mazzelaar!quote:Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
er zit een Muji in Uppsala, erg fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaahw wat liefquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef huuphuup het volgende:
oh palladiums![]()
das jeugdsentiment voor mij zeg!
En ehm, nouja voor de geinteresseerden weer, er zijn foto's! <3
quote:Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Mooie baby'moet' niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het waren geen teenslippers, maar met bandjes over de voet en redelijke zool. Dat zand zelf is het probleem niet, dat het zand loeiheet was, dat was wel wat vervelend.quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh, wat een mooitje
Sigme, ik ga eens zoeken! Was dat niet super-irritant, door het zand met je slippers?
nou hè? het spat er vanafquote:Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Aaahw wat lief. En zie BJ eens gelukkig wezen ...
Zag je naam staan en wilde net zeggen, je hebt een date!quote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef Merel het volgende:
Help, zo date, en niks om aan te trekken!
*rent rondjes door het huis op zoek naar kleren*
jurkje!quote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef Merel het volgende:
Help, zo date, en niks om aan te trekken!
*rent rondjes door het huis op zoek naar kleren*
Namibie, toch? Staat ook hoog op mijn verlanglijst, misschien volgend jaar kerst i.c.m. Zuid-Afrikaquote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Het waren geen teenslippers, maar met bandjes over de voet en redelijke zool. Dat zand zelf is het probleem niet, dat het zand loeiheet was, dat was wel wat vervelend.
Maar het was wel heeeeeeeel mooi. (Net niet de Sossusvlei bekeken trouwens, de entree met gidsen en touristen en landrovers stond ons tegen, we zijn naar een verlaten vallei er vlak naast gewandeld.)
Waar ga jij nu precies heen en wat ga je allemaal doen? Iets met een boot en junglewandelen?
Ja, Namibië. Gedaan i.c.m. een stukje Z-A (vanaf Kaapstad).quote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Namibie, toch? Staat ook hoog op mijn verlanglijst, misschien volgend jaar kerst i.c.m. Zuid-Afrika
Klinkt als een druk programma, ook met rustdagen. Maar vast geweldig. Hoe kom je daar nu zo terecht?quote:Wij gaan met de kerst twee weken naar Puerto Rico. Paar dagen San Juan, paar dagen ecolodge in het regenwoud/bergen, paar dagen klein eiland uit de kust (waar je geweldig schijnt te kunnen kanoen en snorkelen), paar dagen stadjes in zuid & west bekijken, paar dagen in de bergen in een resort met yogalessen 's ochtends
Hopelijk precies de juiste mix van strand/relaxvakantie en actief!
Ah, Jingjang, vingerspitzengefuhl, cultuur en milieu dus.quote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Afweging zonuren&temperatuur vs. ticketprijs
hihi alleen geroken aan La Chouffe?quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef Laureline het volgende:
Waar heb je een kinderfysiotherapeut voor nodig, huuphuup? En hoe oud is je kind?
Ik lurk duidelijk nooit in OUD, ben toch al voorzien![]()
Lijstje vandaag ih kader van de Wederopbouw:
O: bak yoghurt, mandarijn, grapefruitsap, bak frambozen met vanilleyoghurt
T: 2 cappuccino
L: roerei met toast
D: Thaise salade met gamba's, halve Caesarsalade, paar frietjes, 2 bitterballen, en alleen even geroken aan een La Chouffe![]()
T: cappuccino
En zopas de musketkransen in de AH weerstaan! Nog maar 3 weken standvastig zijn nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daph waarom kun je er niet minder maken dan? Kun je alleen per twaalf maken?
En och, anders eten je collega's er toch wat extra? Vinden ze vast niet erg![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi alleen geroken aan La Chouffe?kaboutersnuiven
de fysiotherapie is voor een voorkeurshouding.Ik kon geen kleine muffinvormen vinden, en heb er zelf alleen eentje voor 12 stuks. Ik weet dat er een aantal zijn die het errug lekker vinden, dus ik hoop maar dat ze meer eten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daph waarom kun je er niet minder maken dan? Kun je alleen per twaalf maken?
En och, anders eten je collega's er toch wat extra? Vinden ze vast niet erg
Neem er ook nog wel een paar mee voor bij vriendje thuis.. Hm, misschien komt het toch nog goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kon geen kleine muffinvormen vinden, en heb er zelf alleen eentje voor 12 stuks. Ik weet dat er een aantal zijn die het errug lekker vinden, dus ik hoop maar dat ze meer eten danNeem er ook nog wel een paar mee voor bij vriendje thuis.. Hm, misschien komt het toch nog goed
oh ik heb zo'n siliconenmuffin vorm in stukken geknipt dus ik heb er ook eentje van 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijne was namelijk voor 18 stuks maar dat pastte niet in de combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ben ik weer klaar met de spoilers en zeuren enzothnx for listening
hoe doen jullie het eigenlijk met eten enzo? Avondeten dan. Hebben jullie een soort weekplan ofzo? Want ik merk dat ik hier vaak de fout maak om snel & makkelijk (lees: slechts semi-gezond) te maken omdat we altijd last minute boodschappen gaan doen. Maar eigenlijk heb ik er ook een hekel aan om op maandag al te weten wat ik vrijdag ga eten. Lekker handig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dadelijk slapen. Lees morgen wel even bij.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 7 december 2009 23:20 schreef Laureline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En paté-dieet.Als ik er dun mee word, ga ik er een boek over schrijven en dan word ik heul rijk en dan gaan we met z'n allen op een verre, zonovergoten reis!!! Ha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel lekker, een peperpatédieet dan![]()
Ik ga slapen, morgen staat de mini weer in het donker (ieh! Het is echt deprimerend opstaan nu om half acht, diepe duisternis) naast mijn bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |