Je weet dat dat nooit goed gata, 2 diva's op 1 feest.quote:Op maandag 7 december 2009 17:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*Ader op voorhoofd begint te kloppen, gevolgd door die in de nek*
You owe me big time for this!quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat dat nooit goed gata, 2 diva's op 1 feest.
En dan is het weer HAAR avond en je weet hoe slecht ik daar tegen kan.
Het is beter zo. Ik stuur wel een kaartje.
Ze kennen me al dat scheelt!quote:
Is dat ooit anders geweest?quote:Op maandag 7 december 2009 17:45 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb het idee dat er hier altijd zwaar veel gePMt word.
De 18e, dat is een after birthdaydag! dan kan ik niet hoor, dan zit ik in de auto naar de heidi'squote:Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry... ja,... ik ben dus niet op het feestje van Queen-Mum. Ik ben in de Danssalon.
En Snuit... ik vergat te zeggen dat friso de 18e is.
Mooi. Dan kan je ze makkelijker verdovenquote:
Jaquote:Op maandag 7 december 2009 17:43 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Niet echt in de echte zin van het woord, maar ik heb er moeite mee om mijn huis prijs te geven zeg maar![]()
I control ma house!
En heb je al een date inmiddels?quote:Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Er zit een vette delay in dan, kheb nog niks
doe nog wel een keer op crap danquote:Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Er zit een vette delay in dan, kheb nog niks
O bitch please. Was jij 6 Nov bij mijn papa? Nee he?quote:
Dat is gewoon creapyquote:Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef Ang3l het volgende:
<knip>
Ik moest ff gaan zitten op dat moment
Weet ik hetquote:
Die taalquote:Op maandag 7 december 2009 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please. Was jij 6 Nov bij mijn papa? Nee he?
Neeeee, je had het te druk met je matties!
Ik heb ooit eens een Pools meisje gedated, eerste keer dat ze bij me bleef slapen was ik dr opeens kwijt, en nee ze was er neit vandoor met mijn geld, ze had de hele keuken geboend, want dat is de taak van de vrouwquote:
Precies.quote:
Nou altijd al dusquote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Weet ik hetIk ben niet zo van de PM , Twitter, SMS, MSN etc......
Onbegrijpelijkquote:
Nou hallo, dat kaartje hing wel aan een jurk hoor. Oke, het was een hand-me-down uit de 2008 collectie van Mark Jacobs, maar haar stond ie vast leuk!quote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die taalEn nog wel waar het plebs bij is
En dat jacht vond ie zeker maar niks wat er lag voor hem? Hmmm? Nee, jij met je kaartje....
Ik zeg ook niet dat er geen aanbod isquote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou altijd al dus
[..]
OnbegrijpelijkNormaal is in singles elke nieuwe vrouw vers vlees eigenlijk
Dat was haar taak.quote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Pools meisje gedated, eerste keer dat ze bij me bleef slapen was ik dr opeens kwijt, en nee ze was er neit vandoor met mijn geld, ze had de hele keuken geboend, want dat is de taak van de vrouw.
Call me crazy, maar dat trok ik niet hoor.
Green card is wat ze wilde vermoed ikquote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Pools meisje gedated, eerste keer dat ze bij me bleef slapen was ik dr opeens kwijt, en nee ze was er neit vandoor met mijn geld, ze had de hele keuken geboend, want dat is de taak van de vrouw.
Call me crazy, maar dat trok ik niet hoor.
Dat deed ze dan ook wel, nee serieus, pijpen was echt geen probleem, beffen mocht niet, dat hoorde nietquote:
Toevallig Lewis Black op tv gezien afgelopen zaterdag? Met name over Twitterquote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou altijd al dus
[..]
OnbegrijpelijkNormaal is in singles elke nieuwe vrouw vers vlees eigenlijk
ok ok keep your panties on.quote:Op maandag 7 december 2009 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hallo, dat kaartje hing wel aan een jurk hoor. Oke, het was een hand-me-down uit de 2008 collectie van Mark Jacobs, maar haar stond ie vast leuk!
quote:Op maandag 7 december 2009 17:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen aanbod is
Toos.quote:Op maandag 7 december 2009 17:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
LOL ik wil Rip opslaan in mn foon en bedenk me dat ik heul niet weet hoe ze heet in het echt!
quote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ze dan ook wel, nee serieus, pijpen was echt geen probleem, beffen mocht niet, dat hoorde niet.
Duurde niet lang allemaal.
quote:Op maandag 7 december 2009 17:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Toevallig Lewis Black op tv gezien afgelopen zaterdag? Met name over Twitter
Ik dacht mijn naam was nog wel algemeen bekend but noquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik dacht mijn naam was nog wel algemeen bekend but no
Ik zit in de friendzone, maar toch kan ik seks krijgenquote:Op maandag 7 december 2009 17:48 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
En je krijgt zelf nog seks ook, ideaal![]()
Soms mekkeren die mannen alleen terug, das jammer.
Daaaaaaaaagquote:
Da,s wel een minpunt ja.quote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ze dan ook wel, nee serieus, pijpen was echt geen probleem, beffen mocht niet, dat hoorde niet.
Duurde niet lang allemaal.
Wilde sex de rest van de avond en nacht dusquote:
Heeey girly...quote:
Hey ik wil best stemmen maar waar zit in godsnaam de stemknop of link oid?quote:Op maandag 7 december 2009 18:00 schreef ripley1 het volgende:
http://www.bnn.nl/page/coenensandershow
Even stemmen op EAnita en Ed voor de beste kerstsingle, mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |