abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75374821
Het vorige deel: Slank #891: waar BJ in een klap weer de slankste is! Gefeli!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75374858
En weer een fipo voor ColdFeet je zou bijna denken dat ik niets beters te doen heb
pi_75374875
Heeft iemand nog een leuk plaatje bij het thema ruzieschade?

Mijn eigen lapo:
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Er is bij ons weleens een fles rosé leeggegooid over het bed. Verder heeft mijn meneer ook weleens zijn eigen computermonitor op de grond gegooid, maar die deed het daarna nog wel.
Mijn vader schijnt weleens een deuk in zijn eigen auto getrapt te hebben.
pi_75374928
Dit was echt voor het eerst dat er bij ons iets is gesneuveld. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75375005
Haha, bij ons is er ook nog nooit iets gesneuveld.

Ik ben wel een keer mijn meneer aangevallen. Toen stond ik echt op zijn borst te timmeren.
pi_75375125
De ergste schade hier was vooral emotioneel: een paar dagen met een rotgevoel rondlopen en stilgezwegen worden . Ik wil altijd wel met spullen gooien, maar vind het zo jammer dat het stuk gaat. Behalve deuren. Daar gooi ik altijd mee. Maar die kunnen hier niet stuk. Iemand die ik ken heeft wel ooit een gat in de badkamerdeur geschopt omdat ie ook wilde douchen en de badkamer te lang bezet was .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 7 december 2009 @ 15:58:52 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75375202
Lau Balen!

Hier nog geen ruzieschade geloof ik! Al heb ik wel eens heel woestig de stekker van de computer eruit getrokken toen meneer lomp was op MSN Waarna ik naar boven stampte Maar dat had geen blijvende schade
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75375216
Ik heb nog nooit echt met dingen gegooit geloof ik
Ben niet snel kwaad te krijgen, ook nog steeds geen ruzie gehad met mijn vriendje
pi_75375250
Ik kan even niks meer bedenken maar ik weet gewoon dat wij meer schade moeten hebben gehad want we konden er wel wat van vroeger. De meeste dingen zijn denk ik gewoon heel gebleven.
Wat Chico zegt herken ik wel, ik wil ook altijd met iets gooien maar dan vind ik het zo zonde.

Jeej trouwens, weer een hoofdstuk van mijn stageverslag af. De eerste versie dan, maar goed. Nu even iets anders doen en dan nog eens doorlezen, dan kan hij naar m'n stagebegeleider. De inleiding en methoden zijn al af, nu alleen nog de resultaten uittypen en dan kan ik losgaan op de discussie.
[/dagboekpost]
  maandag 7 december 2009 @ 16:02:10 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75375343
[reactie op dagboekpost - ben ik dan een dagboek of een schurkige dagboeklezer?] Way to go Mini! Altijd fijn, voel je je accomplished?
pi_75375408
Geen schade. In gedachten wel trouwens *gooit gitaartje van balkon*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75375472
Hmmm boodschappenlijstje aan het maken voor vakantie, nog best lastig
  maandag 7 december 2009 @ 16:05:14 #13
236335 neen
schone schijn
pi_75375477
Gefeliciteerd he Chico!
het lijkt niet wat het is
pi_75375665
Waar ga je heen, Sarabi?

Ik heb tegenwoordig standaardlijstjes in m'n hoofd
pi_75375717
Zo, ik heb me net aangemeld bij een andere zorgverzekeraar scheelt 30 euro per maand.
En m'n herhalingsrecepten worden nu lekker thuisbezorgd Moet alleen nog regelen dat die bij de online apotheek terechtkomen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75375796
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Waar ga je heen, Sarabi?

Ik heb tegenwoordig standaardlijstjes in m'n hoofd
Baarschot-Diessen, dus zeker een half uur van mijn huis vandaan
Lekker een weekje weg met mijn vriendje in zo'n luxe huisje met sauna en zonnebank.
Ow volgens mij heb ik ook nog wel lijstjes van vorige keren, dus zal eens kijken
pi_75375802
Gefeli Chico.
pi_75375969
TVP. Ik heb zin in chocola. :|
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75376016
Argh. Ik heb in m'n hoofd dat ik nu een kerstboom wil. En ik had me nog zo voorgenomen om dit jaar niet in m'n eentje te gaan sjouwen met zo'n boom.
  maandag 7 december 2009 @ 16:18:52 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75376067
Ik heb een oud nepboompje die mn vriend van zn oma gekregen heeft jaren geleden Een grote boom past toch niet Er zitten balletjes en lichtjes bij en alles!

Nou nog optuigen
pi_75376083
Ik heb nu weer het probleem dat Meneer licht wil reizen met kerst. In principe ben ik voor, maar ik wil wel veel kleren mee En m'n eigen snorkelspul! En een leuke feestelijke jurk voor oudjaar! En drie bikini's! etc.
pi_75376250
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Syrena het volgende:
Zo, ik heb me net aangemeld bij een andere zorgverzekeraar scheelt 30 euro per maand.
En m'n herhalingsrecepten worden nu lekker thuisbezorgd Moet alleen nog regelen dat die bij de online apotheek terechtkomen.
relax zeg!
mijn verzekering is niet heel goedkoop met alle aanvullende dekkingen erbij, vroeger was ik vrij makkelijk en stapte ik altijd over naar de goedkoopste, nu met kind check ik toch een stuk beter alle dingen die wel en niet gedekt worden enzo aangezien zij onder mijn verzekering valt.

En over sneuvelen van dingen. Van mijn kant uit is er nog nooit iets gesneuveld. Behalve mn humeur met mn huidige lief heb ik eigenlijk nauwelijks ruzie, hooguit woorden en dat wordt snel weer uitgepraat.

Met mn ex-vriend ging het er heftiger aan toe dat was én een heetgeblakerd typeje, én we woonden ook op zo'n 30 m2. Hij trok tijdens een ruzie die nergens over ging een kast (mijn kast!) van de muur waardoor alles erin stuk viel en ging vervolgens met een skateboard aan de slag om wat er nog heel was te bewerken
had ik al gezegd dat t mn ex was? psycho...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75376270
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nu weer het probleem dat Meneer licht wil reizen met kerst. In principe ben ik voor, maar ik wil wel veel kleren mee En m'n eigen snorkelspul! En een leuke feestelijke jurk voor oudjaar! En drie bikini's! etc.
bikini's wegen niets! gewoon meenemen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 december 2009 @ 16:26:06 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75376372
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]
had ik al gezegd dat t mn ex was? psycho...
Net goed zo te horen

En idd, bikini's kunnen (mits zonder beugels!) zelfs in je jaszak, dus daar merkt je poepemescheetje niks van
pi_75376416
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

bikini's wegen niets! gewoon meenemen
Neuh, maar in combi met ondergoed voor twee weken, warme kleren voor heen- en terugreis, hemdjes, een lange linnen broek, pyjamabroek, yogabroek, minstens 10 tropische topjes en mijn uitbundg grote toilettas is dat toch alweer een koffer vol

Was dat kast-incident overigens jullie laatste ruzie?
pi_75376511
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neuh, maar in combi met ondergoed voor twee weken, warme kleren voor heen- en terugreis, hemdjes, een lange linnen broek, pyjamabroek, yogabroek, minstens 10 tropische topjes en mijn uitbundg grote toilettas is dat toch alweer een koffer vol

Ja zeg! Een relatie met een vrouw brengt gewoon bepaalde dingen met zich mee, waaronder zware koffers. Daar moet hij maar mee leven hoor !

afgelopen vakantie naar Egypte had ik 10 kilo overgewicht veroorzaakt, gelukkig hoefden we niet extra te betalen dankzij een aardige transavia-mevrouw - maar handig was het niet
pi_75376530
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

haha ja das waar, moeilijk is dat. Ik neem ook altijd standaard teveel mee.

Hmm nouja, ik heb wel die avond de huur van mn kamer opgezegd en ben op zoek gegaan naar een andere kamer. (uiteindelijk van r'dam naar leiden verhuisd) en ik ben een maand erna voor een paar maanden naar Frankrijk vertrokken om te gaan werken. Ik had het helemaal gehad
het heeft nog een paar maanden geduurd voor het echt over was (waarin ik hem welgeteld vier keer zag geloof ik), maar dat was wel de doodsteek ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75376614
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja zeg! Een relatie met een vrouw brengt gewoon bepaalde dingen met zich mee, waaronder zware koffers. Daar moet hij maar mee leven hoor !

afgelopen vakantie naar Egypte had ik 10 kilo overgewicht veroorzaakt, gelukkig hoefden we niet extra te betalen dankzij een aardige transavia-mevrouw - maar handig was het niet
Hoe krijg je dat voor elkaar? . Op een zonvakantie? Wij doen naar Griekenland en zo altijd gewoon samen met één koffer. En naar New York zaten we met z'n tweeën nog onder het gewicht wat je per persoon mee mag nemen. .
pi_75376631
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nja, het is wel een beetje irritant, want we moeten toch eigenlijk met backpacks op reis, omdat een aantal van onze slaapadressen niet met de auto te bereiken zijn. Ik ga er nog eens over nadenken. En misschien toch maar met weinig spul op pad.
pi_75376682
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar? . Op een zonvakantie? Wij doen naar Griekenland en zo altijd gewoon samen met één koffer. En naar New York zaten we met z'n tweeën nog onder het gewicht wat je per persoon mee mag nemen. .
wat goed!

mijn lief en ik hadden op een stedentrip naar Londen op de heenweg een gezamenlijke tas van 4.5 kg.
Op de terugweg was ie 17 kg

maar ik had wel leuke dingen gehaald
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 december 2009 @ 16:35:04 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75376737
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat goed!

mijn lief en ik hadden op een stedentrip naar Londen op de heenweg een gezamenlijke tas van 4.5 kg.
Op de terugweg was ie 17 kg

maar ik had wel leuke dingen gehaald
Waaronder een aambeeld?
pi_75376766
Sowieso: is iemand hier in het bezit van tropenschoenen of aanverwant schoeisel? Is dat wat? Ik heb alleen maar van die wandelschoenen Zwitserland-stijl, lekker zwaar en warm Maar om nou met sneakers aan in het regenwoud te gaan wandelen is ook zowat
  maandag 7 december 2009 @ 16:36:44 #33
236335 neen
schone schijn
pi_75376812
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso: is iemand hier in het bezit van tropenschoenen of aanverwant schoeisel? Is dat wat? Ik heb alleen maar van die wandelschoenen Zwitserland-stijl, lekker zwaar en warm Maar om nou met sneakers aan in het regenwoud te gaan wandelen is ook zowat
Ik heb gewoon met all stars rond gebanjerd, maar goed dat was ook maar een dachtochtje dus echt ver kwam je niet.

blote voeten in all stars en sokken in m'n broekzak, omdat ik me bijna had verslapen
het lijkt niet wat het is
pi_75376839
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Waaronder een aambeeld?
16 liter clotted cream en treacle?
pi_75376854
Ieh, die ex die een hele kast omgooit klinkt echt eng, huuphuup! Nouja, het is gelukkig (daarom) een ex. Een vriendin van mij heeft haar man eens een bloempot naar het hoofd gegooid, vanaf het balcon Dat is wel heel erg slechte B-film. Maar ik kan me toch voorstellen dat het even oplucht.
pi_75376879
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:36 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb gewoon met all stars rond gebanjerd, maar goed dat was ook maar een dachtochtje dus echt ver kwam je niet.

blote voeten in all stars en sokken in m'n broekzak, omdat ik me bijna had verslapen

Ik begreep wel dat je moest rekenen op vrij... pittige wandelingen. All Stars zijn leuk voor naar m'n werk, maar niet waterdicht en weinig grip. EN ik krijg er blaren van, als ik er meer dan een uur op loop.
pi_75376975
quote:

[..]

Waaronder een aambeeld?
een heule mooie

bende gek man, toen zat Primark nog niet in Nederland (en de collectie daar is ook 100 keer leuker...)
en het was sale bij Topshop en BikBok. En ik had ook écht écht dingen nodig bij Muji en Whittards. dus mja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75377030
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik begreep wel dat je moest rekenen op vrij... pittige wandelingen. All Stars zijn leuk voor naar m'n werk, maar niet waterdicht en weinig grip. EN ik krijg er blaren van, als ik er meer dan een uur op loop.
ik zou voor iets kiezen waarop je inderdaad hele lange wandeltochten goed vol kunt houden.
Maar kun je anders niet gewoon die schoenen aandoen in het vliegtuig? En dan je slippertjes en leuke schoentjes-voor-erbij in de koffer? Dat weegt allicht minder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75377114
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik zou voor iets kiezen waarop je inderdaad hele lange wandeltochten goed vol kunt houden.
Maar kun je anders niet gewoon die schoenen aandoen in het vliegtuig? En dan je slippertjes en leuke schoentjes-voor-erbij in de koffer? Dat weegt allicht minder.
Oh, dat sowieso. Maar de vliegreis is niet zo het probleem; ik denk dat de boottocht lastiger wordt. Ah well.

Muji is zo leuk Ik heb er voor Meneer ooit een zelfmaak houten dodopuzzelding gekocht. En ze hebben leuke schorten, en en en
pi_75377237
Ik wilde trouwens vrijdag nog het kookboek van de Hummingbird Bakery kopen, maar uiteindelijk besloten het niet te doen omdat december zo al duur genoeg is, en toen kreeg ik hem vrijdagavond van de broers van m'n vriend als laat verjaardagscadeautje! Echt zo toevallig! Ik was er dus heel blij mee. .
pi_75377360
zit nu naast Mr. Mo in de auto en komen terug van de ikea

Schade zonder ruzie:
2 billy's met opzetstuk
een benno

een braadslee
een compleet nieuw servies

ik ben gelukkig
Ja doei.
pi_75377407
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde trouwens vrijdag nog het kookboek van de Hummingbird Bakery kopen, maar uiteindelijk besloten het niet te doen omdat december zo al duur genoeg is, en toen kreeg ik hem vrijdagavond van de broers van m'n vriend als laat verjaardagscadeautje! Echt zo toevallig! Ik was er dus heel blij mee. .
wat leuk!

@CF Muji is voor mij net als de Hema, ik kan er echt niet doorheen lopen zonder ineens van alles dringend nodig te hebben en hebberig te worden enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75377460
CF ik heb in Cuba gewoon mijn wandelschoenen aangehad. Ik heb wel lage.
En de exmeneer heeft 6 maanden Zuid-Amerika gedaan op hoge wandelschoenen.

Ik doe ze altijd aan in het vliegtuig, hoeven ze niet in m'n tas
pi_75377542
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat leuk!

@CF Muji is voor mij net als de Hema, ik kan er echt niet doorheen lopen zonder ineens van alles dringend nodig te hebben en hebberig te worden enzo
Het is ook een soort Hema, maar dan met veel onzinniger spul
Ik kwam er vandezomer een tegen in Barcelona, en sindsdien zie ik ze overal Madrid, Parijs, New York.... Wie weet, in San Juan
  maandag 7 december 2009 @ 16:57:13 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75377592
Da's mooi MoBlo

Beterschap Maria

Wie is jarig??

Lijst:
O: kom magere yoghurt
T: boterham kipfilet
T: kwart komkommer
T: 5 cherrytomaatjes
T: cup a soup kerrie
T: grote granny smith
L: Gebonden champignonsoep, 2 boterhammen 48+ kaas, beker halfvolle melk
T: peer
T: kiwi
T: boterham kipfilet
D: gegrilde tonijn, gekookte worteltjes, spinazie

Even een balansdag, mrogen lopend buffet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75377665
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Syrena het volgende:
CF ik heb in Cuba gewoon mijn wandelschoenen aangehad. Ik heb wel lage.
En de exmeneer heeft 6 maanden Zuid-Amerika gedaan op hoge wandelschoenen.

Ik doe ze altijd aan in het vliegtuig, hoeven ze niet in m'n tas
Ik heb ooit bij 40 graden door mul zand moeten rennen met die dingen, dus wat dat betreft moet ik ook gewoon niet miepen. Maar ik heb wel van die echt heel zware schoenen! candaar dat ik ze ook altijd in het vliegtuig draag, om kilo's te sparen Dikke sokken aan en direct als je je stoeltje hebt gevonden, uittrekken

Ach ja, wat piep ik ook. Het zal vast wel gaan en van een beetje zweetvoeten ga je ook niet dood. En het is toch geen 100% wandelvakantie verder. En als het echt te zwaar is, trek ik die zielige surflaarsjes wel aan
pi_75377711
quote:

[..]

Waaronder een aambeeld?
Hihi
pi_75377758
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hehe, dat was mijn eigen koffer dus ook nog - ik had dus 30 kilo meegenomen. Grootste deel was veroorzaakt door de 6 paar schoenen ( ) en door de 12 boeken die ik per se mee moest nemen (en ook allemaal heb uitgelezen). Verder was het gewoon een gigantische lading kleding .
pi_75378209
ja hoi. weer alleen een lame-oh tvp...

Kwak
  maandag 7 december 2009 @ 17:15:38 #50
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75378267
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat leuk!

er zit een Muji in Uppsala, erg fijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')