Die ken ik dan weer niet, maar het klinkt als een tosti met sambal of zoquote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef ripley1 het volgende:
Weet je wat ik stom vind? Dat ik nergens vlamtosti's kan kopen. Dat is een van de goeie dingen waar brabo's me mee hebben geintroduceerd
Jij bent al geweest.quote:
Even regelen & een hele voorraad inslaanquote:
Ik ook niet, maar dat kan vast wel geregeld worden, collega hier naast me heeft er 1 die ik vast mag lenenquote:
In Eindhoven centrumquote:
Jaaaaaa, ik kaap haar heus niet vanavond nog voor je neus weg hoorquote:
Moet donderdag om 7 uur bij villa arena zijn in amsterdam, om 6 uur heb ik wel tijd om even daar langs te hupsenquote:
Ja idd, vanavond is al voorbij...quote:
Ja ik ben gewend dat als je zegt doe mij maar een cola dat je dan gewoon de fles krijgt en een glas. En als er wat mensen bier of wijn willen dat het kratje en de fles er dan gewoon wordt neergezet. Niet dat je bij anderen in de kasten gaat rommelen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Vind je dat vreemd ja? Ik ga niet zomaar in de kasten van een ander rommelen, of koelkast. Tenzij degene ooit heeft aangegeven dat ik dat gewoon mag. En dan nog niet heel snel eigenlijk.
Hahaha...mijn tante werkt er..is volgens mij zelfs manager ofzoquote:
Oooo dus je kunt echt gewoon voor me komen koken?quote:
Ah kee, die ken ik niet. Ik werkte in Zeist en Utrecht en een keer 2 dagen op uitwisseling naar Breda.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kan vast wel geregeld worden, collega hier naast me heeft er 1 die ik vast mag lenen.
Daar kun je alleen bling en gel mee kopen.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, vanavond is al voorbij....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Vind je dat vreemd ja? Ik ga niet zomaar in de kasten van een ander rommelen, of koelkast. Tenzij degene ooit heeft aangegeven dat ik dat gewoon mag. En dan nog niet heel snel eigenlijk.
Ooow, oke. Ja zo doe ik dat idd ook vaak ja.quote:Op maandag 7 december 2009 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja ik ben gewend dat als je zegt doe mij maar een cola dat je dan gewoon de fles krijgt en een glas. En als er wat mensen bier of wijn willen dat het kratje en de fles er dan gewoon wordt neergezet. Niet dat je bij anderen in de kasten gaat rommelen.
quote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Valt mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
ahaaaquote:Op maandag 7 december 2009 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah kee, die ken ik niet. Ik werkte in Zeist en Utrecht en een keer 2 dagen op uitwisseling naar Breda.![]()
Ik ben langer bakker geweest dan ik nu geoloog ben. Wat een wereldbaan. En elke dag een vers product om naar toe te werken!
Jij liep in je boxer ontbijt te maken voor onsquote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]sorry dat ik zomaar in al je kasten rond liep te snuffelen toen ik bij je was...
brox mag bij mij nu nog niet eens zonder supervisie in mijn kasten komenquote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]sorry dat ik zomaar in al je kasten rond liep te snuffelen toen ik bij je was...
In de zomer haal je gewoon steeds een nieuwe voorraad uit de koelkast als de oude bijna op is! Maar gewoon zorgen dat er altijd wat ligt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow, oke. Ja zo doe ik dat idd ook vaak ja.
Alleen in de zomer niet want dan wordt alles lauw
Bij mij zoekt iedereen het maar lekker uit hoor, ga je gangquote:Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef ripley1 het volgende:
[..]
brox mag bij mij nu nog niet eens zonder supervisie in mijn kasten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |