SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En ik heb leuk nieuws gekregen!gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Ik:quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
@ tentamens:
4 - 10 januari: vrij om te leren
11-15 januari: 6 tentamens + een take home exam + short story deadline
18 - 22 januari: 2 tentamens + essay deadline
25-29 januari: 1 tentamenlekker verdeeld
ja maar hállo! ik ging ook al aan de herengracht of t rapenburg wonen... met een zwembad in de kelder, en een bibliotheek met bruine leren stoelen, groene lampjes, en van die boekenkasten tot t plafond zoals bij Van Stockumquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
spannend cali
MoBlo fijn hè als je nieuwe meubels staan?![]()
later als ik groot ben (......) dan wil ik zo'n boekenkast tot aan het plafond, mét laddertje erbij en belachelijk grote leesstoel! Maar dan heb ik natuurlijk ook een grachtenpand met 8 kamers en grote tuin op het zuiden dus dan kan dat. (wederom...
)
Wat fijn Maria!!! Niet dat je ziek bent, tuluk, maar wel dat je onder de 70 bent!! Way to go, Indiaantje!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh PPP, gefeliciteerd!![]()
Mwehe, dit is de eerste keer dat ik ziek ben én afgevallen ben! Weeg nu 69,6 kilo, onder de 70
Nowaiiii. Maarja, dat zit er natuurlijk zó weer aan zodra ik weer normaal eet (ga het zo weer proberen!)
![]()
Faal
Geen verzekering voor P.Fjequote:Bouwmateriaal van de woning
ING verzekert alleen woningen met een stenen bouwaard.
Volgens mij waren gore-tex wandelschoenen het beste voor in de tropen. Die zijn waterdicht maar wel ademend. Maar ook weer erg duur, zeker voor een keertje. Ik zou gewoon mijn leren wandelschoenen gebruiken denk ik, ik loop daar in NL/Europa ook gewoon op in de zomer. Wel met dunnere sokken dan.quote:Op maandag 7 december 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik begreep wel dat je moest rekenen op vrij... pittige wandelingen. All Stars zijn leuk voor naar m'n werk, maar niet waterdicht en weinig grip. EN ik krijg er blaren van, als ik er meer dan een uur op loop.
oh, oke. Maar hoe doe je zo'n appel dan? Gewoon schil eraf halen en kaneel op strooien?quote:Tamashii: aw beterschap! Ik las alleen laatst dat citrusfruit niet zo goed is! Iets met zuurtegraad ofzo? Nouja ik denk ik waarschuw evenKippensoep viel bij mij wel goed! En Adelante raadde gisteren appel + kaneel aan!
Ik las 'wake-up fight'quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Eronder is eronder, MariaLekker hoor!
Ik kreeg net een wake-up light van MeneerEens zie of dat me nou eindelijk gaat helpen om lekker wakker te worden
Hahaha, het eerstvolgende kleinkind van mijn ouders zal idd van mij zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef kwakz0r het volgende:
gefelic trouwens, ppp!
mijn nicht krijgt een kindje! dat wordt ook de eerste baby in de familie sinds mijn broertje 25 jaar geledenen ws. de laatste totdat mijn nicht een tweede krijgt of ík babies ga leggen...gek idee...
Hee, dat ging ik ook al doen, maar dan aan het Wilhelminapark!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja maar hállo! ik ging ook al aan de herengracht of t rapenburg wonen... met een zwembad in de kelder, en een bibliotheek met bruine leren stoelen, groene lampjes, en van die boekenkasten tot t plafond zoals bij Van Stockum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |