abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75385745
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Afweging zonuren&temperatuur vs. ticketprijs
Ah, Jingjang, vingerspitzengefuhl, cultuur en milieu dus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75386225
Wat een mooie beeb
Huuphuup, wat vervelend van de niet echt meewerkende fysio.

Lijstje van vandaag:
*Brinta met rozijntjes en een beetje suiker (vind de Fruitvit variant lekkerder)
*Twee boterhammen
*Twee boterhammen
*Sperzieboontjes en zalm in bladerdeeg uit de oven, bakje vanille/aardbeienkwark.
Mss zometeen nog een sinaasappel/banaan, heb niet echt trek vandaag.
Maar eerst Grey's Anatomy!
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75387865
Waar heb je een kinderfysiotherapeut voor nodig, huuphuup? En hoe oud is je kind?
Ik lurk duidelijk nooit in OUD, ben toch al voorzien

Lijstje vandaag ih kader van de Wederopbouw:

O: bak yoghurt, mandarijn, grapefruitsap, bak frambozen met vanilleyoghurt
T: 2 cappuccino
L: roerei met toast
D: Thaise salade met gamba's, halve Caesarsalade, paar frietjes, 2 bitterballen, en alleen even geroken aan een La Chouffe
T: cappuccino

En zopas de musketkransen in de AH weerstaan! Nog maar 3 weken standvastig zijn nu
pi_75388413
Zo, vandaag bedrijfsarts en bedrijfscoach gezien. Bij coach was oriënterend gesprek om te kijken of hij wat voor me kon betekenen, en natuurlijk was het alweer huilen geblazen .

O: boterham hagelslag en een beker optimel
T: cupasoup kerrie met croutons
T: 4 salmiakriksen
L: bruine boterham ossenworst, bruine boterham boter en gebraden gehakt, witte boterham boter en vlokken, vitalinea framboos
T: musketringetjes van de hema, spa en fruit
D: broccoli met gekookte aardappelen en tartaartje, toe bananensinaasappelyoghurt

Morgen ga ik muffins bakken voor op kantoor woensdag (Just cuz I feel like it). Ik ga alleen veeeel te veel hebben want 24 is te weinig, maar dan worden het er 36 en dat is veel te veel
pi_75388835
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef Laureline het volgende:
Waar heb je een kinderfysiotherapeut voor nodig, huuphuup? En hoe oud is je kind?
Ik lurk duidelijk nooit in OUD, ben toch al voorzien

Lijstje vandaag ih kader van de Wederopbouw:

O: bak yoghurt, mandarijn, grapefruitsap, bak frambozen met vanilleyoghurt
T: 2 cappuccino
L: roerei met toast
D: Thaise salade met gamba's, halve Caesarsalade, paar frietjes, 2 bitterballen, en alleen even geroken aan een La Chouffe
T: cappuccino

En zopas de musketkransen in de AH weerstaan! Nog maar 3 weken standvastig zijn nu
hihi alleen geroken aan La Chouffe? kaboutersnuiven

de fysiotherapie is voor een voorkeurshouding.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daph waarom kun je er niet minder maken dan? Kun je alleen per twaalf maken?
En och, anders eten je collega's er toch wat extra? Vinden ze vast niet erg
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75388960
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hihi alleen geroken aan La Chouffe? kaboutersnuiven

de fysiotherapie is voor een voorkeurshouding.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daph waarom kun je er niet minder maken dan? Kun je alleen per twaalf maken?
En och, anders eten je collega's er toch wat extra? Vinden ze vast niet erg
Ik kon geen kleine muffinvormen vinden, en heb er zelf alleen eentje voor 12 stuks. Ik weet dat er een aantal zijn die het errug lekker vinden, dus ik hoop maar dat ze meer eten dan Neem er ook nog wel een paar mee voor bij vriendje thuis.. Hm, misschien komt het toch nog goed
SPOILER
pi_75389140
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik kon geen kleine muffinvormen vinden, en heb er zelf alleen eentje voor 12 stuks. Ik weet dat er een aantal zijn die het errug lekker vinden, dus ik hoop maar dat ze meer eten dan Neem er ook nog wel een paar mee voor bij vriendje thuis.. Hm, misschien komt het toch nog goed
SPOILER
oh ik heb zo'n siliconenmuffin vorm in stukken geknipt dus ik heb er ook eentje van 3
mijne was namelijk voor 18 stuks maar dat pastte niet in de combi
SPOILER
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75389568
Hm, die fysio heeft zeker zelf geen kinderen. Of hele lillijke.
Ik heb zelf een plat achterhoofd. Dus ik moet altijd mijn haar fluffen als ik een staart maak. Mijn scheve bakkes is wat moeilijker te camoufleren Jaja, leuk, flexibele kinderbotten

Man ik heb nog steeds zin in een kroket. En ik heb al twee speklapjes op.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75389614
SPOILER
pi_75390026
SPOILER
en nu ben ik weer klaar met de spoilers en zeuren enzo thnx for listening

hoe doen jullie het eigenlijk met eten enzo? Avondeten dan. Hebben jullie een soort weekplan ofzo? Want ik merk dat ik hier vaak de fout maak om snel & makkelijk (lees: slechts semi-gezond) te maken omdat we altijd last minute boodschappen gaan doen. Maar eigenlijk heb ik er ook een hekel aan om op maandag al te weten wat ik vrijdag ga eten. Lekker handig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75390496
ongesteld + poetsbui = huis aan kant!

de keuken is geschrobd, tussendoor een vergadering gedaan terwijl Mr.Mo Billy 1 in elkaar aan het zetten was

Nu nog even helpen met Billy 2 en de boeken kunnen over.. het staat wel heel massief maar we hebben gewoon veel boeken en die verdienen ook een plekje

dus, zo even de boeken uit de oude boekenkast plukken en overzetten naar de Billy's (de Benno is al gevuld met al onze cd's op alfabet!)

sorry voor de egopost ik ben hyper
Ja doei.
  maandag 7 december 2009 @ 22:01:58 #87
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75390907
tvp voor morgen, nu eerst slapen truste!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 7 december 2009 @ 22:30:02 #88
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75392191
tvpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75392243
Welterusten Blurred!
Motorbloempje, wáár haal je al die energie vandaan?

Huuphuup, ik plan meestal voor twee dagen vooruit, en doe dan op maandag en woensdag boodschappen. Ik hoef dan wel alleen voor mezelf te koken, tenzij ik met huisgenoten of mn zusje kook & eet. Wat ik handig vind, is een lijstje met recepten/combinaties die het altijd wel goed doen, dat biedt vaak uitkomst op momenten dat ik niet weet waar ik zin in heb (of ga hebben), maar je toch íets moet. In het weekend kook ik thuis, daar is het meestal een last-minute beslissing
pi_75392445
Waarom vergeet ik altijd de helft te typen van wat ik wil zeggen...
Heb je toevallig een grote vriezer? Als je wat porties vlees & groente invriest, heb je altijd iets achter de hand, handig wanneer je (te) weinig tijd hebt om nog boodschappen te doen.
  Vis een optie? maandag 7 december 2009 @ 22:44:19 #91
70532 loveli
N
pi_75392826
Meelezen gaat nog net met mobiel i'net, maar reageren kan ik er niet mee. Dus verzamelpost (en een beetje egopost) nu ik even bij 'echt' internet kan:

Chico, jonge blom, van harte! En geniet ervan!

Huup, jammer van de fysio, hoop dat je een goede vindt.

Mo, goed bezig, had ik maar zulke buien.

Alle niet- en voormalig zwangeren: gefeli!!! De een met het geruste gevoel, de ander met het wolkje resp. wolkinnetje.

Ruzie maken met gooien en smijten, ben er net achter dat ik daar vreselijk slecht tegen kan. Heb wel met enige in woede tegen een muur getrapt of me op fysieke arbeid gestort, maar het op een ander afreageren, daar kan ik niet tegen. Of als iemand die me na staat het op mij afreageert, daar word ik erg zielig van. Boksbal spelen voor mensen die niet in m'n inner circle staan gaat me dan weer heel goed af. Weirdo dat ik ben, in de gooi- en smijt situaties maak ik blijkbaar liefst mezelf kapot.

Magerte van de griep is er weer af, gelukkig. Voel me weer wat steviger in m'n schoenen staan. Wel een hevige aanval van acne op m'n oude dag, waarschijnlijk nasleep van de verminderde weerstand door de griep. Ik stem vandaag voor burka's.

crap in = crap out
  maandag 7 december 2009 @ 22:54:56 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75393311
Loveliiii! Fijn dat de griep minder is! Dat gepukkelte raak je dan vanzelf vast wel weer kwijt

Huup:
SPOILER
Ik ga slapen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75394001
Hehe, burka's. Ik vind het ook jammer dat het dragen van handschoenen niet meer in de mode is, dat zou zeker de helft van alle griepjes schelen.

Weekmenu's wij niet aan (vanavond ook weer door lamlendigheid in de kroeg beland, zie de bitterballen op het lijstje), maar meestal halen we wel eens in de week een enorme hoeveelheid groente op de markt. Dan kijk je per dag waar je tijd/zin in hebt en bedenk je daar de rest van de maaltijd omheen. Dan ontkom je bijna niet meer aan de gezondheid!
  maandag 7 december 2009 @ 23:13:40 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75394040
Hoi .

Ben ik ook weer. Slecht eetlijstje, want m'n avondeten bestond uit een sandwich serranoham met mozzarella en pesto van de La Place. Wél een geweldige avond gehad (zie spoiler).
SPOILER
Ik ga dadelijk slapen. Lees morgen wel even bij .
Niet meer actief op Fok!
pi_75394242
Ik gooi er even mijn lijstje in!

O: gekookt eitje
T: stukje paté
T: stukje paté
T: stukje paté (ik was druk en ik nam gewoon af en toe een hap paté. )
T: stuk komkommer
T: wodka, 25 gram gemengde noten
D: gewokt: kip, ui, paprika, champignons, witlof met pesto, een klein beetje tomatensaus en een klodder crème fraîche.
T: thee met 20 gram extra pure choco
T: meloen in kleine blokjes, gemengd met 2 eetlepels crème fraîche, zoetstof en limoensap. (dat is echt zo lekker )
pi_75394255
SPOILER
pi_75394297
Patédieet?
pi_75394439
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:20 schreef Laureline het volgende:
SPOILER
SPOILER
En paté-dieet. Als ik er dun mee word, ga ik er een boek over schrijven en dan word ik heul rijk en dan gaan we met z'n allen op een verre, zonovergoten reis!!! Ha!
pi_75394623
SPOILER
Lijkt me wel lekker, een peperpatédieet dan
Ik ga slapen, morgen staat de mini weer in het donker (ieh! Het is echt deprimerend opstaan nu om half acht, diepe duisternis ) naast mijn bed.
  maandag 7 december 2009 @ 23:38:10 #100
331 Merel
Be here now.
pi_75394871
Mijn Henk heet McSex. En hij is nu eindelijk verstandig geworden en ik haat het Dus ik ben absoluut niet in de positie om Vik advies te geven, ik hoop gewoon dat je in the long run iemand vindt waarmee 't super wordt

Date was leuk, maar 't wordt 'm niet. Maakt niet uit, leuke avond gehad!

En Huup, ik haal meestal in het weekend boodschappen voor de hele week. Saai, maar het werkt wel!

En nu is het bedtijd
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')