ehm... misschien is zij ook niet verliefd op jou, wil ze geen relatie en vindt ze het prima zo.quote:Op maandag 7 december 2009 01:21 schreef Keep_Walking het volgende:
En voor de duidelijkheid, ik vind het prima zo. Ik ben niet verliefd op haar en wil geen relatie, maar ik vind het gewoon vreemd.
Wat een eye-opener zo laat op de avond.quote:Op maandag 7 december 2009 01:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen mystieke wezens van een andere planeet, we kunnen gek genoeg gewoon dezelfde behoeften en gevoelens hebben als jij.
ja, ik dacht ik meld het even. Anders blijft die arme jongen er zijn hoofd maar over brekenquote:Op maandag 7 december 2009 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat een eye-opener zo laat op de avond.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 7 december 2009 01:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja okay, ik snap het nu zo'n beetje. Zoals iemand hier zei, vrouwen hebben hetzelfde behoeftes als mannen.
TS klaagt niet, lees de OP eens goed.quote:Op maandag 7 december 2009 01:48 schreef Aneurism het volgende:
Kan krijgen of gekregen... Eerst maar eens zien. Daarnaast: Waarom klagen?!
Das toch handig?quote:Op maandag 7 december 2009 01:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan dat eigenlijk? Ik zit in de friendzone met een meisje (zover ik weet dan). Ze zeurt over haar problemen met mij, praat over haar liefdesleven met mij, en ze heeft zelf een keertje gezegd dat ik als een broer voor haar bent. Maar toch krijg ik seks. Hoe werkt dat eigenlijk? Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is?
En voor de duidelijkheid, ik vind het prima zo. Ik ben niet verliefd op haar en wil geen relatie, maar ik vind het gewoon vreemd.
En je krijgt zelf nog seks ook, ideaalquote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Das toch handig?
Ook als chick hoor, een dude die een beetje naar je gemekker luistert omdat ie hoopt op sex
quote:Op maandag 7 december 2009 17:48 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
En je krijgt zelf nog seks ook, ideaal![]()
Soms mekkeren die mannen alleen terug, das jammer.
Agreed. Dan begrijpen ze hun plaats niet meer.quote:Op maandag 7 december 2009 17:48 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
En je krijgt zelf nog seks ook, ideaal![]()
Soms mekkeren die mannen alleen terug, das jammer.
Welke topics praat ik over meisjes die ik heb of kan krijgen? Dit is de eerste topic waar ik over deze onderwerp praat.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Chocolate het volgende:
ik vind jou een beetje een aansteller. Laten zien wat je heb en kan krijgen. Ook uit vorige topics.
Dat ze je neukt is toch goed genoeg, krijg je tenminste nog iets terug voor al dat gezeik wat je moet aanhoren.
Ja, daar hoef je niet over te twijfelen. Als jij niet begrijpt wat hij bedoelt, dan kun je hem negeren of ernaar vragen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..] Deze Dit forum is er omdat ik zulke onderwerpen mag maken toch? Als ik vragen heb ofzo mag ik toch hier komen?
Ik was van plan om hem te negeren, maar toen dacht ik dat ik het maar zou vragen. En sorry dat mijn Nederlands niet perfect is, Nederlands is niet mijn eerste taal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:13 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja, daar hoef je niet over te twijfelen. Als jij niet begrijpt wat hij bedoelt, dan kun je hem negeren of ernaar vragen.
QFT.quote:Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Kravist het volgende:
Godverdomme, dat heb je goed voor elkaar
edit: ik zoek ook nog zo'n meisje, aanmeldingen kunnen via de PM![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |