abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75400008
Oh, Vik, dat had ik even gemist!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75400035
@ tentamens:

4 - 10 januari: vrij om te leren
11-15 januari: 6 tentamens + een take home exam + short story deadline
18 - 22 januari: 2 tentamens + essay deadline
25-29 januari: 1 tentamen

lekker verdeeld
Ja doei.
pi_75400506
Gefeliciteerd PPP! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75400520
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En ik heb leuk nieuws gekregen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:11:29 #130
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75400566
Gefeli PPP
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75400614
Bedankt allemaal!
pi_75400977
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
@ tentamens:

4 - 10 januari: vrij om te leren
11-15 januari: 6 tentamens + een take home exam + short story deadline
18 - 22 januari: 2 tentamens + essay deadline
25-29 januari: 1 tentamen

lekker verdeeld
Ik:
4 - 10 januari: 6 tentamens
11-15 januari: 5 tentamens
18 - 22 januari: 6 tentamens

En daarvoor nog opdrachten inleveren
pi_75402090
Leuk zeg, PPP Kleine nichtjes&neefjes zijn zo leuk: heel eigen, maar niet van jezelf
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:21:52 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75402691
Oooh PPP, gefeliciteerd!

Mwehe, dit is de eerste keer dat ik ziek ben én afgevallen ben ! Weeg nu 69,6 kilo, onder de 70 Nowaiiii. Maarja, dat zit er natuurlijk zó weer aan zodra ik weer normaal eet (ga het zo weer proberen!)

Faal
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75402795
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
spannend cali

MoBlo fijn hè als je nieuwe meubels staan?
later als ik groot ben (... ...) dan wil ik zo'n boekenkast tot aan het plafond, mét laddertje erbij en belachelijk grote leesstoel! Maar dan heb ik natuurlijk ook een grachtenpand met 8 kamers en grote tuin op het zuiden dus dan kan dat. (wederom... )
ja maar hállo! ik ging ook al aan de herengracht of t rapenburg wonen... met een zwembad in de kelder, en een bibliotheek met bruine leren stoelen, groene lampjes, en van die boekenkasten tot t plafond zoals bij Van Stockum
Kwak
pi_75402863
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh PPP, gefeliciteerd!

Mwehe, dit is de eerste keer dat ik ziek ben én afgevallen ben ! Weeg nu 69,6 kilo, onder de 70 Nowaiiii. Maarja, dat zit er natuurlijk zó weer aan zodra ik weer normaal eet (ga het zo weer proberen!)

Faal
Wat fijn Maria!!! Niet dat je ziek bent, tuluk, maar wel dat je onder de 70 bent!! Way to go, Indiaantje!!
pi_75402950
Bleh, gisteravond weer overgegeven, dus de goede dingen die ik had gegeten gingen er weer uit.
Nu durf ik niet zo veel meer te eten, misschien zo een mandarijn ofzo. :p
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:35:55 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75403068
Thanks Cootje! Ik acht de kans dus alleen niet zo groot dat het eraf blijft (zou wel leuk zijn natuurlijk maar ik heb nu twee dagen belachelijk weinig gegeten ) Toch voelde het stiekem wel stoer om 69,6 op de weegschaal te zien, ook al hield ik mezelf voor dat ik alleen ging wegen omdat ik nieuwsgierig was

Tamashii: aw beterschap! Ik las alleen laatst dat citrusfruit niet zo goed is! Iets met zuurtegraad ofzo? Nouja ik denk ik waarschuw even Kippensoep viel bij mij wel goed! En Adelante raadde gisteren appel + kaneel aan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75403084
mijn KUTKUTKTUKTUTKTUTKITKTUKUT printer doet het niet

hij kan wel testpagina's afdrukken maar al het andere komt er wit weer uit. boehoe. en ik moet een klachtenbrief afdrukken en versturen. grom.

(ook goeiemorgen btw)
Kwak
pi_75403117
Hmmmmm
quote:
Bouwmateriaal van de woning
ING verzekert alleen woningen met een stenen bouwaard.
Geen verzekering voor P.Fje ?
pi_75403131
Eronder is eronder, Maria Lekker hoor!

Ik kreeg net een wake-up light van Meneer Eens zie of dat me nou eindelijk gaat helpen om lekker wakker te worden
pi_75403176
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik begreep wel dat je moest rekenen op vrij... pittige wandelingen. All Stars zijn leuk voor naar m'n werk, maar niet waterdicht en weinig grip. EN ik krijg er blaren van, als ik er meer dan een uur op loop.
Volgens mij waren gore-tex wandelschoenen het beste voor in de tropen. Die zijn waterdicht maar wel ademend. Maar ook weer erg duur, zeker voor een keertje. Ik zou gewoon mijn leren wandelschoenen gebruiken denk ik, ik loop daar in NL/Europa ook gewoon op in de zomer. Wel met dunnere sokken dan.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75403212
quote:
Tamashii: aw beterschap! Ik las alleen laatst dat citrusfruit niet zo goed is! Iets met zuurtegraad ofzo? Nouja ik denk ik waarschuw even Kippensoep viel bij mij wel goed! En Adelante raadde gisteren appel + kaneel aan!
oh, oke. Maar hoe doe je zo'n appel dan? Gewoon schil eraf halen en kaneel op strooien?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75403279
Even snel een lijstje voor ik ga bijlezen.

O: 2 sneetjes brood met 1x pindakaas en 1x gebakken pastei
T: koffie met melk
L: 2 sneetjes brood, denk met brie en cervelaat
T: fruit
D: iets gewokts met rijst
T: koffie met melk, wijntje
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:51:53 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75403634
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Eronder is eronder, Maria Lekker hoor!

Ik kreeg net een wake-up light van Meneer Eens zie of dat me nou eindelijk gaat helpen om lekker wakker te worden
Ik las 'wake-up fight' (geheel in lijn met de TT ). Zou wel raar zijn als je elke ochtend een wake-up fight zou hebben om wakker te worden .

@ Tamashii: appel in stukjes snijden, in de magnetron en dan kaneel . De beroemde microwave-appel van Muis (waar is Muis? )
Niet meer actief op Fok!
pi_75403652
gefelic trouwens, ppp!

mijn nicht krijgt een kindje! dat wordt ook de eerste baby in de familie sinds mijn broertje 25 jaar geleden en ws. de laatste totdat mijn nicht een tweede krijgt of ík babies ga leggen...gek idee...
Kwak
pi_75403677
Haha, nou, ik heb hem weleens een wake-up fight bezorgd hoor. Pillow fight, dat dan weer wel
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:53:35 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75403698
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef kwakz0r het volgende:
gefelic trouwens, ppp!

mijn nicht krijgt een kindje! dat wordt ook de eerste baby in de familie sinds mijn broertje 25 jaar geleden en ws. de laatste totdat mijn nicht een tweede krijgt of ík babies ga leggen...gek idee...
Hahaha, het eerstvolgende kleinkind van mijn ouders zal idd van mij zijn . Heb er nog nooit zo over nagedacht tot jij dit zei . Mijn schoonzus en zussen zijn te oud. Bij m'n jongste zus zou het nog kunnen, maar ik reken er niet op.
Niet meer actief op Fok!
pi_75403817
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja maar hállo! ik ging ook al aan de herengracht of t rapenburg wonen... met een zwembad in de kelder, en een bibliotheek met bruine leren stoelen, groene lampjes, en van die boekenkasten tot t plafond zoals bij Van Stockum
Hee, dat ging ik ook al doen, maar dan aan het Wilhelminapark! Met zo'n boekenkast inderdaad.

Gefeliciteerd PPP!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75403874
Mijn eerste kind zal ook de eerste zijn in mijn familie - mijn zusje is pas 15, en zij is het één na oudste kleinkind (na mij dus ).

Verder vind ik het heel leuk, maar ben ik ook vooral blij dat ik het zelf niet ben .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')