ehm... misschien is zij ook niet verliefd op jou, wil ze geen relatie en vindt ze het prima zo.quote:Op maandag 7 december 2009 01:21 schreef Keep_Walking het volgende:
En voor de duidelijkheid, ik vind het prima zo. Ik ben niet verliefd op haar en wil geen relatie, maar ik vind het gewoon vreemd.
Wat een eye-opener zo laat op de avond.quote:Op maandag 7 december 2009 01:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen mystieke wezens van een andere planeet, we kunnen gek genoeg gewoon dezelfde behoeften en gevoelens hebben als jij.
ja, ik dacht ik meld het even. Anders blijft die arme jongen er zijn hoofd maar over brekenquote:Op maandag 7 december 2009 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat een eye-opener zo laat op de avond.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 7 december 2009 01:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja okay, ik snap het nu zo'n beetje. Zoals iemand hier zei, vrouwen hebben hetzelfde behoeftes als mannen.
TS klaagt niet, lees de OP eens goed.quote:Op maandag 7 december 2009 01:48 schreef Aneurism het volgende:
Kan krijgen of gekregen... Eerst maar eens zien. Daarnaast: Waarom klagen?!
Das toch handig?quote:Op maandag 7 december 2009 01:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan dat eigenlijk? Ik zit in de friendzone met een meisje (zover ik weet dan). Ze zeurt over haar problemen met mij, praat over haar liefdesleven met mij, en ze heeft zelf een keertje gezegd dat ik als een broer voor haar bent. Maar toch krijg ik seks. Hoe werkt dat eigenlijk? Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is?
En voor de duidelijkheid, ik vind het prima zo. Ik ben niet verliefd op haar en wil geen relatie, maar ik vind het gewoon vreemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |