abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75374084
Ik kwam pas geleden zo'n advertentie tegen voor een site dat zich geheel richt op internet sex dating(Ja, ik heb AdBlock+ op de meeste sites aan staan, dus zie bijna nooit advertenties tenzij ik een site wil steunen).

En nou vroeg ik me af: Wie heeft dit geprobeerd en wat zijn de bevindingen?

Ik heb eind vorige week voor het eerst een onenightstand gehad terwijl ik altijd heb gezegd dat ik hier niet aan wilde doen, maar ja, soms is het vlees zwak. Ergens is het wel geil, om met een totale vreemde te meeten, en sex te hebben en vervolgens je biezen weer te pakken, maar aan de andere kant, enkel lust als drijfveer staat ook ergens tegen. Sex is voor mij toch altijd met iemand geweest waar een goede klik mee was(ook afgelopen week, al was het gewoon heel erg kort en toch ook een groot deel lust).

Dus, wie heeft het weleens gedaan en wat waren de bevindingen?
pi_75374252
weleens gedaan met meisjes die ik op verschillende chat en profielensites leerde kennen. moet zeggen dat het geestelijk niet echt bevredigend was. de gezichten van die meiden zweven nu nog rond in mn hoofd
pi_75374373
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef Synthesist het volgende:
weleens gedaan met meisjes die ik op verschillende chat en profielensites leerde kennen. moet zeggen dat het geestelijk niet echt bevredigend was. de gezichten van die meiden zweven nu nog rond in mn hoofd
Waarom zitten ze nog in je hoofd?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_75374609
tvp
Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef Natrium het volgende:
Verkapt ik-geil-op-bosjebloemen-topic
Op dinsdag 12 januari 2010 00:54 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Pixie. Suusje-V & Rockabella 'til the end O+
pi_75374787
Ik wil dit topic graag volgen als je het niet erg vindt.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 7 december 2009 @ 15:53:45 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_75374951
Yup, wel eens gedaan. Was meer voor de gein. Met een paar vrienden online aan het klooien, maar uiteindelijk toch maar doorgezet.

' avonds naar Sittard (of all places gereden) en daar met 1 of andere milf liggen rampetampen .

was op zich wel goed, maar eenmaal daar was ik ook wel een beetje gestresst dat ik met rare mensen te maken zou krijgen. Gelukkig was dat niet zo.
Maar niet iets wat ik vaker zou doen iig.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_75374973
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef Tally het volgende:

[..]

Waarom zitten ze nog in je hoofd?
omdat ze zich uiteindelijk gebruikt voelde nadat ik aangaf verder niets te willen. dan krijg je de ruzies en ga je erover nadenken
  maandag 7 december 2009 @ 15:54:34 #8
274595 theones4u
let's have some adult fun
pi_75374998
Best wel vaak al gedaan en de ervaringen zijn erg wisselend, maar toch best heel vaak leuk en bijna net zo vaak oop bevredigend en geil.

Daarbij gezegd wordt het wel steeds bevredigender, naarmate ik meer ervaren wordt en beter weett wat ik wel en niet "zoek"...
pi_75375013
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef Synthesist het volgende:
en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_75375081
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Synthesist het volgende:

[..]

omdat ze zich uiteindelijk gebruikt voelde nadat ik aangaf verder niets te willen. dan krijg je de ruzies en ga je erover nadenken
Domme dozen. Dat weet je toch van tevoren bij sex daten.
pi_75375130
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Djarum het volgende:

[..]

en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
ik ga echt niet de sites opnoemen waar ik ze heb gevonden
pi_75375139
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef theones4u het volgende:
Best wel vaak al gedaan en de ervaringen zijn erg wisselend, maar toch best heel vaak leuk en bijna net zo vaak oop bevredigend en geil.

Daarbij gezegd wordt het wel steeds bevredigender, naarmate ik meer ervaren wordt en beter weett wat ik wel en niet "zoek"...
Misschien moet ik het gewoon een keer proberen om te zien wat er gebeurt. Maar hoe en waar regel je die handel, want wat pointers om te beginnen is wel handig denk ik .

Als het niets is, kan ik nog altijd me broek aantrekken en split gaan, toch iemand die ik nooit meer zie
pi_75375305
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef Toolmaker het volgende:

[..]

Misschien moet ik het gewoon een keer proberen om te zien wat er gebeurt. Maar hoe regel je die handel?

Als het niets is, kan ik nog altijd me broek aantrekken en split gaan, toch iemand die ik nooit meer zie
Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.
pi_75375330
je moet ok opasse want n hop van die wijve zijn dus eigelek howmo-vente maar dat merk je dus later pas
wursjip technojunk _O_
pi_75375353
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Tally het volgende:

Ik heb ook een PM box . Dus tips mogen dan daarheen, niet in het topic.
  maandag 7 december 2009 @ 16:03:35 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_75375415
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef technojunk het volgende:
je moet ok opasse want n hop van die wijve zijn dus eigelek howmo-vente maar dat merk je dus later pas
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_75375634
waarom tips? kan je zelf geen strategie bedenken ofzo. het is simpel: bij dit soort vrouwen moet jij zijn wat zij zoeken. zo snel als internet is, het heeft met relaties meer grenzen dan normaal contact. ga naar het cafe (niet discotheken. veel aantrekkelijke vrouwen maar mensen zijn daar meer om te feesten)

je kan toch beter een vriendin zoeken als je jezelf niet voor de gek wilt houden
pi_75376065
Vroeger ook wel een paar meisjes en milfs zo gehad. Op zich geil en lekker hoor. Maar niet iets wat je nou heel vaak wilt doen. En dan loop je ook vanzelf een keer tegen een of andere freak op. Wel een paar goede sexrelaties aan overgehouden toendertijd dan.
  maandag 7 december 2009 @ 16:23:51 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_75376272
Ik heb 2 one night stands gehad, allebei via een reguliere datingsite. 1 buitenlands milfje en 1 blanke pittige tante van rond de 30 Heeft wel iets kinky's om zomaar met iemand af te spreken terwijl je van te voren weet wat de bedoeling is
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:01:37 #20
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_75395671
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef Toolmaker het volgende:
Ik kwam pas geleden zo'n advertentie tegen voor een site dat zich geheel richt op internet sex dating(Ja, ik heb AdBlock+ op de meeste sites aan staan, dus zie bijna nooit advertenties tenzij ik een site wil steunen).

En nou vroeg ik me af: Wie heeft dit geprobeerd en wat zijn de bevindingen?

Ik heb eind vorige week voor het eerst een onenightstand gehad terwijl ik altijd heb gezegd dat ik hier niet aan wilde doen, maar ja, soms is het vlees zwak. Ergens is het wel geil, om met een totale vreemde te meeten, en sex te hebben en vervolgens je biezen weer te pakken, maar aan de andere kant, enkel lust als drijfveer staat ook ergens tegen. Sex is voor mij toch altijd met iemand geweest waar een goede klik mee was(ook afgelopen week, al was het gewoon heel erg kort en toch ook een groot deel lust).

Dus, wie heeft het weleens gedaan en wat waren de bevindingen?
heb je die one-noght stand dan ook via internet gehad? Heb toch altijd het idee dat sex-date sites dat het nep is. Heb zelf wel eens een date via aan (normale) dating site gehad. Maar het is toch een stuk praktischer en ergens logischer om gewoon naar een kroeg te gaan?
pi_75396081
TVP
pi_75396629
ik heb ook een paar gehad via internet en het valt best wel mee! probeer vooral mensen van je eigen leeftijd te vinden.
pi_75401954
Het is wel spannend op zich. Ik vind alleen het aanbod nooit zo super.
Haters gonna hate.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:04:30 #24
274595 theones4u
pi_75404039
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is wel spannend op zich. Ik vind alleen het aanbod nooit zo super.
Dat hangt dan toch echt af waar je zoekt hoor....

Het heeft voor mij ook best lang geduurd voordat ik betrouwbare, verzorgde én ook nog leuke contacten heb opgedaan....maar zoals altijd: de aanhouder wint
pi_75412344
Moet het nog maar eens even bekijken, wat je wel ziet is dat op elke site dezelfde figuren weer opdoemen.
Haters gonna hate.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:18:43 #26
274595 theones4u
pi_75412924
De wereld van het internetdaten is een onoverzichtelijke en stikt van de fakers, valse namen, profielen etc.

Maar..... er zijn ook echt heel veel echte mensen, alleen is het lastig om die uit die groep hufters te filteren.

En mij is het uiteindelijk ook gelukt, dus er is een goede hoop op succes voor een ieder....
pi_75445282
voor een sexdate, ontvangen jullie ook weleens thuis of ga je alleen maar bij hen thuis (verplaatsen)?

[ Bericht 7% gewijzigd door mezzy op 09-12-2009 14:28:15 ]
  woensdag 9 december 2009 @ 14:29:42 #28
274595 theones4u
pi_75445834
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef mezzy het volgende:
voor een sexdate, ontvangen jullie ook weleens thuis of ga je alleen maar bij hen thuis (verplaatsen)?
Beide is mogelijk hoor...
pi_75449142
Beide is mogelijk. Het liefst spreek ik wel eerst af in een publieke plaats en dan zien we het wel.
Haters gonna hate.
pi_75451082
Mag ik vragen op wat voor sites jullie die dates vinden? (gewoon benieuwd)
pi_75451890
Niet via een advertentie of een specifieke sexdating site. Is ook nooit in me opgekomen om daar eens te gaan kijken, eigenlijk.
pi_75451952
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef peerke83 het volgende:
Zoals ik al eerder aan gaf het is niet de bedoeling dat er linkjes worden gegeven.
En deze vraag is eerder geweest en heeft men op geantwoord; Goed zoeken.
pi_75464576
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aan gaf het is niet de bedoeling dat er linkjes worden gegeven.
En deze vraag is eerder geweest en heeft men op geantwoord; Goed zoeken.
Waarom niet eigenlijk? Is toch niets mis mee?
  woensdag 9 december 2009 @ 23:17:02 #34
282855 wateenkutuser
wat een kutuser!
pi_75465660
Ik sta al een hele tijd ingeschreven op een grote seksdating-site, en heb via die site al een aantal dates geregeld. Bijna elke keer is het goed bevallen.
pi_75474066
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Greatmarked het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk? Is toch niets mis mee?
Weet je hoeveel topics daar al van zijn.
pi_75511122
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef Tally het volgende:

[..]

Weet je hoeveel topics daar al van zijn.
Plaats daar dan even een linkje naar
pi_75512730
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef wateenkutuser het volgende:
Ik sta al een hele tijd ingeschreven op een grote seksdating-site, en heb via die site al een aantal dates geregeld. Bijna elke keer is het goed bevallen.
Grote sexdatingsite? :S ik ken geen grote...
pi_75515753
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, dus TVP...
pi_75518106
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef wateenkutuser het volgende:
Bijna elke keer? Vertel eens over de mislukte ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_75555161
Ik heb een aantal dates via relatieplanet gehad, de eerste waren echt voor de lol na net een lange relatie. Met een meisje 25 jaar afgesproken 1 x bios 2e keer gewoon in Rotterdam, in rotterdam hebben we sex gehad, duurde wel lang voor ik haar had waar ik wilde. Een paar dates later een ander meisje 22 jaar afgesproken in de stad en daarna naar haar studenten huis. Die zelfde avond nog sex gehad en daara 2 maanden lang 3 a 4 keer per week langs voor sex.

[ Bericht 0% gewijzigd door tuurlijk83 op 14-12-2009 09:48:05 ]
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:37:44 #41
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75555246
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:33 schreef tuurlijk83 het volgende:
Ik heb een aantal dates via relatieplanet gehad, de eerste waren echt voor de lol na net een lange relatie. Met een meisje 25 jaar afgesproken 1 x bios 2e keer gewoon in Rotterdam, in rotterdam hebben we sexs gehad, duurde wel lang voor ik haar had waar ik wilde. Een paar dates later een ander meisje 22 jaar afgesproken in de stad en daarna naar haar studenten huis. Die zelfde avond nog sexs gehad en daara 2 maanden lang 3 a 4 keer per week langs voor sexs.
sexs?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_75789723
1. je loopt een grote risco op.
2. aanraken is leuker, geloof me.
3. Het is alleen dat je geil word en niet dat je het heet gaat vinden ofzo.
pi_75813786
Ik zou het wel eens willen proberen, iemand die me betrouwbare site's kan PM'en?

Ben alleen bang dat als je aankomt dat er allerlei ''criminelen'' op de loer zitten en zodra je bezig bent hun jou tegrazen nemen oid. Iemand al eens zoiets gehad?
pi_75924918
Al meerdere keren via een erotisch getinte internet chatsite leuke date's gehad met meiden/vrouwen die gewoon sex wilde hebben en meer niet. Dus gewoon een leuke avond en daar blijft het bij!

Ook minder leuke ervaringen, mensen die niet eerlijk zijn zoals: afspreken met een vrouw en opeens is ze getrouwd en wil haar man alles lekker filmen of fotograferen.
Ook een keer een meisje die zichzelf een stuk leuker omschreef dan ze was en het qua hygiene ook niet had uitgevonden jakkes.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:54:07 #45
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_75925962
Ik heb wel met stelletjes succesvol gedate.

Met meisjes heb ik 1x gedate via internet (chat -> msn), maar die bleek toch iets te hard op zoek naar een relatie, dus hoop gezeik achteraf.
Want als je via internet date (als man zijnde) dan doe je dat uit warme gevoelens in je onderbuik, niet vanwege romantische warme gevoelens.
pi_75926996
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Ik zou het wel eens willen proberen, iemand die me betrouwbare site's kan PM'en?

Ben alleen bang dat als je aankomt dat er allerlei ''criminelen'' op de loer zitten en zodra je bezig bent hun jou tegrazen nemen oid. Iemand al eens zoiets gehad?
zou iemand deze site's ook aan mij doorpm? Mijn dank is groot
pi_75984274
ik heb nou al zo'n 6 pm's gekregen met vragen over sites.

wil je scoren, ga dan naar een cafe of discotheek. leuke vrouwen zitten niet te wachten op chatschermen en blurry webcams
  woensdag 23 december 2009 @ 23:34:29 #48
232762 GMR999
Zo niet, dan toch!
pi_75994630
tvp'tje (:
"Defeat is a state of mind. No man has ever been defeated until defeat has been accepted as reality. To me defeat in anything is merely temporarily, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal."
pi_76005808
het lijkt me zo raar dat je zo iemand niet van te voren kan ruiken ofzo...
ja ik vind geur echt belangrijk bij (sex) partner keuse, dat schijnt ook onbewust een bepaalde selectie te zijn op goed DNA en genen en dergelijke...
vriend van me had een x een internet seks date en die vrouw had echt een stinkkut, dat ie 'm niet eens omhoog kreeg...heeft dr toen maar weggestuurd (lijkt me knap lullig eigelijk )

daarom zou ik niet zo snel internet daten...
pi_76016923
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Some-Lady het volgende:
het lijkt me zo raar dat je zo iemand niet van te voren kan ruiken ofzo...
ja ik vind geur echt belangrijk bij (sex) partner keuse, dat schijnt ook onbewust een bepaalde selectie te zijn op goed DNA en genen en dergelijke...
vriend van me had een x een internet seks date en die vrouw had echt een stinkkut, dat ie 'm niet eens omhoog kreeg...heeft dr toen maar weggestuurd (lijkt me knap lullig eigelijk )

daarom zou ik niet zo snel internet daten...
De geur bepaalt voor 70% de voorkeur voor je partner.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_76017392
ik tvp mee
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:10:11 #52
232762 GMR999
Zo niet, dan toch!
pi_76063286
Leuke topic!
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Tally het volgende:

[..]

Alvast bedankt en fijne feestdagen,

GMR999

[ Bericht 71% gewijzigd door Adolecens op 27-12-2009 10:49:17 (Geen links e.d.dus) ]
"Defeat is a state of mind. No man has ever been defeated until defeat has been accepted as reality. To me defeat in anything is merely temporarily, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal."
pi_76096971
Heb ook regelmatig dates gehad, met verschillende mensen. Vooral trio's. Bij mij is het sowieso de spanning die het hem doet. Het is zelden tegengevallen, ook omdat ik eerst uitgebreid check wie het zijn via msn/cam.
Dan verklein je de kans dat het tegenvalt. Tuurlijk zitten er ook risico's aan, maar als je je niet laat verleiden door de eerste de beste faker dan gaat het meestal wel goed.
pi_76135322
Heb me nu bij een aantal sites (bovenste hits google) aangemeld, maar overal moet ik via vage 09xx nummers eerst betalen voordat ik uberhaupt berichten kan versturen.

Er moeten toch ook wel gratis sites zijn te vinden? Wie helpt me opweg?
  maandag 28 december 2009 @ 14:20:13 #55
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_76140106
Ook wel eens gedaan. Het hangt natuurlijk compleet van de persoon af die je tegenkomt dus er zijn goede en minder goede ervaringen. Het idee is (en blijft) gewoon heel aantrekkelijk. Zonder bijbedoelingen kun je best veel experimenteren: dikke kont, fijn kontje, grote borsten, kleine borsten, ouder, jonger, redhead met sproetjes overal of juist een heel donkere vrouw..... Ik ben geen uitgaanstype dus een onenight stand zal voor mij meestal via internet verlopen.

Ik hou niet van heel grote verrassingen dus voor het zover is gaan er meestal wel wat fotootjes over en weer.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_76145708
dit topic begint steeds zieliger te worden. als je zo nodig met wanhopige slettebakken moet neuken - wees eerlijk dat zijn ze - wees dan wel zelf zo intelligent de moeite te nemen om te zoeken naar die oh zo heilige plaatsen

waarom zou je als man serieus de moeite gaan doen om avond na avond berichtjes te sturen naar vrouwen op sites. zij is onzeker en zoekt naar het pareltje. jij ziet het misschien als een uitdaging, voor zo'n vrouw is het gewoon een soort shoppen. een eindeloze kwak van mannen die het maar om één ding te doen is. dat weet ze, en dat is geen probleem. zij is geen happy single, oftewel, laat zich in een jaar door zeker 15 verschillende mannen palen.

doe jezelf een lol en trek je mond eens open in het echte leven, grote kans dat die vrouwen waardiger zijn
  dinsdag 29 december 2009 @ 00:49:56 #57
285122 kevin2009
Sta open voor elkaar
pi_76166764
Ik heb nu ook een goede sex-date gahad en dat is goed bevallen. Maar ik vindt wel dat je hier site's mag melden die nep zijn. Ik heb me ook wel is aangemeld op een site waar je voor 1.30 moest blijven sms-en en na het 10e smsje vond vrouw het toch ineens niks en dat bij 5 verschilende.
pi_76166790
Heb niks tegen one-night stands, maar wie weet wat kom je tegen op het internet
pi_76277602
Dat is meer iets voor de VS maar dan loop je ook meer kans om er een met een gun tegen te komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:40:34 #60
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76291166
Ik tvp even mee
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:49:03 #61
27929 piere
doe mij maar bier
pi_76291416
Internet sexdating kan erg leuk zijn. Ik heb het zelf regelmatig mee mogen maken (via sites/msn/etc) en het is me meestal erg goed bevallen. De ene keer was het een aantal malen met dezelfde vrouw. Andere keren weer 1malig.

Ik ben dus voor! Lekker genieten zonder de verdere verplichtingen
fok you ja!
pi_76297372
tvp haha
Veni,Vidi, Vici
pi_76354712
Spammen doen we niet op FOK!

[ Bericht 94% gewijzigd door Adolecens op 03-01-2010 14:03:53 ]
  zondag 3 januari 2010 @ 13:06:07 #64
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_76354854
via myspace weleens gelukt, en iemand via Hotornot - het is op zich makkelijkst naast je dagelijkse leven

toch heb ik het idee dat de meeste meiden daar niet sporen... echte officiele sex dating sites (geen idee welke eigenlijk ok zijn) heb ik nooit geprobeerd... en sites als Lexa ook niet.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_76355154
Ik ooit via chatrooms van MSN (die niet meer bestaat).
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:46:03 #66
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_76609435
Tja, vraag me wel een beetje af wat voor figuren dat wel niet zijn.

Beetje vrouw pikt irl toch wel met enig gemak iemand op om mee te batsen in de kroeg of disco ofzo. Dus waarom zou je dat dan op internet moeten doen?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_76610135
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:

Beetje vrouw pikt irl toch wel met enig gemak iemand op om mee te batsen in de kroeg of disco ofzo. Dus waarom zou je dat dan op internet moeten doen?
Misschien omdat het gewoon spannend is om via internet met iemand af te spreken voor seks, zonder dat je elkaar ooit hebt gezien... Dat lijkt mij tenminste wel, stiekem...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:08:27 #68
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76612264
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:

't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:44:35 #69
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76615504
Been there, done that.

Via Cu2 een keer iemand uit dezelfde stad aangesproken. Dag later lag ik er al bovenop.

Kortom, lekker makkelijk. Iedereen heppie.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_76615559
En elke datingsite is er geschikt voor hoor. Gewoon even goed profielen doorlezen
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:53:59 #71
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_76615770
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:

[..]

't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit
De deur niet voor uit? Dan zal ik maar langskomen dan.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_76616001
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Jaja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76626535
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:46 schreef seasushi het volgende:
En elke datingsite is er geschikt voor hoor. Gewoon even goed profielen doorlezen
Niet alleen datingsites hoor. Ook profielensites of een forum
Als je maar de juiste tegen komt. En met de juiste bedoel ik iemand die hetzelfde wil
pi_76626682
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Niet alleen datingsites hoor. Ook profielensites of een forum
Als je maar de juiste tegen komt. En met de juiste bedoel ik iemand die hetzelfde wil
Nou, bij deze dan: Wie o wie?

zondag 10 januari 2010 @ 12:04:58 #75
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76626791
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Jaja
Ben je nog steeds boos vosje?
pi_76626911
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:02 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Nou, bij deze dan: Wie o wie?

We hebben in KPD een dating topic http://forum.fok.nl/topic/1244217 daar is niet bar veel uitgekomen hoor
Maar daar houden we het bij. Dus is het niet de bedoeling dat dit ook een date topic gaat worden
  maandag 11 januari 2010 @ 20:36:35 #77
286933 kinky_fetish
hoe harder hoe beter.
pi_76693960
natuurlijk wel ooit gedaan ik denk dat veel mensen het wel ooit gedaan hebben al is het in de kinder jaren toen iedereen nog op tmf chat of wat dan ook zat. ik kan alleen zeggen dat je het hetbeste wel bij die sites kan houden en niet naar echte dating sites kan gaan ik ken vele mensen die genept zijn door internet profielen dat alleen uit is op geld. er zijn veel sites die vragen voor sms vergoeding 1 malig dus echt 1 malig en niet dat je met een sms een meidje leert kennen. dat is fake dus staat er stuur een berichtje naar en dan een 4 cijferige code niet doen dan is het fake. sorry voor degene die het wel gebruiken voor te date maar denk dat het er geen zijn.

echter staat op www.fakerslijst.nl staan fake datingsites zoals dating sites die zeggen dat je btg naar het meidje moet sturen en dan een date kan regelen. en dat je vooraf 175 euro moet betalen zoals bij de site betrouwbaardaten.nl

dus mocht je het doen dan kijk goed naar welke site je gaat.

ik zeg eerlijk ik ken een meidje die dat doet en die zegt ook er zijn zoveel mannen die zich opgeven als vrouw en zoveel idioten die derintrappen en gewoon blijven smsen bij eentje had ze iedere keer als ze afspraken iets gebroken en hij bleef erintrappen ze stuurde wel zelf de smsjes maar ze kreeg de helft van die 1,50 per bericht op de bankrekening. wel makkelijk verdienen meschien geen slecht plan maar wel een beetje lullig als je hoort dat er zon gast was met 2.000 euro telefoon rekening aan smsjes

[ Bericht 2% gewijzigd door Adolecens op 11-01-2010 20:59:13 (link aangepast) ]
pijn is fijn bloed da moet jeuk is leuk.
pi_76988454
HEEFT IEMAND HIER GOEDE SUGGESTIES AANGAANDE SEX DATING SITES?
pi_76988563
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef ghb-tampon het volgende:
HEEFT IEMAND HIER GOEDE SUGGESTIES AANGAANDE SEX DATING SITES?
Lees eerst het topic eens door! En gebruik geen caps!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_77028200
99% van de internet sexdating is fake! Oppassen dus!

Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zo weinig single vrouwen zijn die eens een sexdate willen. Alle single mannen willen dat wel. Zijn het nonnetjes of vragen ze er gewoon geld voor dan?

Of misschien komen ze er niet expliciet voor uit?

[ Bericht 14% gewijzigd door Tally op 19-01-2010 21:37:10 (Moeilijk is dat he lezen.) ]
pi_77029759
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef sjippen het volgende:
99% van de internet sexdating is fake! Oppassen dus!

Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zo weinig single vrouwen zijn die eens een sexdate willen. Alle single mannen willen dat wel. Zijn het nonnetjes of vragen ze er gewoon geld voor dan?

Of misschien komen ze er niet expliciet voor uit?
Idd ga dan gewoon naar een lekkere hoer. Dus gewoon een knappe met goed figuur. Dan weet je wat je krijgt.

Oke zal misschien 50 euro kosten, maar internet sexdating lijkt me veel moeite kosten en je hebt dan toch allenaan maar lelijkerds denk ik
pi_77039699
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Djarum het volgende:

[..]

precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?
ik bedoel je spreekt met iemand af en het kan eenofandere wannebe joran van der sloot type zijn.
daar lig je later dan ergens in de zee ofzo
pi_77039777
Ga gewoon lekker rondkijken op het internet, en maak je eventueel lid van een betrouwbare site.
Als je dan in contact komt met dat soort dames kan je altijd nog nee zeggen. Vaak voel je op zo'n moment al lang aan of je het wat vind of niet. Mocht het eindigen in een teleurstelling: So what, weet je gelijk dat het niks is en iedereen heeft wel eens seks gehad waar hij of zij later spijt van had. Toch?
pi_77042986
type, daten, neuken, klaar
pi_77043113
Volgens mij zijn al die sexdatingsites kansloos, waar het wel makkelijk scoren is solomio.
UITGESCHREVEN
pi_77044559
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 03:43 schreef ff-iemand het volgende:

[..]

precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?
ik bedoel je spreekt met iemand af en het kan eenofandere wannebe joran van der sloot type zijn.
daar lig je later dan ergens in de zee ofzo
Ja of je hebt een leuke geile avond met een vreemde en ga je met een fijn bevredigd gevoel naar huis.
pi_77049713
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Oftewel ze zijn fake en in dienst van de site.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2010 13:17:22 ]
pi_77056810
Nou ik vind mijzelf niet lelijk en als ik nu single zou zijn zou ik het internet ook overwegen maar ook als meid moet je maar afwachten of dat lekkere ding op de foto ook in het echt zo lekker is.
Haters gonna hate.
pi_77056949
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik vind mijzelf niet lelijk en als ik nu single zou zijn zou ik het internet ook overwegen maar ook als meid moet je maar afwachten of dat lekkere ding op de foto ook in het echt zo lekker is.
kan jij net als ik ook een zak over iemand hoofd trekken en het gewoon doen?
pi_77056989
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Enkele vriendinnen van mij zijn wel eens bij lexxa geweest. Sommigen hebben ook gedated en geneukt. Dus het kan best.
pi_77077290
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Idd, ik vraag me af hoe stom je moet zijn om daarin te trappen:

"Mijn man werkt op een boot en is niet vaak thuis. Omdat ik wel nood heb aan sex, zoek ik iemand voor sex via internet. Maar omdat mijn man wel mijn mails leest, heb ik graag dat je contact met me opneemt via sms (een of ander 4cijferig nummer).

Hete likjes,

xxx"

pi_77080949
Gasten waarom vragen jullie om sites? FOK! heeft zelf een topic hierover _!
pi_77088623
Ik ben 't ook aant proberen.. heb al een paar sites gehad, maar ik ben eigenlijk neit zo'n fan van die sites, heeft met trots te maken.. Nu bedacht ik me laatst dat er vast genoeg vrouwen zijn die dit als de nieuwe manier van daten beschouwen (hoe jammer dat ook is) en er zijn er vast genoeg die gewillig zijn... de reden waaraan ik kan herleiden dat die sites niet nep zijn is dat 95% echt lelijk is en volkomen begrijpbaar dat ze single zijn...

Iemand nog onlangs succesvol geweest? En ff een korte toevoeging.. goed dat hier geen sites worden gepost, het is al makkelijk genoeg dat je vanuit je luie stoel die shit kunt regelen, als je al ZO lui bent dat je niet eens die sites wilt opzoeken ben je 't niet waard om aan internet-sex-daten te doen...
pi_77107165
Hyves is ook bijzonder geschikt hiervoor...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_77135526
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
klopt
pi_77142362
quote:
Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77144260
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Faerie het volgende:

[..]

Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?
Mss via vrienden van vrienden.. Dan heb je iig al een overeenkomst en is wat vertrouwder
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_77158828
LAnger geleden wel gedaan. Maar dan neit via vage websites. Meer meisjes via forums en chatsites leren kennen en dan na een tijdje afspreken enzo. Regelmatig kwam er meer dan alleen gezellig iets doen uit.
Whatever...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 01:20:54 #99
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77166818
Het lijkt wel interessant (met spanning als voornaamste reden), alleen de meesten zijn vaak te oud naar mijn zin of te eng (omgekeerde wereld much? ). Of overgewicht.

Verder weet je natuurlijk ook niet wat ze allemaal onder de leden hebben. Het spreekt natuurlijk voor zich dat je een condoom gebruikt maar oraal zit er dan vaak niet in (ik ga geen fucking beflapje gebruiken en met condoom aan hoef ik niet gepijpt te worden) en dat soort voorspel is juist het spannendste/leukste.

Het zou ook weleens makkelijk en leuk zijn als je gewoon tegen elkaar kunt zeggen: "ik vind jou lekker, kom we gaan met elkaar spelen ", maar ik ben niet van plan om na een kort gesprek al gelijk bij iemand langs te gaan. Dan liever afspreken ergens in de buurt en kijken of ze een beetje normaal is, zo ja --> gogogo!. Wel een voordeel is dat (denk ik) de meeste meisjes die dat doen wel van een beetje wild houden, bij anderen is het altijd maar een beetje aftasten en hopen dat je geen hele lezing krijgt over normen en waarden als je haar haren vastpakt oid

Probleem is ook dat de leuke meisjes liever uitgaan als ze op seks uit zijn omdat dat vaker veel meer voordelen heeft (meer keus, beter inzicht omdat je de persoon al in het echt ziet etc.). En ik ben misschien een beetje paranoia maar ik hoef ook niet terug te vinden te zijn op zo'n seksdate-site dat lijkt me sowieso niet chill als iemand daar toevallig mijn profiel tegenkomt + is het veel leuker als werkelijk niemand het weet behalve ik en het meisje, dus meer zo van 'our dirty little secret'

Samenvatting: ik doe niet aan seksdates, maar dat gaat niet om het principe - dat lijkt me juist heel spannend om een keer te doen
Well, I can take you far away, with my mind
pi_77169990
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef peerke83 het volgende:
Ik regel die dames meestal gewoon hier.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:06:14 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77172610
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 08:20 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik regel die dames meestal gewoon hier.
Ik de mannen ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_77172645
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik de mannen ook.
Gaat best makkelijk he?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:08:20 #103
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77172655
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:07 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Gaat best makkelijk he?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:04:41 #104
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_77188281
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik de mannen ook.
Ohh SuperrrTuxxxje wat leuk!
Wanneer word ik geregeld?
pi_77191444
Hallo daar is dit topic niet voor
Ga maar pm-en ofzo.
pi_77444563
Ik heb wel goede ervaringen via een bepaalde site. Sta daar al jaren ingeschreven, toch best een hoop leuke dates gehad. Soms na eerst een tijdje mailen/MSN'en/SMS'en, meestal wel eigenlijk. Je moet alleen wel ff de moeite nemen om je profieldingen goed in te vullen, en wat profielen te bekijken, en als je iemand treft waar je wel wat in ziet, gewoon een eerlijk en passend berichtje sturen. Je komt vanzelf regelmatig iemand tegen waarbij van beide kanten interesse genoeg is om wat af te spreken. En dat het vooral vanwege de seks is wil natuurlijk niet zeggen dat je niet lekker wat kan drinken en een beetje ouwehoeren...

Wat ik ook een keer heb meegemaakt: 2 berichtjes heen en weer, 10 minuten chatten op MSN, ff naar elkaar gekeken via de webcam, beetje de boel opgegeild, en een half uur later thuis opgehaald (doordeweekse dag op half 5 's ochtends had vrij) door een buitengewoon lekkere en belachelijk geile vrouw die echt zo verschrikkelijk dringend een beurt nodig had, dat was echt niet normaal. Haar man zat voor een half jaar in het verre Oosten en hij moest nog twee maanden, nou, zij kon niet meer... paar supergeile uurtjes later heeft ze me weer thuis afgezet, daarna nooit meer gezien, maar was ook echt typisch een eenmalig iets.

Maar ja, daar staat ook tegenover dat ik wel eens naar iemand toe ben gegaan in een andere stad, nadat we elkaar al drie dagen onophoudelijk aan het opgeilen waren... ik was nauwelijks binnen of we zijn samen in bed ben gedoken en voordat we een beetje op gang kwamen kreeg ik echt zo'n ontzettende allergische reactie aan mijn huid van haar katten dat ik mijn kleren weer aan heb gedaan en gezegd heb dat het echt niet ging... en dat ik al met al binnen het half uur weer buiten stond. Tja, dat kan ook gebeuren, baalde toen wel heel erg, en zij ook trouwens.

Ook genoeg 'normale' dates gehad overigens, bijna altijd goed bevallen. Een kwestie van een beetje de moeite nemen om de juiste mensen te zoeken.

Natuurlijk kun je ook wel iemand oppikken in de kroeg, maar ik ga alleen naar de kroeg als ik zin heb om naar de kroeg te gaan. Als ik zin heb in een goede batspartij ga ik op zoek naar iemand die met me mee wil doen, en daarvoor vind ik zo'n site toch een stuk relaxter en geschikter dan een café. Wat ook logisch is, want daar is het voor gemaakt.

En voor wat betreft het vooroordeel dat er alleen lelijke vrouwen op zulke sites staan, dat is absoluut niet zo, verhoudingen zijn net zo als in de rest van de maatschappij denk ik. Wel vrij veel getrouwde mensen die stiekem op zoek zijn, persoonlijk heb ik daar geen boodschap aan eerlijk gezegd, maar als je daar aanstoot aan neemt zal het wel schokkend zijn. Maar ja, je kiest zelf met wie je afspreekt, toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door heiden6 op 30-01-2010 12:04:24 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:56:35 #107
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77451086
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel goede ervaringen via een bepaalde site. Sta daar al jaren ingeschreven, toch best een hoop leuke dates gehad. Soms na eerst een tijdje mailen/MSN'en/SMS'en, meestal wel eigenlijk. Je moet alleen wel ff de moeite nemen om je profieldingen goed in te vullen, en wat profielen te bekijken, en als je iemand treft waar je wel wat in ziet, gewoon een eerlijk en passend berichtje sturen. Je komt vanzelf regelmatig iemand tegen waarbij van beide kanten interesse genoeg is om wat af te spreken. En dat het vooral vanwege de seks is wil natuurlijk niet zeggen dat je niet lekker wat kan drinken en een beetje ouwehoeren...

Wat ik ook een keer heb meegemaakt: 2 berichtjes heen en weer, 10 minuten chatten op MSN, ff naar elkaar gekeken via de webcam, beetje de boel opgegeild, en een half uur later thuis opgehaald (doordeweekse dag op half 5 's ochtends had vrij) door een buitengewoon lekkere en belachelijk geile vrouw die echt zo verschrikkelijk dringend een beurt nodig had, dat was echt niet normaal. Haar man zat voor een half jaar in het verre Oosten en hij moest nog twee maanden, nou, zij kon niet meer... paar supergeile uurtjes later heeft ze me weer thuis afgezet, daarna nooit meer gezien, maar was ook echt typisch een eenmalig iets.

Maar ja, daar staat ook tegenover dat ik wel eens naar iemand toe ben gegaan in een andere stad, nadat we elkaar al drie dagen onophoudelijk aan het opgeilen waren... ik was nauwelijks binnen of we zijn samen in bed ben gedoken en voordat we een beetje op gang kwamen kreeg ik echt zo'n ontzettende allergische reactie aan mijn huid van haar katten dat ik mijn kleren weer aan heb gedaan en gezegd heb dat het echt niet ging... en dat ik al met al binnen het half uur weer buiten stond. Tja, dat kan ook gebeuren, baalde toen wel heel erg, en zij ook trouwens.

Ook genoeg 'normale' dates gehad overigens, bijna altijd goed bevallen. Een kwestie van een beetje de moeite nemen om de juiste mensen te zoeken.

Natuurlijk kun je ook wel iemand oppikken in de kroeg, maar ik ga alleen naar de kroeg als ik zin heb om naar de kroeg te gaan. Als ik zin heb in een goede batspartij ga ik op zoek naar iemand die met me mee wil doen, en daarvoor vind ik zo'n site toch een stuk relaxter en geschikter dan een café. Wat ook logisch is, want daar is het voor gemaakt.

En voor wat betreft het vooroordeel dat er alleen lelijke vrouwen op zulke sites staan, dat is absoluut niet zo, verhoudingen zijn net zo als in de rest van de maatschappij denk ik. Wel vrij veel getrouwde mensen die stiekem op zoek zijn, persoonlijk heb ik daar geen boodschap aan eerlijk gezegd, maar als je daar aanstoot aan neemt zal het wel schokkend zijn. Maar ja, je kiest zelf met wie je afspreekt, toch?
Goede post, alleen de site mist
Well, I can take you far away, with my mind
pi_77512362
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:56 schreef Armoed het volgende:

[..]

Goede post, alleen de site mist
daar is dit topic ook niet voor
  zondag 14 februari 2010 @ 20:34:41 #109
268089 whitesosa
Life sucks and then you die
pi_77995518
Via de reguliere sites werkte het prima tenminste in de jaren dat ik vrijgezel was. Tegenwoordig zou het via Hyves en facebook ook prima moeten gaan.
Ik las whitesoa ipv whitesosa
pi_78169445
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef kevin2009 het volgende:
Ik heb nu ook een goede sex-date gahad en dat is goed bevallen. Maar ik vindt wel dat je hier site's mag melden die nep zijn. Ik heb me ook wel is aangemeld op een site waar je voor 1.30 moest blijven sms-en en na het 10e smsje vond vrouw het toch ineens niks en dat bij 5 verschilende.
Puur oplichterij is het vaak.

Het volgende stukje vond ik op het internet. ( weliwaar van 2005, maar veel van die diensten is nog steeds pure oplichterij )

Niets wees erop dat het een bijzondere dag zou worden. In de brievenbus zat de gebruikelijke post. Een paar acceptgiro’s, een vakantiekaart en de telefoonrekening. Maar toen u die telefoonrekening las, sloeg de schrik u om het hart. Meer dan ¤ 1000! Hoe kan dat? Misschien bent u wel het slachtoffer geworden van een auto-dialer?

Het gebruik van betaalnummers voor het afnemen van diensten is een veelgebruikt systeem. Denkt u hierbij maar aan de inlichtingendienst voor telefoonnummers, inlichtingen openbaar vervoer, amusementslijnen en dergelijke. Sommige aanbieders van diensten op het internet gebruiken zogenoemde dialers als systeem om voor die diensten te laten betalen.

Wat is een dialer?

De computer belt dan via een modem naar een betaalnummer. Een dialer is een toegestane manier om internetdiensten te verrekenen. Er moet dan wel aan een paar voorwaarden worden voldaan. Zo mag de dialer niet vanzelf op uw computer worden geïnstalleerd, maar moet daarvoor uw toestemming worden gevraagd. Ook moet bij ieder uitgaand gesprek dat de dialer vanaf uw computer maakt, vooraf worden aangegeven wat de kosten zijn en moet daarbij uw toestemming om te bellen worden gevraagd.

Kwaadwillende eigenaren van dure betaalnummers houden zich niet aan die regels. Zij zorgen ervoor dat zonder uw toestemming een dialer op uw computer wordt geïnstalleerd en dat deze vervolgens ook zonder dat u dat merkt automatisch gaat bellen met een duur betaalnummer zodra u uw computer gebruikt. Dit soort illegale dialers heet auto-dialers. Dialers zijn een legale toepassing; auto-dialers niet.

Hoe merkt u dat u slachtoffer van een auto-dialer geworden bent?

Het grote probleem is vaak dat u veel te laat merkt dat u slachtoffer geworden bent. Het eerste signaal is meestal een telefoontje van uw telefoonmaatschappij die meldt dat uw ongebruikelijke belgedrag hen is opgevallen. Ook kan het zijn dat u onverwacht een hoge telefoonrekening krijgt. Eigenlijk bent u dus altijd te laat. De telefoonkosten zijn al gemaakt.

Neem contact op met uw telefoonmaatschappij

Het is belangrijk om direct nadat u gemerkt hebt dat u het slachtoffer van een auto-dialer bent, contact op te nemen met uw telefoonmaatschappij. Samen met uw telefoonmaatschappij kunt u namelijk achterhalen waarheen de auto-dialer uit zichzelf heeft gebeld.

Hoe kan ik bewijzen dat ik ben opgelicht?

Dat is nu de kern waarom het gaat: bent u het slachtoffer geworden van oplichting? Het is uw taak om aan te tonen dat de hoge kosten niet veroorzaakt zijn door een dialer maar door een auto-dialer. Als u de auto-dialer direct na het ontdekken ervan van uw systeem verwijdert, dan wordt het heel moeilijk om dat aan te tonen. Als u de dialer niet verwijdert, moet u natuurlijk wel maatregelen nemen om de kosten niet verder te laten oplopen. Zo kunt u bijvoorbeeld uw computer loskoppelen van uw telefoonlijn. De Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA) is belast met de controle op de naleving van de regels voor dialers. Als u een auto-dialer op uw computer aantreft, is het dus verstandig om contact op te nemen met de OPTA. De OPTA bemiddelt niet in individuele geschillen tussen aanbieders en consumenten, maar voert wel zelfstandig en op eigen initiatief onderzoek uit naar dialers.

De kosten werden veroorzaakt door een auto-dialer. Krijg ik nu mijn geld terug?

U hebt ook kunnen aantonen dat de dialer niet aan de eisen voldeed en zonder uw toestemming uit zichzelf met een duur nummer belde. U weet nu welk nummer is gebeld. Kortom, u weet door wie u opgelicht bent. U kunt nu een klacht indienen bij de eigenaar van het betaalnummer. Ook moet u het volgens u ten onrechte in rekening gebrachte bedrag schriftelijk en beargumenteerd bij uw telefoonmaatschappij betwisten. Als de telefoonmaatschappij niet reageert of besluit uw nota niet te verminderen, hebt u een geschil met uw telefoonmaatschappij. Als deze maatschappij is aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC, zie http://www.sgc.nl) dan kunt u het geschil daar melden en om een bindende uitspraak vragen. Is uw maatschappij daar niet aangesloten, dan rest u slechts de gang naar de rechter.

De auto-dialer belde met een buitenlands nummer. Wat nu?

De OPTA kan malafide binnenlandse betaalnummers, maar geen buitenlandse betaalnummers intrekken. Wel kan de OPTA malafide betaalnummers op een zwarte lijst plaatsen (zie
http://www.opta.nl/asp/co(...)rs/zwartelijst.asp). Telefoonmaatschappijen kunnen besluiten geen gesprekken meer tot stand te brengen met nummers op de zwarte lijst van de OPTA.
Gelukkig heeft de politiek het probleem rond malafide buitenlandse betaalnummers gesignaleerd en wordt er hard gewerkt aan nieuwe wetgeving (zie http://www.ez.nl/content.jsp?objectid=31613). Zorgvuldige wetgeving is uiteraard een proces dat tijd kost. In de tussentijd bereidt de minister van Economische Zaken een maatregel voor waar geen wetswijziging voor nodig is. Deze maatregel zal het voor een consument mogelijk maken een tariefplafond op zijn telefoonrekening in te stellen (
http://www.minez.nl/content.jsp?objectid=31688&highlights=dialer).

Daarmee zullen onverwacht hoge rekeningen definitief tot het verleden behoren.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_78169485
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 01:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Puur oplichterij is het vaak.

Het volgende stukje vond ik op het internet. ( weliwaar van 2005, maar veel van die diensten is nog steeds pure oplichterij )

Niets wees erop dat het een bijzondere dag zou worden. In de brievenbus zat de gebruikelijke post. Een paar acceptgiro’s, een vakantiekaart en de telefoonrekening. Maar toen u die telefoonrekening las, sloeg de schrik u om het hart. Meer dan ¤ 1000! Hoe kan dat? Misschien bent u wel het slachtoffer geworden van een auto-dialer?

Het gebruik van betaalnummers voor het afnemen van diensten is een veelgebruikt systeem. Denkt u hierbij maar aan de inlichtingendienst voor telefoonnummers, inlichtingen openbaar vervoer, amusementslijnen en dergelijke. Sommige aanbieders van diensten op het internet gebruiken zogenoemde dialers als systeem om voor die diensten te laten betalen.

Wat is een dialer?

De computer belt dan via een modem naar een betaalnummer. Een dialer is een toegestane manier om internetdiensten te verrekenen. Er moet dan wel aan een paar voorwaarden worden voldaan. Zo mag de dialer niet vanzelf op uw computer worden geïnstalleerd, maar moet daarvoor uw toestemming worden gevraagd. Ook moet bij ieder uitgaand gesprek dat de dialer vanaf uw computer maakt, vooraf worden aangegeven wat de kosten zijn en moet daarbij uw toestemming om te bellen worden gevraagd.

Kwaadwillende eigenaren van dure betaalnummers houden zich niet aan die regels. Zij zorgen ervoor dat zonder uw toestemming een dialer op uw computer wordt geïnstalleerd en dat deze vervolgens ook zonder dat u dat merkt automatisch gaat bellen met een duur betaalnummer zodra u uw computer gebruikt. Dit soort illegale dialers heet auto-dialers. Dialers zijn een legale toepassing; auto-dialers niet.

Hoe merkt u dat u slachtoffer van een auto-dialer geworden bent?

Het grote probleem is vaak dat u veel te laat merkt dat u slachtoffer geworden bent. Het eerste signaal is meestal een telefoontje van uw telefoonmaatschappij die meldt dat uw ongebruikelijke belgedrag hen is opgevallen. Ook kan het zijn dat u onverwacht een hoge telefoonrekening krijgt. Eigenlijk bent u dus altijd te laat. De telefoonkosten zijn al gemaakt.

Neem contact op met uw telefoonmaatschappij

Het is belangrijk om direct nadat u gemerkt hebt dat u het slachtoffer van een auto-dialer bent, contact op te nemen met uw telefoonmaatschappij. Samen met uw telefoonmaatschappij kunt u namelijk achterhalen waarheen de auto-dialer uit zichzelf heeft gebeld.

Hoe kan ik bewijzen dat ik ben opgelicht?

Dat is nu de kern waarom het gaat: bent u het slachtoffer geworden van oplichting? Het is uw taak om aan te tonen dat de hoge kosten niet veroorzaakt zijn door een dialer maar door een auto-dialer. Als u de auto-dialer direct na het ontdekken ervan van uw systeem verwijdert, dan wordt het heel moeilijk om dat aan te tonen. Als u de dialer niet verwijdert, moet u natuurlijk wel maatregelen nemen om de kosten niet verder te laten oplopen. Zo kunt u bijvoorbeeld uw computer loskoppelen van uw telefoonlijn. De Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA) is belast met de controle op de naleving van de regels voor dialers. Als u een auto-dialer op uw computer aantreft, is het dus verstandig om contact op te nemen met de OPTA. De OPTA bemiddelt niet in individuele geschillen tussen aanbieders en consumenten, maar voert wel zelfstandig en op eigen initiatief onderzoek uit naar dialers.

De kosten werden veroorzaakt door een auto-dialer. Krijg ik nu mijn geld terug?

U hebt ook kunnen aantonen dat de dialer niet aan de eisen voldeed en zonder uw toestemming uit zichzelf met een duur nummer belde. U weet nu welk nummer is gebeld. Kortom, u weet door wie u opgelicht bent. U kunt nu een klacht indienen bij de eigenaar van het betaalnummer. Ook moet u het volgens u ten onrechte in rekening gebrachte bedrag schriftelijk en beargumenteerd bij uw telefoonmaatschappij betwisten. Als de telefoonmaatschappij niet reageert of besluit uw nota niet te verminderen, hebt u een geschil met uw telefoonmaatschappij. Als deze maatschappij is aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC, zie http://www.sgc.nl) dan kunt u het geschil daar melden en om een bindende uitspraak vragen. Is uw maatschappij daar niet aangesloten, dan rest u slechts de gang naar de rechter.

De auto-dialer belde met een buitenlands nummer. Wat nu?

De OPTA kan malafide binnenlandse betaalnummers, maar geen buitenlandse betaalnummers intrekken. Wel kan de OPTA malafide betaalnummers op een zwarte lijst plaatsen (zie
http://www.opta.nl/asp/co(...)rs/zwartelijst.asp). Telefoonmaatschappijen kunnen besluiten geen gesprekken meer tot stand te brengen met nummers op de zwarte lijst van de OPTA.
Gelukkig heeft de politiek het probleem rond malafide buitenlandse betaalnummers gesignaleerd en wordt er hard gewerkt aan nieuwe wetgeving (zie http://www.ez.nl/content.jsp?objectid=31613). Zorgvuldige wetgeving is uiteraard een proces dat tijd kost. In de tussentijd bereidt de minister van Economische Zaken een maatregel voor waar geen wetswijziging voor nodig is. Deze maatregel zal het voor een consument mogelijk maken een tariefplafond op zijn telefoonrekening in te stellen (
http://www.minez.nl/content.jsp?objectid=31688&highlights=dialer).

Daarmee zullen onverwacht hoge rekeningen definitief tot het verleden behoren.

Welkom in 1999!

Dit gaat heel ergens anders over.

MAar dat die sms-dingen oplichterij zijn, duidelijke zaak. Ik kan het weten want ik heb daar gewerkt om die berichtjes te beantwoorden.
pi_78179506
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 01:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Welkom in 1999!

Dit gaat heel ergens anders over.

MAar dat die sms-dingen oplichterij zijn, duidelijke zaak. Ik kan het weten want ik heb daar gewerkt om die berichtjes te beantwoorden.
Ik vind het wel laag dat je zo'n baantje hebt aangenomen.. Is zo'n bedrijf eigenlijk niet aan te klagen voor oplichterij?
pi_78182501
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:18 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Ik vind het wel laag dat je zo'n baantje hebt aangenomen.. Is zo'n bedrijf eigenlijk niet aan te klagen voor oplichterij?
Dat wist ik van tevoren ook niet.

Nou ja, hoe het juridisch zit weet ik niet, maar ze geven wel in de reclame enzo aan dat het alleen voor entertainment is en dat je geen echte date kan maken. Alleen, de toko draait op mensen die dat niet lezen/weten/snappen, niemand sms't daarheen terwijl hij weet dat het nep is. Dus wel erg discutabel.
pi_78537124
Blijft de fundamentele kwestie waarom vrouwen daar steeds geld willen uitslaan. Volgens mij zijn ze net zo into sex als mannen, maar ze komen er niet openlijk voor uit. Neen, ze gaan idiote sms'en sturen...

Net zoals het steeds de man de schuldige is bij het vreemdgaan, terwijl men volgens mij toch steeds met 2 moet zijn. Kijk naar Tiger Woods bijvoorbeeld: okee hij is een viriel ventje maar die vrouwen wilden toch ook maar al te graag?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:50:48 #115
279527 Muts100
Kijk nou eerst es naar jezelf!
pi_78539032
Je moet gewoon ingeschreven staan op RP, gegarandeerde seksafspraak!
  zondag 28 februari 2010 @ 00:12:41 #116
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78539854
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een animo ineens.
Nou niet van mij, ik hoef helemaal niet geregeld te worden!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 28 februari 2010 @ 00:41:17 #117
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78540849
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:50 schreef Muts100 het volgende:
Je moet gewoon ingeschreven staan op RP, gegarandeerde seksafspraak!
Voor een vrouwke wel ja.
  zondag 28 februari 2010 @ 00:52:37 #118
279527 Muts100
pi_78541238
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:41 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Voor een vrouwke wel ja.
Ja klopt idd, als vrouw krijg je echt bakken reacties binnen. Als je wilt.......
  zondag 28 februari 2010 @ 00:53:11 #119
279527 Muts100
pi_78541256
Dan ist geen probleem om een sexdate te scoren...
  zondag 28 februari 2010 @ 01:06:47 #120
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78541673
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:52 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Ja klopt idd, als vrouw krijg je echt bakken reacties binnen. Als je wilt.......
Ik durf geen foto's te plakken bij oproepen voor sexdate's.
  zondag 28 februari 2010 @ 09:42:06 #121
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_78545176
RP zou ik nou niet direct gebruiken voor het zoeken van een seksdate, eigenlijk...
  zondag 28 februari 2010 @ 12:54:22 #122
279527 Muts100
pi_78548840
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:42 schreef Pien85 het volgende:
RP zou ik nou niet direct gebruiken voor het zoeken van een seksdate, eigenlijk...
Nee, ik ook niet, maar als ik zie wat voor reacties ik daar binnen krijg..........crisis!
Vandaar! (en dan heb ik echt een heel keurig profiel...)
  zondag 28 februari 2010 @ 13:37:32 #123
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78550187
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:54 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet, maar als ik zie wat voor reacties ik daar binnen krijg..........crisis!
Ja? Zijn mannen zo asociaal? Hou zouden ze het moeten aanpakken om een sexdate met je te scoren?
  zondag 28 februari 2010 @ 15:39:20 #124
279527 Muts100
pi_78554094
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ja? Zijn mannen zo asociaal? Hou zouden ze het moeten aanpakken om een sexdate met je te scoren?
Haha, zeg Mister, ik hoef jou toch niets meer uit te leggen??
pi_78588924
Ik hossel mij chick gewoon op fok! veel makkelijker !
JA!
pi_78599497
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:54 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet, want de meeste profielen wat ik bekijk van vrouwen die me interesseren geven meestal expliciet aan niet in te zijn voor een one-night stand.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:38:07 #127
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_78607831
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef YellowBag het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet, want de meeste profielen wat ik bekijk van vrouwen die me interesseren geven meestal expliciet aan niet in te zijn voor een one-night stand.
er zijn zat mannen die het dan nog proberen
  maandag 1 maart 2010 @ 21:15:29 #128
279527 Muts100
pi_78609821
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef YellowBag het volgende:

[..]

Nee, jeetje!
Ik zeg toch, dat ik een keurig profiel heb op RP! Het zijn de kerels die denken toch te kunnen scoren met een glad praatje. Het zijn er veel.......ik kreeg meerdere keren de reactie na mijn afwijzing: "kon het toch proberen"....
pi_78610761
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Pien85 het volgende:

[..]

er zijn zat mannen die het dan nog proberen
Daar ben ik dan veel te netjes voor
  maandag 1 maart 2010 @ 21:33:40 #130
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_78610996
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef YellowBag het volgende:

[..]

Daar ben ik dan veel te netjes voor
Ik ben bang dat je 1 van de weinigen bent
pi_78624559
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef Pien85 het volgende:

[..]

ik sta niet voor niks op zo'n site
pi_78625623
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Als het er duidelijk bij staat reageer ik niet eens. Ik ben altijd erg duidelijk in mijn bedoelingen en verwacht dat ook van de andere partij
pi_78629728
Ik denk dat internet het best is voor speciale sexdingen zoals orgies, gangbangs, sm....
Maar ja, veel onbetrouwbaren profielen. Overal meisjes dat niet meer dan chatten kunnen.
Mannen gaan echt snel naar een vreemde plaats om te neuken, maar meisjes zijn echt banger.

Een slavin voor mijn meesteres??

dinsdag 2 maart 2010 @ 11:53:47 #134
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_78629787
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef CyclingBoy het volgende:
Ik denk dat internet het best is voor speciale sexdingen zoals orgies, gangbangs, sm....
Maar ja, veel onbetrouwbaren profielen. Overal meisjes dat niet meer dan chatten kunnen.
Mannen gaan echt snel naar een vreemde plaats om te neuken, maar meisjes zijn echt banger.

Een slavin voor mijn meesteres??

Daarom haal ik de foto's van vrouwen op dat soort sites ook altijd eerst even door tineye. 9 van de 10 keer blijkt het een of andere russische te zijn
pi_78630676
Ik denk dat hij wilt zeggen dat meisjes niet zo snel op een advertentie af komen als mannen dat doen
Haters gonna hate.
pi_78630747
Wat is een goede site om een date te krijgen, en dan met name om wat te gaan drinken of een fimpje of zo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:01:49 #137
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78632549
1x gehad (meisje van een camping die ik daar nooit zag maar het wel wou ), nooit meer. Zelfde als wat iemand anders zei, later denk je erover na en is het eigenlijk gewoon dom. Voor mij tenminste.
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78638333
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef i10TD het volgende:
1x gehad (meisje van een camping die ik daar nooit zag maar het wel wou ), nooit meer. Zelfde als wat iemand anders zei, later denk je erover na en is het eigenlijk gewoon dom. Voor mij tenminste.
ja eigenlijk is het ook vrij vaag, maar het is meer het idee, om eens te proberen zeg maar
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:46:16 #139
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78639182
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef YellowBag het volgende:

[..]

ja eigenlijk is het ook vrij vaag, maar het is meer het idee, om eens te proberen zeg maar
klopt. Ik denk dat je leven er op zich wel door beinvloed wordt. Of je vind het fijn en ben je meer voor de lust naast bijv. een drukke studie / baan, of je vind de daad fijn maar de gedachte achteraf niks en vind je heil bij een relatie.
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:50:18 #140
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78639383
tvp
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78640853
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:46 schreef i10TD het volgende:

[..]

klopt. Ik denk dat je leven er op zich wel door beinvloed wordt. Of je vind het fijn en ben je meer voor de lust naast bijv. een drukke studie / baan, of je vind de daad fijn maar de gedachte achteraf niks en vind je heil bij een relatie.
Het gaat dan om de spanning, een relatie moet daar dan ook los van staan. Maargoed, ik zelf zou me niet zo snel inschrijven op een site die daar specifiek bedoeld voor is, dat is me dan weer te direct
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:52:33 #142
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78642131
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef YellowBag het volgende:

[..]

Het gaat dan om de spanning, een relatie moet daar dan ook los van staan. Maargoed, ik zelf zou me niet zo snel inschrijven op een site die daar specifiek bedoeld voor is, dat is me dan weer te direct
wanhopig denk ik ook als ik eerlijk mag zijn. of je leven moet echt 90% neuk, 10% eigen dingen zijn..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:58:16 #143
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78644695
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef YellowBag het volgende:

[..]

jij lurkte in mijn fobo!

En dan nog maar even een inhoudelijke post:
Ik denk niet dat ik mezelf (snel) op zo'n site zou inschrijven.
Ten eerste omdat je daar idd niet teruggevonden wil worden
Daarnaast omdat ik jong genoeg ben en ik vind dat ik op andere manieren mijn behoeften moet kunnen vervullen
Ten slotte heb ik het idee (vooroordeel?) dat daar alleen vieze ouwe mannetjes rondlopen op zoek naar een scharrel voor naast hun vrouw

Dus nee
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78645063
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

jij lurkte in mijn fobo!

En dan nog maar even een inhoudelijke post:
Ik denk niet dat ik mezelf (snel) op zo'n site zou inschrijven.
Ten eerste omdat je daar idd niet teruggevonden wil worden
Daarnaast omdat ik jong genoeg ben en ik vind dat ik op andere manieren mijn behoeften moet kunnen vervullen
Ten slotte heb ik het idee (vooroordeel?) dat daar alleen vieze ouwe mannetjes rondlopen op zoek naar een scharrel voor naast hun vrouw

Dus nee
helemaal mee eens.
wel vind ik de achterliggende idee van zo een site wel goed.
Veni,Vidi, Vici
pi_78645133
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een goede site om een date te krijgen, en dan met name om wat te gaan drinken of een fimpje of zo?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:50:56 #146
289198 topdrob
of topdrop
pi_78800398
zat sites waar je een sex date op kan pikken
enige nadeel is dat je voor zulke sites moet betalen, dat vind ik sowieso al een taboe.. maar indirect betaal je dan ook voor sex. Kun je net zo goed naar de hoeren gaan.
pi_78801731
Regelmatig gedaan op zowel seksdating-sites als normale datingsites.

Op seksdatingsites probeer ik nog wel enigszins de "onbedorven" vrouwen uit te zoeken, oftewel de vrouwen die niet direct toehappen.
Oftewel, enigszins classy moet ze wel zijn.

Daarnaast vallen vrouwen met een relatie (ook al willen ze geen trio) direct af. Soort principiele afspraak die ik ooit namens de mannelijke bevolking met mezelf heb gemaakt: Niet de vrouw van een ander neuken.

Tevens moet ik me fysiek wel aangetrokken voelen tot een dergelijke vrouw, ik ben zelfs vrij kritisch.
Een lelijke kont of een tepelhof waar je soep uit kunt scheppen en het chatcontact stopt.
Heb zelf een vrij simpel maar duidelijk profieltje: Intelligente, Relaxte, en sociaal bekwame kerel met humor, een prettig lichaam en leuk koppie zoekt een soortgelijke vrouw. Fotootje van m'n lichaam er bij en klaar.
Voordeel van een dergelijke kritische houding is dat het ook betrouwbaar overkomt.
Zo spreek ik niet bij de vrouw of in het openbaar af, simpelweg omdat ik daar te lui voor ben.
Ze komen dus maar gewoon bij mij .
Het risico van stalksters (been there, done that, meerdere keren) neem ik op de koop toe; wat kunnen ze immers doen naast irritant worden? .

Leuke van dergelijke directe dates is dat ik al vrij snel aangeef dat ik geen initatief tot seks zal nemen.
Niet omdat ik een timide kereltje ben, integendeel, maar voornamelijk principieel en daarnaast is het ronduit grappig om wéér een vrouw te treffen die blijft beweren dat er dan geen seks zal plaatsvinden aangezien zij ook geen initiatief zal nemen. Altijd weer prettig voor je ego wanneer ze het dan uiteindelijk (altijd) wel doen.
Bijkomend voordeel: De spanning is dan al behoorlijk opgebouwd dus de seks die dan volgt is ook direct vanaf het begin passioneel.

Resultaten qua bedprestaties zijn nogal wisselend echter... De meerderheid was zelfs behoorlijk euuh... doorsnee... Enkele bijzondere dames waren voor herhaling vatbaar en mochten terug komen, vrouwen waarmee het gewoon gezellig waren bleven zelfs meestal direct enkele dagen bij me...
De echte tegenvallers waar ik verder ook weinig mee had qua persoonlijkheid werden bedankt voor het bezoek en daarna vakkundig genegeerd.

Grootste verschil met de "normale" datingsites is toch wel de insteek.
Alhoewel mijn profiel ook daar duidelijk genoeg is ("Geen tijd voor een relatie") hebben die afspraakjes toch een formelere insteek.
Opgetutte dames die vervolgens mij onder de modder in de tuin aantreffen terwijl ze aankomen.
Of dat ik ze binnenlaat, de koelkast wijs en nog eerst even ga douchen.
Breekt wel al snel het ijs, maar daarna blijft het toch in het begin nog even "Wat zijn je hobbies"-gespreksstof.
Daarna eten, drinken, babbelen en vervolgens een simpele "Moet je een wijntje en blijf je slapen, of rijd je nog naar huis, dan pak ik fris?"
Indien slapen (100% tot nu toe) dan bied ik nog even netjes aan om op de bank te gaan liggen, maar dat vinden ze altijd maar ongezellig.

Met vrouwen die vervolgens aankomen met "Oh, ik slaap altijd naakt of is dat raar" is de bedoeling al snel duidelijk en voel ik na een kwartier ineens al een hand om m'n pik.
Vrouwen die enigszins ongemakkelijk hun kleding uittrekken en braaf in slipje en hemd in bed gaan liggen, daarbij loopt het toch ietwat anders. Braafjes tegen elkaar aanliggen waarbij ze op een gegeven moment gaan "woelen" totdat ze ineens met hun gezicht richting het mijne liggen.
Zo subtiel als uitrekken in de bioscoop en vervolgens je arm om haar schouders leggen, dat niveau dus.
Als ik daarna "toevallig" m'n mond dan langs de hunne beweeg is het in 95% van de gevallen raak en proberen ze me te zoenen. Et voila.

Meest vreemde van dit hele verhaal; de seks vind ik vaak niet eens bijzonder genoeg om te gaan daten, het samen slapen vind ik eigenlijk belangrijker. Alle dates, ook de pure seksdates, blijven dan ook gewoon een nacht bij me.
Na de zomer ben ik er echter mee gestopt; van de ene kant omdat ik met dates in de tuin zitten met een cocktail vrij prettig vind, maar om de hele avond elkaar in de woonkamer aan te staren is toch nét iets suffer.
Tevens was de seks niet dusdanig bijzonder in de meerderheid van de gevallen, dus heb ik nu enkele vaste slaap/vermaak dinnen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 20:14:50 #148
279527 Muts100
pi_79106509
Misschien denken zij wel, "jezus wat een domme lul, gauw neuken die handel en wegwezen".
Kan me niet anders voorstellen....

En jij maar in de waan dat jij - in controle - bent.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:17:53 #149
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_79108591
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:14 schreef Muts100 het volgende:
Misschien denken zij wel, "jezus wat een domme lul, gauw neuken die handel en wegwezen".
Kan me niet anders voorstellen....

En jij maar in de waan dat jij - in controle - bent.
Als je sex date, dan heb je toch altijd de controle

Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:04:58 #150
279527 Muts100
pi_79110221
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Compomotive155 het volgende:

[..]

Als je sex date, dan heb je toch altijd de controle

Heb je het verhaal wel goed gelezen???
  zondag 14 maart 2010 @ 18:13:44 #151
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79135715
ik ken een meisje dat mij wilt "doen" uit het niets en het al helemaal voor der ziet, maar ik niet en als ik dat zeg wordt ze pissed
pi_79160059
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:50 schreef topdrob het volgende:
zat sites waar je een sex date op kan pikken
enige nadeel is dat je voor zulke sites moet betalen, dat vind ik sowieso al een taboe.. maar indirect betaal je dan ook voor sex. Kun je net zo goed naar de hoeren gaan.
Wat een gelul..... Ten eerste zijn er best gratis sites, en ten tweede betaal je niet voor de sex, maar voor de mogelijkheid tot contact leggen.

Jij biedt dames in de kroeg dus ook geen drankje aan? Want da's dan toch ook betalen voor sex, eigenlijk? Kun je net zo goed naar de hoeren gaan.....
  maandag 15 maart 2010 @ 11:17:29 #153
65960 sanger
pi_79161922
Het voordeel van een betaalde site is dat de bezoekers wat serieuzer zijn
  Official ESF Kreviewer maandag 15 maart 2010 @ 11:21:50 #154
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79162062
Ik was er zo druk mee dat ik nu mijn eigen site heb gemaakt, waar vrouwen op kunnen reageren en zichzelf kunnen inplannen in mijn online agenda. Scheelt een boel gedoe.
pi_79169835
TVP
pi_79600494
Ik heb nu toevallig een meid via Relatieplanet die alleen maar sex wil. Ze ziet er ook nog eens best goed uit. Ik heb er niet naar gevraagd en sta er eigenlijk alleen maar ingeschreven om profielen van anderen te bekijken, maar zij kwam er ineens mee van ik wil eigenlijk alleen maar een sexrelatie.
Nu weet ik nog niet wat ik ga terugschrijven. Ik denk dat ik het niet doe, vindt het eigenlijk toch wel vrij ongemakkelijk.
pi_79600584
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:36 schreef YellowBag het volgende:
Ik heb nu toevallig een meid via Relatieplanet die alleen maar sex wil. Ze ziet er ook nog eens best goed uit. Ik heb er niet naar gevraagd en sta er eigenlijk alleen maar ingeschreven om profielen van anderen te bekijken, maar zij kwam er ineens mee van ik wil eigenlijk alleen maar een sexrelatie.
Nu weet ik nog niet wat ik ga terugschrijven. Ik denk dat ik het niet doe, vindt het eigenlijk toch wel vrij ongemakkelijk.
Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragen
pi_79600693
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

ja precies man, ik vertrouw dat ook niet
pi_79601158
stuur eens een link van haar site pm ofzo, ben wel benieuwd hoe zo iemand eruitziet, en wat ze dan op haar profiel zet
Veni,Vidi, Vici
pi_79601759
quote:
en dan niet zo van dat is dan 100 euro, maar gejammer hoe arm ze is en dat ze ineens een kind blijkt te hebben en schulden en of je haar treinkaartje naar huis wil betalen
pi_79602412
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
stuur eens een link van haar site pm ofzo, ben wel benieuwd hoe zo iemand eruitziet, en wat ze dan op haar profiel zet
heb je het accountnummer doorgestuurd in je PM
pi_79609364
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zou weleens mee kunnen vallen, ik heb ook eens zo'n date gehad met iemand die alleen maar seks wilde... Ze was er heel stellig in enzo!

Maar YellowBag, ik ben nu ook wel even benieuwd! Kan je mij ook niet ff PM'en?
pi_79610964
quote:
Hoeft niet had ook is 1 van rp die wou alleen dat ik wiet meenam. Toen ik een keer belde om te zeggen dat ik geen zin had om te halen mocht ik niet langskomen. Voor mij was het gewoon een keertje een jointje roken.

Maar ik weet niet waar dat over ging of ze had geen geld voor wiet meer of ze wou geen seks zonder een joint.

Voor mij was dat compleet iets nieuws want ik dacht dat het bij vrouwen nooit echt om iets tastbaars ging bij seks.
quote:
heb je het accountnummer doorgestuurd in je PM
Kan je mij dat nummer ook doorsturen ben wel benieuwd eigelijk!

[ Bericht 10% gewijzigd door picardmike op 26-03-2010 15:31:17 ]
UITGESCHREVEN
pi_79637452
Haar profiel is verwijdert, zal er dus wel afgegooid zijn of het was een fake
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:02:06 #165
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79638475
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je hoeft jezelf niet te gaan quoten hoor als niemand reageert.
pi_79638527
Yellowbag, kan ik in een pm van jou het adres van die sexchatsite krijgen?
Ben wel benieuwd welke dat is.
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:48:08 #167
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_79639486
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yellowbag, kan ik in een pm van jou het adres van die sexchatsite krijgen?
Ben wel benieuwd welke dat is.
dat
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:48:40 #168
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79642546
Beetje Royal Sadness hierzo.
Sexchatsites? Kom op mensen.. !!
pi_79642859
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef Zero17 het volgende:
Beetje Royal Sadness hierzo.
Sexchatsites? Kom op mensen.. !!
ja mensen lezen niet, ik heb me helemaal niet bij een sexsite ingeschreven, ik zei dat het toevallig was bij RP en dacht dat deel ik dan ff hier.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:08:56 #170
279527 Muts100
pi_79726029
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:36 schreef YellowBag het volgende:
Wat is er eigenljk mis mee? Zij ziet (zag) jou blijkbaar wel zitten als pratende piemel, nou lekker toch?
Ze kan zichzelf wel gewoon op non-actief hebben gezet bij RP, ze heeft vast genoeg seksdates verzameld! haha

Misschien was ik het wel.......
pi_79728816
Dat zou kunnen ja, maar het was meteen zo direct in het eerste bericht al. Ben sowieso nog groen met het internetdating en dan al meteen zoiets.

Nee jij was het niet, ze was 19, anders waren het twee vliegen in een klap (mijn milf fetish).
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:50:52 #172
279527 Muts100
pi_79807073
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef YellowBag het volgende:
Dat zou kunnen ja, maar het was meteen zo direct in het eerste bericht al. Ben sowieso nog groen met het internetdating en dan al meteen zoiets.

Nee jij was het niet, ze was 19, anders waren het twee vliegen in een klap (mijn milf fetish).
Jeetje, vind het eigenlijk al shocking dat iemand van 19 op een datingsite staat!
Maar oke, ze heeft behoeftes die niet vervuld worden...?! Haha
Goshie, een milf fetish, jij neukt graag alleenstaande mama's...?
Waarom?
pi_79852493
Bestaan daar serieus complete fora voor, om one night stands te hebben ? Zoiets als FOK forum, maar dan voor neukertjes.
U MAD?
  vrijdag 2 april 2010 @ 08:15:53 #174
27929 piere
doe mij maar bier
pi_79858700
Ik denk niet puur fora voor 1 night stands (tenminste ik ken ze niet). Maar zat sites waar vrouwen komen die gewoon ongeremde sex willen hebben zonder verder een serieuze relatie aan te willen gaan. Been there, done that en het is me meestal er goed bevallen.

En is muts100 een milf dan?
fok you ja!
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:25:19 #175
268089 whitesosa
Life sucks and then you die
pi_79864951
Een MILF hoeft toch niet alleenstaand te zijn.
Ik las whitesoa ipv whitesosa
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:34:23 #176
65960 sanger
pi_79865299
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:25 schreef whitesosa het volgende:
Een MILF hoeft toch niet alleenstaand te zijn.
Niet per se nee
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:12:44 #177
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_79871236
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Jeetje, vind het eigenlijk al shocking dat iemand van 19 op een datingsite staat!
Maar oke, ze heeft behoeftes die niet vervuld worden...?! Haha
Goshie, een milf fetish, jij neukt graag alleenstaande mama's...?
Waarom?
Ik ook
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
pi_79875332
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Bestaan daar serieus complete fora voor, om one night stands te hebben ? Zoiets als FOK forum, maar dan voor neukertjes.
ja tuurlijk, onder welke steen heb jij geleefd verzin het, en op internet is t te vinden
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:00:25 #179
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79876344
is toch raar als je via internet afspreekt voor expliciet voor sex. het spel is niet gespeelt.
doe je dan de deur open en loop je direct naar de slaapkamer ofzo?
pi_79877295
Ik heb een keer meegemaakt, en dat was niet via internetdating, maar via de sms chat van sms6.

Een meid ontmoet, we kenden elkaar niet, maar we waren spanning aan het maken. Na 2 maanden de ontmoeting en werkelijk waar, in het hotel een nacht gehad om nooit te vergeten.

Mooie meid en daarna nog maar 1 keer teruggezien. geweldig om een keer mee te maken, maar je denkt dan natuurlijk alleen maar met je lul.
Iedereen zijn wat mij betreft christelijk gereformeerde binnenbroekse rukkertjes.
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:39:06 #181
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79877388
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef ukga het volgende:
is toch raar als je via internet afspreekt voor expliciet voor sex. het spel is niet gespeelt.
ja
pi_79877661
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef ukga het volgende:
Nou, in die 2 maanden voorbereiding hadden we alles wel zo een beetje besproken.

we zouden naar de bioscoop gaan, daarna een paar potjes biljarten en daarna nog een kroeg in en dan zouden we gaan kijken wat er zou gebeuren.

Dat werd na 1 maand al gereduceerd tot een bioscoopje en dan van bil.

Ik pikte haar op in Arnhem, we moesten met de trein naar Apeldoorn en waren er in de trein al uit, geen bios gezien en gelijk lekker los op de hotelkamer.

Geweldig.
Iedereen zijn wat mij betreft christelijk gereformeerde binnenbroekse rukkertjes.
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:51:32 #183
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79877772
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:47 schreef ossenstront het volgende:

[..]

Nou, in die 2 maanden voorbereiding hadden we alles wel zo een beetje besproken.

we zouden naar de bioscoop gaan, daarna een paar potjes biljarten en daarna nog een kroeg in en dan zouden we gaan kijken wat er zou gebeuren.

Dat werd na 1 maand al gereduceerd tot een bioscoopje en dan van bil.

Ik pikte haar op in Arnhem, we moesten met de trein naar Apeldoorn en waren er in de trein al uit, geen bios gezien en gelijk lekker los op de hotelkamer.

Geweldig.
maar zijn dat vaak niet van die.. mja.. b-meisjes ik zie een fakking lekker wijf die elke jongen kan krijgen nog niet met een gemiddelde gozer humpen
pi_79877952
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:51 schreef i10TD het volgende:

[..]

maar zijn dat vaak niet van die.. mja.. b-meisjes ik zie een fakking lekker wijf die elke jongen kan krijgen nog niet met een gemiddelde gozer humpen
Nou, toendertijd was het moeilijk je nummer door te geven via de Sbs chat. Dus dat gebeurde geniepig.

Er was wel post gestuurd en ze had daarbij ook een foto van haarzelf gedaan. Toen ze jarig was binnen die 2 maanden heb ik haar 50 rozen gestuurd van f3,5 per stuk, jawel mensen het was nog het gulden tijdperk. En we hadden een telefoongesprek van 8 uur aan 1 stuk gehad. Wat een rekening was dat zeg.

Maar echt wel 2 maanden intensief contact en toen we mekaar zagen was het gelijk om de armen vliegen, zoenen e.d. terwijl ik haar en zij mij dus ook niet kende. Geweldig bizar.

Ook kwamen in gesprekken naar voren dat ze me zou onderspuiten met chocoladevla en me zou aflikken. Is ook gebeurd.

En nee, ze was absoluut A-klasse. Topmeid. Ik zou haar graag weer eens willen ontmoeten. Al snap ik wel dat ze nu een relatie heeft, net zoals ik en die veren ben ik wel kwijt.

Maar al met al een geweldige ervaring geweest.
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:04:37 #185
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79878247
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:57 schreef ossenstront het volgende:

[..]

Nou, toendertijd was het moeilijk je nummer door te geven via de Sbs chat. Dus dat gebeurde geniepig.

Er was wel post gestuurd en ze had daarbij ook een foto van haarzelf gedaan. Toen ze jarig was binnen die 2 maanden heb ik haar 50 rozen gestuurd van f3,5 per stuk, jawel mensen het was nog het gulden tijdperk. En we hadden een telefoongesprek van 8 uur aan 1 stuk gehad. Wat een rekening was dat zeg.

Maar echt wel 2 maanden intensief contact en toen we mekaar zagen was het gelijk om de armen vliegen, zoenen e.d. terwijl ik haar en zij mij dus ook niet kende. Geweldig bizar.

Ook kwamen in gesprekken naar voren dat ze me zou onderspuiten met chocoladevla en me zou aflikken. Is ook gebeurd.

En nee, ze was absoluut A-klasse. Topmeid. Ik zou haar graag weer eens willen ontmoeten. Al snap ik wel dat ze nu een relatie heeft, net zoals ik en die veren ben ik wel kwijt.

Maar al met al een geweldige ervaring geweest.
duur sletje dan

ik bedoelde eigenlijk meer uiterlijk. als ik van die meisjes zie zijn het vaan trailerpark meisjes
pi_79878602
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:04 schreef i10TD het volgende:

[..]

duur sletje dan

ik bedoelde eigenlijk meer uiterlijk. als ik van die meisjes zie zijn het vaan trailerpark meisjes
Zeker geen duur sletje, meer een leuke meid.

Die rozen waren overigens mijn eigen initiatief.

En trailerparktrash, wat jij bedoelt was ze absoluut niet. Ik kwam uit Apeldoorn, zei uit 's heerenberg.

We ontmoeten elkaar in arnhem en gingen daarna door naar Apeldoorn. zeer geil en weldoorsproken.

En ze was echt bloedmooi. Maar ja, dat heb je met dat soor dingen.

En het feit dat ik wist dat ze zichzelf was kwam door het feit dat ze me eerst een foto had gestuurd, toen ik voor haar verjaardag die rozen had geregeld stuurde ze me weer een foto met de rozen, toen zond ik haar een foto met die brief met haar foto met rozen.

En nogmaals, een telefonisch voorspel van 2 maand is perfect en aan te raden.
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:33:42 #187
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79879415
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:39 schreef i10TD het volgende:

[..]

ja
oke
klinkt opzich goed

welke sites meot ik daarvoor hebben (behalve hyves)
pi_79886249
tvaupee
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:27:22 #189
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_79886472
Ik gebruik daar FOK! altijd voor
My mama didn't raise no fool
pi_79886486
Het heet niet voor niets FOK he
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:39:03 #191
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_79886883
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:27 schreef La_Vita het volgende:
Ik gebruik daar FOK! altijd voor
O ja? Ik heb er anders niks van gemerkt.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:43:01 #192
279527 Muts100
pi_79887011
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:04 schreef i10TD het volgende:

[..]

duur sletje dan

Tjeezus, waarom is ze dan een slet of trailertrash meisje? Wat een dombo reactie!
Omdat ze seks lekker vindt? Dus, hij is de stoere boy en zij het vieze meisje.......
pi_79895481
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:06 schreef i10TD het volgende:

[..]

hij is ok geen stoere boy in my eyes

maar ik ben voorstander van sex in de relatie. Ik voelde me zelf ook kut toen ik het buiten een relatie deed.
Even ter verduidelijking, ik had geen relatie toendertijd.
  zondag 4 april 2010 @ 19:58:05 #194
279527 Muts100
pi_79943009
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:06 schreef i10TD het volgende:

[..]

hij is ok geen stoere boy in my eyes

maar ik ben voorstander van sex in de relatie. Ik voelde me zelf ook kut toen ik het buiten een relatie deed.
Voorstander van seks in een relatie...? Oke, dus als je single bent dan kun je/hoor je volgens jou geen seks te hebben?? Whaaa? haha, stomme regel voor jezelf zeg!

Ben blij dat ik heel wat makkelijker denk over dat soort dingen! Pfieuw.
  zondag 4 april 2010 @ 20:19:00 #195
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79943798
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Voorstander van seks in een relatie...? Oke, dus als je single bent dan kun je/hoor je volgens jou geen seks te hebben?? Whaaa? haha, stomme regel voor jezelf zeg!

Ben blij dat ik heel wat makkelijker denk over dat soort dingen! Pfieuw.
ik kan niet zonder relatie neuken nee, sorry for being lame
pi_79944423
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef i10TD het volgende:

[..]

ik kan niet zonder relatie neuken nee, sorry for being lame
Je hoeft alleen maar je excuses aan te bieden aan jezelf.
  zondag 4 april 2010 @ 20:42:07 #197
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79944697
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar je excuses aan te bieden aan jezelf.
bullshit, ik zal vast niet de enige zijn met zelfrespect. ik neuk gewoon niet omdat het moet. ik neuk wel als ik een leuke vriendin heb waar ik mn leven mee kan delen. dan maar wachten..
  zondag 4 april 2010 @ 20:46:12 #198
279527 Muts100
pi_79944865
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef i10TD het volgende:

[..]

bullshit, ik zal vast niet de enige zijn met zelfrespect. ik neuk gewoon niet omdat het moet. ik neuk wel als ik een leuke vriendin heb waar ik mn leven mee kan delen. dan maar wachten..
Zelfrespect.......pffffwaaaa
Ik heb lekker wel seks, en dat zonder relatie, Whieehoeee!
En een zelfrespect dat ik heb jochie!

Wat is dat toch? Waarom denk je niet te kunnen neuken als je geen relatie hebt, wat is er in godsnaam mis met lekkere seks om de seks?

[ Bericht 0% gewijzigd door Muts100 op 04-04-2010 20:59:23 ]
pi_79944876
quote:

[..]

En maar wachten en wachten en wachten.......

en toen, in 2023 besloot hij toch wat te doen, maar wat....
pi_79945174
quote:

[..]

Kunstmatig zelfrespect en een berg frustraties, have fun met rukken!
  zondag 4 april 2010 @ 21:07:12 #201
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79945692
Heb een keer een fokster geneukt en verder rijkt mijn sex-dankzij-internet ervaring niet.

Was zeker wel de moeite waard achteraf, al kon mijn eerste avond niet meer stuk toen ik daadwerkelijk werd opgepikt van het station
Intelligent, but fucked up.
  zondag 4 april 2010 @ 21:10:24 #202
47513 StrikerZeljko
Hala Madrid!
pi_79945834
quote:
Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb een keer een fokster geneukt en verder rijkt mijn sex-dankzij-internet ervaring niet.

Was zeker wel de moeite waard achteraf, al kon mijn eerste avond niet meer stuk toen ik daadwerkelijk werd opgepikt van het station
Je kan hier ook niet anders zeggen als dat ze de moeite waad was he
Ze leest wsl mee
  zondag 4 april 2010 @ 21:16:16 #203
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79946050
quote:
Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef StrikerZeljko het volgende:

[..]

Je kan hier ook niet anders zeggen als dat ze de moeite waad was he
Ze leest wsl mee
Neuh, dat was al ruim 4 jaar geleden en bij mijn beste weten (fwiw) is zij niet meer actief op Fok.

Ik had toen ook een andere username
Intelligent, but fucked up.
  zondag 4 april 2010 @ 21:18:09 #204
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79946128
quote:
Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef ossenstront het volgende:

[..]

Waarschijnlijk meer omdat je alleen maar over sex denkt en niet doet.

En dat gaat maar en gaat maar en gaat maar,

Tot 2043, en dan............
ik denk er amper aan, mijn libido is nu al zo laag dat ik nog amper ruk besides, i got college to finish
pi_79946737
tvp
Of niet?
  zondag 4 april 2010 @ 22:07:27 #206
279527 Muts100
pi_79948134
Om bij het topic te blijven, op relatiesite Paiq heb ik binnen 3 weken denk ik wel 4 directe verzoeken gekregen om seks te hebben, na 5 minuten chatten...

En dit is een keurige relatiesite waar niet eens foto's zichtbaar zijn......
pi_79950412
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Oke oke, da's waar. Tis ook maar even een tip..... (weet je waar je moet zijn)
'Relatiesites' zitten toch veel te veel wanhopige mensen die bang zijn om alleen achter te blijven.

Ik weet wel betere sites.
  maandag 5 april 2010 @ 09:57:43 #208
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_79959659
Ook híer de SC verwijderd. Houd daar eens mee op en als je vrouwen wil versieren, duik de PM in, maar ga niet in elk topic waar iemand post een SC met d'r opstarten.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 5 april 2010 @ 11:50:03 #209
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79962005
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:07 schreef Muts100 het volgende:
Om bij het topic te blijven, op relatiesite Paiq heb ik binnen 3 weken denk ik wel 4 directe verzoeken gekregen om seks te hebben, na 5 minuten chatten...

ook daadwerkelijk geneukt?
pi_79963063
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

'Relatiesites' zitten toch veel te veel wanhopige mensen die bang zijn om alleen achter te blijven.

Ik weet wel betere sites.
PM please..
pi_79963087
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:22 schreef hamzter9 het volgende:

[..]

PM please..
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:57:27 #212
279527 Muts100
pi_80539270
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef ukga het volgende:

[..]

ook daadwerkelijk geneukt?
Wat denk je zelf?
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:02:05 #213
97111 ukga
Siewosie baas
pi_80539513
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
just verifying
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:18:24 #214
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_80543369
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Nou Muts werkt dat zo eenvoudig? Ik wil ook in/aan je mutsje!
pi_80543869
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:07 schreef Muts100 het volgende:

Paiq
Via die site is het me ook eens gelukt. Is toch met die foto's die tijdens het chatten zichtbaar worden? Pfieuw is een jaar of 4 geleden denk ik wel.

Heeft me wel een bioscoopkaartje (vatsige bios in Eindhoven, bweugh) gekost, maar dan heb je ook wat
Achteraf wel lachen, maar nu niet meer zo mijn cup of tea.
U MAD?
  zaterdag 24 april 2010 @ 22:15:06 #216
279527 Muts100
pi_80678940
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:18 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Nou Muts werkt dat zo eenvoudig? Ik wil ook in/aan je mutsje!
Niets is eenvoudig!
  zaterdag 24 april 2010 @ 22:16:21 #217
279527 Muts100
pi_80678980
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Paiq
Via die site is het me ook eens gelukt. Is toch met die foto's die tijdens het chatten zichtbaar worden? Pfieuw is een jaar of 4 geleden denk ik wel.

Heeft me wel een bioscoopkaartje (vatsige bios in Eindhoven, bweugh) gekost, maar dan heb je ook wat
Achteraf wel lachen, maar nu niet meer zo mijn cup of tea.
Wat is je gelukt? Naar de film gaan? Wow!
pi_80684607
Wat is de beste site?
  zondag 25 april 2010 @ 01:09:44 #219
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_80684707
quote:
Op zondag 25 april 2010 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de beste site?
Paiq
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_80686607
quote:
Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Heeft ze ook een naam hier op het forum, of houd je dat wel prive, ts ts haha.
Grapje hoor.
  zondag 25 april 2010 @ 11:50:10 #221
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_80689910
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:15 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Niets is eenvoudig!
Voor jou wel he! De visjes bijten wel! Maar goed te horen dat het bevalt.
Ik ben er alweer twee weken niet geweest. Dadelijk eens inloggen.
pi_80699787
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:50 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Maar lukt het je dan in RL niet of wil je daar geen moeite doen.
Alleen nieuwschierig.
  zondag 25 april 2010 @ 18:06:02 #223
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_80700165
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar lukt het je dan in RL niet of wil je daar geen moeite doen.
Alleen nieuwschierig.
Ik ontmoet alleen mannen in de betanerdscienceomgeving. Leuke manier om wat meer vrouwen te ontmoeten.
  zondag 25 april 2010 @ 18:17:31 #224
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_80700610
Fokster ?.... Neuken ? wie o wie
  maandag 26 april 2010 @ 20:54:27 #225
279527 Muts100
pi_80741514
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:50 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Haha, ja Paiq is grappig. Thanx for the tip Mister!
pi_80741714
Oh was jij dat daarnet die gelijk aanbood te flashen voor dr cam?

pi_80744196
Is dit het FOK!seksdatingtopic?
  maandag 26 april 2010 @ 22:06:01 #228
27929 piere
doe mij maar bier
pi_80744858
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:52 schreef Socios het volgende:
Is dit het FOK!seksdatingtopic?
Daar kom je snel achter!
fok you ja!
  maandag 26 april 2010 @ 22:09:47 #229
279527 Muts100
pi_80745052
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef StrikerZeljko het volgende:
Oh was jij dat daarnet die gelijk aanbood te flashen voor dr cam?

Pardon? Tegen wie heb je het eigenlijk?
  maandag 26 april 2010 @ 22:11:02 #230
27929 piere
doe mij maar bier
pi_80745116
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Muts100 het volgende:

[..]

En toch is het jammer dat je geen fokfotoboek/profiel/dingus hebt want ik ben erg benieuwd naar je...
fok you ja!
  maandag 26 april 2010 @ 22:16:17 #231
279527 Muts100
pi_80745388
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef piere het volgende:

[..]

En toch is het jammer dat je geen fokfotoboek/profiel/dingus hebt want ik ben erg benieuwd naar je...
Jij hebt zelf ook geen fotodinges, dus....
pi_80745397
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Jou

maandag 26 april 2010 @ 22:18:09 #233
27929 piere
doe mij maar bier
pi_80745485
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Jij hebt zelf ook geen fotodinges, dus....
klopt, dus je hebt je 10.000e PM
fok you ja!
  maandag 26 april 2010 @ 22:33:56 #234
279527 Muts100
pi_80746360
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef StrikerZeljko het volgende:

[..]

Jou

Huh, maar waar heb je het in godsnaam over? Heb niet eens een cam..... denk dat je me verwart met een ander schatje!
pi_80746885
Mutsje Mutsje, rustig aan! Het was een grapje

maandag 26 april 2010 @ 22:44:08 #236
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_80746965
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef piere het volgende:

[..]

Hoooo je mist wat!
  maandag 26 april 2010 @ 22:45:32 #237
279527 Muts100
pi_80747048
Striker, don't mutsje mutsje me!
pi_80747135

How Sweet

maandag 26 april 2010 @ 22:47:37 #239
279527 Muts100
pi_80747156
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Hoooo je mist wat!
Oooh lief!
pi_80747405
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:54 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Haha, ja Paiq is grappig. Thanx for the tip Mister!
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:12:35 #241
289198 topdrob
of topdrop
pi_80755757
op paiq heb je trouwens weer nieuwe vragenlijsten, zo ook een vraag of je bereid bent tot 'one night stands'. Die natuurlijk meteen op 10 zetten, zou je matches ten goede moeten komen
  zondag 9 mei 2010 @ 19:22:28 #242
115571 NielsTriple
(Verbannen)
pi_81222528
url's?
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_83263838
Als je even rondsurft, kom je eigenlijk enkel fake advertenties tegen. Het moet werkelijk ongelooflijk zijn hoeveel geld hieraan verdient wordt, op de kap van geile mannen. Niet aan mee doen dus! De sexdatingsite die echt is, bestaat nog niet...
pi_83265931
Ik heb toch op een sexdatesite die in de history van mijn ex' laptop opdook hele echte foto's van mijn hele echte ex gezien met zijn hele echte telefoonnummer erbij en later, toen ik verder ging spitten, ook hele echte sexfoto's van die hele echte ex met een hele echte andere meneer. Het kan dus wel, al zal het meer homo zijn dan hetero wat er op advertenties reageert.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:25:14 #245
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_83273313
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fokster ?.... Neuken ? wie o wie
Er worden hele ' stambomen' van wie deed wie bijgehouden. Volgens mij is Fok! de beste manier om via internet aan sex te komen. Het kost je alleen veel tijd.

Andere sites kosten vooral veel geld en ik weiger geld te betalen voor seks, laat staan geld betalen om kans te maken op seks. Bijkomend voordeel van mijn instelling is dat je gewoon in real life gaat regelen en niet uren achter een pc zit.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_83324252
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:25 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Er worden hele ' stambomen' van wie deed wie bijgehouden. Volgens mij is Fok! de beste manier om via internet aan sex te komen. Het kost je alleen veel tijd.

Andere sites kosten vooral veel geld en ik weiger geld te betalen voor seks, laat staan geld betalen om kans te maken op seks. Bijkomend voordeel van mijn instelling is dat je gewoon in real life gaat regelen en niet uren achter een pc zit.
Haha het mag best even duren zolang er maar geneu-Q-ed gaat worden.
Websites zijn vaak fake en te duur, kortom de moeite niet waard
  zondag 27 juni 2010 @ 23:23:49 #247
279527 Muts100
pi_83380198
Tsss amateurs!
pi_83381769
Nog niet uitgewinkeld Mutsje?
pi_83381815
Wie was net die chick op fokroulette ?
pi_83381853
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:03 schreef ReWout het volgende:
Wie was net die chick op fokroulette ?
Screen or it didn't happen
pi_83642724
wat een troep staat er overal op die site's. alles is gewoon reclame shit. nog geen goede site tegen gekomen
pi_83689190
Uit ervaring weet ik in ieder geval 1 site waar weinig tot geen fakers op staan en waar ik daadwerkelijk al een aantal sexdates aan over heb gehouden.... maar ik geloof dat ik die niet mag noemen alhier?
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_83689255
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Uit ervaring weet ik in ieder geval 1 site waar weinig tot geen fakers op staan en waar ik daadwerkelijk al een aantal sexdates aan over heb gehouden.... maar ik geloof dat ik die niet mag noemen alhier?
Jahoor, noem maar. Zolang je er geen financiële belangen bij hebt, is het prima.
pi_83689611
Laten we niet te moeilijk en te geheimzinnig gaan doen. Adult Match is een nette site, vrouwen weet ik niet maar qua mannen staan er soms heeeeeele leuke bij. Afspreken ging prima, seks was oke, maar ik wil liever een ongebonden man, dit moest zo 'undercover' allemaal. haha
Only The Brave ..... 1
  maandag 5 juli 2010 @ 18:13:27 #255
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_83690177
Jongens, ik weet een site waarbij de lekkerste fotomodellen en Miss World kandidaten geregeld op zoek zijn naar een leuk verzetje in verschillende 5 sterren hotels door de hele wereld. Door hun snelle glamourbestaan komen ze niet altijd aan hun trekken, dus moet het maar op deze manier. Alleen ik denk niet dat ik hem mag noemen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_83710777
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef VelvetTouch het volgende:
Laten we niet te moeilijk en te geheimzinnig gaan doen. Adult Match is een nette site, vrouwen weet ik niet maar qua mannen staan er soms heeeeeele leuke bij. Afspreken ging prima, seks was oke, maar ik wil liever een ongebonden man, dit moest zo 'undercover' allemaal. haha
Zeg, wij hebben toch niet afgesproken he?

Verder: deze site had ik het idd over in mijn eerdere post.
pi_83721868
www.sexjobs.nl bijvoorbeeld, maar zit vol met fakers.
je kan ook gewoon gaan chatten op chatplaza.nl maar ja ook daar natuurlijk weer veel fakers.
pi_83725772
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:21 schreef jorisknol het volgende:
je kan ook gewoon gaan chatten op chatplaza.nl maar ja ook daar natuurlijk weer veel fakers.
Geef dan geen tips ofzow
pi_83728060
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:21 schreef jorisknol het volgende:
Dude, wat denk je nu aan te treffen op een site die 'sexjobs' heet, anders dan hoeren?
pi_83762134
Nog wel even een algemene opmerking trouwens.

Ik heb wel gemerkt dat het toch aan de manier van benaderen ligt. Die datingsites, allemaal leuk enzo, maar ik heb toch de meeste instant-sex gekregen door gewoon op sociale netwerksites enzo aan te pappen. Het zit hem allemaal in hoe je over komt, wat je zegt of je ze genoeg uitdaagt...

Volgende week weer een date staan met een meid die ik notabene gisteren! op LinkedIn uitnodigde.. En dat is toch een zakelijke profielensite.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:36:07 #261
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_83969941
Online chats werken niet. Ik wil toch echt
een lekkere fokster Lijstje uitbreiden ? ghe ghe ghe XD
pi_83970641
quote:
Dus jij zet ff in een berichtje naar een vriendin van een vriend op hyves "hey, ik ken ook persoon X, jij ook... dus laten we neuken"!!!11

of wat moet ik me daarbij voorstellen
Lambo of Rekt
pi_83970718
- nee, geen dating hier -

[ Bericht 93% gewijzigd door Adolecens op 12-07-2010 20:12:34 ]
Lambo of Rekt
  maandag 12 juli 2010 @ 19:56:31 #264
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_83970804
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef VelvetTouch het volgende:
Alleen jammer dat er zoveel vrouwen zijn die bi of bi-sgierig zijn.
Single mannen worden weinig gezocht.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_83983799
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:27 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Nog wel even een algemene opmerking trouwens.

Ik heb wel gemerkt dat het toch aan de manier van benaderen ligt. Die datingsites, allemaal leuk enzo, maar ik heb toch de meeste instant-sex gekregen door gewoon op sociale netwerksites enzo aan te pappen. Het zit hem allemaal in hoe je over komt, wat je zegt of je ze genoeg uitdaagt...

Volgende week weer een date staan met een meid die ik notabene gisteren! op LinkedIn uitnodigde.. En dat is toch een zakelijke profielensite.
Mee eens.. maar hoe je er toe bent gekomen te gaan zoeken op Linkedin snap ik niet
Wat was jullie gemeenschappelijke deler in deze zeg maar?
pi_83984490
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef ManAtWork het volgende:

[..]
Alleen jammer dat er zoveel vrouwen zijn die bi of bi-sgierig zijn.
Single mannen worden weinig gezocht.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:08:36 #267
115571 NielsTriple
(Verbannen)
pi_83984853
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dus jij zet ff in een berichtje naar een vriendin van een vriend op hyves "hey, ik ken ook persoon X, jij ook... dus laten we neuken"!!!11

of wat moet ik me daarbij voorstellen
Kennelijk weet jij niet hoe je dmv 'normaal' contact via internet een afspraak met een leuke meid kan regelen.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:28:23 #268
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_83985250
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:08 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Kennelijk weet jij niet hoe je dmv 'normaal' contact via internet een afspraak met een leuke meid kan regelen.
Gewoon leuk en aardig en fatsoenlijk doen, bereik je heel veel
mee. Plus misschien wel een hele leuke date. ( met meer )
pi_83986453
Haha paiq battle date, zo grappig.
pi_83987131
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef StrikerZeljko het volgende:

[..]

Mee eens.. maar hoe je er toe bent gekomen te gaan zoeken op Linkedin snap ik niet
Wat was jullie gemeenschappelijke deler in deze zeg maar?
NIet echt, maar ik herkende haar van way back en dacht even leuk een oude bekende aan te spreken
pi_83987140
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Gewoon leuk en aardig en fatsoenlijk doen, bereik je heel veel
mee. Plus misschien wel een hele leuke date. ( met meer )
Je moet toch wel net even iets interessanter voor een vrouw zijn dan alleen 'aardig' en 'fatsoenlijk' hoor. Trust me, er zijn legio vrouwen die daar gi-gan-tisch op afknappen. Aardig en fatsoenlijk doen we wel bij de bakker..
pi_83987257
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 07:52 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

NIet echt, maar ik herkende haar van way back en dacht even leuk een oude bekende aan te spreken
Okay dan
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:07:20 #273
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_83987883
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Welk woord snap je niet?
pi_83988160
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:08 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Wat jij wil gast, maar dan kan je net zo goed naar de kroeg gaan. Dan is het bij hyves geen "internet sex dating" meer, maar gewoon Internet dating.
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:31:57 #275
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_83988260
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef sjippen het volgende:

[..]

Idd, ik vraag me af hoe stom je moet zijn om daarin te trappen:

"Mijn man werkt op een boot en is niet vaak thuis. Omdat ik wel nood heb aan sex, zoek ik iemand voor sex via internet. Maar omdat mijn man wel mijn mails leest, heb ik graag dat je contact met me opneemt via sms (een of ander 4cijferig nummer).

Hete likjes,

xxx"

haar man heeft internet aan boord, master!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_84003162
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:07 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Welk woord snap je niet?
Ik snap niet waarom je het jammer zou kunnen vinden dat een vrouw bi is.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:38:03 #277
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84004930
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je het jammer zou kunnen vinden dat een vrouw bi is.
Meestal zijn ze dan op zoek naar een vrouw. ('Want ik heb al een mannetje/vriend. Dus GEEN mannen alleen!') Verder heb ik er geen probleem mee.
pi_84008741
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Meestal zijn ze dan op zoek naar een vrouw. ('Want ik heb al een mannetje/vriend. Dus GEEN mannen alleen!') Verder heb ik er geen probleem mee.
Oh, dan bedoel je iets heel anders dan je zegt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:13:26 #279
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_84009422
Hier er ook wel wat ervaring mee. Via een bepaalde videochatsite min of meer onbedoeld iemand gevonden die daarvoor in was. Eerst elkaar wat meer leren kennen, dat dan weer wel, maar nog steeds natuurlijk met een "vreemde". Het klikte érg goed, was voor mij dan ook reden om ermee door te gaan.

Geen seconde spijt van gehad.

Op zich is het geen slecht idee, maar zorg wel dat je geen sexdates regelt met mensen waar het niet mee "klikt". Zoals enkele kennissen van mij inmiddels is overkomen, blijft dat lang door je hoofd spoken. Dus gewoon eerst elkaar ontmoeten, en als het niet klikt: jammer maar helaas. Klikt het wel, dan zou alles gewoon goed moeten gaan.

En tja, usual warnings apply natuurlijk: als je ergens anders naartoe gaat is het een goed idee om ervoor te zorgen dat er altijd iemand op de hoogte is van het adres waar je bent, die bijvoorbeeld de politie belt als er 24 uur geen bericht is. Better safe than sorry.

Er zijn overigens ook bepaalde sites waar je écht uit moet kijken, zoals binnen de "gayscene" bijvoorbeeld Bullchat of Gaychat. Er zijn érg veel "fakers" op dat soort sites (ik vermoed zo'n driekwart), dus zorg in dat soort gevallen dat je altijd iemand op webcam hebt gezien, en dat die persoon het liefste door bijvoorbeeld 3 vingers op te steken op commando heeft bevestigd dat het geen video is. Dit zal vermoedelijk niet anders zijn voor sites binnen de "heteroscene", om het zo maar even te noemen.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:32:13 #280
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84010169
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oh, dan bedoel je iets heel anders dan je zegt.
Kwestie van interpretatie.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:17:53 #281
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_84020802
quote:
Er zijn overigens ook bepaalde sites waar je écht uit moet kijken, zoals binnen de "gayscene" bijvoorbeeld Bullchat of Gaychat. Er zijn érg veel "fakers" op dat soort sites (ik vermoed zo'n driekwart), dus zorg in dat soort gevallen dat je altijd iemand op webcam hebt gezien, en dat die persoon het liefste door bijvoorbeeld 3 vingers op te steken op commando heeft bevestigd dat het geen video is. Dit zal vermoedelijk niet anders zijn voor sites binnen de "heteroscene", om het zo maar even te noemen.
Het fag.....fakers probleem op dat soort sites worden vaak opgelost dmv foto's
op reply onder elkaar. Bevestigd door admin daar. Hoewel je ook op een TMF chat vaak
louche figuren hebt rond spoken. Maar goed zo zijn chatplaza etc. etc. natuurlijk
ook voer voor mensen die niet helemaal 'oke ' zijn.
  donderdag 15 juli 2010 @ 17:53:19 #282
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_84099313
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Het fag.....fakers probleem op dat soort sites worden vaak opgelost dmv foto's
op reply onder elkaar. Bevestigd door admin daar. Hoewel je ook op een TMF chat vaak
louche figuren hebt rond spoken. Maar goed zo zijn chatplaza etc. etc. natuurlijk
ook voer voor mensen die niet helemaal 'oke ' zijn.
Mhmm, meeste foto's gaan inderdaad op reply. Enige nadeel is dat fakers dan dus gewoon een foto van iemand anders sturen
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  vrijdag 16 juli 2010 @ 11:14:13 #283
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_84125001
Dan voel je je even knap klote
Stel dat jouw foto gebruikt wordt XD
loop je door de stad, krijg je opeens onverwachte aandacht.
Niet iets om blij van te worden denk ik.
  zondag 18 juli 2010 @ 12:23:24 #284
310922 Lekkerekangeroe
Kleine schuimarcheerder
pi_84194034
quote:
Ik hossel mij chick gewoon op fok! veel makkelijker !
Nieuwe naam oude viespeuk
  zondag 18 juli 2010 @ 12:27:08 #285
310922 Lekkerekangeroe
Kleine schuimarcheerder
pi_84194162
quote:
Op zondag 25 april 2010 01:09 schreef Masterboy het volgende:

[..]

Paiq
Vol vieze dikke lelijke wijven
Nieuwe naam oude viespeuk
pi_84196715
Doe het regelmatig
pi_84200550
Ik heb hier ook wel ervaring mee en moet zeggen dat het goed bevalt. Via 2 normale sites lijkt het met enige regelmaat, paiq en knuz.

1x gehad dat ik ergens van "schrok"; namelijk dat er een grote tattoo van een dolfijn bij haar schaamstreek zat. Dan heb je toch ergens het idee dat je een dolfijn ligt te....
pi_84205503
Ik probeer ook af en toe nog eens maar steeds weer volgt de boodschap:sms me op 4412 o.i.d.

WTF? Welke oen trapt daar nu in? Sowieso fake...
pi_84205820
het is prachtig weer buiten, waarom zou je in godsnaam verwachtingen willen hebben van internetdaten als je op het strand hordes vrouwen kan tegenkomen.

jullie zijn gewoon incompetent
  zondag 18 juli 2010 @ 18:53:05 #290
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_84205853
Dit is tegenwoordig mijn internetsexdating, een uitkomst voor pornoliefhebbers zoals ik.

www.beleefporno.nl

heb al aan 2 activiteiten meegedaan. Heerlijk smerig en pervers
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 18 juli 2010 @ 19:16:23 #291
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84206481
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:51 schreef Synthesist het volgende:
het is prachtig weer buiten, waarom zou je in godsnaam verwachtingen willen hebben van internetdaten als je op het strand hordes vrouwen kan tegenkomen.

jullie zijn gewoon incompetent
... of hebben geen strand in de buurt.
  zondag 18 juli 2010 @ 22:15:52 #292
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_84213554
quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:16 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

... of hebben geen strand in de buurt.
Ben ik even blij dat ik voorzien ben, met die verbrande harses van vandaag regel ik ook niets.
pi_84213962
Anderhalf jaar terug via Paiq inderdaad ook wel wat dates gehad maar wat al eerder aangegeven is, een goed gesprek hoef je niet te verwachten De opmerkingen kunnen trouwens nu komen want ik vond er na een paar keer toch weinig meer aan. Ok, je hebt seks en dan? ... zit je weer alleen thuis voor de tv . Ben er dan ook maar mee gestopt.
pi_84216692
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Anderhalf jaar terug via Paiq inderdaad ook wel wat dates gehad maar wat al eerder aangegeven is, een goed gesprek hoef je niet te verwachten De opmerkingen kunnen trouwens nu komen want ik vond er na een paar keer toch weinig meer aan. Ok, je hebt seks en dan? ... zit je weer alleen thuis voor de tv . Ben er dan ook maar mee gestopt.

Ach het is best een fijne site als je vrijgezel bent.
U MAD?
  maandag 19 juli 2010 @ 14:20:03 #295
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_84234070
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ach het is best een fijne site als je vrijgezel bent.
Ik ben geloof ik de enige die de vrouwen op Paiq maar een stel frigide zeikers vond...

Door dat idiote cijfer dat ik had, trok ik natuurlijk ook andere types aan misschien.
pi_84234168
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben geloof ik de enige die de vrouwen op Paiq maar een stel frigide zeikers vond...

Maar ja, door dat idiote cijfer dat ik had trok ik natuurlijk ook andere types aan.
Ligt denk ik aan de keuzes die je vooraf instelde , labiel ja maar frigide...nee dat niet
  maandag 19 juli 2010 @ 14:23:27 #297
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_84234228
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ligt denk ik aan de keuzes die je vooraf instelde , labiel ja maar frigide...nee dat niet
Het is een tijd geleden, maar het was toch zo dat je types met een vergelijkbaar uiterlijk in je lijst te zien kreeg?

Viel trouwens bar tegen als je met zo'n hoog cijfer zulke vrouwen te zien krijgt.
Er moeten echt veel mannen zitten die iedere vrouw een 10 geven.

Armoe troef, al waren er uitzonderingen. maar ja, heb misschien ook andere standaarden
pi_84234588
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:23 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Het is een tijd geleden, maar het was toch zo dat je types met een vergelijkbaar uiterlijk in je lijst te zien kreeg?

Viel trouwens bar tegen als je met zo'n hoog cijfer zulke vrouwen te zien krijgt.
Er moeten echt veel mannen zitten die iedere vrouw een 10 geven.

Armoe troef, al waren er uitzonderingen. maar ja, heb misschien ook andere standaarden
Nee je moest gewoon aangeven wat je interesses waren en in welke mate het belangrijk voor je is. Dus als jij alles op onbelangrijk zet en 'seks' zet je op heel belangrijk krijg je zo'n beetje de sletjes van de site . Tenminste, zo ging het toen, zou niet weten of er inmiddels wat veranderd is.
  maandag 19 juli 2010 @ 14:43:58 #299
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_84235115
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee je moest gewoon aangeven wat je interesses waren en in welke mate het belangrijk voor je is. Dus als jij alles op onbelangrijk zet en 'seks' zet je op heel belangrijk krijg je zo'n beetje de sletjes van de site . Tenminste, zo ging het toen, zou niet weten of er inmiddels wat veranderd is.
Hmm ik kan me wel ellenlange lijstjes voorstellen en kan me NIET voorstellen dat ik seks destijds laag had staan.

Volgens mij propageert de site echt te selecteren op vergelijkbaar uiterlijk, dus ergens zal dat filter werken. Ik vond die matches zelden echt de moeite van het reizen waard. Zo desperate om seks zat ik niet.
pi_84236168
Kom altijd maar idioten tegen, alle lekkere wijven op die sites zijn fake profielen. Geen zin om elke dag 3 uur op een chat / site te zitten om een lekker ding tegen te komen die ook nog is wilt.
pi_84237533
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Kom altijd maar idioten tegen, alle lekkere wijven op die sites zijn fake profielen. Geen zin om elke dag 3 uur op een chat / site te zitten om een lekker ding tegen te komen die ook nog is wilt.
Nooit in je opgekomen om bij het eerste contact even mailadressen uit te wisselen?? Welke idioot gaat er nou uren wachten totdat je een foto ziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')