abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75395234
Goedenavond!

Even snelle reactie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 04:42:45 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75398225
Goedemorgen, wat een rotnacht weer en ik kan pas vanavond laat weer naar bed

Lijst:
Nu: bak yoghurt met mandarijn
T's: halve komkommer, 5 cherrytomaatjes, peer, appel, mandarijn
L (om 13.00 uur) 1 boterham kipfilet, gekookt ei
T: ? hopelijk hou ik het vol tot 18.00 uur
D: lopend buffet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75398247
Hoi Uniek
Lekker vroeg weer vanochtend, stoer hoor.
  dinsdag 8 december 2009 @ 04:57:51 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75398252
Wat ben jij vroeg?
Goedemorgen

Fijne dag iedereen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75398264
Nee, ik ben gewoon slapeloos Het enige nadeel van niet meer ziek zijn: dat je niet half bewusteloos de hele nacht gewoon doorslaapt. En ik kon geen stom boek meer vinden voor naast het bed, dus ik zit even in een slaappauze, kruip zo weer in bed. Dat je dag nu echt begint, vind ik wel knap. Jij en sigme staan iedere dag ongeveer voor vijven op, toch?
pi_75398470
Goeiemorgen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75398823
goedemorgen!

Wat staat de boekenkast moooooooi het was even wennen, maar zo met al onze boeken er in is het echt een plaatje. En de andere kast is nu echt een ' dingen kast ', ok, nog wel met m'n studieboeken... maar soit, daar moet ik ook echt veel bij

Nu werken. Totaal geen zin, maar het moet maar. De centjes moeten binnen blijven komen.

Lijstje:

O: 2 knackebrodjes met kaas en een gekookt eitje
T: appel
L: 3 boterhammen pindakaas/sambal
T: banaan
T: gekookt eitje
D: uit eten, 3 gangen menu met vis
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:34:02 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75398928
Aloha!

Mijn bureau is een puinhoop. En ik haat puinhoop.

Straks maar eens even puinruimen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:48:25 #109
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75399068

Ik háát puinhoop....

hihi, daar moest ik aan denken, XM

Morning!

ik zit met eten voor mijn neus, maar ben nog niet zeker of ik me tochh durf te wegen en in dat geval kan ik niet eerst eten natuurlijk. Dillemma's
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:52:55 #110
277802 _Calimero_
pi_75399124
Jammer merel, dat de date niet je toekomstige verloofde is!

En Vik...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu we het toch over mannen hebben:
SPOILER
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:56:12 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75399168
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik háát puinhoop....

hihi, daar moest ik aan denken, XM

Morning!

ik zit met eten voor mijn neus, maar ben nog niet zeker of ik me tochh durf te wegen en in dat geval kan ik niet eerst eten natuurlijk. Dillemma's

En wat is het geworden?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75399191
spannend cali

MoBlo fijn hè als je nieuwe meubels staan?
later als ik groot ben (... ...) dan wil ik zo'n boekenkast tot aan het plafond, mét laddertje erbij en belachelijk grote leesstoel! Maar dan heb ik natuurlijk ook een grachtenpand met 8 kamers en grote tuin op het zuiden dus dan kan dat. (wederom... )

Hmm voor twee dagen boodschappen doen en eten bedenken is in elk geval alvast een beginnetje. Misschien moeten we dat maar eens doen. En de vriezer gebruik ik alleen voor verse dingen en diepvries-dingen. Dus geen dingen die al bereid zijn zeg maar. Ik heb echt een hekel aan eten wat ingevroren is en weer opgewarmd. Géén idee waarom, maar dr is iets in de structuur dan wat me erg tegenstaat.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:59:30 #113
277802 _Calimero_
pi_75399208
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En wat is het geworden?
Ik ga voor het wegen met het risico teleurgesteld te worden
Goede keus! niks aangekomen gelukkig, nu weet ik zeker dat al mijn gesnoep van het weekend me niet zwaarder heeft gemaakt

[ Bericht 13% gewijzigd door _Calimero_ op 08-12-2009 09:15:29 ]
pi_75399253
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
spannend cali

later als ik groot ben (... ...) dan wil ik zo'n boekenkast tot aan het plafond, mét laddertje erbij en belachelijk grote leesstoel! Maar dan heb ik natuurlijk ook een grachtenpand met 8 kamers en grote tuin op het zuiden dus dan kan dat. (wederom... )
herkenbaar

of dus zo'n huis met een voor en achterkamer (uiteraard heel groot) met boven de doorgang aan beide zijden dus een grote boekenkast, dus ook helemaal tot aan het plafond

of zoiets:

of dit dus:

Ja doei.
pi_75399363
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

herkenbaar

of dus zo'n huis met een voor en achterkamer (uiteraard heel groot) met boven de doorgang aan beide zijden dus een grote boekenkast, dus ook helemaal tot aan het plafond

of zoiets:

[ afbeelding ]

of dit dus:

[ afbeelding ]
oooh zo leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75399421
later als we groot zijn

zo, Mr.Mo is ook weer veilig op z'n werk (hij moet van mij smsen ) dus ik kan ook met een gerust hart door erg eigenlijk, maar zo in het donker op de motor met al die winterdipperige automobilisten, ik vertrouw het gewoon niet (hem wel, maar die malloten niet ) dus blij dat hij het weer heeft overleefd.
Ja doei.
pi_75399491
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: twee gekookt ei
L: salade van tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen en bosbessen
D: groenteomelet roomchampignonsoep met kaasuienbrood
S: anderhalf uur sporten
T: handje nootjes

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met twee ei
L: salade van tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen en bosbessen
D: onbekend
pi_75399519
ik twijfel tussen en aangezien beide colleges die ik heb morgen niet doorgaan... door ziekte van de docent. aangezien ik nu langer kan werken en omdat ik die colleges echt wel nodig heb (denk ik) om zo minder te hoeven leren voor de tentamens nerdje
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:30:53 #119
277802 _Calimero_
pi_75399702
Jammer dat je college's uitvallen, zeker als je er graag heengaat, maar toch ook wel lekker dat je wat meer tijd hebt, mo!

Even een plannetje smeden voor vandaag:

O: brinta
T: Koffie V
L: groente omelet
T: 2x mueslibrood (van gister, die had ik niet opgegeten omdat ik een paar pepernoten had gehad )
T: kwark & fruit
D: weet ik nog niet maar ik heb gewoon tijd voor boodschappen en thuis koken & eten, want geen sport vandaag
pi_75399778
ga jezelf lekker verwennen met een uitgebreide D, lekker koken, veel groente, lekker 'sausje'
Ja doei.
pi_75399807
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
later als we groot zijn

zo, Mr.Mo is ook weer veilig op z'n werk (hij moet van mij smsen ) dus ik kan ook met een gerust hart door erg eigenlijk, maar zo in het donker op de motor met al die winterdipperige automobilisten, ik vertrouw het gewoon niet (hem wel, maar die malloten niet ) dus blij dat hij het weer heeft overleefd.
Je bent net mijn moeder alleen hoef ik die gelukkig nu niet meer te smsen (behalve als het echt sneeuwt ofzo)
Wel schattig natuurlijk
Maar hier ging je toch hulp voor zoeken?
pi_75399847
niet perse voor het smsen hoor maar meer voor de overige doemgedachten. Maar de laatste tijd gaat het goed. Hebben er over gepraat en zolang hij gewoon even laat weten dat hij heel is aangekomen gaat het prima. Zodra ik weer niet slaap enzo ga ik bellen. Had al gebeld, maar de studentenpsych was niet te bereiken, dus nu heb ik maar even dit op een pitje gezet nu het wel lekker gaat: ik slaap weer
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:44:06 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75399924
Ok, bijgelezen .
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef P.F het volgende:
12 tentamens over 4 weken? Dus 3 per week? Is op zich te doen..
Ha, 3 per week, you wish! .
Het volgende scenario is waarschijnlijker: week 1: 6 tentamens, week 2: 4 tentamens, week 3: niks, week 4: 2 tentamens.

BJ heeft op Hyves trouwens een blogje geschreven over de baby .

Wij hebben regelmatig ruzie, maar er is nooit ruzieschade, want we gooien met kleren en lege flesjes water Ik ben zelfs tijdens een ruzie nog te helder van geest om geen dingen kapot te maken . En wat Chico zegt: ik wil wel gooien, maar het is zo jammer dat het stuk gaat .

O en om de vragen te beantwoorden:
SPOILER
Nu eens aan het werk .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:44:21 #124
277802 _Calimero_
pi_75399932
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
ga jezelf lekker verwennen met een uitgebreide D, lekker koken, veel groente, lekker 'sausje'
Ja, iemand nog tips? Diner mag zo'n 500-600 Kcal beslaan!
Op zich hoeft er niet héél veel groente in te zitten, want ik neem vanmiddag ook al 150 gram wokgroente
pi_75399972
Ohh boekenkasten met een laddertje - dat is al mijn droom sinds mijn vijfde, toen ik Belle & Het Beest voor het eerst zag (en voor de 2e, 3e, 4e, ..... , 200ste keer ).

Goede keus, calimero !

Lijstje voor mij vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade met tomaat en olijven
T: twee crackers met philadelphia
D: weet niet, gaan sint vieren bij schoonfamilie, ik denk gourmetten
T: wijn waarschijnlijk

En ik heb leuk nieuws gekregen!
SPOILER
pi_75400008
Oh, Vik, dat had ik even gemist!
SPOILER
pi_75400035
@ tentamens:

4 - 10 januari: vrij om te leren
11-15 januari: 6 tentamens + een take home exam + short story deadline
18 - 22 januari: 2 tentamens + essay deadline
25-29 januari: 1 tentamen

lekker verdeeld
Ja doei.
pi_75400506
Gefeliciteerd PPP! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75400520
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En ik heb leuk nieuws gekregen!
SPOILER
gefeliciteerd!
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:11:29 #130
277802 _Calimero_
pi_75400566
Gefeli PPP
pi_75400614
Bedankt allemaal!
pi_75400977
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
@ tentamens:

4 - 10 januari: vrij om te leren
11-15 januari: 6 tentamens + een take home exam + short story deadline
18 - 22 januari: 2 tentamens + essay deadline
25-29 januari: 1 tentamen

lekker verdeeld
Ik:
4 - 10 januari: 6 tentamens
11-15 januari: 5 tentamens
18 - 22 januari: 6 tentamens

En daarvoor nog opdrachten inleveren
pi_75402090
Leuk zeg, PPP Kleine nichtjes&neefjes zijn zo leuk: heel eigen, maar niet van jezelf
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:21:52 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75402691
Oooh PPP, gefeliciteerd!

Mwehe, dit is de eerste keer dat ik ziek ben én afgevallen ben ! Weeg nu 69,6 kilo, onder de 70 Nowaiiii. Maarja, dat zit er natuurlijk zó weer aan zodra ik weer normaal eet (ga het zo weer proberen!)

Faal
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75402795
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
spannend cali

ja maar hállo! ik ging ook al aan de herengracht of t rapenburg wonen... met een zwembad in de kelder, en een bibliotheek met bruine leren stoelen, groene lampjes, en van die boekenkasten tot t plafond zoals bij Van Stockum
Kwak
pi_75402863
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh PPP, gefeliciteerd!

Mwehe, dit is de eerste keer dat ik ziek ben én afgevallen ben ! Weeg nu 69,6 kilo, onder de 70 Nowaiiii. Maarja, dat zit er natuurlijk zó weer aan zodra ik weer normaal eet (ga het zo weer proberen!)

Faal
Wat fijn Maria!!! Niet dat je ziek bent, tuluk, maar wel dat je onder de 70 bent!! Way to go, Indiaantje!!
pi_75402950
Bleh, gisteravond weer overgegeven, dus de goede dingen die ik had gegeten gingen er weer uit.
Nu durf ik niet zo veel meer te eten, misschien zo een mandarijn ofzo. :p
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:35:55 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75403068
Thanks Cootje! Ik acht de kans dus alleen niet zo groot dat het eraf blijft (zou wel leuk zijn natuurlijk maar ik heb nu twee dagen belachelijk weinig gegeten ) Toch voelde het stiekem wel stoer om 69,6 op de weegschaal te zien, ook al hield ik mezelf voor dat ik alleen ging wegen omdat ik nieuwsgierig was

Tamashii: aw beterschap! Ik las alleen laatst dat citrusfruit niet zo goed is! Iets met zuurtegraad ofzo? Nouja ik denk ik waarschuw even Kippensoep viel bij mij wel goed! En Adelante raadde gisteren appel + kaneel aan!
pi_75403084
mijn KUTKUTKTUKTUTKTUTKITKTUKUT printer doet het niet

hij kan wel testpagina's afdrukken maar al het andere komt er wit weer uit. boehoe. en ik moet een klachtenbrief afdrukken en versturen. grom.

(ook goeiemorgen btw)
Kwak
pi_75403117
Hmmmmm
quote:
Bouwmateriaal van de woning
ING verzekert alleen woningen met een stenen bouwaard.
Geen verzekering voor P.Fje ?
pi_75403131
Eronder is eronder, Maria Lekker hoor!

Ik kreeg net een wake-up light van Meneer Eens zie of dat me nou eindelijk gaat helpen om lekker wakker te worden
pi_75403176
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik begreep wel dat je moest rekenen op vrij... pittige wandelingen. All Stars zijn leuk voor naar m'n werk, maar niet waterdicht en weinig grip. EN ik krijg er blaren van, als ik er meer dan een uur op loop.
Volgens mij waren gore-tex wandelschoenen het beste voor in de tropen. Die zijn waterdicht maar wel ademend. Maar ook weer erg duur, zeker voor een keertje. Ik zou gewoon mijn leren wandelschoenen gebruiken denk ik, ik loop daar in NL/Europa ook gewoon op in de zomer. Wel met dunnere sokken dan.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75403212
quote:
Tamashii: aw beterschap! Ik las alleen laatst dat citrusfruit niet zo goed is! Iets met zuurtegraad ofzo? Nouja ik denk ik waarschuw even Kippensoep viel bij mij wel goed! En Adelante raadde gisteren appel + kaneel aan!
oh, oke. Maar hoe doe je zo'n appel dan? Gewoon schil eraf halen en kaneel op strooien?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75403279
Even snel een lijstje voor ik ga bijlezen.

O: 2 sneetjes brood met 1x pindakaas en 1x gebakken pastei
T: koffie met melk
L: 2 sneetjes brood, denk met brie en cervelaat
T: fruit
D: iets gewokts met rijst
T: koffie met melk, wijntje
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:51:53 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75403634
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Eronder is eronder, Maria Lekker hoor!

Ik kreeg net een wake-up light van Meneer Eens zie of dat me nou eindelijk gaat helpen om lekker wakker te worden
Ik las 'wake-up fight' (geheel in lijn met de TT ). Zou wel raar zijn als je elke ochtend een wake-up fight zou hebben om wakker te worden .

@ Tamashii: appel in stukjes snijden, in de magnetron en dan kaneel . De beroemde microwave-appel van Muis (waar is Muis? )
Niet meer actief op Fok!
pi_75403652
gefelic trouwens, ppp!

mijn nicht krijgt een kindje! dat wordt ook de eerste baby in de familie sinds mijn broertje 25 jaar geleden en ws. de laatste totdat mijn nicht een tweede krijgt of ík babies ga leggen...gek idee...
Kwak
pi_75403677
Haha, nou, ik heb hem weleens een wake-up fight bezorgd hoor. Pillow fight, dat dan weer wel
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:53:35 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75403698
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef kwakz0r het volgende:
gefelic trouwens, ppp!

mijn nicht krijgt een kindje! dat wordt ook de eerste baby in de familie sinds mijn broertje 25 jaar geleden en ws. de laatste totdat mijn nicht een tweede krijgt of ík babies ga leggen...gek idee...
Hahaha, het eerstvolgende kleinkind van mijn ouders zal idd van mij zijn . Heb er nog nooit zo over nagedacht tot jij dit zei . Mijn schoonzus en zussen zijn te oud. Bij m'n jongste zus zou het nog kunnen, maar ik reken er niet op.
Niet meer actief op Fok!
pi_75403817
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja maar hállo! ik ging ook al aan de herengracht of t rapenburg wonen... met een zwembad in de kelder, en een bibliotheek met bruine leren stoelen, groene lampjes, en van die boekenkasten tot t plafond zoals bij Van Stockum
Hee, dat ging ik ook al doen, maar dan aan het Wilhelminapark! Met zo'n boekenkast inderdaad.

Gefeliciteerd PPP!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75403874
Mijn eerste kind zal ook de eerste zijn in mijn familie - mijn zusje is pas 15, en zij is het één na oudste kleinkind (na mij dus ).

Verder vind ik het heel leuk, maar ben ik ook vooral blij dat ik het zelf niet ben .
pi_75403886
En bedankt allemaal !
pi_75404065
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha, het eerstvolgende kleinkind van mijn ouders zal idd van mij zijn . Heb er nog nooit zo over nagedacht tot jij dit zei . Mijn schoonzus en zussen zijn te oud. Bij m'n jongste zus zou het nog kunnen, maar ik reken er niet op.
Ik bedacht laatst dat als mijn opa nog overgrootvader wil worden, dat dan mijn nichtje, mijn zus of ikzelf razendsnel zwanger moet worden. Wel jammer dat 'ie het waarschijnlijk niet meer mee zal maken, hij zou het zo leuk vinden

Maar niet een echt goede reden om aan kinderen te beginnen
pi_75404108

Bij de 'sint' op schoot
Ja doei.
pi_75404136
Goeie schoenen, die Sint
pi_75404171
hij had een lange dag voor de boeg
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:10:38 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75404215
Cheap-ass sint! Wibra!
pi_75404251
De kastlamp die ik als cadeautje heb gekregen is echt waardeloos
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:12:09 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75404252
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de 'sint' op schoot

Guitekop! (is dat een woord? )

Sint gaat met z'n tijd mee he
pi_75404260
Lekker zo'n dag waarop alles tegen zit
pi_75404272
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Lekker zo'n dag waarop alles tegen zit
ah, dit is het moment waarop we moeten zeggen: hoe dat zo!?

dus:

hoe dat zo?
Ja doei.
pi_75404642
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ah, dit is het moment waarop we moeten zeggen: hoe dat zo!?

dus:

hoe dat zo?
Nee hoor, vind het gewoon leuk om afentoe te zeggen
SPOILER
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:32:13 #162
277802 _Calimero_
pi_75404753
Leuke foto, met sint

sterkte vandaag sarabi

en waaay to go, onder de 70 Mariaaaaa

en ik heb mijn nummer zojuist gegeven aan McCollega
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:35:42 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75404858
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de 'sint' op schoot
.
Niet meer actief op Fok!
pi_75404930
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
mijn KUTKUTKTUKTUTKTUTKITKTUKUT printer doet het niet

hij kan wel testpagina's afdrukken maar al het andere komt er wit weer uit. boehoe. en ik moet een klachtenbrief afdrukken en versturen. grom.

(ook goeiemorgen btw)
is het al gelukt? Ik ben aan t werk dus je mag ook wel hier komen afdrukken hoor
gebouw 1177 *geloof ik het arsenaal iig. Kamer 020

moblo die foto geweldig
en die schoenen van Sint inderdaad haha

Gefeliciteerd alle mensen met verse neefjes/nichtjes op komst! Lijkt me leuk

En Maria beterschap
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:11:26 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75405905
Tenk joe Huup! Voel me overigens al beter dan gisteren en stúkken beter dan eergisteren Morgen dus gewoon werken, alleen bedenken wat ik mee ga nemen om te eten
Voel jij je zelf al wat beter nu? Ivm de SF (Stomme Fysio).

En yay, mn vriend hoeft vanavond niet naar een stomme bijeenkomst ergens in Verweggistan (Zuid-Holland) en is dus in plaats van om half 9 om 7 uur thuis! *blij*
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:12:43 #166
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75405949
fijn dat het beter gaat Maria!

lijstje van vandaag:

O: muesli met appel, banaan en yoghurt
T: klein stukje taaitaaipop (het hoofd!)
T: mandarijntje
L: 2 boterhammen met kip, bakje ananas, hand pecannoten.
T: mandarijntje
D: geen idee, ga bij een vriendin eten..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75405974
Maria! Hoe lang ben je nou al aan het kwakkelen? Volgens mij al een tijdje, niet?
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:21:59 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75406246
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Hoe lang ben je nou al aan het kwakkelen? Volgens mij al een tijdje, niet?
Euhh geen idee precies? Ik heb iig pas buikgriep vanaf zondagochtend! En da's nu bijna over Daarvoor liep ik wel al met hoesten en een snotneus, maar da's niks bijzonders in deze tijd van het jaar Ohja en ik was een keer niet lekker geworden na Zumba, maar dat kan dus ook al aan het niet 100% lekker zijn liggen.

Dus het valt wel mee denk ik?
pi_75406300
dan is mijn tijdsbesef naar de klote

maar hoe dan ook: dat je maar snel helemaal beter mag zijn
Ja doei.
pi_75406458
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

is het al gelukt? Ik ben aan t werk dus je mag ook wel hier komen afdrukken hoor
gebouw 1177 *geloof ik het arsenaal iig. Kamer 020

moblo die foto geweldig
en die schoenen van Sint inderdaad haha

Gefeliciteerd alle mensen met verse neefjes/nichtjes op komst! Lijkt me leuk

En Maria beterschap
lief van je!

... ik heb @ work (1167 ook wel: het gebouw van nederlands/van eyckhof) ook wel een printer, maar ik zit thuis omdat ik koorts heb en me kapot hoest...

heb t nu maar met de hand geschreven. t ging om een briefje...
Kwak
pi_75406682
Ik wil ook printen maar ik vind het belachelijk om 5 cent per kopietje te betalen
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:34:16 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75406713
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
dan is mijn tijdsbesef naar de klote
Die van mij ook dan, want ik dacht hetzelfde .
quote:
maar hoe dan ook: dat je maar snel helemaal beter mag zijn
Second that .

Pff ik moet een programma maken voor Havo 4, maar ik kan m'n kop er niet bij houden. Alles duurt 3 keer zo lang vandaag, lijkt het wel .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:42:00 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75406991
Of míjn tijdsbesef is naar de klote, kan ook!
Ik heb zondagmiddag in bed gehallucineerd over reality tv ( ) dus niks verbaasd mij meer

Maar dank jullie hoor!

Viking: bekend probleem, ik heb ook een to-do-list vanjewelste Succes!
pi_75408201
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

lief van je!

... ik heb @ work (1167 ook wel: het gebouw van nederlands/van eyckhof) ook wel een printer, maar ik zit thuis omdat ik koorts heb en me kapot hoest...

heb t nu maar met de hand geschreven. t ging om een briefje...
ooooh okay, ik dacht dat je een werkprinter bedoelde
beterschap in elk geval!

nog een uurtje werk denk ik, ongeveer. Misschien iets meer. Dan zit mijn werkdag er ook weer op.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:21:57 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75408358
Slank #893: het ziekenboegje

*aai over Kwaks bolletje*

Ik moet geloof ik van alles doen maar ik kom er niet zo toe O.a. een paar essayplannen (1 voor een vak wat me niet kan boeien, 1 voor een vak wat me juist wel boeit en waar voor mn gevoel dus meer druk op staat ) en mensen mailen ivm mijn buitenlandstudieplannen

Maarrr on the bright side: magnetronappel met kaneel
pi_75408540
Beterschap kwak en Maria en wie vergeet ik?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:31:49 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75408716
Chico! Heb je leuke dingen gedaan gisteren of komt dat nog?
pi_75409644
t stomme is dat ik niet "ziek" genoeg ben om ZIEK te zijn. ik ben gewoon steeds een beetje koortsig, en moe, en compleet verrot. af en toe hoesten. af en toe maagpijn. af en toe spierpijn. en dan weer een dag helemaal fit...

zo'n overduidelijke "je bent aan vakantie toe"-staat...

ik ben overigens wel weer 2,4 kilo lichter dan mn zwaarste gewicht (sinds jaren) dat ik vorige week bereikte (en ik sta weer in t lijstje ik wilde er niet in voor mn bmi onder de 40 zat...)
Kwak
pi_75409851
knuffels voor iedereen die een beetje ziekig is

Ik ga de kerstboom zetten
pi_75411136
herkenbaar kwak!! beterschap!

Ben zelf op de uni aangekomen inmiddels. Weer een boek tweedehands op de kop getikt net, en straks om half 6 nog een marktplaatsdate! geld besparen de gekste!
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:28:21 #181
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75413307
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ook vorige week!
Dat ding is echt mijn nieuwe grote liefde, het is zo fijn wakker worden

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
T: plakje pindakaascake en 1 hapje van een heel vies spaans kerstkoekje
L: 4x volkoren boterham (1x kaas/mosterd, 1x sandwichspread tomaat)
T: peer en chocolaatjes die ik in mijn brievenbus kreeg
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus en groenteballetjes
T: blauwe bessen, yoghurt, muesli

bah mijn onderbuurjongen staat buiten te roken precies onder mijn raam, nu stinkt het hier
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_75413493
De kerstboom staat
Erg vroeg voor mijn doen maar ga over een paar dagen al op vakantie en anders zou ik er helemaal niet van kunnen genieten
pi_75413751
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef Sarabi het volgende:
De kerstboom staat
Erg vroeg voor mijn doen maar ga over een paar dagen al op vakantie en anders zou ik er helemaal niet van kunnen genieten
De mijne staat al sinds vrijdag
Op mijn werk ben ik normaal altijd de sjaak die 'm daar ook mag doen, dit jaar heb ik de boom genegeerd en wat zag ik vanmorgen... mijn collega's hadden de boom versierd

Zaten wel meteen te zeiken dat er te weinig ballen waren, ga ik kijken, hebben ze de helft er niet ingehangen. Want de kleuren matchten niet Dus ik: "Die matchen dus wel, want ze zaten zo samen in een doos, en die boom heeft al 4 jaar die ballen. In die kleuren" (goud, rood en bronskleurig). Echt WTF.

Naja, mogen ze volgend jaar nieuwe ballen kopen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75413912
Mijn kerstboom staat ook. Ik kom er alleen net achter dat m'n kerstspullen nog bij de exmeneer staan. Dus het optuigen moet nog even wachten.

Hij is wel heel mooi. Klein en bol. (Zoals ik was toen ik hier begon!! )

Lijstje van vandaag:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
S: stepshape interval
L: haring met uitjes
T: klein kliekje van het avondeten van gisteren
T: wodka
D: tartaartje met gebakken uien en gegratineerde witlof met ham en kaas.
T: meloen/limoen/crème fraîche
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:46:18 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75413958
Ik krijg net een smsje van Duvel dat er een pakketje voor 'Xcuz_me van fok' in de bus lag

Leuk
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:01:27 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75414539
Yay XM!

Ik ga ook binnenkort ons miniboompje optuigen

Mweh ik meldde net over MSN aan het vriendje dat ik maar eens een échte broek aan ging doen om boodschappen te doen (ik loop weer de hele dag in pyjamabroek ), zegt ie: "Oh dus geen sloddervos meer?" en toen bekeek ik mezelf vanuit mn geestesoog en dacht ik 'ehhh ". Ik heb mn flobberigste wijde rafelbroek aan en mn meest oversizede hoodie en mn afgetrapte skategympies Ik ben echt de koningin van de charme
pi_75414618
Wij gaan dit jaar een kick-ass boom kopen geloof ik. We hebben in ons nieuwe huis een vide, en de ruimte daaronder is op zijn hoogst bijna 5 m! In de hoek waar de boom komt, hebben we zeker 3 meter hoogte... Dus nu wil de meneer per se een boom van ca. 2.50 meter... Ach ja, we hebben een deal dat hij in ieder geval de lichtjes verzorgt, daar ga ik niet aan beginnen met zo'n boom hoor .

Lijstjes zuigen overigens deze week. Ik vergeet telkens de tijd en kom 's avonds tot de conclusie dat ik veel te weinig heb gegeten. Er is wel compensatie in het avondeten + extra's bij de koffie.

O: brinta
T: koffie met melk, 1 chocolaatje en 1 sultanakoekje
L: 2 boterhammen met kalfsgehakt
T: 1 chocolaatje
D: left over van toko: rijst/groente/vlees in zo'n 1 pers. bakje
T: ?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75415632
Mijn ouders hebben geloof ik al 15 jaar dezelfde ballen
Er komt geloof ik wel af en toe een engeltje bij ofzo maar ik weet al weer precies hoe hun kerstboom eruit gaat zien.

Ik heb zelf niet zo'n zin in een kerstboom, omdat ik op 4 hoog woon, en omdat ik bang ben dat ik binnenkort uit mn huis moet. Weet niet of ik het einde van dit jaar nog haal Bijna alle vaste huurders zijn er namelijk al uit, dat betekent dat als je anti-kraak zit je ook snel moet ophoepelen. Hoop dat ik in ieder geval tot midden januari kan blijven..

Lijstje vandaag:

O: omelet met groenten
L: salade met kaas en tomaat, heb geprobeerd er een pistoletje bij te eten maar daar had ik eigenlijk totaal geen zin in, dus 1 hap van een bruin pistoletje
S: ongeveer anderhalf uur sportschool
T: paar blauwe bessen, warme melk met zo'n puur chocostokje
D: kip in braadzak met kruiden en witlofsalade (ben alleen appel vergeten te halen, scheisse!
T: bakje yoghurt met blauwe bessen

Oh en ben na college nog ff een boekenwinkel ingerend voor 'Het spel van de engel' van Carlos blablabla Zafron. Heeft iemand die gelezen?
pi_75415733
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:03 schreef Phaidra het volgende:
Wij gaan dit jaar een kick-ass boom kopen geloof ik. We hebben in ons nieuwe huis een vide, en de ruimte daaronder is op zijn hoogst bijna 5 m! In de hoek waar de boom komt, hebben we zeker 3 meter hoogte... Dus nu wil de meneer per se een boom van ca. 2.50 meter... Ach ja, we hebben een deal dat hij in ieder geval de lichtjes verzorgt, daar ga ik niet aan beginnen met zo'n boom hoor .
Cool
Maar begrijp goed dat je geen zin hebt om de lichtjes te doen dan
pi_75415948
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Er komt geloof ik wel af en toe een engeltje bij ofzo maar ik weet al weer precies hoe hun kerstboom eruit gaat zien.

Ik heb zelf niet zo'n zin in een kerstboom, omdat ik op 4 hoog woon, en omdat ik bang ben dat ik binnenkort uit mn huis moet. Weet niet of ik het einde van dit jaar nog haal Bijna alle vaste huurders zijn er namelijk al uit, dat betekent dat als je anti-kraak zit je ook snel moet ophoepelen. Hoop dat ik in ieder geval tot midden januari kan blijven..

Lijstje vandaag:

O: omelet met groenten
L: salade met kaas en tomaat, heb geprobeerd er een pistoletje bij te eten maar daar had ik eigenlijk totaal geen zin in, dus 1 hap van een bruin pistoletje
S: ongeveer anderhalf uur sportschool
T: paar blauwe bessen, warme melk met zo'n puur chocostokje
D: kip in braadzak met kruiden en witlofsalade (ben alleen appel vergeten te halen, scheisse!
T: bakje yoghurt met blauwe bessen

Oh en ben na college nog ff een boekenwinkel ingerend voor 'Het spel van de engel' van Carlos blablabla Zafron. Heeft iemand die gelezen?
Juist leuk, zo'n boom die ieder jaar hetzelfde is. Heb ik ook. Ik heb ook echt lievelingsengeltjes en zo.

En ja, heb ik gelezen, dat boek. Heel goed te doen!
pi_75416203
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Juist leuk, zo'n boom die ieder jaar hetzelfde is. Heb ik ook. Ik heb ook echt lievelingsengeltjes en zo.

En ja, heb ik gelezen, dat boek. Heel goed te doen!
Nouja soms denk ik, doe even een andere kleur. Alles is altijd zo goud en bruin. Staat wel altijd mooi hoor, daar niet van. En help wel altijd mee met optuigen, kun je al die vertrouwde dingetjes weer uit de dozen halen

En het boek is net een bijbel zo zwaar, maar hij leek me mooi
pi_75416251
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Wij hebben dit jaar voor de 3e keer een compleet nieuw setje ballen gekocht . Best duur grapje eigenlijk. Een paar oude dingen matchen nog wel met de nieuwe ballen (kleursetting aubergine-paars & parelmoer-wittig ), maar veel is t niet.

Nu kunnen we kleurstellingen afwisselen per jaar
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75416293
mijn Thesis Statement enzo zijn goed argumenten en opzet ook dus ik ga iig 1 tentamen halen denk ik

nu lekker uit eten
Ja doei.
pi_75416316
Oeh, ik heb broccoli in m'n 1 persoons toko bakje .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75416345
Da's goed nieuws Moblo!
En veel plezier met eten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75416409
Ik heb goud en zilver door elkaar, met slingers en kralen, veel vogeltjes met pluimstaarten, klokjes en engeltjes. en ik had ook altijd kerstkransjes en zo. Maar dan moet ik eerst van alle muizen af zijn, dat doe ik maar even niet nu.

Oh ja. Als aanvulling op mijn lijstje: 30 gram noten bij de wodka.
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:02:37 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75416496
Shiny goed bezig met sporten

En Mo met de thesis!

En lijstje!
O/L: twee sneetjes wit met kaas
T: twee dropjes
T: snee wit met brie
T: appel met kaneel en paar rozijntjes
D: Oosterse tweevaksmaaltijd van Le AH
T: ? Hangt er vanaf hoe D valt
pi_75416671
Beuh. Ik ben ziek. En ik moet a.s. donderdag een essay inleveren

Mijn boom staat ook al! Heb nieuwe ballen gekregen van Sinterklaas aka mijn schoonouders, en heb nu zelf ook wat bleekgouden ballen met glittertjes en pegels met glitters bijgekocht. Mijn boom is blauw met goud. Ik heb overigens een kunstboom.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75416748
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wij hebben dit jaar voor de 3e keer een compleet nieuw setje ballen gekocht . Best duur grapje eigenlijk. Een paar oude dingen matchen nog wel met de nieuwe ballen (kleursetting aubergine-paars & parelmoer-wittig ), maar veel is t niet.

Nu kunnen we kleurstellingen afwisselen per jaar
Maar het is best leuk, ook als ik nu weer al die kleurtjes zie in de Hema ofzo, word ik toch wel heul hebberig van al dat moois. Ik ga daar wel wat engeltjes en versierseltjes kopen, beetje een verzameling opbouwen voor als ik groot ben

Thanks Maria!

* shiny ook een beetje trots is

En beterschap Ewelina!
pi_75417007
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:12 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Maar het is best leuk, ook als ik nu weer al die kleurtjes zie in de Hema ofzo, word ik toch wel heul hebberig van al dat moois. Ik ga daar wel wat engeltjes en versierseltjes kopen, beetje een verzameling opbouwen voor als ik groot ben

Thanks Maria!

* shiny ook een beetje trots is

En beterschap Ewelina!
Ja, hebberig, dat is het goede woord! En het ergste is: Mijn meneer doet gewoon mee! Het was zelfs zijn idee om nieuwe ballen te kopen (nou ja, hij vond de aubergine-kleurige mooi, en ik was van mening dat onze huidige collectie daar niet zo mooi bij paste).

En beterschap voor alle zieken! (op ruime afstand dan, want ik wil niet aangestoken worden...)
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')