quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Er is bij ons weleens een fles rosé leeggegooid over het bed.Verder heeft mijn meneer ook weleens zijn eigen computermonitor op de grond gegooid, maar die deed het daarna nog wel.
Mijn vader schijnt weleens een deuk in zijn eigen auto getrapt te hebben.
Baarschot-Diessen, dus zeker een half uur van mijn huis vandaanquote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Waar ga je heen, Sarabi?
Ik heb tegenwoordig standaardlijstjes in m'n hoofd
relax zeg!quote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Syrena het volgende:
Zo, ik heb me net aangemeld bij een andere zorgverzekeraarscheelt 30 euro per maand.
En m'n herhalingsrecepten worden nu lekker thuisbezorgdMoet alleen nog regelen dat die bij de online apotheek terechtkomen.
bikini's wegen niets! gewoon meenemenquote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nu weer het probleem dat Meneer licht wil reizen met kerst. In principe ben ik voor, maar ik wil wel veel kleren meeEn m'n eigen snorkelspul! En een leuke feestelijke jurk voor oudjaar! En drie bikini's! etc.
Net goed zo te horenquote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat t mn ex was?psycho...
Neuh, maar in combi met ondergoed voor twee weken, warme kleren voor heen- en terugreis, hemdjes, een lange linnen broek, pyjamabroek, yogabroek, minstens 10 tropische topjes en mijn uitbundg grote toilettas is dat toch alweer een koffer volquote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bikini's wegen niets! gewoon meenemen
Ja zeg! Een relatie met een vrouw brengt gewoon bepaalde dingen met zich mee, waaronder zware koffers. Daar moet hij maar mee leven hoor !quote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, maar in combi met ondergoed voor twee weken, warme kleren voor heen- en terugreis, hemdjes, een lange linnen broek, pyjamabroek, yogabroek, minstens 10 tropische topjes en mijn uitbundg grote toilettas is dat toch alweer een koffer vol
Was dat kast-incident overigens jullie laatste ruzie?
haha ja das waar, moeilijk is dat. Ik neem ook altijd standaard teveel mee.quote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, maar in combi met ondergoed voor twee weken, warme kleren voor heen- en terugreis, hemdjes, een lange linnen broek, pyjamabroek, yogabroek, minstens 10 tropische topjes en mijn uitbundg grote toilettas is dat toch alweer een koffer vol
Was dat kast-incident overigens jullie laatste ruzie?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja zeg! Een relatie met een vrouw brengt gewoon bepaalde dingen met zich mee, waaronder zware koffers. Daar moet hij maar mee leven hoor !
![]()
afgelopen vakantie naar Egypte had ik 10 kilo overgewicht veroorzaakt, gelukkig hoefden we niet extra te betalen dankzij een aardige transavia-mevrouw - maar handig was het niet
Nja, het is wel een beetje irritant, want we moeten toch eigenlijk met backpacks op reis, omdat een aantal van onze slaapadressen niet met de auto te bereiken zijn. Ik ga er nog eens over nadenken. En misschien toch maar met weinig spul op pad.quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja zeg! Een relatie met een vrouw brengt gewoon bepaalde dingen met zich mee, waaronder zware koffers. Daar moet hij maar mee leven hoor !
![]()
afgelopen vakantie naar Egypte had ik 10 kilo overgewicht veroorzaakt, gelukkig hoefden we niet extra te betalen dankzij een aardige transavia-mevrouw - maar handig was het niet
wat goed!quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?. Op een zonvakantie? Wij doen naar Griekenland en zo altijd gewoon samen met één koffer. En naar New York zaten we met z'n tweeën nog onder het gewicht wat je per persoon mee mag nemen.
.
Waaronder een aambeeld?quote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat goed!
mijn lief en ik hadden op een stedentrip naar Londen op de heenweg een gezamenlijke tas van 4.5 kg.
Op de terugweg was ie 17 kg![]()
maar ik had wel leuke dingen gehaald
Ik heb gewoon met all stars rond gebanjerd, maar goed dat was ook maar een dachtochtje dus echt ver kwam je niet.quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso: is iemand hier in het bezit van tropenschoenen of aanverwant schoeisel? Is dat wat? Ik heb alleen maar van die wandelschoenen Zwitserland-stijl, lekker zwaar en warmMaar om nou met sneakers aan in het regenwoud te gaan wandelen is ook zowat
quote:Op maandag 7 december 2009 16:36 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met all stars rond gebanjerd, maar goed dat was ook maar een dachtochtje dus echt ver kwam je niet.
blote voeten in all stars en sokken in m'n broekzak, omdat ik me bijna had verslapen![]()
quote:
ik zou voor iets kiezen waarop je inderdaad hele lange wandeltochten goed vol kunt houden.quote:Op maandag 7 december 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik begreep wel dat je moest rekenen op vrij... pittige wandelingen. All Stars zijn leuk voor naar m'n werk, maar niet waterdicht en weinig grip. EN ik krijg er blaren van, als ik er meer dan een uur op loop.
Oh, dat sowieso. Maar de vliegreis is niet zo het probleem; ik denk dat de boottocht lastiger wordt. Ah well.quote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik zou voor iets kiezen waarop je inderdaad hele lange wandeltochten goed vol kunt houden.
Maar kun je anders niet gewoon die schoenen aandoen in het vliegtuig? En dan je slippertjes en leuke schoentjes-voor-erbij in de koffer? Dat weegt allicht minder.
wat leuk!quote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde trouwens vrijdag nog het kookboek van de Hummingbird Bakery kopen, maar uiteindelijk besloten het niet te doen omdat december zo al duur genoeg is, en toen kreeg ik hem vrijdagavond van de broers van m'n vriend als laat verjaardagscadeautje! Echt zo toevallig! Ik was er dus heel blij mee..
Het is ook een soort Hema, maar dan met veel onzinniger spulquote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat leuk!
@CF Muji is voor mij net als de Hema, ik kan er echt niet doorheen lopen zonder ineens van alles dringend nodig te hebben en hebberig te worden enzo
Ik heb ooit bij 40 graden door mul zand moeten rennen met die dingen, dus wat dat betreft moet ik ook gewoon niet miepen. Maar ik heb wel van die echt heel zware schoenen! candaar dat ik ze ook altijd in het vliegtuig draag, om kilo's te sparenquote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Syrena het volgende:
CF ik heb in Cuba gewoon mijn wandelschoenen aangehad. Ik heb wel lage.
En de exmeneer heeft 6 maanden Zuid-Amerika gedaan op hoge wandelschoenen.
Ik doe ze altijd aan in het vliegtuig, hoeven ze niet in m'n tas
Hehe, dat was mijn eigen koffer dus ook nog - ik had dus 30 kilo meegenomen. Grootste deel was veroorzaakt door de 6 paar schoenen (quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?. Op een zonvakantie? Wij doen naar Griekenland en zo altijd gewoon samen met één koffer. En naar New York zaten we met z'n tweeën nog onder het gewicht wat je per persoon mee mag nemen.
.
er zit een Muji in Uppsala, erg fijn!quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat leuk!
@CF Muji is voor mij net als de Hema, ik kan er echt niet doorheen lopen zonder ineens van alles dringend nodig te hebben en hebberig te worden enzo
mazzelaar!quote:Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
er zit een Muji in Uppsala, erg fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaahw wat liefquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef huuphuup het volgende:
oh palladiums![]()
das jeugdsentiment voor mij zeg!
En ehm, nouja voor de geinteresseerden weer, er zijn foto's! <3
quote:Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Mooie baby'moet' niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het waren geen teenslippers, maar met bandjes over de voet en redelijke zool. Dat zand zelf is het probleem niet, dat het zand loeiheet was, dat was wel wat vervelend.quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh, wat een mooitje
Sigme, ik ga eens zoeken! Was dat niet super-irritant, door het zand met je slippers?
nou hè? het spat er vanafquote:Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Aaahw wat lief. En zie BJ eens gelukkig wezen ...
Zag je naam staan en wilde net zeggen, je hebt een date!quote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef Merel het volgende:
Help, zo date, en niks om aan te trekken!
*rent rondjes door het huis op zoek naar kleren*
jurkje!quote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef Merel het volgende:
Help, zo date, en niks om aan te trekken!
*rent rondjes door het huis op zoek naar kleren*
Namibie, toch? Staat ook hoog op mijn verlanglijst, misschien volgend jaar kerst i.c.m. Zuid-Afrikaquote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Het waren geen teenslippers, maar met bandjes over de voet en redelijke zool. Dat zand zelf is het probleem niet, dat het zand loeiheet was, dat was wel wat vervelend.
Maar het was wel heeeeeeeel mooi. (Net niet de Sossusvlei bekeken trouwens, de entree met gidsen en touristen en landrovers stond ons tegen, we zijn naar een verlaten vallei er vlak naast gewandeld.)
Waar ga jij nu precies heen en wat ga je allemaal doen? Iets met een boot en junglewandelen?
Ja, Namibië. Gedaan i.c.m. een stukje Z-A (vanaf Kaapstad).quote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Namibie, toch? Staat ook hoog op mijn verlanglijst, misschien volgend jaar kerst i.c.m. Zuid-Afrika
Klinkt als een druk programma, ook met rustdagen. Maar vast geweldig. Hoe kom je daar nu zo terecht?quote:Wij gaan met de kerst twee weken naar Puerto Rico. Paar dagen San Juan, paar dagen ecolodge in het regenwoud/bergen, paar dagen klein eiland uit de kust (waar je geweldig schijnt te kunnen kanoen en snorkelen), paar dagen stadjes in zuid & west bekijken, paar dagen in de bergen in een resort met yogalessen 's ochtends
Hopelijk precies de juiste mix van strand/relaxvakantie en actief!
Ah, Jingjang, vingerspitzengefuhl, cultuur en milieu dus.quote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Afweging zonuren&temperatuur vs. ticketprijs
hihi alleen geroken aan La Chouffe?quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef Laureline het volgende:
Waar heb je een kinderfysiotherapeut voor nodig, huuphuup? En hoe oud is je kind?
Ik lurk duidelijk nooit in OUD, ben toch al voorzien![]()
Lijstje vandaag ih kader van de Wederopbouw:
O: bak yoghurt, mandarijn, grapefruitsap, bak frambozen met vanilleyoghurt
T: 2 cappuccino
L: roerei met toast
D: Thaise salade met gamba's, halve Caesarsalade, paar frietjes, 2 bitterballen, en alleen even geroken aan een La Chouffe![]()
T: cappuccino
En zopas de musketkransen in de AH weerstaan! Nog maar 3 weken standvastig zijn nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daph waarom kun je er niet minder maken dan? Kun je alleen per twaalf maken?
En och, anders eten je collega's er toch wat extra? Vinden ze vast niet erg![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi alleen geroken aan La Chouffe?kaboutersnuiven
de fysiotherapie is voor een voorkeurshouding.Ik kon geen kleine muffinvormen vinden, en heb er zelf alleen eentje voor 12 stuks. Ik weet dat er een aantal zijn die het errug lekker vinden, dus ik hoop maar dat ze meer eten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daph waarom kun je er niet minder maken dan? Kun je alleen per twaalf maken?
En och, anders eten je collega's er toch wat extra? Vinden ze vast niet erg
Neem er ook nog wel een paar mee voor bij vriendje thuis.. Hm, misschien komt het toch nog goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kon geen kleine muffinvormen vinden, en heb er zelf alleen eentje voor 12 stuks. Ik weet dat er een aantal zijn die het errug lekker vinden, dus ik hoop maar dat ze meer eten danNeem er ook nog wel een paar mee voor bij vriendje thuis.. Hm, misschien komt het toch nog goed
oh ik heb zo'n siliconenmuffin vorm in stukken geknipt dus ik heb er ook eentje van 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijne was namelijk voor 18 stuks maar dat pastte niet in de combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ben ik weer klaar met de spoilers en zeuren enzothnx for listening
hoe doen jullie het eigenlijk met eten enzo? Avondeten dan. Hebben jullie een soort weekplan ofzo? Want ik merk dat ik hier vaak de fout maak om snel & makkelijk (lees: slechts semi-gezond) te maken omdat we altijd last minute boodschappen gaan doen. Maar eigenlijk heb ik er ook een hekel aan om op maandag al te weten wat ik vrijdag ga eten. Lekker handig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dadelijk slapen. Lees morgen wel even bij.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 7 december 2009 23:20 schreef Laureline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En paté-dieet.Als ik er dun mee word, ga ik er een boek over schrijven en dan word ik heul rijk en dan gaan we met z'n allen op een verre, zonovergoten reis!!! Ha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel lekker, een peperpatédieet dan![]()
Ik ga slapen, morgen staat de mini weer in het donker (ieh! Het is echt deprimerend opstaan nu om half acht, diepe duisternis) naast mijn bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu we het toch over mannen hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik háát puinhoop....
hihi, daar moest ik aan denken, XM![]()
Morning!
ik zit met eten voor mijn neus, maar ben nog niet zeker of ik me tochh durf te wegen en in dat geval kan ik niet eerst eten natuurlijk. Dillemma's
Ik ga voor het wegenquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
spannend cali
MoBlo fijn hè als je nieuwe meubels staan?![]()
later als ik groot ben (......) dan wil ik zo'n boekenkast tot aan het plafond, mét laddertje erbij en belachelijk grote leesstoel! Maar dan heb ik natuurlijk ook een grachtenpand met 8 kamers en grote tuin op het zuiden dus dan kan dat. (wederom...
)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]herkenbaar
of dus zo'n huis met een voor en achterkamer (uiteraard heel groot) met boven de doorgang aan beide zijden dus een grote boekenkast, dus ook helemaal tot aan het plafond
of zoiets:
[ afbeelding ]
of dit dus:
[ afbeelding ]
Je bent net mijn moederquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
later als we groot zijn
zo, Mr.Mo is ook weer veilig op z'n werk (hij moet van mij smsen) dus ik kan ook met een gerust hart door
erg eigenlijk, maar zo in het donker op de motor met al die winterdipperige automobilisten, ik vertrouw het gewoon niet (hem wel, maar die malloten niet
)
dus blij dat hij het weer heeft overleefd.
Ha, 3 per week, you wish!quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef P.F het volgende:
12 tentamens over 4 weken? Dus 3 per week? Is op zich te doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eens aan het werk.
Niet meer actief op Fok!
Ja, iemand nog tips? Diner mag zo'n 500-600 Kcal beslaan!quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
ga jezelf lekker verwennen met een uitgebreide D, lekker koken, veel groente, lekker 'sausje'
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En ik heb leuk nieuws gekregen!gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Ik:quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
@ tentamens:
4 - 10 januari: vrij om te leren
11-15 januari: 6 tentamens + een take home exam + short story deadline
18 - 22 januari: 2 tentamens + essay deadline
25-29 januari: 1 tentamenlekker verdeeld
ja maar hállo! ik ging ook al aan de herengracht of t rapenburg wonen... met een zwembad in de kelder, en een bibliotheek met bruine leren stoelen, groene lampjes, en van die boekenkasten tot t plafond zoals bij Van Stockumquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
spannend cali
MoBlo fijn hè als je nieuwe meubels staan?![]()
later als ik groot ben (......) dan wil ik zo'n boekenkast tot aan het plafond, mét laddertje erbij en belachelijk grote leesstoel! Maar dan heb ik natuurlijk ook een grachtenpand met 8 kamers en grote tuin op het zuiden dus dan kan dat. (wederom...
)
Wat fijn Maria!!! Niet dat je ziek bent, tuluk, maar wel dat je onder de 70 bent!! Way to go, Indiaantje!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh PPP, gefeliciteerd!![]()
Mwehe, dit is de eerste keer dat ik ziek ben én afgevallen ben! Weeg nu 69,6 kilo, onder de 70
Nowaiiii. Maarja, dat zit er natuurlijk zó weer aan zodra ik weer normaal eet (ga het zo weer proberen!)
![]()
Faal
Geen verzekering voor P.Fjequote:Bouwmateriaal van de woning
ING verzekert alleen woningen met een stenen bouwaard.
Volgens mij waren gore-tex wandelschoenen het beste voor in de tropen. Die zijn waterdicht maar wel ademend. Maar ook weer erg duur, zeker voor een keertje. Ik zou gewoon mijn leren wandelschoenen gebruiken denk ik, ik loop daar in NL/Europa ook gewoon op in de zomer. Wel met dunnere sokken dan.quote:Op maandag 7 december 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik begreep wel dat je moest rekenen op vrij... pittige wandelingen. All Stars zijn leuk voor naar m'n werk, maar niet waterdicht en weinig grip. EN ik krijg er blaren van, als ik er meer dan een uur op loop.
oh, oke. Maar hoe doe je zo'n appel dan? Gewoon schil eraf halen en kaneel op strooien?quote:Tamashii: aw beterschap! Ik las alleen laatst dat citrusfruit niet zo goed is! Iets met zuurtegraad ofzo? Nouja ik denk ik waarschuw evenKippensoep viel bij mij wel goed! En Adelante raadde gisteren appel + kaneel aan!
Ik las 'wake-up fight'quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Eronder is eronder, MariaLekker hoor!
Ik kreeg net een wake-up light van MeneerEens zie of dat me nou eindelijk gaat helpen om lekker wakker te worden
Hahaha, het eerstvolgende kleinkind van mijn ouders zal idd van mij zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef kwakz0r het volgende:
gefelic trouwens, ppp!
mijn nicht krijgt een kindje! dat wordt ook de eerste baby in de familie sinds mijn broertje 25 jaar geledenen ws. de laatste totdat mijn nicht een tweede krijgt of ík babies ga leggen...gek idee...
Hee, dat ging ik ook al doen, maar dan aan het Wilhelminapark!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja maar hállo! ik ging ook al aan de herengracht of t rapenburg wonen... met een zwembad in de kelder, en een bibliotheek met bruine leren stoelen, groene lampjes, en van die boekenkasten tot t plafond zoals bij Van Stockum![]()
Ik bedacht laatst dat als mijn opa nog overgrootvader wil worden, dat dan mijn nichtje, mijn zus of ikzelf razendsnel zwanger moet worden. Wel jammer dat 'ie het waarschijnlijk niet meer mee zal maken, hij zou het zo leuk vindenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, het eerstvolgende kleinkind van mijn ouders zal idd van mij zijn. Heb er nog nooit zo over nagedacht tot jij dit zei
. Mijn schoonzus en zussen zijn te oud. Bij m'n jongste zus zou het nog kunnen, maar ik reken er niet op.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de 'sint' op schoot![]()
Nee hoor, vind het gewoon leuk om afentoe te zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, dit is het moment waarop we moeten zeggen: hoe dat zo!?
dus:
hoe dat zo?![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de 'sint' op schoot![]()
is het al gelukt? Ik ben aan t werk dus je mag ook wel hier komen afdrukken hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
mijn KUTKUTKTUKTUTKTUTKITKTUKUT printer doet het niet
hij kan wel testpagina's afdrukken maar al het andere komt er wit weer uit. boehoe. en ik moet een klachtenbrief afdrukken en versturen. grom.
(ook goeiemorgen btw)
Euhh geen idee precies? Ik heb iig pas buikgriep vanaf zondagochtend! En da's nu bijna overquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Hoe lang ben je nou al aan het kwakkelen? Volgens mij al een tijdje, niet?
lief van je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is het al gelukt? Ik ben aan t werk dus je mag ook wel hier komen afdrukken hoor
gebouw 1177 *geloof ikhet arsenaal iig. Kamer 020
moblo die fotogeweldig
en die schoenen van Sint inderdaad haha
Gefeliciteerd alle mensen met verse neefjes/nichtjes op komst! Lijkt me leuk
En Maria beterschap
Die van mij ook dan, want ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
dan is mijn tijdsbesef naar de klote![]()
Second thatquote:maar hoe dan ook: dat je maar snel helemaal beter mag zijn
ooooh okay, ik dacht dat je een werkprinter bedoeldequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lief van je!
... ik heb @ work (1167ook wel: het gebouw van nederlands/van eyckhof) ook wel een printer, maar ik zit thuis omdat ik koorts heb en me kapot hoest...
heb t nu maar met de hand geschreven. t ging om een briefje...
Ik ook vorige week!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kreeg net een wake-up light van MeneerEens zie of dat me nou eindelijk gaat helpen om lekker wakker te worden
De mijne staat al sinds vrijdagquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef Sarabi het volgende:
De kerstboom staat![]()
Erg vroeg voor mijn doen maar ga over een paar dagen al op vakantie en anders zou ik er helemaal niet van kunnen genieten
Coolquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:03 schreef Phaidra het volgende:
Wij gaan dit jaar een kick-ass boom kopen geloof ik.We hebben in ons nieuwe huis een vide, en de ruimte daaronder is op zijn hoogst bijna 5 m! In de hoek waar de boom komt, hebben we zeker 3 meter hoogte... Dus nu wil de meneer per se een boom van ca. 2.50 meter...
Ach ja, we hebben een deal dat hij in ieder geval de lichtjes verzorgt, daar ga ik niet aan beginnen met zo'n boom hoor
.
Juist leuk, zo'n boom die ieder jaar hetzelfde is. Heb ik ook. Ik heb ook echt lievelingsengeltjes en zo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn ouders hebben geloof ik al 15 jaar dezelfde ballen![]()
Er komt geloof ik wel af en toe een engeltje bij ofzo maar ik weet al weer precies hoe hun kerstboom eruit gaat zien.
Ik heb zelf niet zo'n zin in een kerstboom, omdat ik op 4 hoog woon, en omdat ik bang ben dat ik binnenkort uit mn huis moet. Weet niet of ik het einde van dit jaar nog haalBijna alle vaste huurders zijn er namelijk al uit, dat betekent dat als je anti-kraak zit je ook snel moet ophoepelen. Hoop dat ik in ieder geval tot midden januari kan blijven..
Lijstje vandaag:
O: omelet met groenten
L: salade met kaas en tomaat, heb geprobeerd er een pistoletje bij te eten maar daar had ik eigenlijk totaal geen zin in, dus 1 hap van een bruin pistoletje![]()
S: ongeveer anderhalf uur sportschool
T: paar blauwe bessen, warme melk met zo'n puur chocostokje
D: kip in braadzak met kruiden en witlofsalade (ben alleen appel vergeten te halen, scheisse!
T: bakje yoghurt met blauwe bessen
Oh en ben na college nog ff een boekenwinkel ingerend voor 'Het spel van de engel' van Carlos blablabla Zafron. Heeft iemand die gelezen?
Nouja soms denk ik, doe even een andere kleur. Alles is altijd zo goud en bruin. Staat wel altijd mooi hoor, daar niet van. En help wel altijd mee met optuigen, kun je al die vertrouwde dingetjes weer uit de dozen halenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Juist leuk, zo'n boom die ieder jaar hetzelfde is. Heb ik ook. Ik heb ook echt lievelingsengeltjes en zo.
En ja, heb ik gelezen, dat boek. Heel goed te doen!
Wij hebben dit jaar voor de 3e keer een compleet nieuw setje ballen gekochtquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Er komt geloof ik wel af en toe een engeltje bij ofzo maar ik weet al weer precies hoe hun kerstboom eruit gaat zien.
Maar het is best leuk, ook als ik nu weer al die kleurtjes zie in de Hema ofzo, word ik toch wel heul hebberig van al dat moois. Ik ga daar wel wat engeltjes en versierseltjes kopen, beetje een verzameling opbouwen voor als ik groot benquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hebben dit jaar voor de 3e keer een compleet nieuw setje ballen gekocht. Best duur grapje eigenlijk. Een paar oude dingen matchen nog wel met de nieuwe ballen (kleursetting aubergine-paars & parelmoer-wittig
), maar veel is t niet.
Nu kunnen we kleurstellingen afwisselen per jaar
Ja, hebberig, dat is het goede woord!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar het is best leuk, ook als ik nu weer al die kleurtjes zie in de Hema ofzo, word ik toch wel heul hebberig van al dat moois. Ik ga daar wel wat engeltjes en versierseltjes kopen, beetje een verzameling opbouwen voor als ik groot ben![]()
Thanks Maria!
* shiny ook een beetje trots is
En beterschap Ewelina!
Humbug!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:44 schreef neen het volgende:Ik heb tegen m'n huisgenoten gezegd dat ze mij niet lastig moeten vallen met een kerstboom want ik heb een godse hekel aan die dingen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Er was taart en slingers en ik kreeg kadootjesquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico!Heb je leuke dingen gedaan gisteren of komt dat nog?
Dit dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd Huup (& Huupmeneer)!En lief cadeautje, zo'n armband!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:35 schreef Syrena het volgende:
Boh nog een uur werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil helemaal niks restorenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefelie Huup en Huupman en MiniHuup!Leuk, een bedelarmband! Kan je hem customizen zeg maar? Wat hangt eraan?
![]()
En mn eten valt tot noch toe goed!![]()
Hoeraaaa!
Syrena: *insert Barbiepoppen om hoofden vanaf te rukken want die kun je iig zodra de bui voorbij is restoren* Smakkerd for joe!
En beterschap Ewelina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dat zal 'em lerenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog een chocoladeletter in mijn postvak, die ga ik NU opetenZO!
quote:
Het is jammer dat je niet in A'dam woont. Ik was vanmiddag in de sportschool en op weg naar buiten viel mijn bek open van de mooie jongen die verderop aan de gewichten hing. Daardoor zag ik niet dat een andere mooierd mij weer zag staren en toen ik dat uiteindelijk wel zag, grijnsde hij heul gemeen naar me.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:09 schreef Syrena het volgende:
JA! *neemt hap*
Ik heb de leuke student al tijden niet meer gezien trouwens![]()
Maar we krijgen geloof ik wel een nieuw pinapparaat
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet in A'dam woont. Ik was vanmiddag in de sportschool en op weg naar buiten viel mijn bek open van de mooie jongen die verderop aan de gewichten hing. Daardoor zag ik niet dat een andere mooierd mij weer zag staren en toen ik dat uiteindelijk wel zag, grijnsde hij heul gemeen naar me.![]()
Ik en mijn rooie kop zijn maar snel doorgelopen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet in A'dam woont. Ik was vanmiddag in de sportschool en op weg naar buiten viel mijn bek open van de mooie jongen die verderop aan de gewichten hing. Daardoor zag ik niet dat een andere mooierd mij weer zag staren en toen ik dat uiteindelijk wel zag, grijnsde hij heul gemeen naar me.![]()
oh ik ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
Wat een boel kerstbomen hier. Ik doe d'r niet aan, ben geen christen.
Laureline, op kantoordagen-dat-ik-met-de-auto-ga sta ik pas om vijf uur op hoor. Op vrijdag (want fietsen) en zaterdag(want liefste moet werken) eerder. En in de zomer op andere dagen soms om half vijf want dan ga ik fietsen.
Als ik jou was zou ik je buik gewoon insmeren met permanente (lichaams)make-up.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:57 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een zonnebankkuur?
Ik zat me te bedenken dat als ik moet optreden in een buikdansoutfit dat ik zo wit ben dat ik licht geef, niet echt mooi
Maar hoever van te voren kan je daar het beste mee beginnen?
Nog on topic, ik dacht altijd dat mijn huid redelijk straks is gebleven ondanks het afvallen maar stond net in mijn bh voor de spiegel een beetje te buikdansen maar dan zie ik toch wel veel los vel/vet![]()
Hopelijk helpen buikspieroefeningen nog een beetje
Heel veel mensen die een kerstboom hebben zijn dat toch niet? Voor veel mensen staat dat zoals Huup zegt echt los van het christendom denk ik hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
Waar sport jijquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Een echte christen heeft volgens mij juist geen kerstboom.. Is een heidens ritueelquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
Laureline, op kantoordagen-dat-ik-met-de-auto-ga sta ik pas om vijf uur op hoor. Op vrijdag (want fietsen) en zaterdag(want liefste moet werken) eerder. En in de zomer op andere dagen soms om half vijf want dan ga ik fietsen.
Ja was volgens mij iets met de Germanen of zo en om te vieren dat het weer langer licht werd?? Zoiets......quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik ook nietmaar voor mij is een kerstboom los komen te staan van de christelijke traditie
was t niet van origine ook iets niet-christelijks?
wat sta jij vroeg op!
Niet echt, ben jarenlang vroeger opgestaan. Maar nu is het wel bedtijdquote:
Dus omdat ze honderd jaar geleden eens hebben bedacht dat de oude germanen de terugkeer van het licht al vierden, is een gewoonte die sind de kerstening van Europa bij de christen hoort heidens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Een echte christen heeft volgens mij juist geen kerstboom.. Is een heidens ritueel
Kerst ja, maar de kerstboom nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef sigme het volgende:
Los van het christendom is het toch een héél christelijke gewoonte hoor.
nou, dat valt behoorlijk mee. in échte strenge kerken komt er geen heidense kerstboom in hoor! in de kerk van mn ouders hebben ze er pas sinds een paar jaar eentje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef sigme het volgende:
Los van het christendom is het toch een héél christelijke gewoonte hoor.
O wat sympathiek van de christenenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kerst ja, maar de kerstboom niet.
Haha PF zo zit het wel ja. Mensen hun feestdagen afnemen vinden ze vaak niet zo leuk, dus dan maar tegelijk laten vallen. Geboorte was waarschijnlijk zelfs midden in de zomer (schapen bleven buiten, dat doen ze zelfs in Israel niet in de winter).
Deze redenering kun je denk ik heul makkelijk door trekken dan niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dus omdat ze honderd jaar geleden eens hebben bedacht dat de oude germanen de terugkeer van het licht al vierden, is een gewoonte die sind de kerstening van Europa bij de christen hoort heidens.
Jaja.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
weet iemand nog ff lekkere liedjes om weer vrolijk en actief van te worden?
Ik moet mijn afwas nog doen namelijk maar heb geen zin
Ja dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wat sympathiek van de christenen. Dat deden ze niet omdat ze het zielig vonden voor de heidenen, maar om de weerstand zo min mogelijk te maken
.
Jij zegt: "Mensen hun feestdagen afnemen vinden ze niet zo leuk, dus dan maar tegelijk laten vallen." Dat komt op mij over als: "Aawwww, wat lief van die christenen dat ze de feestdagen van de heidenen verplaatsen ipv ze helemaal te laten vallenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook?Als je mensen hun feestdagen afneemt, willen ze echt niet naar jouw kant overlopen.
[..]
Iig lekker hyper.
dat komt vanwege de onduidelijke terugverwijzing in chico's zin. het heeft een naam, dangling modifier ofzo...quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij zegt: "Mensen hun feestdagen afnemen vinden ze niet zo leuk, dus dan maar tegelijk laten vallen." Dat komt op mij over als: "Aawwww, wat lief van die christenen dat ze de feestdagen van de heidenen verplaatsen ipv ze helemaal te laten vallen![]()
![]()
". Nou ja zoiets
. Ik ga maar eens slapen
.
LINGUIST-ALERT!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt vanwege de onduidelijke terugverwijzing in chico's zin. het heeft een naam, dangling modifier ofzo...
"ze" slaat niet op de christenen die afnemen, maar op de mensen van wie de feestdagen worden afgenomen.
--> mensen vinden het niet zo leuk als hun feestdagen ze afgenomen worden, etc.
ja het is echt mn innerlijke nerd. ik heb zelfs opgezocht of het nou een pseudo-cleft construction was of een dangling modifierquote:
Die abs faken klinkt wel goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je buik gewoon insmeren met permanente (lichaams)make-up.
Of een beetje foundation met los bronzing poeder mengen..
Desnoods kun je nog abs faken!
Of je smeert met dove sunshine, heb je ook zo een fijn kleurtje
haha geweldigquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja het is echt mn innerlijke nerd. ik heb zelfs opgezocht of het nou een pseudo-cleft construction was of een dangling modifiermaar die zijn allebei niet rechtstreeks overzetbaar op t nederlands dus ik ben voor de laatste gegaan
Glimmende discoballen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef Laureline het volgende:
Wij vieren met onze boom geen kerst, maar kitch!
[ afbeelding ]
Zoiets is het meestal, de mini en ik gaan bijzonder grondig te werk onder het motto: geen boom meer te zien! Wij doen hier ook nooit aan esthetisch verantwoorde kerstbomen in mooie kleurstellingen, het moet wel vloeken![]()
En met lichtjes aan (gekleurde, uiteraard):
[ afbeelding ]
check onze vogels met discoballen![]()
Ik zet wel pas weer een boom neer sinds ik een kind heb, want waar moet ik anders al die piepschuimballen met glitter beplakt die ze op school maken in hangen? Ook vergis ik me altijd bij het kopen van de boom in de grootte van ons huis: het ene jaar moet er een tafeltje bijgesleept omdat anders de hele boom niet boven de vensterbank uitkomt, het volgende jaar sta ik weer een meter van de top af te zagen omdat hij anders niet in de kamer past
Tofquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef Laureline het volgende:
Wij vieren met onze boom geen kerst, maar kitch!
[ afbeelding ]
Zoiets is het meestal, de mini en ik gaan bijzonder grondig te werk onder het motto: geen boom meer te zien! Wij doen hier ook nooit aan esthetisch verantwoorde kerstbomen in mooie kleurstellingen, het moet wel vloeken![]()
En met lichtjes aan (gekleurde, uiteraard):
[ afbeelding ]
check onze vogels met discoballen![]()
Ik zet wel pas weer een boom neer sinds ik een kind heb, want waar moet ik anders al die piepschuimballen met glitter beplakt die ze op school maken in hangen? Ook vergis ik me altijd bij het kopen van de boom in de grootte van ons huis: het ene jaar moet er een tafeltje bijgesleept omdat anders de hele boom niet boven de vensterbank uitkomt, het volgende jaar sta ik weer een meter van de top af te zagen omdat hij anders niet in de kamer past
Oja, daar hangt natuurlijk jouw hele boom mee vol! Dat ben je aan je naam wel verplichtquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Glimmende discoballen!
Coole boom!
Ik had geen idee dat je het ook zo kan lezenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt vanwege de onduidelijke terugverwijzing in chico's zin. het heeft een naam, dangling modifier ofzo...
"ze" slaat niet op de christenen die afnemen, maar op de mensen van wie de feestdagen worden afgenomen.
daar komt nog bij:quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef AKnynke het volgende:
fijn dat het beter gaat Maria!
lijstje van vandaag:
O: muesli met appel, banaan en yoghurt
T: klein stukje taaitaaipop (het hoofd!)
T: mandarijntje
L: 2 boterhammen met kip, bakje ananas, hand pecannoten.
T: mandarijntje
D: geen idee, ga bij een vriendin eten..
quote:Op woensdag 9 december 2009 00:49 schreef loveli het volgende:
Merel, gefeli!! En dat er vanwege de feestdagen maar veel leuke vrijgezelle kerels uit Dubai en New York worden teruggevlogen![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snapte al niet wat Vik nu moeilijk liep te doen..
Dat is wel erg kort door de bocht. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk dat de geboorte van Jezus wel wat eerder gevierd werd al, voordat de christenen de nieuwe orde waren. Dit was namelijk pas rond 400 n.Chr...quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat je het ook zo kan lezen. Dacht dat het wel duidelijk was dat het de heidenen waren waarvan de feestdagen afgenomen zouden worden (de christenen waren de nieuwe orde en konden zelf verzinnen hoeveel en wanneer ze feestdagen wilden houden, daar kan je niets van afpakken). En nu hoop ik dat ik in mn essay duidelijker ben anders snapt de docent straks ook niet wat ik loop te blaten
.
Que?!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:45 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik heb t slankste lijstje vandaag en morgen!
vandaag:
O: 2 boterhammen hagelslag, cracker chocopasta, cracker vruchtenhagel
T:-
L:-
D:-
planning morgen:
O/T/L/D: -
nu hopen dat ik er nog wat van afval
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Que?!
Is een grapje hoop ik?? Of ben je ziek?
Als het serieus is: DOE NORMAAL!!!
Morgen, en niet eten ja vreselijk, ik hoop dat ik niet van mn stokje ga, ga wel veel bouillon drinken dat mag gelukkig wel!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:05 schreef Phaidra het volgende:Ah, okay... Dat is wel minder, lijkt me behoorlijk naar, zo'n onderzoek. Heb je dat onderzoek dan morgen? Sterkte, ook met niet eten!
Je deed het natuurlijk ook om een reactie uit te lokkenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:14 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Moest wel ff hardop lachen om je reactie net![]()
Iddquote:Op woensdag 9 december 2009 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je deed het natuurlijk ook om een reactie uit te lokken.
Sterkte morgen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |