen?![]()
Niet echt in de echte zin van het woord, maar ik heb er moeite mee om mijn huis prijs te geven zeg maarquote:Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je elkaar op dat moment nog wel als "gasten"?
verdoof je ze wel eerst?quote:Op maandag 7 december 2009 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mini-singles-nijmegen-meet, toedels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |