abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75325746
Het vorige deel: Slank # 890 - Waar ik geen leuke TT weet

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:40:30 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75325755
Wat een leuke TT
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75325768
Gefeliciteerd bj !
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:41:40 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75325780
Leuke TT! Gefeliciteerd BJ! . Ik ben benieuwd naar de naam .
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben -ik zou haast zeggen uiteraard ´- wel Sinterklaas gevierd. Gisteren op mijn werk, met een echte Sinterklaas (hij was net echt ) en vandaag rustig thuis met de kinderen. Het mooiste cadeau kreeg ik van mijn zoontje. Kritisch (en verwend ) als hij is, is het nooit goeg genoeg. Maar vandaag zei hij bij het in bed brengen dat zijn cadeau nog mooier was dan hij zich had voorgesteld (een radiografisch bestuurbare hummer )
.
Niet meer actief op Fok!
pi_75325819
ahw een topic voor BJ
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:57:32 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75326150
Wat is eigenlijk SOGGEN of WOGGEN?

* uniekhoorn is blont
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:03:24 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75326276
SOGGEN = studie ontwijkend gedrag (zie de eerste letters van deze woorden) en WOGGEN = werk ontwijkend gedrag .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:04:59 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75326319
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef Viking84 het volgende:
SOGGEN = studie ontwijkend gedrag (zie de eerste letters van deze woorden) en WOGGEN = werk ontwijkend gedrag .
Oja?
Had ik er nooit uit gehaald
Thanks
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:20:13 #9
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75326683
aahhh gefeliciteerd voor BJ, wat leuk zeg, een meisje!

Chico, dat boek wat jij hebt gekregen lijkt mij ook wel leuk en ik herinner me ineens dat jij nog wilde weten welk studieboek ik nu heb, toch? het is in ieder geval "Physiology of sport and exercise" van wilmore, costill en kenney. http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#product_images

Zo, wij hebben ook gegourmet. was gezellig (wat ook wel eens anders is thuis), alleen stinken mijn kleren nu wel naar dat eten en heb ik een hele volle buik (banketstaaf, chocoladeletter, stokbrood met kruidenboter etc.. gelukkig was het m'n junkdag )
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75327220
Hallo.
pi_75327299
zow

ik had even niet door dat ik de lapo had, dus snel een nieuwe gemaakt en toen weer bij op de bank gekropen, wat ik zo dus ook weer ga doen

Vanmiddag mijn schoonouders uitgenodigd om met kerst hier te komen eten. Schoonmoesje is nog veel moe en ga dus lekker haar het werk uit handen nemen en een groots kerstdiner voor ze op tafel zetten Schoonzusje + aanhang komen ook en wellicht oma ook
Dus zit nu helemaal enthousiast te bedenken wat ik allemaal wel niet kan maken en dat ik moet oppassen niet TE veel te maken enzo

Verder is onze auto 'gemaakt' door iets kapot te maken de achterklep kon niet op slot, geen sleutel van dus nu hebben we het knopje stukgemaakt, zodat hij alleen nog vanuit binnen open kan

Morgen een lange studiedag.. essay, vertalingen... mèn! Ik hoop maar dat het goed komt tijdens de tentamenperiode, moet nog zoveel leren! Dus, nu zo maar slapen, tenzij we nog een X-Factor UK kunnen downloaden, in dat geval gaan we die nog even kijken voor het slapengaan!

Welterusten iig iedereen!
Ja doei.
pi_75327393
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:20 schreef _Calimero_ het volgende:
aahhh gefeliciteerd voor BJ, wat leuk zeg, een meisje!

Chico, dat boek wat jij hebt gekregen lijkt mij ook wel leuk en ik herinner me ineens dat jij nog wilde weten welk studieboek ik nu heb, toch? het is in ieder geval "Physiology of sport and exercise" van wilmore, costill en kenney. http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#product_images

Zo, wij hebben ook gegourmet. was gezellig (wat ook wel eens anders is thuis), alleen stinken mijn kleren nu wel naar dat eten en heb ik een hele volle buik (banketstaaf, chocoladeletter, stokbrood met kruidenboter etc.. gelukkig was het m'n junkdag )
Dankje! Ik had me vergist, ik heb vandaag "McGee on Food and Cooking" gekregen en krijg dat andere boek voor mijn verjaardag:
http://www.bookdepository(...)-Student-Access-Card
Volgend semester ga ik ook een vak volgen over hersenwerking en invloed op gedrag, zo leuk .

Sint was leuk, maar op het eind was ik een vaatdoek en zag ik bleek. Mijn lijstje is prut, maar iig geen pepernoten gegeten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75331579
Wat leuk, gefeliciteerd BJ! Ben ook wel benieuwd naar de naam
  zondag 6 december 2009 @ 09:01:10 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75331647
Goedemorgen .

Net even op BJ d'r Hyves gegluurd in de hoop dat daar een naam stond, maar helaas . Ze komt het vanzelf wel vertellen één dezer dagen . Las op haar blog wel dat het kindje aan het duimzuigen was tijdens de laatste echo. Awww .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 december 2009 @ 09:10:45 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75331681
wow, BJ is al bevallen! Wat vroeg! En wat fijn, gefeliciteerd!

groetjes vanuit Haaksbergen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 6 december 2009 @ 09:31:55 #16
277802 _Calimero_
pi_75331769
Morning!

ik ging gister gewoon met buikpijn van al het vele en ongezonde eten, slapen. Volgende keer toch wat meer maat houden misschien
nu even spinnen en vandaag maar een grote balansdag om de schade weer enigszins te compenseren
  zondag 6 december 2009 @ 09:32:27 #17
277802 _Calimero_
pi_75331772
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:10 schreef AKnynke het volgende:
wow, BJ is al bevallen! Wat vroeg! En wat fijn, gefeliciteerd!

groetjes vanuit Haaksbergen!
ooh, is het fijn bij je vriendje, Nynke?
Veel plezier
pi_75331776
Goeiemorgen . Nog steeds verhoging (gisteravond koorts) en tril helemaal (maar dat kan ook zijn omdat ik gister niets gegeten heb), maar voel me stuk beter dan gisteravond .

En BJ, ook hier: Gefeliciteerd voor jou en meneer BJ.
  zondag 6 december 2009 @ 10:10:14 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75331946
Ik lees net een paar documentjes van iemand waar ik mee moet samenwerken en ik ben zó blij dat ik de eindredactie op me heb genomen 'na' ipv 'naar', 'schut' ipv 'schudt' (ik hoop zo dat die laatste een typo was )
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 december 2009 @ 10:22:02 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75332040
Goeiemorgen! BJ, een meisje! Leuk!

Tandarts mailde terug of ik er morgenochtend rond 8:30 kan zijn..mja..nee.. niet echt, vanuit de Achterhoek .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75332049
Goedemorgen
Gisteren wel teveel gegeten bij het gourmetten maar helemaal geen alcohol gedronken
Moesten nu weer veelste vroeg op omdat ik met mijn vriendje naar de Disney Singalong Musical ga
En vanmiddag eindelijk echt Sinterklaas vieren
pi_75332484
Gefeliciteerd BJ! En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")
pi_75332511
owh ja.. arm kind
Ja doei.
pi_75332589
over kinderen gesproken.. woensdag laatste pil geslikt, nu nog steeds niet ongesteld

fijn altijd, die spanning het lot wil mij vast gewoon zwanger hebben, ondanks mijn brave pil-slikken... hoor dan vast bij die 0,01% ofzo
Ja doei.
pi_75332702
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd BJ! En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")

Maar wat leuk voor BJ, gefeliciteeerd (als je 't leest ). Is wat te vroeg, toch?
  zondag 6 december 2009 @ 11:19:13 #26
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75332708
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
over kinderen gesproken.. woensdag laatste pil geslikt, nu nog steeds niet ongesteld

fijn altijd, die spanning het lot wil mij vast gewoon zwanger hebben, ondanks mijn brave pil-slikken... hoor dan vast bij die 0,01% ofzo
Kinderzitje achterop die motor en gaan met de banaan
pi_75332715
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Kinderzitje achterop die motor en gaan met de banaan
Ja doei.
  zondag 6 december 2009 @ 11:21:28 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75332747
Of een zijspan
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75332752
ik kies voor de breinaald, aldus de woorden van Mr.Mo en mij
Ja doei.
  zondag 6 december 2009 @ 11:28:05 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75332840
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Laureline het volgende:En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")
.
Niet meer actief op Fok!
pi_75332919
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik kies voor de breinaald, aldus de woorden van Mr.Mo en mij
of een haaknaald, das handzamer
tzal wel loslopen toch? Als je gewoon netjes die pil geslikt hebt dan is er vast niets aan de hand

Plan voor vandaag:

O: 2 broodjes uit de oven met leverpastei (net pas op, meer brunch dus)
L: geen idee, waarschijnlijk wat kleine dingetjes, we krijgen visite rond 2 uur dus mja.
T: mandarijntje
D: huzarensalade met stokbrood (over van gister)

en verder verspreid over de dag nog kruidnoten daarna gaat alle vreet in de prullebak. Weg dr mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75332961
Nou Mootje, ik sluit me bij je aan, ga binnenkort ook weer testen want ik sta tegenwoordig elke ochtend strontmisselijk op Maar dat kan ook van de stress zijn, toch?
  zondag 6 december 2009 @ 11:36:39 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75332988
Ik ben erg blij met mijn Heras Hekwerk
pi_75333123
Ik heb er ook zoeen, XM, maar na vier van de vijf ochtenden bijna over je nek gaan, twijfel ik toch
pi_75333142

Ik heb gisteravond Sint gevierd... ik hoef voorlopig iig geen speculaas/letters/chocolade te zien. En dat terwijl er hier nu nog (zelfgemaakte) bonbons van grootmoeder en nog 2 pure chocoladeletters in de kast liggen...

Ik heb wel heel mooie kerstversiering gehad!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75333309
Goedemorgen! (nog net dan..)
Totale lijstje van gisteren:
*Vanilleyoghurt met muesli
*Twee meergranenbroodjes met boterhamworst, ananas/mango/meloensap
*Twee Italiaanse bollen met boterhamworst, 250 gram fruitsalade (appel, druif, mango, ananas), de rest van het sap (flesje van 500 ml.)
*Géén taart, wel een paar handjes studenhaver, kippilaf met stokbrood en twee halve perziken
* Drie mini-milkyways
Geen Sinterklaas gevierd, dat scheelde een hoop gesnaai.

Lijstje/ planning van vandaag:
*Evy les 3
*Vanilleyoghurt met muesli
*Boterhammen met ?, sinaasappel
*Avondeten: géén idee
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75333530
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:

Ik had woensdag ook de laatste en word het altijd braaf op maandag. No worries En als je toch zwanger bent dan breng je 'm maar naar mij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 6 december 2009 @ 12:12:56 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75333611
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had woensdag ook de laatste en word het altijd braaf op maandag. No worries En als je toch zwanger bent dan breng je 'm maar naar mij
Of naar mij! .

Een klein Mootje met staartjes die niet met autootjes, maar met motortjes speelt . VROEMMMMM!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_75333614
Oh en dan nog een goeie: www.zwangerschapstest.nu Drie testen voor 4.99. Niet die losse strips nemen, da's niks. En ze leveren discreet Gewoon een witte bubbeltjesenvelop.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 6 december 2009 @ 12:14:46 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75333638
Ik moet een opdracht bedenken voor de leerlingen waarbij ze moeten samenwerken, waarbij ik rekening houd met de vier verschillende leerstijlen en waarbij ik rekening houd met vier van de acht soorten intelligenties (verbaal, logisch, kinetisch etc). Pfff . Er begint nu eindelijk iets van een idee te komen, maar ik ben blij dat morgen de eerste presentaties zijn, zodat ik kan zien hoe anderen het aangepakt hebben .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 december 2009 @ 12:15:35 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75333654
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
Oh en dan nog een goeie: www.zwangerschapstest.nu Drie testen voor 4.99. Niet die losse strips nemen, da's niks. En ze leveren discreet Gewoon een witte bubbeltjesenvelop.
Eigenlijk moeten alle bedrijven hun pakketjes discreet versturen, want nu weet iedereen: waar geen afzender op staat, dat komt van Christine le Duc! Oid .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 december 2009 @ 12:36:59 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75334004
Mijn vriend staat op lang circuleren

Lijst:
O/L: 2 boterhammen 48+ kaas, beschuit jam, gekookt ei
T: appel
T: peer
T: snaaien op verjaardag
D: patat met een kroket of loempia
pi_75334059
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nou Mootje, ik sluit me bij je aan, ga binnenkort ook weer testen want ik sta tegenwoordig elke ochtend strontmisselijk op Maar dat kan ook van de stress zijn, toch?
Of je hebt griep/voedselvergiftiging?

Ik heb vandaag al 2 beschuitjes en een half glas water op, jeej. Planning: meer van hetzelfde.
pi_75334323
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of naar mij! .

Een klein Mootje met staartjes die niet met autootjes, maar met motortjes speelt . VROEMMMMM!! .
*zoekt teiltje*

Ja doei.
pi_75334498
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*zoekt teiltje*

oh jeej... misselijkheid? Daar ga je...

heb je trouwens al een beetje een idee van wat je gaat koken voor kerst? (ik las over je uitnodiging).
Ooit later wil ik een keer een klassiek kerst-gerecht maken lekker drie dagen van tevoren al koken enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 december 2009 @ 13:02:33 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75334605
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

*proest*
pi_75334737
Oh nu lijkt het net alsof ik perse zwanger wilde worden maar ik kocht die testen dus omdat ik ook steeds bang was dat het wel zo was
pi_75334811
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb je trouwens al een beetje een idee van wat je gaat koken voor kerst? (ik las over je uitnodiging).
Ooit later wil ik een keer een klassiek kerst-gerecht maken lekker drie dagen van tevoren al koken enzo
ik wist dat die opmerking ging komen !

enneuh... nou.. wel lekker uitgebreid..

amuse, voor, tussen, hoofd, na en chocoladeplankje bij de koffie

moet dus alles qua hoeveelheid goed af gaan stemmen, want wil dat mensen lekker eten (genoeg) en dus niet over-eten

voor een vistrio ofzo (zalmcarpaccio, fancy garnalencocktail en limoentongetjes, kleine beetjes van allen)

tussen een soepje: broccoli met wat geitenkaas, of wortelsoep met paprika-creme-fraiche ofzo

hoofd: iets uit de oven

na: merengue ofzo? Of een crumble van rood fruit

chocoladeplankje moet ik nog over nadenken
Ja doei.
pi_75334870
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wist dat die opmerking ging komen !

enneuh... nou.. wel lekker uitgebreid..

amuse, voor, tussen, hoofd, na en chocoladeplankje bij de koffie

moet dus alles qua hoeveelheid goed af gaan stemmen, want wil dat mensen lekker eten (genoeg) en dus niet over-eten

voor een vistrio ofzo (zalmcarpaccio, fancy garnalencocktail en limoentongetjes, kleine beetjes van allen)

tussen een soepje: broccoli met wat geitenkaas, of wortelsoep met paprika-creme-fraiche ofzo

hoofd: iets uit de oven

na: merengue ofzo? Of een crumble van rood fruit

chocoladeplankje moet ik nog over nadenken
tsja t was een inkopper hè

klinkt goed zeg!
crumble van rood fruit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75335027
wat ga je zelf doen met kerst?
Ja doei.
pi_75335211
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
wat ga je zelf doen met kerst?
ik zelf weinig
we zijn uitgenodigt bij de ouders en schoonouders (ook leuk daar niet van), dus zelf koken is er niet bij.

Bij mijn ouders gaan we gourmetten. Dat was nooit zo mijn favoriet maar dit jaar heeft mn moeder de loterij gewonnen ofzo? Ze wil allerlei mini lamsboutjes en mini Argentijnse steakjes en allerlei ander luxe vlees halen. En een luxe visschotel. T klonk echt superlekker!

En mn schoonouders zijn van de traditionele kersthap. Dus vooraf een garnalencocktail, hoofdgerecht iets van lamsvlees ofzo en na zal het wel iets van chocoladetaart zijn. Wel altijd erg lekker. En de rode wijnsaus van mn schoonvader is goddelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 december 2009 @ 13:40:12 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_75335589
[NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD

Nog deelnemers hier aan de kerst avatar wedstrijd?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 6 december 2009 @ 13:44:29 #53
236335 neen
schone schijn
pi_75335738
Thuis vier ik het hier 2e kerstdag, geen idee wat we dan gaan eten. 1e kerstdag in ieder geval naar m'n oma dus dan eten we indisch.

Gefeliciteerd trouwens BJ met je dochtertje!
het lijkt niet wat het is
pi_75337129
Dames die denken zwanger te zijn: waar je het direct aan merkt, is dat je borsten één tot anderhalve cupmaat groter zijn!

Maar waarschijnlijk komt de misselijkheid door het buikgriepvirus dat overal heerst. Ik heb mezelf vandaag beter verklaard vanwege de planning die anders in het honderd loopt, en sta nu al 2 uur wiebelend achter mijn werktafel iets in elkaar te zetten wat me normaal een half uur kost, maar nu, zoals het eruit ziet, de hele dag Ik lijk wel dronken!
  zondag 6 december 2009 @ 14:46:59 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75337581
Straks naar Rammstein . Heb er echt zin in .
pi_75337592
veel plezier

zodadelijk hardlopen geen zin in
Ja doei.
pi_75337964
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Straks naar Rammstein . Heb er echt zin in .
veel plezier!

loopze moblo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75338252
Ik doe met je mee, mootje! Gedeelde smart...
Hoe is het eigenlijk met jouw hardlopen, huuphuup?

En neen, dat lijkt me nou zo fijn, een indische oma Kookt die in d'r eentje voor de hele familie? Veel werk!
pi_75338396
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe met je mee, mootje! Gedeelde smart...
Hoe is het eigenlijk met jouw hardlopen, huuphuup?

En neen, dat lijkt me nou zo fijn, een indische oma Kookt die in d'r eentje voor de hele familie? Veel werk!
ik heb nog niet weer kunnen gaan, ik ben de afgelopen dagen steeds alleen met mn dametje geweest dus dat loopt wat lullig
eigenlijk had ik best op mn home-stepding gekund dan hoor maar daar moet ik me echt nog even toe zetten. Ik vind dat een vreselijk ding.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75338562
Ah, OK. En met dit seizoen is 's avonds laat rennen natuurlijk ook niet ideaal
Zo'n home-stepding, is dat van die reclames op tellsell, waar je behalve enorm mee verbrandt ook nog eens razendstrakke abs krijgt?

Ik gooi er even een lijst in!
O: bak yoghurt met wat limoensiroop
L: bak knolselderijsoep met saffraan en sinaasappel
S: hardlopen; afhankelijk van regen 7 of 10 km
T: bruin stokbrood met zelfgemaakte hummus
D: loempia's van rijstpapier, gevuld met kip, groenten en hoisinsaus. Toe zoete blini's met warme kersen en zure room.
T: cognac.
pi_75338836
teeveepeetje

Mijn secret santa pakket ligt me te verleiden Maar het zit nog dicht. Het gat wat in het kartonnen pakketje zit heb ik zelfs weer dichtgemaakt, zelfbeheersing jeweetz
pi_75339325
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, OK. En met dit seizoen is 's avonds laat rennen natuurlijk ook niet ideaal
Zo'n home-stepding, is dat van die reclames op tellsell, waar je behalve enorm mee verbrandt ook nog eens razendstrakke abs krijgt?

Ik gooi er even een lijst in!
O: bak yoghurt met wat limoensiroop
L: bak knolselderijsoep met saffraan en sinaasappel
S: hardlopen; afhankelijk van regen 7 of 10 km
T: bruin stokbrood met zelfgemaakte hummus
D: loempia's van rijstpapier, gevuld met kip, groenten en hoisinsaus. Toe zoete blini's met warme kersen en zure room.
T: cognac.
geeeeen idee.
Het is een echte heuse kruidvat!

oh die rijstvellen zijn zo lekker! eet smakelijk alvast!
ik zit vast aan huzarensalade van gisteravond maar ik wil niet. mn lief heeft geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 december 2009 @ 15:56:55 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75339398
Hello!

Chico! Zit het in de lucht? Jij ook ziekig? Ik ook (weer) lijkt Werd pas om 11.00 ofzo wakker en toen had ik een mengeling van misselijk, opgeblazen, hoofdpijn, spierpijn en nouja, algehele malaise Heb nog geprobeerd wat te lezen ofzo maar ben na een uurtje weer mn bed in gedoken, waar ik ongeveer 5 minuten geleden uit ben komen rollen
Lijstje dus:
- crackertje met jam, in de hoop dat het braaf binnen blijft
D: iets veiligs

En veel pogingen tot thee.

Oh en positieve noot: de nieuwe Super Mario is hilarisch, die hebben we gisteravond uitgeprobeerd
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 6 december 2009 @ 16:19:00 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75339883
Zo, weer terug in Bremen. Morgen vroeg op de trein richting vliegveld!

Ik ben behoorlijk verwend van sinterklaas: een geweldig kookboek, seizoen 5 van west-wing, nog een boek trouw nooit een vrouw met grote voeten (ik heb schoenmaat 44 ), en nog heeeel veel meer. Plus, een heleboel volkskrant en nrc magazines, ik ben een tevreden mens!

En niet eens zo veel gesnoept!
  zondag 6 december 2009 @ 16:23:29 #65
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75340003
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ooh, is het fijn bij je vriendje, Nynke?
Veel plezier
En ja, het is heel fijn bij het vriendje. Deze keer zijn we een klein beetje langer samen, en hoeft het niet perse gezellig te zijn, wat het veel gezelliger maakt! Misschien vanavond nog even naar de kerstmarkt, maar ik denk dat we gewoon thuis blijven. Er is alleen geen eten in huis, daar moeten we nog even een oplossing voor vinden!
  zondag 6 december 2009 @ 16:24:54 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75340042
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb nog niet weer kunnen gaan, ik ben de afgelopen dagen steeds alleen met mn dametje geweest dus dat loopt wat lullig
eigenlijk had ik best op mn home-stepding gekund dan hoor maar daar moet ik me echt nog even toe zetten. Ik vind dat een vreselijk ding.
Ik zie in Zweden heel veen mensen hardlopen terwijl ze de wandelwagen voortduwen. Geen optie voor jou?
  zondag 6 december 2009 @ 16:25:06 #67
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75340049
oh, en een kwartet!
pi_75340469
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
teeveepeetje

Mijn secret santa pakket ligt me te verleiden Maar het zit nog dicht. Het gat wat in het kartonnen pakketje zit heb ik zelfs weer dichtgemaakt, zelfbeheersing jeweetz
ik heb nog niets

dus kan het me ook niet verleiden

zo, net terug van hardlopen wat een rit! Maar het ging wel redelijk. les 18 van serie 1 dit keer... er zit weer vaart in onze vooruitgang
Ja doei.
pi_75340487
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik zie in Zweden heel veen mensen hardlopen terwijl ze de wandelwagen voortduwen. Geen optie voor jou?
bij dat idee krijg ik altijd zo'n New York Central Park idee
Ja doei.
pi_75340913
zo, even in map my run gekeken wat we elke keer lopen. En dat is voor mij toch zeker wel 5km ik loop meestal wat extra rondjes zodat ik niet te ver voor Mr. Mo uitloop en de rit van vandaag was 4,7km.. netjes voor les 18!

nu lekker kip pluizen, want we eten straks kippensoep
Ja doei.
pi_75340990
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat lijkt me echt doodeng
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75341281
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hello!

Chico! Zit het in de lucht? Jij ook ziekig? Ik ook (weer) lijkt Werd pas om 11.00 ofzo wakker en toen had ik een mengeling van misselijk, opgeblazen, hoofdpijn, spierpijn en nouja, algehele malaise Heb nog geprobeerd wat te lezen ofzo maar ben na een uurtje weer mn bed in gedoken, waar ik ongeveer 5 minuten geleden uit ben komen rollen
Lijstje dus:
- crackertje met jam, in de hoop dat het braaf binnen blijft
D: iets veiligs

En veel pogingen tot thee.

Oh en positieve noot: de nieuwe Super Mario is hilarisch, die hebben we gisteravond uitgeprobeerd
Dat klinkt zo bekend . Ik heb geen koorts meer, maar ben te slap om langer dan een halfuur uit mn bed te komen, dus lig al bijna de hele dag plat. Thee drinken doe ik niet, dat heb ik er gisteren uitgekotst en vrij weinig behoefte om dat vandaag te herhalen . Mijn lijstje:

- 4x beschuitje met suiker
- paar slokken water

Wel echt balen, deze week superveel deadlines waaronder een essay van 3000 woorden waarvoor ik nog moet lezen én nog moet beginnen met het schrijven. Ik ga het niet redden . Ook een positieve noot: ik zit op een dieptepunt qua gewicht .
pi_75341454
awgosss beterschap
Ja doei.
  zondag 6 december 2009 @ 17:56:56 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75342786
Goeie hardloopvibes, Mo!
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat klinkt zo bekend . Ik heb geen koorts meer, maar ben te slap om langer dan een halfuur uit mn bed te komen, dus lig al bijna de hele dag plat. Thee drinken doe ik niet, dat heb ik er gisteren uitgekotst en vrij weinig behoefte om dat vandaag te herhalen . Mijn lijstje:

- 4x beschuitje met suiker
- paar slokken water

Wel echt balen, deze week superveel deadlines waaronder een essay van 3000 woorden waarvoor ik nog moet lezen én nog moet beginnen met het schrijven. Ik ga het niet redden . Ook een positieve noot: ik zit op een dieptepunt qua gewicht .
Naaaw! Dat dus zeg maar, al wissel ik vandaag bed af met bank Ik heb geloof ik nog nooit zoveel Pimp My Ride gezien - lezen lukt ook niet
*aai voor Chico* Misschien uitstel vragen voor je opdrachten? Ik moest een essay proposal maken maar dat wordt hem ook niet
Nou nog iets verzinnen wat ik nog kan eten waar ik over na kan denken zonder "BWUHHH"
pi_75342867
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeie hardloopvibes, Mo!
[..]

Naaaw! Dat dus zeg maar, al wissel ik vandaag bed af met bank Ik heb geloof ik nog nooit zoveel Pimp My Ride gezien - lezen lukt ook niet
*aai voor Chico*
Nou nog iets verzinnen wat ik nog kan eten waar ik over na kan denken zonder "BWUHHH"
aahw beterschap . Bank ... hmmm das ook nog een optie. En mijn mama stelde daarstraks vla voor! Ik weet niet of het wat voor jou is, ik vond het te zoet klinken (maar ga het zo toch proberen. Iets mét kcal maar zonder erop te kauwen is misschien wel fijn).

Dat ik ziek ben vind ik nog niet eens zo erg. Ik vind het vooral erg dat ik deadlines niet ga halen, en hierdoor mn voorbereiding op mn tentamens ook slecht gaat zijn. Dát vind ik wel erg .
  zondag 6 december 2009 @ 18:05:14 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75343020
Dat IS ook vervelend! Maar uitstel vragen is geen optie? Of denk je dat het snel voorbij gaat zijn!

Vla! Da's het eerste waar ik over na kan denken zonder de BUHH! Dank je wel. Dubbelvla ofzo, met chocola of aardbei Niet gezond maar er zit iig wat in!
  zondag 6 december 2009 @ 18:06:22 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75343041
Ik ben nieuw in dit topic en heb een probleempje.

Ik ben 28 jaar, 1.53 en weeg 64 kilo, heb een BMI van 24.
nou wil graag onder die 60 kilo komen, zo rond de 58 kilo.

Mijn probleem, ik ben nu alweer 6 maanden lang bezig met 5x in de week sporten, 3 keer 1.5 uur en 2x 1 uur.
Omdat ik 's ochtends niet kan eten pak ik 'goedemorgen' drinkontbijt.
eet rond 10.00 een cracker met een light beleg.
12.30 ongeveer 2 bruine boterhammen met light beleg
15.00 fruit ( meestal een appel)
18.00 avondeten ( altijd met olie, geen vette sausjes, verse groente en gewoon normale porties)

En 's avonds pak ik meestal niks,als ik iets eet dan is het meestal komkommer of wortel.
Drinken bestaat uit thee, water, spa & fruit light en cola light.
Wil in het weekend wel eens een wijntje pakken 's avonds.

En nu het probleem, ik val niks meer af sinds ongeveer een maand
Sterker nog, ben weer een kilo aangekomen, ik woog net na de bevalling 69 kilo, dus ben toen 6 kilo afgevallen en een kledingmaat kleiner maar nu staat het stil lijkt het wel.
Baal hier wel van, vooral omdat ik er zo mijn best voor doe, meer mensen hier last van (gehad)?

Na de eerste zwangerschap had ik al snel weer mijn oude figuur terug, terwijl ik toen meer was aangekomen, maar nu lijkt het er niet af te willen, terwijl ik nou veel minder was aangekomen.
Terwijl het alweer 1.5 jaar geleden is dat ik ben bevallen.

[ Bericht 3% gewijzigd door snakelady op 06-12-2009 18:19:40 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 6 december 2009 @ 18:24:14 #78
331 Merel
Be here now.
pi_75343525
Zo, ik ben weer thuis. Hele weekend de hort op geweest om Sinterklaas en pre-verjaardag te vieren. Heel leuk, veel te veel gegeten natuurlijk Maar ik ben overduidelijk grieperig aan het worden (keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, de standaarddingen), hoop dat dat niet doorzet

Heb het vorige topic alleen even snel doorgescrolld, maar zag wel dat BJ bevallen is, wat leuk!

En welkom Snakelady. We hebben een ware OUD-invasie hier Ik heb geen antwoord op je vraag, kan niets beters bedenken dan dat je even op een plateau zit en gewoon stug moet volhouden!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75344065
Terug van mijn weekendje Gent (was ondanks prutweer erg leuk!) en ik ben bijgescrolled!! Feli voor BJ en haar kindje! Ik heb ook geen Sinterklaas gevierd, heb ook nog geen SeSa pakje binnen en en en......beterschap voor alle zieken.

Welkom Snakelady, ik denk dat je zelfs eerder iets te weinig eet. Vooral omdat je echt veel sport. Kan ook zijn dat je door het sporten veel meer spieren hebt gekweekt en die wegen meer dan vet. Merk je ook geen verschil in centimeters?
pi_75344127
hoi! ik kom even alleen snel zwaaien, ben niet bijgelezen.

ik dacht van de week mn secret santa pakje te hebben ontvangen...lag er vandaag een pakje op de mat met de mededeling secret santa erop

dus ik direkt dat andere pakje openscheuren bleek dat ik met de actie www.2miljoenhandtekeningen.nl het boek ademnood van kim moelands had gewonnen. superleuk, wist niet eens dat je wat kon winnen!

nu ligt mn officiele SeSa me aan te kijken ipv de vorige nep SeSa...hihi....
Kwak
pi_75344627
Hier een luie zondag gehad. 's Middags even met de schapen in de weer geweest, de ene ooi die weg gaat vangen, daarna de rammen vangen, daarna de andere ooien naar het toen lege rammenveld. Morgen gaan de ene ooi en de rammen weg. Wordt nog wat, in het pikkedonker drie zwarte rammen uit een donker (laag!) schapehok vangen en in een kar krijgen, en dan die paniekige ooi nog (beest is áltijd in paniek, dit is de enige keer dat ze gelijk krijgt).

• Havermout
  • Stukje roomboteramandelbanketstaaf
  • Eigengebakken volkorenbrood; mayo, tonijn-uit-blik, worst, boter + jam.
  • Avondeten: eenpansgerecht: runderworstjes, tomaat, broccoli, olijven, linzen.
  • Toe: kwart grote ananas
  • Bier
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_75344669
    Beterschap Chicolate & MariaEtceta. En Laureline.
    Ben ik nog zieken vergeten? Die dan ook beterschap!
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zondag 6 december 2009 @ 19:06:21 #83
    277802 _Calimero_
    pi_75344726
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

En ja, het is heel fijn bij het vriendje. Deze keer zijn we een klein beetje langer samen, en hoeft het niet perse gezellig te zijn, wat het veel gezelliger maakt! Misschien vanavond nog even naar de kerstmarkt, maar ik denk dat we gewoon thuis blijven. Er is alleen geen eten in huis, daar moeten we nog even een oplossing voor vinden!
    klinkt goed Nynke, veel plezier nog! tot wanneer zijn jullie samen?
      zondag 6 december 2009 @ 19:07:24 #84
    277802 _Calimero_
    pi_75344759
    Beterschap again voor alle ziekigen en schijnzwangeren

En welkom, Snakelady! ik denk ook dat je misschien te weinig eet,... misschien handig om eens je rustmetabolisme (linkje.. anyone?) uit te rekenen en je onderhoudsniveau, en te kijken naar wat je daadwerkelijk eet?
      zondag 6 december 2009 @ 19:10:48 #85
    277802 _Calimero_
    pi_75344849
    Ik voel me helemaal happy en warm van binnen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Lijstje is wel apart, want ik had geen eten meegenomen en ook niet ontbeten.
    O: mueslibol, moest ik van collega eten voordat ik zou lesgeven
    S: spinning en beetje kracht
    L: shake van eiwitten
    S: beetje vechtsportles/moves geleerd, kwartiertje superlekker hardgelopen en nog een beetje krachtoefeningetjes
    T: nog een mueslibolletje gekregen en nog een shake
    T: bakje kwark
    d; tonijn uit blik, wokgroente en misschien eet ik er mueslibrood bij
    pi_75345248
    nou, gewoon met de flow meegaan cali niets overhaasten, gewoon kijken wat er gebeurt en genieten
    Ja doei.
      zondag 6 december 2009 @ 19:46:17 #87
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75345893
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

klinkt goed Nynke, veel plezier nog! tot wanneer zijn jullie samen?
    Tot morgenochtend heel erg vroeg, ik moet om 7 uur de deur uit. En ik vrees dat hij tot vanavond hard aan het studeren is.

Tof van die jongen trouwens!
    pi_75345984
    wij gaan morgen 2 nieuwe boekenkasten en een extra cdkast (Billy en Benno) kopen als het goed is.
    Dan kunnen we eindelijk alle boeken en CD's goed kwijt waardoor we wat meer ruimte in huis en in de andere kast (Expedit) hebben voor dingen als mooie bier en wijnglazen en studieboeken

zo.

dat jullie het even weten

Ja doei.
      zondag 6 december 2009 @ 19:54:27 #89
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75346139
    BMR uitrekenen
    Die bedoel je toch Caloriemero? Gewoon met de flow meegaan zoals Mo zegt trouwens

En m'n oma kookt niet (meer) alles alleen, wel een boel maar alles wordt teveel. Gelukkig heeft ze genoeg kinderen gekregen dan hoef ik geen droog brood te eten met kerst.
      zondag 6 december 2009 @ 19:54:49 #90
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75346153
    Ooooh Cali, dat was niet de afspraak!!

Een paar topics geleden had iemand wat sites gepost waar je series via streaming video kunt kijken, maar ik kan 't niet meer vinden Wat was dat lijstje ookalweer?
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      zondag 6 december 2009 @ 19:56:20 #91
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75346189
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:54 schreef Merel het volgende:
    Ooooh Cali, dat was niet de afspraak!!

Een paar topics geleden had iemand wat sites gepost waar je series via streaming video kunt kijken, maar ik kan 't niet meer vinden Wat was dat lijstje ookalweer?
    Ik weet het niet maar hier kun je iig In Bruges kijken wat een goede film is. Misschien staan er ook wel series op.
      zondag 6 december 2009 @ 19:57:01 #92
    277802 _Calimero_
    pi_75346216
    surfthechannel.com en cucirca.com ken ik!

en het was inderdaad niet de afspraak en ik weet ook nog niet zo goed wat ik er mee moet, want heb geen zin dat het eindigt zoals altijd: even een paar weken kriebels en leuk, daten en zoenen en daarna niet meer leuk
      zondag 6 december 2009 @ 19:58:29 #93
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75346265
    Beterschap aan de zieken.

Zo'n verschrikkelijk lijstje:
    3 boterhammen kaas, gekookt ei, beschuit jam, peer en appel.

Maar dan:
    4 stukken zeeuws spek (zo lekker!)
    2 behoorlijke plakken leverworst
    2 salami gevuld met roomkaas (volvet)
    2 kipsatespiesjes
    stuk slagroomgebak
    2 handjes chocopinda's
    2 rookvlees met ei
    bak patat met mayonaise (volvet), fricandel speciaal en een halve kroket.
    bak vol caramel/macadamia roomijs met slagroom

zondag 6 december 2009 @ 19:59:14 #94
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75346293
    Wat leuk Cali, spannend
    Geniet ervan meid
      zondag 6 december 2009 @ 20:04:47 #95
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75346482
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
    surfthechannel.com en cucirca.com ken ik!

en het was inderdaad niet de afspraak en ik weet ook nog niet zo goed wat ik er mee moet, want heb geen zin dat het eindigt zoals altijd: even een paar weken kriebels en leuk, daten en zoenen en daarna niet meer leuk
    en daarnaast ken ik sidereel.com, thetvbay.info (Crappy side, maar goede links!) en yidio.com!
      zondag 6 december 2009 @ 20:05:16 #96
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75346500
    we hebben pizza besteld, want al het eten dat nog in huis was is over datum en niet meer goed. Nu m'n koffer maar eens inpakken!
    pi_75346565
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
    Beterschap aan de zieken.

Zo'n verschrikkelijk lijstje:
    3 boterhammen kaas, gekookt ei, beschuit jam, peer en appel.

Maar dan:
    4 stukken zeeuws spek (zo lekker!)
    2 behoorlijke plakken leverworst
    2 salami gevuld met roomkaas (volvet)
    2 kipsatespiesjes
    stuk slagroomgebak
    2 handjes chocopinda's
    2 rookvlees met ei
    bak patat met mayonaise (volvet), fricandel speciaal en een halve kroket.
    bak vol caramel/macadamia roomijs met slagroom

Ben je bezeten door een buitenaards vreetmonster?
    Qua lijn kan het geen kwaad, maar zo ken ik je niet! Wat gebeurde er?
    ik moet verrassend weinig
      zondag 6 december 2009 @ 20:12:28 #98
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75346782
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Ben je bezeten door een buitenaards vreetmonster?
    Qua lijn kan het geen kwaad, maar zo ken ik je niet! Wat gebeurde er?
    Verjaardag

Gelukkig heb ik deze week nog 3 verjaardagen waarvan 2 met lopend buffet...
    Nou ik mag nog 2 kg aankomen

Morgen als D doe ik alleen groente en een half stukje tonijn.

Zo even uitbuiken en naar bed...
    Hoe laat moet jij morgen?
    pi_75346863
    Jemig Uniek!

maargoed, je ken het lijen

ik niet, dus ik ga morgen pilatessen, een beginnersles! Hopelijk kan ik metmijn nieuwe rooster (per februari) ook wat pilatessen en spinnen.. maar mn rooster zit dan echt OVERvol
    Ja doei.
      zondag 6 december 2009 @ 20:15:59 #100
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75346937
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 16:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat lijkt me echt doodeng
    Is hier ook redelijk normaal. Ik heb zelfs geskate acher de kinderwagen (wel zo'n speciaal joggingding met handrem ed.)
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')