abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:44:10 #201
236335 neen
schone schijn
pi_75417752
Ik heb tegen m'n huisgenoten gezegd dat ze mij niet lastig moeten vallen met een kerstboom want ik heb een godse hekel aan die dingen.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:44:39 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75417768
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:44 schreef neen het volgende:
Ik heb tegen m'n huisgenoten gezegd dat ze mij niet lastig moeten vallen met een kerstboom want ik heb een godse hekel aan die dingen.
Humbug!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75418223
Heeft iemand hier ervaring met een zonnebankkuur?
Ik zat me te bedenken dat als ik moet optreden in een buikdansoutfit dat ik zo wit ben dat ik licht geef, niet echt mooi
Maar hoever van te voren kan je daar het beste mee beginnen?

Nog on topic, ik dacht altijd dat mijn huid redelijk straks is gebleven ondanks het afvallen maar stond net in mijn bh voor de spiegel een beetje te buikdansen maar dan zie ik toch wel veel los vel/vet
Hopelijk helpen buikspieroefeningen nog een beetje
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:00:56 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75418328
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn ouders hebben geloof ik al 15 jaar dezelfde ballen
Er komt geloof ik wel af en toe een engeltje bij ofzo maar ik weet al weer precies hoe hun kerstboom eruit gaat zien.
En zo hoort het ook. Kerstmis is een feest van tradities
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_75418886
oooh kerstballen ik hou ervan, ik ben net een ekster, als t maar glimt is het mooi
wij gaan volgende week de kerstboom optuigen en stiekem kijk ik er erg naar uit. Mn kleine meisje is nu al zo gefascineerd van de vlammetjes in de kaarsen en de lampen in de kamer, ik ben erg benieuwd hoe ze reageert op de lampjes in de boom!

Nogmaals beterschap voor alle zieken
Maria, hoe gaat t nu? Hoe is je diner gevallen?

Lijstje:
O: perzikyoghurt (haast...)
L: maisbol met pate
D: Grieks van t restaurant *burp* stifado en tzaziki en giros en van die tomatenrijst enzo
T: grote meringue nomnom.

Overdag zijn er geen T's omdat ik het onverwacht ineens druk had met werken (maak ik dat ook es mee ) en we hebben lekker Grieks gehaald omdat lief en ik vandaag 3 jaar samen zijn en ik heb van hem een bedelarmbandje gekregen, een echte, zo eentje die rammelt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75419069
Gefeliciteerd Huup (& Huupmeneer)! En lief cadeautje, zo'n armband!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75419195
Wat lief Huups
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75419758
Boh nog een uur werken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75419842
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico! Heb je leuke dingen gedaan gisteren of komt dat nog?
Er was taart en slingers en ik kreeg kadootjes . Alleen geen visite, de mensen die konden komen hebben we in het weekend afgebeld omdat het er toen op leek dat ik nog wel een week ziek zou zijn .
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd Huup (& Huupmeneer)! En lief cadeautje, zo'n armband!
Dit dus .

Beterschap Ewelina .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75420057
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:35 schreef Syrena het volgende:
Boh nog een uur werken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:46:22 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75420148
Gefelie Huup en Huupman en MiniHuup! Leuk, een bedelarmband! Kan je hem customizen zeg maar? Wat hangt eraan?

En mn eten valt tot noch toe goed! Hoeraaaa!

Syrena: *insert Barbiepoppen om hoofden vanaf te rukken want die kun je iig zodra de bui voorbij is restoren* Smakkerd for joe!

En beterschap Ewelina!

Mwohh Chico, klinkt tof, als een echte verjaardag, zelfs met slingers!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75420327
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefelie Huup en Huupman en MiniHuup! Leuk, een bedelarmband! Kan je hem customizen zeg maar? Wat hangt eraan?

En mn eten valt tot noch toe goed! Hoeraaaa!

Syrena: *insert Barbiepoppen om hoofden vanaf te rukken want die kun je iig zodra de bui voorbij is restoren* Smakkerd for joe!

En beterschap Ewelina!
Ik wil helemaal niks restoren
SPOILER
pi_75420364
Ik heb nog een chocoladeletter in mijn postvak, die ga ik NU opeten ZO!

Vis een optie? dinsdag 8 december 2009 @ 20:06:25 #214
70532 loveli
N
pi_75421068
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog een chocoladeletter in mijn postvak, die ga ik NU opeten ZO!

Dat zal 'em leren
crap in = crap out
pi_75421190
JA! *neemt hap*
Ik heb de leuke student al tijden niet meer gezien trouwens
Maar we krijgen geloof ik wel een nieuw pinapparaat
pi_75421328
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat zal 'em leren
hahaha

maar ik begrijp je gevoel wel hoor Syrena

Thanks allemaal ik vind het zo lief! Maria ja hij is nog te costumizen haha. Mn lief heeft er vier bedeltjes bij gedaan, een lieveheersbeestje omdat ik die zo leuk vind, een die symbool staat voor hem hahaha omdat hij graag een mini-cooper wil een colaflesje voor mij, omdat ik belachelijke hoeveelheden cola light drink en een zonnetje voor Amélie, omdat ze in de zomer geboren is, op haar geboortekaartje hadden we een klein gedichtje over een zomerkind.

ik vind het zo gezellig rammelen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75421545
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:09 schreef Syrena het volgende:
JA! *neemt hap*
Ik heb de leuke student al tijden niet meer gezien trouwens
Maar we krijgen geloof ik wel een nieuw pinapparaat
Het is jammer dat je niet in A'dam woont. Ik was vanmiddag in de sportschool en op weg naar buiten viel mijn bek open van de mooie jongen die verderop aan de gewichten hing. Daardoor zag ik niet dat een andere mooierd mij weer zag staren en toen ik dat uiteindelijk wel zag, grijnsde hij heul gemeen naar me.

Ik en mijn rooie kop zijn maar snel doorgelopen.
pi_75421617
Mooi cadeau, Huup! Gefeliciteerd met jullie jubileum.

M'n moeder heeft zo'n Pandora-armband waar ook allemaal bedels met symbolische betekenissen aan hangen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75421824
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is jammer dat je niet in A'dam woont. Ik was vanmiddag in de sportschool en op weg naar buiten viel mijn bek open van de mooie jongen die verderop aan de gewichten hing. Daardoor zag ik niet dat een andere mooierd mij weer zag staren en toen ik dat uiteindelijk wel zag, grijnsde hij heul gemeen naar me.

Ik zumba met louter ouwe vrouwen Ergens is er toch iets fout gegaan *krabbelt aan kin*
pi_75422156
Zo, laatste student eruitgewerkt tijd om lekker thuis op de bank onder m'n deken te kruipen
pi_75422505
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef conleche het volgende:

[..]

hahaha
geweldig zulke momenten

Syrena lekker naar huis
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75422548
He he ja ik zit op een sportschool met alleen vrouwen. Niet omdat ik dat perse wilde maar omdat ik die al kende en het er fijn sporten is. Maar ik loop dus wel allemaal lekkere mannen mis.

Over lekkere mannen gesproken, ik werd vanmiddag bijna aangereden door Arie Boomsma op de fiets. Hij lachte naar me en gebaarde dat ik voor mocht. Woei
pi_75423255
Wat een boel kerstbomen hier. Ik doe d'r niet aan, ben geen christen.

Laureline, op kantoordagen-dat-ik-met-de-auto-ga sta ik pas om vijf uur op hoor. Op vrijdag (want fietsen) en zaterdag(want liefste moet werken) eerder. En in de zomer op andere dagen soms om half vijf want dan ga ik fietsen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75423505
lijstjes:

O: boterham appelstroop
L: 2 boterhammen en kop groentesoep
T: appel en cola light ( boterham vergeten)
T: paar cashewnoten, champignons en spa lemon tijdens het koken
A: 2 grote borden met vegetarische paella uit mijn nieuwe vegetarische kookboek dat ik van de goeie ouwe man heb gekregen . was heerlijk maar kun je wel met 4 man van eten dus een extra bord gegeten ook omdat het anders wel erg weinig werd vandaag
T: spa lemon
T: als ik nog iets weg kan krijgen.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_75423810
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
Wat een boel kerstbomen hier. Ik doe d'r niet aan, ben geen christen.

Laureline, op kantoordagen-dat-ik-met-de-auto-ga sta ik pas om vijf uur op hoor. Op vrijdag (want fietsen) en zaterdag(want liefste moet werken) eerder. En in de zomer op andere dagen soms om half vijf want dan ga ik fietsen.
oh ik ook niet maar voor mij is een kerstboom los komen te staan van de christelijke traditie
was t niet van origine ook iets niet-christelijks?

wat sta jij vroeg op!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')