Ik bedacht laatst dat als mijn opa nog overgrootvader wil worden, dat dan mijn nichtje, mijn zus of ikzelf razendsnel zwanger moet worden. Wel jammer dat 'ie het waarschijnlijk niet meer mee zal maken, hij zou het zo leuk vindenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, het eerstvolgende kleinkind van mijn ouders zal idd van mij zijn. Heb er nog nooit zo over nagedacht tot jij dit zei
. Mijn schoonzus en zussen zijn te oud. Bij m'n jongste zus zou het nog kunnen, maar ik reken er niet op.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de 'sint' op schoot![]()
Nee hoor, vind het gewoon leuk om afentoe te zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, dit is het moment waarop we moeten zeggen: hoe dat zo!?
dus:
hoe dat zo?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de 'sint' op schoot![]()
is het al gelukt? Ik ben aan t werk dus je mag ook wel hier komen afdrukken hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
mijn KUTKUTKTUKTUTKTUTKITKTUKUT printer doet het niet
hij kan wel testpagina's afdrukken maar al het andere komt er wit weer uit. boehoe. en ik moet een klachtenbrief afdrukken en versturen. grom.
(ook goeiemorgen btw)
Euhh geen idee precies? Ik heb iig pas buikgriep vanaf zondagochtend! En da's nu bijna overquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Hoe lang ben je nou al aan het kwakkelen? Volgens mij al een tijdje, niet?
lief van je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is het al gelukt? Ik ben aan t werk dus je mag ook wel hier komen afdrukken hoor
gebouw 1177 *geloof ikhet arsenaal iig. Kamer 020
moblo die fotogeweldig
en die schoenen van Sint inderdaad haha
Gefeliciteerd alle mensen met verse neefjes/nichtjes op komst! Lijkt me leuk
En Maria beterschap
Die van mij ook dan, want ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
dan is mijn tijdsbesef naar de klote![]()
Second thatquote:maar hoe dan ook: dat je maar snel helemaal beter mag zijn
ooooh okay, ik dacht dat je een werkprinter bedoeldequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lief van je!
... ik heb @ work (1167ook wel: het gebouw van nederlands/van eyckhof) ook wel een printer, maar ik zit thuis omdat ik koorts heb en me kapot hoest...
heb t nu maar met de hand geschreven. t ging om een briefje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |