quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben -ik zou haast zeggen uiteraard´- wel Sinterklaas gevierd. Gisteren op mijn werk, met een echte Sinterklaas (hij was net echt
) en vandaag rustig thuis met de kinderen. Het mooiste cadeau kreeg ik van mijn zoontje. Kritisch (en verwend
) als hij is, is het nooit goeg genoeg. Maar vandaag zei hij bij het in bed brengen dat zijn cadeau nog mooier was dan hij zich had voorgesteld
(een radiografisch bestuurbare hummer
)
Oja?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef Viking84 het volgende:
SOGGEN = studie ontwijkend gedrag (zie de eerste letters van deze woorden) en WOGGEN = werk ontwijkend gedrag.
Dankje! Ik had me vergist, ik heb vandaag "McGee on Food and Cooking" gekregen en krijg dat andere boek voor mijn verjaardag:quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:20 schreef _Calimero_ het volgende:
aahhh gefeliciteerd voor BJ, wat leuk zeg, een meisje!![]()
Chico, dat boek wat jij hebt gekregen lijkt mij ook wel leuken ik herinner me ineens dat jij nog wilde weten welk studieboek ik nu heb, toch? het is in ieder geval "Physiology of sport and exercise" van wilmore, costill en kenney. http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#product_images
Zo, wij hebben ook gegourmet. was gezellig (wat ook wel eens anders is thuis), alleen stinken mijn kleren nu wel naar dat eten en heb ik een hele volle buik (banketstaaf, chocoladeletter, stokbrood met kruidenboter etc.. gelukkig was het m'n junkdag)
ooh, is het fijn bij je vriendje, Nynke?quote:Op zondag 6 december 2009 09:10 schreef AKnynke het volgende:
wow, BJ is al bevallen! Wat vroeg! En wat fijn, gefeliciteerd!
groetjes vanuit Haaksbergen!
quote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd BJ!En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")
Kinderzitje achterop die motor en gaan met de banaanquote:Op zondag 6 december 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
over kinderen gesproken.. woensdag laatste pil geslikt, nu nog steeds niet ongesteld![]()
fijn altijd, die spanning![]()
het lot wil mij vast gewoon zwanger hebben, ondanks mijn brave pil-slikken... hoor dan vast bij die 0,01% ofzo
quote:Op zondag 6 december 2009 11:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kinderzitje achterop die motor en gaan met de banaan
quote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Laureline het volgende:En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")
of een haaknaald, das handzamerquote:Op zondag 6 december 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik kies voor de breinaald, aldus de woorden van Mr.Mo en mij
Ik had woensdag ook de laatste en word het altijd braaf op maandag. No worriesquote:Op zondag 6 december 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
over kinderen gesproken.. woensdag laatste pil geslikt, nu nog steeds niet ongesteld![]()
fijn altijd, die spanning![]()
het lot wil mij vast gewoon zwanger hebben, ondanks mijn brave pil-slikken... hoor dan vast bij die 0,01% ofzo
Of naar mij!quote:Op zondag 6 december 2009 12:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had woensdag ook de laatste en word het altijd braaf op maandag. No worriesEn als je toch zwanger bent dan breng je 'm maar naar mij
Eigenlijk moeten alle bedrijven hun pakketjes discreet versturen, want nu weet iedereen: waar geen afzender op staat, dat komt van Christine le Duc! Oidquote:Op zondag 6 december 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
Oh en dan nog een goeie: www.zwangerschapstest.nu Drie testen voor 4.99. Niet die losse strips nemen, da's niks. En ze leveren discreetGewoon een witte bubbeltjesenvelop.
Of je hebt griep/voedselvergiftiging?quote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nou Mootje, ik sluit me bij je aan, ga binnenkort ook weer testen want ik sta tegenwoordig elke ochtend strontmisselijk opMaar dat kan ook van de stress zijn, toch?
*zoekt teiltje*quote:Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of naar mij!.
Een klein Mootje met staartjes die niet met autootjes, maar met motortjes speelt. VROEMMMMM!!
.
oh jeej... misselijkheid? Daar ga je...quote:
*proest*quote:Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh jeej... misselijkheid? Daar ga je...
ik wist dat die opmerking ging komenquote:Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh jeej... misselijkheid? Daar ga je...
heb je trouwens al een beetje een idee van wat je gaat koken voor kerst? (ik las over je uitnodiging).
Ooit later wil ik een keer een klassiek kerst-gerecht makenlekker drie dagen van tevoren al koken enzo
tsja t was een inkopper hèquote:Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wist dat die opmerking ging komen!
enneuh... nou.. wel lekker uitgebreid..
amuse, voor, tussen, hoofd, na en chocoladeplankje bij de koffie
moet dus alles qua hoeveelheid goed af gaan stemmen, want wil dat mensen lekker eten (genoeg) en dus niet over-eten
voor een vistrio ofzo (zalmcarpaccio, fancy garnalencocktail en limoentongetjes, kleine beetjes van allen)
tussen een soepje: broccoli met wat geitenkaas, of wortelsoep met paprika-creme-fraiche ofzo
hoofd: iets uit de oven
na: merengue ofzo? Of een crumble van rood fruit
chocoladeplankje moet ik nog over nadenken
ik zelf weinigquote:
veel plezier!quote:Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Straks naarRammstein
. Heb er echt zin in
.
ik heb nog niet weer kunnen gaan, ik ben de afgelopen dagen steeds alleen met mn dametje geweest dus dat loopt wat lulligquote:Op zondag 6 december 2009 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe met je mee, mootje! Gedeelde smart...
Hoe is het eigenlijk met jouw hardlopen, huuphuup?
En neen, dat lijkt me nou zo fijn, een indische omaKookt die in d'r eentje voor de hele familie? Veel werk!
quote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, OK. En met dit seizoen is 's avonds laat rennen natuurlijk ook niet ideaal
Zo'n home-stepding, is dat van die reclames op tellsell, waar je behalve enorm mee verbrandt ook nog eens razendstrakke abs krijgt?
Ik gooi er even een lijst in!
O: bak yoghurt met wat limoensiroop
L: bak knolselderijsoep met saffraan en sinaasappel
S: hardlopen; afhankelijk van regen 7 of 10 km
T: bruin stokbrood met zelfgemaakte hummus
D: loempia's van rijstpapier, gevuld met kip, groenten en hoisinsaus. Toe zoete blini's met warme kersen en zure room.
T: cognac.
En ja, het is heel fijn bij het vriendje. Deze keer zijn we een klein beetje langer samen, en hoeft het niet perse gezellig te zijn, wat het veel gezelliger maakt! Misschien vanavond nog even naar de kerstmarkt, maar ik denk dat we gewoon thuis blijven. Er is alleen geen eten in huis, daar moeten we nog even een oplossing voor vinden!quote:Op zondag 6 december 2009 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ooh, is het fijn bij je vriendje, Nynke?
Veel plezier
Ik zie in Zweden heel veen mensen hardlopen terwijl ze de wandelwagen voortduwen. Geen optie voor jou?quote:Op zondag 6 december 2009 15:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb nog niet weer kunnen gaan, ik ben de afgelopen dagen steeds alleen met mn dametje geweest dus dat loopt wat lullig![]()
eigenlijk had ik best op mn home-stepding gekund dan hoor maar daar moet ik me echt nog even toe zetten. Ik vind dat een vreselijk ding.
ik heb nog nietsquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
teeveepeetje
Mijn secret santa pakket ligt me te verleidenMaar het zit nog dicht. Het gat wat in het kartonnen pakketje zit heb ik zelfs weer dichtgemaakt, zelfbeheersing jeweetz
bij dat idee krijg ik altijd zo'n New York Central Park ideequote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zie in Zweden heel veen mensen hardlopen terwijl ze de wandelwagen voortduwen. Geen optie voor jou?
dat lijkt me echt doodengquote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zie in Zweden heel veen mensen hardlopen terwijl ze de wandelwagen voortduwen. Geen optie voor jou?
Dat klinkt zo bekendquote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hello!
Chico! Zit het in de lucht? Jij ook ziekig? Ik ook (weer) lijktWerd pas om 11.00 ofzo wakker en toen had ik een mengeling van misselijk, opgeblazen, hoofdpijn, spierpijn en nouja, algehele malaise
Heb nog geprobeerd wat te lezen ofzo maar ben na een uurtje weer mn bed in gedoken, waar ik ongeveer 5 minuten geleden uit ben komen rollen
![]()
Lijstje dus:
- crackertje met jam, in de hoop dat het braaf binnen blijft![]()
D: iets veiligs
En veel pogingen tot thee.
Oh en positieve noot: de nieuwe Super Mario is hilarisch, die hebben we gisteravond uitgeprobeerd
Naaaw!quote:Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat klinkt zo bekend. Ik heb geen koorts meer, maar ben te slap om langer dan een halfuur uit mn bed te komen, dus lig al bijna de hele dag plat. Thee drinken doe ik niet, dat heb ik er gisteren uitgekotst en vrij weinig behoefte om dat vandaag te herhalen
. Mijn lijstje:
- 4x beschuitje met suiker
- paar slokken water
Wel echt balen, deze week superveel deadlines waaronder een essay van 3000 woorden waarvoor ik nog moet lezen én nog moet beginnen met het schrijven. Ik ga het niet redden. Ook een positieve noot: ik zit op een dieptepunt qua gewicht
.
aahw beterschapquote:Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeie hardloopvibes, Mo!![]()
[..]
Naaaw!Dat dus zeg maar, al wissel ik vandaag bed af met bank
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel Pimp My Ride gezien - lezen lukt ook niet
![]()
*aai voor Chico*
Nou nog iets verzinnen wat ik nog kan eten waar ik over na kan denken zonder "BWUHHH"
quote:Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En ja, het is heel fijn bij het vriendje. Deze keer zijn we een klein beetje langer samen, en hoeft het niet perse gezellig te zijn, wat het veel gezelliger maakt! Misschien vanavond nog even naar de kerstmarkt, maar ik denk dat we gewoon thuis blijven. Er is alleen geen eten in huis, daar moeten we nog even een oplossing voor vinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje is wel apart, want ik had geen eten meegenomen en ook niet ontbeten.
O: mueslibol, moest ik van collega eten voordat ik zou lesgeven
S: spinning en beetje kracht
L: shake van eiwitten
S: beetje vechtsportles/moves geleerd, kwartiertje superlekker hardgelopen en nog een beetje krachtoefeningetjes
T: nog een mueslibolletje gekregen en nog een shake
T: bakje kwark
d; tonijn uit blik, wokgroente en misschien eet ik er mueslibrood bij
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Tot morgenochtend heel erg vroeg, ik moet om 7 uur de deur uit. En ik vrees dat hij tot vanavond hard aan het studeren is.quote:Op zondag 6 december 2009 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
klinkt goed Nynke, veel plezier nog! tot wanneer zijn jullie samen?
Ik weet het niet maar hier kun je iig In Bruges kijken wat een goede film is. Misschien staan er ook wel series op.quote:Op zondag 6 december 2009 19:54 schreef Merel het volgende:
Ooooh Cali, dat was niet de afspraak!!![]()
Een paar topics geleden had iemand wat sites gepost waar je series via streaming video kunt kijken, maar ik kan 't niet meer vindenWat was dat lijstje ookalweer?
en daarnaast ken ik sidereel.com, thetvbay.info (Crappy side, maar goede links!) en yidio.com!quote:Op zondag 6 december 2009 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
surfthechannel.com en cucirca.com ken ik!
en het was inderdaad niet de afspraak en ik weet ook nog niet zo goed wat ik er mee moet, want heb geen zin dat het eindigt zoals altijd: even een paar weken kriebels en leuk, daten en zoenen en daarna niet meer leuk
quote:Op zondag 6 december 2009 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Beterschap aan de zieken.
Zo'n verschrikkelijk lijstje:
3 boterhammen kaas, gekookt ei, beschuit jam, peer en appel.
Maar dan:
4 stukken zeeuws spek (zo lekker!)
2 behoorlijke plakken leverworst
2 salami gevuld met roomkaas (volvet)
2 kipsatespiesjes
stuk slagroomgebak
2 handjes chocopinda's
2 rookvlees met ei
bak patat met mayonaise (volvet), fricandel speciaal en een halve kroket.
bak vol caramel/macadamia roomijs met slagroom
Verjaardagquote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ben je bezeten door een buitenaards vreetmonster?
Qua lijn kan het geen kwaad, maar zo ken ik je niet! Wat gebeurde er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |