quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Er is bij ons weleens een fles rosé leeggegooid over het bed.Verder heeft mijn meneer ook weleens zijn eigen computermonitor op de grond gegooid, maar die deed het daarna nog wel.
Mijn vader schijnt weleens een deuk in zijn eigen auto getrapt te hebben.
Baarschot-Diessen, dus zeker een half uur van mijn huis vandaanquote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Waar ga je heen, Sarabi?
Ik heb tegenwoordig standaardlijstjes in m'n hoofd
relax zeg!quote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Syrena het volgende:
Zo, ik heb me net aangemeld bij een andere zorgverzekeraarscheelt 30 euro per maand.
En m'n herhalingsrecepten worden nu lekker thuisbezorgdMoet alleen nog regelen dat die bij de online apotheek terechtkomen.
bikini's wegen niets! gewoon meenemenquote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nu weer het probleem dat Meneer licht wil reizen met kerst. In principe ben ik voor, maar ik wil wel veel kleren meeEn m'n eigen snorkelspul! En een leuke feestelijke jurk voor oudjaar! En drie bikini's! etc.
Net goed zo te horenquote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat t mn ex was?psycho...
Neuh, maar in combi met ondergoed voor twee weken, warme kleren voor heen- en terugreis, hemdjes, een lange linnen broek, pyjamabroek, yogabroek, minstens 10 tropische topjes en mijn uitbundg grote toilettas is dat toch alweer een koffer volquote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bikini's wegen niets! gewoon meenemen
Ja zeg! Een relatie met een vrouw brengt gewoon bepaalde dingen met zich mee, waaronder zware koffers. Daar moet hij maar mee leven hoor !quote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, maar in combi met ondergoed voor twee weken, warme kleren voor heen- en terugreis, hemdjes, een lange linnen broek, pyjamabroek, yogabroek, minstens 10 tropische topjes en mijn uitbundg grote toilettas is dat toch alweer een koffer vol
Was dat kast-incident overigens jullie laatste ruzie?
haha ja das waar, moeilijk is dat. Ik neem ook altijd standaard teveel mee.quote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, maar in combi met ondergoed voor twee weken, warme kleren voor heen- en terugreis, hemdjes, een lange linnen broek, pyjamabroek, yogabroek, minstens 10 tropische topjes en mijn uitbundg grote toilettas is dat toch alweer een koffer vol
Was dat kast-incident overigens jullie laatste ruzie?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja zeg! Een relatie met een vrouw brengt gewoon bepaalde dingen met zich mee, waaronder zware koffers. Daar moet hij maar mee leven hoor !
![]()
afgelopen vakantie naar Egypte had ik 10 kilo overgewicht veroorzaakt, gelukkig hoefden we niet extra te betalen dankzij een aardige transavia-mevrouw - maar handig was het niet
Nja, het is wel een beetje irritant, want we moeten toch eigenlijk met backpacks op reis, omdat een aantal van onze slaapadressen niet met de auto te bereiken zijn. Ik ga er nog eens over nadenken. En misschien toch maar met weinig spul op pad.quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja zeg! Een relatie met een vrouw brengt gewoon bepaalde dingen met zich mee, waaronder zware koffers. Daar moet hij maar mee leven hoor !
![]()
afgelopen vakantie naar Egypte had ik 10 kilo overgewicht veroorzaakt, gelukkig hoefden we niet extra te betalen dankzij een aardige transavia-mevrouw - maar handig was het niet
wat goed!quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?. Op een zonvakantie? Wij doen naar Griekenland en zo altijd gewoon samen met één koffer. En naar New York zaten we met z'n tweeën nog onder het gewicht wat je per persoon mee mag nemen.
.
Waaronder een aambeeld?quote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat goed!
mijn lief en ik hadden op een stedentrip naar Londen op de heenweg een gezamenlijke tas van 4.5 kg.
Op de terugweg was ie 17 kg![]()
maar ik had wel leuke dingen gehaald
Ik heb gewoon met all stars rond gebanjerd, maar goed dat was ook maar een dachtochtje dus echt ver kwam je niet.quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso: is iemand hier in het bezit van tropenschoenen of aanverwant schoeisel? Is dat wat? Ik heb alleen maar van die wandelschoenen Zwitserland-stijl, lekker zwaar en warmMaar om nou met sneakers aan in het regenwoud te gaan wandelen is ook zowat
quote:Op maandag 7 december 2009 16:36 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met all stars rond gebanjerd, maar goed dat was ook maar een dachtochtje dus echt ver kwam je niet.
blote voeten in all stars en sokken in m'n broekzak, omdat ik me bijna had verslapen![]()
quote:
ik zou voor iets kiezen waarop je inderdaad hele lange wandeltochten goed vol kunt houden.quote:Op maandag 7 december 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik begreep wel dat je moest rekenen op vrij... pittige wandelingen. All Stars zijn leuk voor naar m'n werk, maar niet waterdicht en weinig grip. EN ik krijg er blaren van, als ik er meer dan een uur op loop.
Oh, dat sowieso. Maar de vliegreis is niet zo het probleem; ik denk dat de boottocht lastiger wordt. Ah well.quote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik zou voor iets kiezen waarop je inderdaad hele lange wandeltochten goed vol kunt houden.
Maar kun je anders niet gewoon die schoenen aandoen in het vliegtuig? En dan je slippertjes en leuke schoentjes-voor-erbij in de koffer? Dat weegt allicht minder.
wat leuk!quote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde trouwens vrijdag nog het kookboek van de Hummingbird Bakery kopen, maar uiteindelijk besloten het niet te doen omdat december zo al duur genoeg is, en toen kreeg ik hem vrijdagavond van de broers van m'n vriend als laat verjaardagscadeautje! Echt zo toevallig! Ik was er dus heel blij mee..
Het is ook een soort Hema, maar dan met veel onzinniger spulquote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat leuk!
@CF Muji is voor mij net als de Hema, ik kan er echt niet doorheen lopen zonder ineens van alles dringend nodig te hebben en hebberig te worden enzo
Ik heb ooit bij 40 graden door mul zand moeten rennen met die dingen, dus wat dat betreft moet ik ook gewoon niet miepen. Maar ik heb wel van die echt heel zware schoenen! candaar dat ik ze ook altijd in het vliegtuig draag, om kilo's te sparenquote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Syrena het volgende:
CF ik heb in Cuba gewoon mijn wandelschoenen aangehad. Ik heb wel lage.
En de exmeneer heeft 6 maanden Zuid-Amerika gedaan op hoge wandelschoenen.
Ik doe ze altijd aan in het vliegtuig, hoeven ze niet in m'n tas
Hehe, dat was mijn eigen koffer dus ook nog - ik had dus 30 kilo meegenomen. Grootste deel was veroorzaakt door de 6 paar schoenen (quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?. Op een zonvakantie? Wij doen naar Griekenland en zo altijd gewoon samen met één koffer. En naar New York zaten we met z'n tweeën nog onder het gewicht wat je per persoon mee mag nemen.
.
er zit een Muji in Uppsala, erg fijn!quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat leuk!
@CF Muji is voor mij net als de Hema, ik kan er echt niet doorheen lopen zonder ineens van alles dringend nodig te hebben en hebberig te worden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |