Humbug!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:44 schreef neen het volgende:Ik heb tegen m'n huisgenoten gezegd dat ze mij niet lastig moeten vallen met een kerstboom want ik heb een godse hekel aan die dingen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn ouders hebben geloof ik al 15 jaar dezelfde ballen![]()
Er komt geloof ik wel af en toe een engeltje bij ofzo maar ik weet al weer precies hoe hun kerstboom eruit gaat zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Er was taart en slingers en ik kreeg kadootjesquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico!Heb je leuke dingen gedaan gisteren of komt dat nog?
Dit dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd Huup (& Huupmeneer)!En lief cadeautje, zo'n armband!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:35 schreef Syrena het volgende:
Boh nog een uur werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil helemaal niks restorenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefelie Huup en Huupman en MiniHuup!Leuk, een bedelarmband! Kan je hem customizen zeg maar? Wat hangt eraan?
![]()
En mn eten valt tot noch toe goed!![]()
Hoeraaaa!
Syrena: *insert Barbiepoppen om hoofden vanaf te rukken want die kun je iig zodra de bui voorbij is restoren* Smakkerd for joe!
En beterschap Ewelina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dat zal 'em lerenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog een chocoladeletter in mijn postvak, die ga ik NU opetenZO!
quote:
Het is jammer dat je niet in A'dam woont. Ik was vanmiddag in de sportschool en op weg naar buiten viel mijn bek open van de mooie jongen die verderop aan de gewichten hing. Daardoor zag ik niet dat een andere mooierd mij weer zag staren en toen ik dat uiteindelijk wel zag, grijnsde hij heul gemeen naar me.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:09 schreef Syrena het volgende:
JA! *neemt hap*
Ik heb de leuke student al tijden niet meer gezien trouwens![]()
Maar we krijgen geloof ik wel een nieuw pinapparaat
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet in A'dam woont. Ik was vanmiddag in de sportschool en op weg naar buiten viel mijn bek open van de mooie jongen die verderop aan de gewichten hing. Daardoor zag ik niet dat een andere mooierd mij weer zag staren en toen ik dat uiteindelijk wel zag, grijnsde hij heul gemeen naar me.![]()
Ik en mijn rooie kop zijn maar snel doorgelopen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet in A'dam woont. Ik was vanmiddag in de sportschool en op weg naar buiten viel mijn bek open van de mooie jongen die verderop aan de gewichten hing. Daardoor zag ik niet dat een andere mooierd mij weer zag staren en toen ik dat uiteindelijk wel zag, grijnsde hij heul gemeen naar me.![]()
Ik en mijn rooie kop zijn maar snel doorgelopen.
oh ik ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
Wat een boel kerstbomen hier. Ik doe d'r niet aan, ben geen christen.
Laureline, op kantoordagen-dat-ik-met-de-auto-ga sta ik pas om vijf uur op hoor. Op vrijdag (want fietsen) en zaterdag(want liefste moet werken) eerder. En in de zomer op andere dagen soms om half vijf want dan ga ik fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |