abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75325746
Het vorige deel: Slank # 890 - Waar ik geen leuke TT weet

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:40:30 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75325755
Wat een leuke TT
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75325768
Gefeliciteerd bj !
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:41:40 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75325780
Leuke TT! Gefeliciteerd BJ! . Ik ben benieuwd naar de naam .
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben -ik zou haast zeggen uiteraard ´- wel Sinterklaas gevierd. Gisteren op mijn werk, met een echte Sinterklaas (hij was net echt ) en vandaag rustig thuis met de kinderen. Het mooiste cadeau kreeg ik van mijn zoontje. Kritisch (en verwend ) als hij is, is het nooit goeg genoeg. Maar vandaag zei hij bij het in bed brengen dat zijn cadeau nog mooier was dan hij zich had voorgesteld (een radiografisch bestuurbare hummer )
.
Niet meer actief op Fok!
pi_75325819
ahw een topic voor BJ
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:57:32 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75326150
Wat is eigenlijk SOGGEN of WOGGEN?

* uniekhoorn is blont
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:03:24 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75326276
SOGGEN = studie ontwijkend gedrag (zie de eerste letters van deze woorden) en WOGGEN = werk ontwijkend gedrag .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:04:59 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75326319
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef Viking84 het volgende:
SOGGEN = studie ontwijkend gedrag (zie de eerste letters van deze woorden) en WOGGEN = werk ontwijkend gedrag .
Oja?
Had ik er nooit uit gehaald
Thanks
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:20:13 #9
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75326683
aahhh gefeliciteerd voor BJ, wat leuk zeg, een meisje!

Chico, dat boek wat jij hebt gekregen lijkt mij ook wel leuk en ik herinner me ineens dat jij nog wilde weten welk studieboek ik nu heb, toch? het is in ieder geval "Physiology of sport and exercise" van wilmore, costill en kenney. http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#product_images

Zo, wij hebben ook gegourmet. was gezellig (wat ook wel eens anders is thuis), alleen stinken mijn kleren nu wel naar dat eten en heb ik een hele volle buik (banketstaaf, chocoladeletter, stokbrood met kruidenboter etc.. gelukkig was het m'n junkdag )
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75327220
Hallo.
pi_75327299
zow

ik had even niet door dat ik de lapo had, dus snel een nieuwe gemaakt en toen weer bij op de bank gekropen, wat ik zo dus ook weer ga doen

Vanmiddag mijn schoonouders uitgenodigd om met kerst hier te komen eten. Schoonmoesje is nog veel moe en ga dus lekker haar het werk uit handen nemen en een groots kerstdiner voor ze op tafel zetten Schoonzusje + aanhang komen ook en wellicht oma ook
Dus zit nu helemaal enthousiast te bedenken wat ik allemaal wel niet kan maken en dat ik moet oppassen niet TE veel te maken enzo

Verder is onze auto 'gemaakt' door iets kapot te maken de achterklep kon niet op slot, geen sleutel van dus nu hebben we het knopje stukgemaakt, zodat hij alleen nog vanuit binnen open kan

Morgen een lange studiedag.. essay, vertalingen... mèn! Ik hoop maar dat het goed komt tijdens de tentamenperiode, moet nog zoveel leren! Dus, nu zo maar slapen, tenzij we nog een X-Factor UK kunnen downloaden, in dat geval gaan we die nog even kijken voor het slapengaan!

Welterusten iig iedereen!
Ja doei.
pi_75327393
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:20 schreef _Calimero_ het volgende:
aahhh gefeliciteerd voor BJ, wat leuk zeg, een meisje!

Chico, dat boek wat jij hebt gekregen lijkt mij ook wel leuk en ik herinner me ineens dat jij nog wilde weten welk studieboek ik nu heb, toch? het is in ieder geval "Physiology of sport and exercise" van wilmore, costill en kenney. http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#product_images

Zo, wij hebben ook gegourmet. was gezellig (wat ook wel eens anders is thuis), alleen stinken mijn kleren nu wel naar dat eten en heb ik een hele volle buik (banketstaaf, chocoladeletter, stokbrood met kruidenboter etc.. gelukkig was het m'n junkdag )
Dankje! Ik had me vergist, ik heb vandaag "McGee on Food and Cooking" gekregen en krijg dat andere boek voor mijn verjaardag:
http://www.bookdepository(...)-Student-Access-Card
Volgend semester ga ik ook een vak volgen over hersenwerking en invloed op gedrag, zo leuk .

Sint was leuk, maar op het eind was ik een vaatdoek en zag ik bleek. Mijn lijstje is prut, maar iig geen pepernoten gegeten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75331579
Wat leuk, gefeliciteerd BJ! Ben ook wel benieuwd naar de naam
  zondag 6 december 2009 @ 09:01:10 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75331647
Goedemorgen .

Net even op BJ d'r Hyves gegluurd in de hoop dat daar een naam stond, maar helaas . Ze komt het vanzelf wel vertellen één dezer dagen . Las op haar blog wel dat het kindje aan het duimzuigen was tijdens de laatste echo. Awww .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 december 2009 @ 09:10:45 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75331681
wow, BJ is al bevallen! Wat vroeg! En wat fijn, gefeliciteerd!

groetjes vanuit Haaksbergen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 6 december 2009 @ 09:31:55 #16
277802 _Calimero_
pi_75331769
Morning!

ik ging gister gewoon met buikpijn van al het vele en ongezonde eten, slapen. Volgende keer toch wat meer maat houden misschien
nu even spinnen en vandaag maar een grote balansdag om de schade weer enigszins te compenseren
  zondag 6 december 2009 @ 09:32:27 #17
277802 _Calimero_
pi_75331772
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:10 schreef AKnynke het volgende:
wow, BJ is al bevallen! Wat vroeg! En wat fijn, gefeliciteerd!

groetjes vanuit Haaksbergen!
ooh, is het fijn bij je vriendje, Nynke?
Veel plezier
pi_75331776
Goeiemorgen . Nog steeds verhoging (gisteravond koorts) en tril helemaal (maar dat kan ook zijn omdat ik gister niets gegeten heb), maar voel me stuk beter dan gisteravond .

En BJ, ook hier: Gefeliciteerd voor jou en meneer BJ.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 6 december 2009 @ 10:10:14 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75331946
Ik lees net een paar documentjes van iemand waar ik mee moet samenwerken en ik ben zó blij dat ik de eindredactie op me heb genomen 'na' ipv 'naar', 'schut' ipv 'schudt' (ik hoop zo dat die laatste een typo was )
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 december 2009 @ 10:22:02 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75332040
Goeiemorgen! BJ, een meisje! Leuk!

Tandarts mailde terug of ik er morgenochtend rond 8:30 kan zijn..mja..nee.. niet echt, vanuit de Achterhoek .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75332049
Goedemorgen
Gisteren wel teveel gegeten bij het gourmetten maar helemaal geen alcohol gedronken
Moesten nu weer veelste vroeg op omdat ik met mijn vriendje naar de Disney Singalong Musical ga
En vanmiddag eindelijk echt Sinterklaas vieren
pi_75332484
Gefeliciteerd BJ! En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")
pi_75332511
owh ja.. arm kind
Ja doei.
pi_75332589
over kinderen gesproken.. woensdag laatste pil geslikt, nu nog steeds niet ongesteld

fijn altijd, die spanning het lot wil mij vast gewoon zwanger hebben, ondanks mijn brave pil-slikken... hoor dan vast bij die 0,01% ofzo
Ja doei.
pi_75332702
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd BJ! En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")

Maar wat leuk voor BJ, gefeliciteeerd (als je 't leest ). Is wat te vroeg, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')