Waarom zitten ze nog in je hoofd?quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef Synthesist het volgende:
weleens gedaan met meisjes die ik op verschillende chat en profielensites leerde kennen. moet zeggen dat het geestelijk niet echt bevredigend was. de gezichten van die meiden zweven nu nog rond in mn hoofd
omdat ze zich uiteindelijk gebruikt voelde nadat ik aangaf verder niets te willen. dan krijg je de ruzies en ga je erover nadenkenquote:
en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef Synthesist het volgende:
weleens gedaan met meisjes die ik op verschillende chat en profielensites leerde kennen. moet zeggen dat het geestelijk niet echt bevredigend was. de gezichten van die meiden zweven nu nog rond in mn hoofd
Domme dozen. Dat weet je toch van tevoren bij sex daten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Synthesist het volgende:
[..]
omdat ze zich uiteindelijk gebruikt voelde nadat ik aangaf verder niets te willen. dan krijg je de ruzies en ga je erover nadenken
quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
Misschien moet ik het gewoon een keer proberen om te zien wat er gebeurt. Maar hoe en waar regel je die handel, want wat pointers om te beginnen is wel handig denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef theones4u het volgende:
Best wel vaak al gedaan en de ervaringen zijn erg wisselend, maar toch best heel vaak leuk en bijna net zo vaak oop bevredigend en geil.
Daarbij gezegd wordt het wel steeds bevredigender, naarmate ik meer ervaren wordt en beter weett wat ik wel en niet "zoek"...
Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.quote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef Toolmaker het volgende:
[..]
Misschien moet ik het gewoon een keer proberen om te zien wat er gebeurt. Maar hoe regel je die handel?
Als het niets is, kan ik nog altijd me broek aantrekken en split gaan, toch iemand die ik nooit meer zie
Ik heb ook een PM boxquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Tally het volgende:
Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef technojunk het volgende:
je moet ok opasse want n hop van die wijve zijn dus eigelek howmo-vente maar dat merk je dus later pas![]()
heb je die one-noght stand dan ook via internet gehad? Heb toch altijd het idee dat sex-date sites dat het nep is. Heb zelf wel eens een date via aan (normale) dating site gehad. Maar het is toch een stuk praktischer en ergens logischer om gewoon naar een kroeg te gaan?quote:Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef Toolmaker het volgende:
Ik kwam pas geleden zo'n advertentie tegen voor een site dat zich geheel richt op internet sex dating(Ja, ik heb AdBlock+ op de meeste sites aan staan, dus zie bijna nooit advertenties tenzij ik een site wil steunen).
En nou vroeg ik me af: Wie heeft dit geprobeerd en wat zijn de bevindingen?
Ik heb eind vorige week voor het eerst een onenightstand gehad terwijl ik altijd heb gezegd dat ik hier niet aan wilde doen, maar ja, soms is het vlees zwak. Ergens is het wel geil, om met een totale vreemde te meeten, en sex te hebben en vervolgens je biezen weer te pakken, maar aan de andere kant, enkel lust als drijfveer staat ook ergens tegen. Sex is voor mij toch altijd met iemand geweest waar een goede klik mee was(ook afgelopen week, al was het gewoon heel erg kort en toch ook een groot deel lust).
Dus, wie heeft het weleens gedaan en wat waren de bevindingen?
Dat hangt dan toch echt af waar je zoekt hoor....quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is wel spannend op zich. Ik vind alleen het aanbod nooit zo super.
Beide is mogelijk hoor...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef mezzy het volgende:
voor een sexdate, ontvangen jullie ook weleens thuis of ga je alleen maar bij hen thuis (verplaatsen)?
Zoals ik al eerder aan gaf het is niet de bedoeling dat er linkjes worden gegeven.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef peerke83 het volgende:
Mag ik vragen op wat voor sites jullie die dates vinden? (gewoon benieuwd)
Waarom niet eigenlijk? Is toch niets mis mee?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aan gaf het is niet de bedoeling dat er linkjes worden gegeven.
En deze vraag is eerder geweest en heeft men op geantwoord; Goed zoeken.
Weet je hoeveel topics daar al van zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Is toch niets mis mee?
Plaats daar dan even een linkje naarquote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je hoeveel topics daar al van zijn.
Grote sexdatingsite? :S ik ken geen grote...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef wateenkutuser het volgende:
Ik sta al een hele tijd ingeschreven op een grote seksdating-site, en heb via die site al een aantal dates geregeld. Bijna elke keer is het goed bevallen.
Bijna elke keer? Vertel eens over de misluktequote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef wateenkutuser het volgende:
Ik sta al een hele tijd ingeschreven op een grote seksdating-site, en heb via die site al een aantal dates geregeld. Bijna elke keer is het goed bevallen.
sexs?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:33 schreef tuurlijk83 het volgende:
Ik heb een aantal dates via relatieplanet gehad, de eerste waren echt voor de lol na net een lange relatie. Met een meisje 25 jaar afgesproken 1 x bios 2e keer gewoon in Rotterdam, in rotterdam hebben we sexs gehad, duurde wel lang voor ik haar had waar ik wilde. Een paar dates later een ander meisje 22 jaar afgesproken in de stad en daarna naar haar studenten huis. Die zelfde avond nog sexs gehad en daara 2 maanden lang 3 a 4 keer per week langs voor sexs.
zou iemand deze site's ook aan mij doorpm? Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Ik zou het wel eens willen proberen, iemand die me betrouwbare site's kan PM'en?
Ben alleen bang dat als je aankomt dat er allerlei ''criminelen'' op de loer zitten en zodra je bezig bent hun jou tegrazen nemen oid. Iemand al eens zoiets gehad?
De geur bepaalt voor 70% de voorkeur voor je partner.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Some-Lady het volgende:
het lijkt me zo raar dat je zo iemand niet van te voren kan ruiken ofzo...
ja ik vind geur echt belangrijk bij (sex) partner keuse, dat schijnt ook onbewust een bepaalde selectie te zijn op goed DNA en genen en dergelijke...
vriend van me had een x een internet seks date en die vrouw had echt een stinkkut, dat ie 'm niet eens omhoog kreeg...heeft dr toen maar weggestuurd (lijkt me knap lullig eigelijk )
daarom zou ik niet zo snel internet daten...
quote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.
Misschien omdat het gewoon spannend is om via internet met iemand af te spreken voor seks, zonder dat je elkaar ooit hebt gezien... Dat lijkt mij tenminste wel, stiekem...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:
Tja, vraag me wel een beetje af wat voor figuren dat wel niet zijn.
Beetje vrouw pikt irl toch wel met enig gemak iemand op om mee te batsen in de kroeg of disco ofzo. Dus waarom zou je dat dan op internet moeten doen?
't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:
Tja, vraag me wel een beetje af wat voor figuren dat wel niet zijn.
Beetje vrouw pikt irl toch wel met enig gemak iemand op om mee te batsen in de kroeg of disco ofzo. Dus waarom zou je dat dan op internet moeten doen?
De deur niet voor uit? Dan zal ik maar langskomen dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit
Jajaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit
Niet alleen datingsites hoor. Ook profielensites of een forumquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:46 schreef seasushi het volgende:
En elke datingsite is er geschikt voor hoor. Gewoon even goed profielen doorlezen
Nou, bij deze dan: Wie o wie?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet alleen datingsites hoor. Ook profielensites of een forum
Als je maar de juiste tegen komt. En met de juiste bedoel ik iemand die hetzelfde wil
We hebben in KPD een dating topic http://forum.fok.nl/topic/1244217 daar is niet bar veel uitgekomen hoorquote:
Lees eerst het topic eens door! En gebruik geen caps!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef ghb-tampon het volgende:
HEEFT IEMAND HIER GOEDE SUGGESTIES AANGAANDE SEX DATING SITES?
Idd ga dan gewoon naar een lekkere hoer. Dus gewoon een knappe met goed figuur. Dan weet je wat je krijgt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef sjippen het volgende:
99% van de internet sexdating is fake! Oppassen dus!
Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zo weinig single vrouwen zijn die eens een sexdate willen. Alle single mannen willen dat wel. Zijn het nonnetjes of vragen ze er gewoon geld voor dan?
Of misschien komen ze er niet expliciet voor uit?
precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
Ja of je hebt een leuke geile avond met een vreemde en ga je met een fijn bevredigd gevoel naar huis.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:43 schreef ff-iemand het volgende:
[..]
precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?![]()
ik bedoel je spreekt met iemand af en het kan eenofandere wannebe joran van der sloot type zijn.
daar lig je later dan ergens in de zee ofzo
kan jij net als ik ook een zak over iemand hoofd trekken en het gewoon doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik vind mijzelf niet lelijk en als ik nu single zou zijn zou ik het internet ook overwegen maar ook als meid moet je maar afwachten of dat lekkere ding op de foto ook in het echt zo lekker is.
Enkele vriendinnen van mij zijn wel eens bij lexxa geweest. Sommigen hebben ook gedated en geneukt. Dus het kan best.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Oftewel ze zijn fake en in dienst van de site.
Idd, ik vraag me af hoe stom je moet zijn om daarin te trappen:quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Oftewel ze zijn fake en in dienst van de site.
kloptquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
Hyves is ook bijzonder geschikt hiervoor...
Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
Mss via vrienden van vrienden.. Dan heb je iig al een overeenkomst en is wat vertrouwderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Faerie het volgende:
[..]
Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?
Ik regel die dames meestal gewoon hier.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef peerke83 het volgende:
Mag ik vragen op wat voor sites jullie die dates vinden? (gewoon benieuwd)
Ik de mannen ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:20 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik regel die dames meestal gewoon hier.
quote:
Ohh SuperrrTuxxxje wat leuk!quote:
Goede post, alleen de site mistquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel goede ervaringen via een bepaalde site. Sta daar al jaren ingeschreven, toch best een hoop leuke dates gehad. Soms na eerst een tijdje mailen/MSN'en/SMS'en, meestal wel eigenlijk. Je moet alleen wel ff de moeite nemen om je profieldingen goed in te vullen, en wat profielen te bekijken, en als je iemand treft waar je wel wat in ziet, gewoon een eerlijk en passend berichtje sturen. Je komt vanzelf regelmatig iemand tegen waarbij van beide kanten interesse genoeg is om wat af te spreken. En dat het vooral vanwege de seks is wil natuurlijk niet zeggen dat je niet lekker wat kan drinken en een beetje ouwehoeren...![]()
Wat ik ook een keer heb meegemaakt: 2 berichtjes heen en weer, 10 minuten chatten op MSN, ff naar elkaar gekeken via de webcam, beetje de boel opgegeild, en een half uur later thuis opgehaald (doordeweekse dag op half 5 's ochtendshad vrij) door een buitengewoon lekkere en belachelijk geile vrouw die echt zo verschrikkelijk dringend een beurt nodig had, dat was echt niet normaal. Haar man zat voor een half jaar in het verre Oosten en hij moest nog twee maanden, nou, zij kon niet meer... paar supergeile uurtjes later heeft ze me weer thuis afgezet, daarna nooit meer gezien, maar was ook echt typisch een eenmalig iets.
![]()
Maar ja, daar staat ook tegenover dat ik wel eens naar iemand toe ben gegaan in een andere stad, nadat we elkaar al drie dagen onophoudelijk aan het opgeilen waren... ik was nauwelijks binnen of we zijn samen in bed ben gedoken en voordat we een beetje op gang kwamen kreeg ik echt zo'n ontzettende allergische reactie aan mijn huid van haar katten dat ik mijn kleren weer aan heb gedaan en gezegd heb dat het echt niet ging... en dat ik al met al binnen het half uur weer buiten stond. Tja, dat kan ook gebeuren, baalde toen wel heel erg, en zij ook trouwens.![]()
![]()
Ook genoeg 'normale' dates gehad overigens, bijna altijd goed bevallen. Een kwestie van een beetje de moeite nemen om de juiste mensen te zoeken.![]()
Natuurlijk kun je ook wel iemand oppikken in de kroeg, maar ik ga alleen naar de kroeg als ik zin heb om naar de kroeg te gaan. Als ik zin heb in een goede batspartij ga ik op zoek naar iemand die met me mee wil doen, en daarvoor vind ik zo'n site toch een stuk relaxter en geschikter dan een café. Wat ook logisch is, want daar is het voor gemaakt.
En voor wat betreft het vooroordeel dat er alleen lelijke vrouwen op zulke sites staan, dat is absoluut niet zo, verhoudingen zijn net zo als in de rest van de maatschappij denk ik. Wel vrij veel getrouwde mensen die stiekem op zoek zijn, persoonlijk heb ik daar geen boodschap aan eerlijk gezegd, maar als je daar aanstoot aan neemt zal het wel schokkend zijn. Maar ja, je kiest zelf met wie je afspreekt, toch?
Puur oplichterij is het vaak.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef kevin2009 het volgende:
Ik heb nu ook een goede sex-date gahad en dat is goed bevallen. Maar ik vindt wel dat je hier site's mag melden die nep zijn. Ik heb me ook wel is aangemeld op een site waar je voor 1.30 moest blijven sms-en en na het 10e smsje vond vrouw het toch ineens niks en dat bij 5 verschilende.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Puur oplichterij is het vaak.
Het volgende stukje vond ik op het internet. ( weliwaar van 2005, maar veel van die diensten is nog steeds pure oplichterij )
Niets wees erop dat het een bijzondere dag zou worden. In de brievenbus zat de gebruikelijke post. Een paar acceptgiro’s, een vakantiekaart en de telefoonrekening. Maar toen u die telefoonrekening las, sloeg de schrik u om het hart. Meer dan ¤ 1000! Hoe kan dat? Misschien bent u wel het slachtoffer geworden van een auto-dialer?
Het gebruik van betaalnummers voor het afnemen van diensten is een veelgebruikt systeem. Denkt u hierbij maar aan de inlichtingendienst voor telefoonnummers, inlichtingen openbaar vervoer, amusementslijnen en dergelijke. Sommige aanbieders van diensten op het internet gebruiken zogenoemde dialers als systeem om voor die diensten te laten betalen.
Wat is een dialer?
De computer belt dan via een modem naar een betaalnummer. Een dialer is een toegestane manier om internetdiensten te verrekenen. Er moet dan wel aan een paar voorwaarden worden voldaan. Zo mag de dialer niet vanzelf op uw computer worden geïnstalleerd, maar moet daarvoor uw toestemming worden gevraagd. Ook moet bij ieder uitgaand gesprek dat de dialer vanaf uw computer maakt, vooraf worden aangegeven wat de kosten zijn en moet daarbij uw toestemming om te bellen worden gevraagd.
Kwaadwillende eigenaren van dure betaalnummers houden zich niet aan die regels. Zij zorgen ervoor dat zonder uw toestemming een dialer op uw computer wordt geïnstalleerd en dat deze vervolgens ook zonder dat u dat merkt automatisch gaat bellen met een duur betaalnummer zodra u uw computer gebruikt. Dit soort illegale dialers heet auto-dialers. Dialers zijn een legale toepassing; auto-dialers niet.
Hoe merkt u dat u slachtoffer van een auto-dialer geworden bent?
Het grote probleem is vaak dat u veel te laat merkt dat u slachtoffer geworden bent. Het eerste signaal is meestal een telefoontje van uw telefoonmaatschappij die meldt dat uw ongebruikelijke belgedrag hen is opgevallen. Ook kan het zijn dat u onverwacht een hoge telefoonrekening krijgt. Eigenlijk bent u dus altijd te laat. De telefoonkosten zijn al gemaakt.
Neem contact op met uw telefoonmaatschappij
Het is belangrijk om direct nadat u gemerkt hebt dat u het slachtoffer van een auto-dialer bent, contact op te nemen met uw telefoonmaatschappij. Samen met uw telefoonmaatschappij kunt u namelijk achterhalen waarheen de auto-dialer uit zichzelf heeft gebeld.
Hoe kan ik bewijzen dat ik ben opgelicht?
Dat is nu de kern waarom het gaat: bent u het slachtoffer geworden van oplichting? Het is uw taak om aan te tonen dat de hoge kosten niet veroorzaakt zijn door een dialer maar door een auto-dialer. Als u de auto-dialer direct na het ontdekken ervan van uw systeem verwijdert, dan wordt het heel moeilijk om dat aan te tonen. Als u de dialer niet verwijdert, moet u natuurlijk wel maatregelen nemen om de kosten niet verder te laten oplopen. Zo kunt u bijvoorbeeld uw computer loskoppelen van uw telefoonlijn. De Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA) is belast met de controle op de naleving van de regels voor dialers. Als u een auto-dialer op uw computer aantreft, is het dus verstandig om contact op te nemen met de OPTA. De OPTA bemiddelt niet in individuele geschillen tussen aanbieders en consumenten, maar voert wel zelfstandig en op eigen initiatief onderzoek uit naar dialers.
De kosten werden veroorzaakt door een auto-dialer. Krijg ik nu mijn geld terug?
U hebt ook kunnen aantonen dat de dialer niet aan de eisen voldeed en zonder uw toestemming uit zichzelf met een duur nummer belde. U weet nu welk nummer is gebeld. Kortom, u weet door wie u opgelicht bent. U kunt nu een klacht indienen bij de eigenaar van het betaalnummer. Ook moet u het volgens u ten onrechte in rekening gebrachte bedrag schriftelijk en beargumenteerd bij uw telefoonmaatschappij betwisten. Als de telefoonmaatschappij niet reageert of besluit uw nota niet te verminderen, hebt u een geschil met uw telefoonmaatschappij. Als deze maatschappij is aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC, zie http://www.sgc.nl) dan kunt u het geschil daar melden en om een bindende uitspraak vragen. Is uw maatschappij daar niet aangesloten, dan rest u slechts de gang naar de rechter.
De auto-dialer belde met een buitenlands nummer. Wat nu?
De OPTA kan malafide binnenlandse betaalnummers, maar geen buitenlandse betaalnummers intrekken. Wel kan de OPTA malafide betaalnummers op een zwarte lijst plaatsen (zie
http://www.opta.nl/asp/co(...)rs/zwartelijst.asp). Telefoonmaatschappijen kunnen besluiten geen gesprekken meer tot stand te brengen met nummers op de zwarte lijst van de OPTA.
Gelukkig heeft de politiek het probleem rond malafide buitenlandse betaalnummers gesignaleerd en wordt er hard gewerkt aan nieuwe wetgeving (zie http://www.ez.nl/content.jsp?objectid=31613). Zorgvuldige wetgeving is uiteraard een proces dat tijd kost. In de tussentijd bereidt de minister van Economische Zaken een maatregel voor waar geen wetswijziging voor nodig is. Deze maatregel zal het voor een consument mogelijk maken een tariefplafond op zijn telefoonrekening in te stellen (
http://www.minez.nl/content.jsp?objectid=31688&highlights=dialer).
Daarmee zullen onverwacht hoge rekeningen definitief tot het verleden behoren.
Ik vind het wel laag dat je zo'n baantje hebt aangenomen.. Is zo'n bedrijf eigenlijk niet aan te klagen voor oplichterij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welkom in 1999!
Dit gaat heel ergens anders over.
MAar dat die sms-dingen oplichterij zijn, duidelijke zaak. Ik kan het weten want ik heb daar gewerkt om die berichtjes te beantwoorden.
Dat wist ik van tevoren ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik vind het wel laag dat je zo'n baantje hebt aangenomen.. Is zo'n bedrijf eigenlijk niet aan te klagen voor oplichterij?
Nou niet van mij, ik hoef helemaal niet geregeld te worden!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Voor een vrouwke wel ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:50 schreef Muts100 het volgende:
Je moet gewoon ingeschreven staan op RP, gegarandeerde seksafspraak!
Ik durf geen foto's te plakken bij oproepen voor sexdate's.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:52 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Ja klopt idd, als vrouw krijg je echt bakken reacties binnen. Als je wilt.......
Nee, ik ook niet, maar als ik zie wat voor reacties ik daar binnen krijg..........crisis!quote:Op zondag 28 februari 2010 09:42 schreef Pien85 het volgende:
RP zou ik nou niet direct gebruiken voor het zoeken van een seksdate, eigenlijk...
Ja? Zijn mannen zo asociaal? Hou zouden ze het moeten aanpakken om een sexdate met je te scoren?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:54 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar als ik zie wat voor reacties ik daar binnen krijg..........crisis!
Vandaar! (en dan heb ik echt een heel keurig profiel...)
Haha, zeg Mister, ik hoef jou toch niets meer uit te leggen??quote:Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja? Zijn mannen zo asociaal? Hou zouden ze het moeten aanpakken om een sexdate met je te scoren?
Dat snap ik dus niet, want de meeste profielen wat ik bekijk van vrouwen die me interesseren geven meestal expliciet aan niet in te zijn voor een one-night stand.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:54 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar als ik zie wat voor reacties ik daar binnen krijg..........crisis!
Vandaar! (en dan heb ik echt een heel keurig profiel...)
er zijn zat mannen die het dan nog proberenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, want de meeste profielen wat ik bekijk van vrouwen die me interesseren geven meestal expliciet aan niet in te zijn voor een one-night stand.
Nee, jeetje!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, want de meeste profielen wat ik bekijk van vrouwen die me interesseren geven meestal expliciet aan niet in te zijn voor een one-night stand.
Daar ben ik dan veel te netjes voorquote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
er zijn zat mannen die het dan nog proberen
Ik ben bang dat je 1 van de weinigen bentquote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Daar ben ik dan veel te netjes voor
ik sta niet voor niks op zo'n sitequote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je 1 van de weinigen bent
Als het er duidelijk bij staat reageer ik niet eens. Ik ben altijd erg duidelijk in mijn bedoelingen en verwacht dat ook van de andere partijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je 1 van de weinigen bent
Daarom haal ik de foto's van vrouwen op dat soort sites ook altijd eerst even door tineye. 9 van de 10 keer blijkt het een of andere russische te zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef CyclingBoy het volgende:
Ik denk dat internet het best is voor speciale sexdingen zoals orgies, gangbangs, sm....
Maar ja, veel onbetrouwbaren profielen. Overal meisjes dat niet meer dan chatten kunnen.
Mannen gaan echt snel naar een vreemde plaats om te neuken, maar meisjes zijn echt banger.
Een slavin voor mijn meesteres??
ja eigenlijk is het ook vrij vaag, maar het is meer het idee, om eens te proberen zeg maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef i10TD het volgende:
1x gehad (meisje van een camping die ik daar nooit zag maar het wel wou), nooit meer. Zelfde als wat iemand anders zei, later denk je erover na en is het eigenlijk gewoon dom. Voor mij tenminste.
klopt. Ik denk dat je leven er op zich wel door beinvloed wordt. Of je vind het fijn en ben je meer voor de lust naast bijv. een drukke studie / baan, of je vind de daad fijn maar de gedachte achteraf niks en vind je heil bij een relatie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef YellowBag het volgende:
[..]
ja eigenlijk is het ook vrij vaag, maar het is meer het idee, om eens te proberen zeg maar
Het gaat dan om de spanning, een relatie moet daar dan ook los van staan. Maargoed, ik zelf zou me niet zo snel inschrijven op een site die daar specifiek bedoeld voor is, dat is me dan weer te directquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:46 schreef i10TD het volgende:
[..]
klopt. Ik denk dat je leven er op zich wel door beinvloed wordt. Of je vind het fijn en ben je meer voor de lust naast bijv. een drukke studie / baan, of je vind de daad fijn maar de gedachte achteraf niks en vind je heil bij een relatie.
wanhopig denk ik ook als ik eerlijk mag zijn. of je leven moet echt 90% neuk, 10% eigen dingen zijn..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Het gaat dan om de spanning, een relatie moet daar dan ook los van staan. Maargoed, ik zelf zou me niet zo snel inschrijven op een site die daar specifiek bedoeld voor is, dat is me dan weer te direct
jij lurkte in mijn fobo!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Het gaat dan om de spanning, een relatie moet daar dan ook los van staan. Maargoed, ik zelf zou me niet zo snel inschrijven op een site die daar specifiek bedoeld voor is, dat is me dan weer te direct
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
jij lurkte in mijn fobo!
En dan nog maar even een inhoudelijke post:
Ik denk niet dat ik mezelf (snel) op zo'n site zou inschrijven.
Ten eerste omdat je daar idd niet teruggevonden wil worden
Daarnaast omdat ik jong genoeg ben en ik vind dat ik op andere manieren mijn behoeften moet kunnen vervullen
Ten slotte heb ik het idee (vooroordeel?) dat daar alleen vieze ouwe mannetjes rondlopen op zoek naar een scharrel voor naast hun vrouw
Dus nee
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een goede site om een date te krijgen, en dan met name om wat te gaan drinken of een fimpje of zo?
Als je sex date, dan heb je toch altijd de controlequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:14 schreef Muts100 het volgende:
Misschien denken zij wel, "jezus wat een domme lul, gauw neuken die handel en wegwezen".
Kan me niet anders voorstellen....
En jij maar in de waan dat jij - in controle - bent.
Heb je het verhaal wel goed gelezen???quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Als je sex date, dan heb je toch altijd de controle![]()
Wat een gelul..... Ten eerste zijn er best gratis sites, en ten tweede betaal je niet voor de sex, maar voor de mogelijkheid tot contact leggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:50 schreef topdrob het volgende:
zat sites waar je een sex date op kan pikken
enige nadeel is dat je voor zulke sites moet betalen, dat vind ik sowieso al een taboe.. maar indirect betaal je dan ook voor sex. Kun je net zo goed naar de hoeren gaan.
Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:36 schreef YellowBag het volgende:
Ik heb nu toevallig een meid via Relatieplanet die alleen maar sex wil. Ze ziet er ook nog eens best goed uit. Ik heb er niet naar gevraagd en sta er eigenlijk alleen maar ingeschreven om profielen van anderen te bekijken, maar zij kwam er ineens mee van ik wil eigenlijk alleen maar een sexrelatie.
Nu weet ik nog niet wat ik ga terugschrijven. Ik denk dat ik het niet doe, vindt het eigenlijk toch wel vrij ongemakkelijk.
ja precies man, ik vertrouw dat ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragen
en dan niet zo van dat is dan 100 euro, maar gejammer hoe arm ze is en dat ze ineens een kind blijkt te hebben en schulden en of je haar treinkaartje naar huis wil betalenquote:Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragen
heb je het accountnummer doorgestuurd in je PMquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
stuur eens een link van haar site pm ofzo, ben wel benieuwd hoe zo iemand eruitziet, en wat ze dan op haar profiel zet
Zou weleens mee kunnen vallen, ik heb ook eens zo'n date gehad met iemand die alleen maar seks wilde... Ze was er heel stellig in enzo!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragen
Hoeft niet had ook is 1 van rp die wou alleen dat ik wiet meenam. Toen ik een keer belde om te zeggen dat ik geen zin had om te halen mocht ik niet langskomen. Voor mij was het gewoon een keertje een jointje roken.quote:Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragen
Kan je mij dat nummer ook doorsturen ben wel benieuwd eigelijk!quote:heb je het accountnummer doorgestuurd in je PM
Je hoeft jezelf niet te gaan quoten hoor als niemand reageert.quote:
datquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yellowbag, kan ik in een pm van jou het adres van die sexchatsite krijgen?
Ben wel benieuwd welke dat is.
ja mensen lezen niet, ik heb me helemaal niet bij een sexsite ingeschreven, ik zei dat het toevallig was bij RP en dacht dat deel ik dan ff hier.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef Zero17 het volgende:
Beetje Royal Sadness hierzo.
Sexchatsites? Kom op mensen..!!
Wat is er eigenljk mis mee? Zij ziet (zag) jou blijkbaar wel zitten als pratende piemel, nou lekker toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:36 schreef YellowBag het volgende:
Ik heb nu toevallig een meid via Relatieplanet die alleen maar sex wil. Ze ziet er ook nog eens best goed uit. Ik heb er niet naar gevraagd en sta er eigenlijk alleen maar ingeschreven om profielen van anderen te bekijken, maar zij kwam er ineens mee van ik wil eigenlijk alleen maar een sexrelatie.
Nu weet ik nog niet wat ik ga terugschrijven. Ik denk dat ik het niet doe, vindt het eigenlijk toch wel vrij ongemakkelijk.
Jeetje, vind het eigenlijk al shocking dat iemand van 19 op een datingsite staat!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef YellowBag het volgende:
Dat zou kunnen ja, maar het was meteen zo direct in het eerste bericht al. Ben sowieso nog groen met het internetdating en dan al meteen zoiets.
Nee jij was het niet, ze was 19, anders waren het twee vliegen in een klap (mijn milf fetish).
Niet per se neequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:25 schreef whitesosa het volgende:
Een MILF hoeft toch niet alleenstaand te zijn.
Ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Jeetje, vind het eigenlijk al shocking dat iemand van 19 op een datingsite staat!![]()
Maar oke, ze heeft behoeftes die niet vervuld worden...?! Haha
Goshie, een milf fetish, jij neukt graag alleenstaande mama's...?
Waarom?
ja tuurlijk, onder welke steen heb jij geleefdquote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Bestaan daar serieus complete fora voor, om one night stands te hebben ? Zoiets als FOK forum, maar dan voor neukertjes.
jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef ukga het volgende:
is toch raar als je via internet afspreekt voor expliciet voor sex. het spel is niet gespeelt.
doe je dan de deur open en loop je direct naar de slaapkamer ofzo?
Nou, in die 2 maanden voorbereiding hadden we alles wel zo een beetje besproken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef ukga het volgende:
is toch raar als je via internet afspreekt voor expliciet voor sex. het spel is niet gespeelt.
doe je dan de deur open en loop je direct naar de slaapkamer ofzo?
maar zijn dat vaak niet van die.. mja.. b-meisjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:47 schreef ossenstront het volgende:
[..]
Nou, in die 2 maanden voorbereiding hadden we alles wel zo een beetje besproken.
we zouden naar de bioscoop gaan, daarna een paar potjes biljarten en daarna nog een kroeg in en dan zouden we gaan kijken wat er zou gebeuren.
Dat werd na 1 maand al gereduceerd tot een bioscoopje en dan van bil.
Ik pikte haar op in Arnhem, we moesten met de trein naar Apeldoorn en waren er in de trein al uit, geen bios gezien en gelijk lekker los op de hotelkamer.
Geweldig.
Nou, toendertijd was het moeilijk je nummer door te geven via de Sbs chat. Dus dat gebeurde geniepig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:51 schreef i10TD het volgende:
[..]
maar zijn dat vaak niet van die.. mja.. b-meisjesik zie een fakking lekker wijf die elke jongen kan krijgen nog niet met een gemiddelde gozer humpen
duur sletje danquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:57 schreef ossenstront het volgende:
[..]
Nou, toendertijd was het moeilijk je nummer door te geven via de Sbs chat. Dus dat gebeurde geniepig.
Er was wel post gestuurd en ze had daarbij ook een foto van haarzelf gedaan. Toen ze jarig was binnen die 2 maanden heb ik haar 50 rozen gestuurd van f3,5 per stuk, jawel mensen het was nog het gulden tijdperk. En we hadden een telefoongesprek van 8 uur aan 1 stuk gehad. Wat een rekening was dat zeg.
Maar echt wel 2 maanden intensief contact en toen we mekaar zagen was het gelijk om de armen vliegen, zoenen e.d. terwijl ik haar en zij mij dus ook niet kende. Geweldig bizar.
Ook kwamen in gesprekken naar voren dat ze me zou onderspuiten met chocoladevla en me zou aflikken. Is ook gebeurd.
En nee, ze was absoluut A-klasse. Topmeid. Ik zou haar graag weer eens willen ontmoeten. Al snap ik wel dat ze nu een relatie heeft, net zoals ik en die veren ben ik wel kwijt.
Maar al met al een geweldige ervaring geweest.
Zeker geen duur sletje, meer een leuke meid.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:04 schreef i10TD het volgende:
[..]
duur sletje dan
ik bedoelde eigenlijk meer uiterlijk. als ik van die meisjes zie zijn het vaan trailerpark meisjes
O ja? Ik heb er anders niks van gemerkt.quote:
Tjeezus, waarom is ze dan een slet of trailertrash meisje? Wat een dombo reactie!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:04 schreef i10TD het volgende:
[..]
duur sletje dan
ik bedoelde eigenlijk meer uiterlijk. als ik van die meisjes zie zijn het vaan trailerpark meisjes
Even ter verduidelijking, ik had geen relatie toendertijd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:06 schreef i10TD het volgende:
[..]
hij is ok geen stoere boy in my eyes
maar ik ben voorstander van sex in de relatie. Ik voelde me zelf ook kut toen ik het buiten een relatie deed.
Voorstander van seks in een relatie...? Oke, dus als je single bent dan kun je/hoor je volgens jou geen seks te hebben?? Whaaa? haha, stomme regel voor jezelf zeg!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:06 schreef i10TD het volgende:
[..]
hij is ok geen stoere boy in my eyes
maar ik ben voorstander van sex in de relatie. Ik voelde me zelf ook kut toen ik het buiten een relatie deed.
ik kan niet zonder relatie neuken nee, sorry for being lamequote:Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Voorstander van seks in een relatie...? Oke, dus als je single bent dan kun je/hoor je volgens jou geen seks te hebben?? Whaaa? haha, stomme regel voor jezelf zeg!
Ben blij dat ik heel wat makkelijker denk over dat soort dingen! Pfieuw.
Je hoeft alleen maar je excuses aan te bieden aan jezelf.quote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik kan niet zonder relatie neuken nee, sorry for being lame
bullshit, ik zal vast niet de enige zijn met zelfrespect. ik neuk gewoon niet omdat het moet. ik neuk wel als ik een leuke vriendin heb waar ik mn leven mee kan delen. dan maar wachten..quote:Op zondag 4 april 2010 20:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar je excuses aan te bieden aan jezelf.
Zelfrespect.......pffffwaaaaquote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef i10TD het volgende:
[..]
bullshit, ik zal vast niet de enige zijn met zelfrespect. ik neuk gewoon niet omdat het moet. ik neuk wel als ik een leuke vriendin heb waar ik mn leven mee kan delen. dan maar wachten..
En maar wachten en wachten en wachten.......quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef i10TD het volgende:
[..]
bullshit, ik zal vast niet de enige zijn met zelfrespect. ik neuk gewoon niet omdat het moet. ik neuk wel als ik een leuke vriendin heb waar ik mn leven mee kan delen. dan maar wachten..
Kunstmatig zelfrespect en een berg frustraties, have fun met rukken!quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef i10TD het volgende:
[..]
Je kan hier ook niet anders zeggen als dat ze de moeite waad was hequote:Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb een keer een fokster geneukt en verder rijkt mijn sex-dankzij-internet ervaring niet.
Was zeker wel de moeite waard achteraf, al kon mijn eerste avond niet meer stuk toen ik daadwerkelijk werd opgepikt van het station
Neuh, dat was al ruim 4 jaar geleden en bij mijn beste weten (fwiw) is zij niet meer actief op Fok.quote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Je kan hier ook niet anders zeggen als dat ze de moeite waad was he
Ze leest wsl mee
ik denk er amper aan, mijn libido is nu al zo laag dat ik nog amper rukquote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef ossenstront het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer omdat je alleen maar over sex denkt en niet doet.
En dat gaat maar en gaat maar en gaat maar,
Tot 2043, en dan............
'Relatiesites' zitten toch veel te veel wanhopige mensen die bang zijn om alleen achter te blijven.quote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Oke oke, da's waar. Tis ook maar even een tip.....(weet je waar je moet zijn)
ook daadwerkelijk geneukt?quote:Op zondag 4 april 2010 22:07 schreef Muts100 het volgende:
Om bij het topic te blijven, op relatiesite Paiq heb ik binnen 3 weken denk ik wel 4 directe verzoeken gekregen om seks te hebben, na 5 minuten chatten...
En dit is een keurige relatiesite waar niet eens foto's zichtbaar zijn......
PM please..quote:Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'Relatiesites' zitten toch veel te veel wanhopige mensen die bang zijn om alleen achter te blijven.
Ik weet wel betere sites.
Nou Muts werkt dat zo eenvoudig? Ik wil ook in/aan je mutsje!quote:
Paiqquote:Op zondag 4 april 2010 22:07 schreef Muts100 het volgende:
Om bij het topic te blijven, op relatiesite Paiq heb ik binnen 3 weken denk ik wel 4 directe verzoeken gekregen om seks te hebben, na 5 minuten chatten...
En dit is een keurige relatiesite waar niet eens foto's zichtbaar zijn......
Niets is eenvoudig!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou Muts werkt dat zo eenvoudig? Ik wil ook in/aan je mutsje!
Wat is je gelukt? Naar de film gaan? Wow!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paiq![]()
Via die site is het me ook eens gelukt. Is toch met die foto's die tijdens het chatten zichtbaar worden? Pfieuw is een jaar of 4 geleden denk ik wel.
Heeft me wel een bioscoopkaartje (vatsige bios in Eindhoven, bweugh) gekost, maar dan heb je ook wat
Achteraf wel lachen, maar nu niet meer zo mijn cup of tea.
Paiqquote:
Heeft ze ook een naam hier op het forum, of houd je dat wel prive, ts ts haha.quote:Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb een keer een fokster geneukt en verder rijkt mijn sex-dankzij-internet ervaring niet.
Was zeker wel de moeite waard achteraf, al kon mijn eerste avond niet meer stuk toen ik daadwerkelijk werd opgepikt van het station
Voor jou wel he! De visjes bijten wel!quote:
Maar lukt het je dan in RL niet of wil je daar geen moeite doen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor jou wel he! De visjes bijten wel!Maar goed te horen dat het bevalt.
Ik ben er alweer twee weken niet geweest. Dadelijk eens inloggen.
Ik ontmoet alleen mannen in de betanerdscienceomgeving. Leuke manier om wat meer vrouwen te ontmoeten.quote:Op zondag 25 april 2010 17:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar lukt het je dan in RL niet of wil je daar geen moeite doen.
Alleen nieuwschierig.
Haha, ja Paiq is grappig. Thanx for the tip Mister!quote:Op zondag 25 april 2010 11:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor jou wel he! De visjes bijten wel!Maar goed te horen dat het bevalt.
Ik ben er alweer twee weken niet geweest. Dadelijk eens inloggen.
Pardon? Tegen wie heb je het eigenlijk?quote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef StrikerZeljko het volgende:
Oh was jij dat daarnet die gelijk aanbood te flashen voor dr cam?
En toch is het jammer dat je geen fokfotoboek/profiel/dingus hebt want ik ben erg benieuwd naar je...quote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Pardon? Tegen wie heb je het eigenlijk?
Jij hebt zelf ook geen fotodinges, dus....quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef piere het volgende:
[..]
En toch is het jammer dat je geen fokfotoboek/profiel/dingus hebt want ik ben erg benieuwd naar je...
Jouquote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Pardon? Tegen wie heb je het eigenlijk?
klopt, dus je hebt je 10.000e PMquote:Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook geen fotodinges, dus....
Huh, maar waar heb je het in godsnaam over? Heb niet eens een cam..... denk dat je me verwart met een ander schatje!quote:
Hoooo je mist wat!quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef piere het volgende:
[..]
En toch is het jammer dat je geen fokfotoboek/profiel/dingus hebt want ik ben erg benieuwd naar je...
quote:Op maandag 26 april 2010 20:54 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Haha, ja Paiq is grappig. Thanx for the tip Mister!
Er worden hele ' stambomen' van wie deed wie bijgehouden. Volgens mij is Fok! de beste manier om via internet aan sex te komen. Het kost je alleen veel tijd.quote:
Haha het mag best even durenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er worden hele ' stambomen' van wie deed wie bijgehouden. Volgens mij is Fok! de beste manier om via internet aan sex te komen. Het kost je alleen veel tijd.
Andere sites kosten vooral veel geld en ik weiger geld te betalen voor seks, laat staan geld betalen om kans te maken op seks. Bijkomend voordeel van mijn instelling is dat je gewoon in real life gaat regelen en niet uren achter een pc zit.
Screen or it didn't happenquote:
Jahoor, noem maar. Zolang je er geen financiële belangen bij hebt, is het prima.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Uit ervaring weet ik in ieder geval 1 site waar weinig tot geen fakers op staan en waar ik daadwerkelijk al een aantal sexdates aan over heb gehouden.... maar ik geloof dat ik die niet mag noemen alhier?
Zeg, wij hebben toch niet afgesproken he?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef VelvetTouch het volgende:
Laten we niet te moeilijk en te geheimzinnig gaan doen. Adult Match is een nette site, vrouwen weet ik niet maar qua mannen staan er soms heeeeeele leuke bij. Afspreken ging prima, seks was oke, maar ik wil liever een ongebonden man, dit moest zo 'undercover' allemaal. haha
Geef dan geen tips ofzowquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:21 schreef jorisknol het volgende:
www.sexjobs.nl bijvoorbeeld, maar zit vol met fakers.
je kan ook gewoon gaan chatten op chatplaza.nl maar ja ook daar natuurlijk weer veel fakers.
Dude, wat denk je nu aan te treffen op een site die 'sexjobs' heet, anders dan hoeren?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:21 schreef jorisknol het volgende:
www.sexjobs.nl bijvoorbeeld, maar zit vol met fakers.
je kan ook gewoon gaan chatten op chatplaza.nl maar ja ook daar natuurlijk weer veel fakers.
Dus jij zet ff in een berichtje naar een vriendin van een vriend op hyves "hey, ik ken ook persoon X, jij ook... dus laten we neuken"!!!11quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
Alleen jammer dat er zoveel vrouwen zijn die bi of bi-sgierig zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef VelvetTouch het volgende:
Laten we niet te moeilijk en te geheimzinnig gaan doen. Adult Match is een nette site, vrouwen weet ik niet maar qua mannen staan er soms heeeeeele leuke bij. Afspreken ging prima, seks was oke, maar ik wil liever een ongebonden man, dit moest zo 'undercover' allemaal. haha
Mee eens.. maar hoe je er toe bent gekomen te gaan zoeken op Linkedin snap ik nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:27 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Nog wel even een algemene opmerking trouwens.
Ik heb wel gemerkt dat het toch aan de manier van benaderen ligt. Die datingsites, allemaal leuk enzo, maar ik heb toch de meeste instant-sex gekregen door gewoon op sociale netwerksites enzo aan te pappen. Het zit hem allemaal in hoe je over komt, wat je zegt of je ze genoeg uitdaagt...
Volgende week weer een date staan met een meid die ik notabene gisteren! op LinkedIn uitnodigde.. En dat is toch een zakelijke profielensite.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er zoveel vrouwen zijn die bi of bi-sgierig zijn.
Single mannen worden weinig gezocht.
Kennelijk weet jij niet hoe je dmv 'normaal' contact via internet een afspraak met een leuke meid kan regelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dus jij zet ff in een berichtje naar een vriendin van een vriend op hyves "hey, ik ken ook persoon X, jij ook... dus laten we neuken"!!!11
of wat moet ik me daarbij voorstellen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:08 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Kennelijk weet jij niet hoe je dmv 'normaal' contact via internet een afspraak met een leuke meid kan regelen.
NIet echt, maar ik herkende haar van way back en dacht even leuk een oude bekende aan te sprekenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Mee eens.. maar hoe je er toe bent gekomen te gaan zoeken op Linkedin snap ik niet
Wat was jullie gemeenschappelijke deler in deze zeg maar?
Je moet toch wel net even iets interessanter voor een vrouw zijn dan alleen 'aardig' en 'fatsoenlijk' hoor. Trust me, er zijn legio vrouwen die daar gi-gan-tisch op afknappen. Aardig en fatsoenlijk doen we wel bij de bakker..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Gewoon leuk en aardig en fatsoenlijk doen, bereik je heel veel
mee. Plus misschien wel een hele leuke date. ( met meer )
Okay danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:52 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
NIet echt, maar ik herkende haar van way back en dacht even leuk een oude bekende aan te spreken
Welk woord snap je niet?quote:
Wat jij wil gast, maar dan kan je net zo goed naar de kroeg gaan. Dan is het bij hyves geen "internet sex dating" meer, maar gewoon Internet dating.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:08 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Kennelijk weet jij niet hoe je dmv 'normaal' contact via internet een afspraak met een leuke meid kan regelen.
haar man heeft internet aan boord, master!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef sjippen het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me af hoe stom je moet zijn om daarin te trappen:
"Mijn man werkt op een boot en is niet vaak thuis. Omdat ik wel nood heb aan sex, zoek ik iemand voor sex via internet. Maar omdat mijn man wel mijn mails leest, heb ik graag dat je contact met me opneemt via sms (een of ander 4cijferig nummer).
Hete likjes,
xxx"
![]()
![]()
Ik snap niet waarom je het jammer zou kunnen vinden dat een vrouw bi is.quote:
Meestal zijn ze dan op zoek naar een vrouw. ('Want ik heb al een mannetje/vriend. Dus GEEN mannen alleen!') Verder heb ik er geen probleem mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het jammer zou kunnen vinden dat een vrouw bi is.
Oh, dan bedoel je iets heel anders dan je zegt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Meestal zijn ze dan op zoek naar een vrouw. ('Want ik heb al een mannetje/vriend. Dus GEEN mannen alleen!') Verder heb ik er geen probleem mee.
Kwestie van interpretatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oh, dan bedoel je iets heel anders dan je zegt.
Het fag.....fakers probleem op dat soort sites worden vaak opgelost dmv foto'squote:Er zijn overigens ook bepaalde sites waar je écht uit moet kijken, zoals binnen de "gayscene" bijvoorbeeld Bullchat of Gaychat. Er zijn érg veel "fakers" op dat soort sites (ik vermoed zo'n driekwart), dus zorg in dat soort gevallen dat je altijd iemand op webcam hebt gezien, en dat die persoon het liefste door bijvoorbeeld 3 vingers op te steken op commando heeft bevestigd dat het geen video is. Dit zal vermoedelijk niet anders zijn voor sites binnen de "heteroscene", om het zo maar even te noemen.
Mhmm, meeste foto's gaan inderdaad op reply. Enige nadeel is dat fakers dan dus gewoon een foto van iemand anders sturenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het fag.....fakers probleem op dat soort sites worden vaak opgelost dmv foto's
op reply onder elkaar. Bevestigd door admin daar. Hoewel je ook op een TMF chat vaak
louche figuren hebt rond spoken. Maar goed zo zijn chatplaza etc. etc. natuurlijk
ook voer voor mensen die niet helemaal 'oke ' zijn.
... of hebben geen strand in de buurt.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:51 schreef Synthesist het volgende:
het is prachtig weer buiten, waarom zou je in godsnaam verwachtingen willen hebben van internetdaten als je op het strand hordes vrouwen kan tegenkomen.
jullie zijn gewoon incompetent
Ben ik even blij dat ik voorzien ben, met die verbrande harses van vandaag regel ik ook niets.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:16 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
... of hebben geen strand in de buurt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Anderhalf jaar terug via Paiq inderdaad ook wel wat dates gehad maar wat al eerder aangegeven is, een goed gesprek hoef je niet te verwachtenDe opmerkingen kunnen trouwens nu komen want ik vond er na een paar keer toch weinig meer aan. Ok, je hebt seks en dan? ... zit je weer alleen thuis voor de tv
. Ben er dan ook maar mee gestopt.
Ik ben geloof ik de enige die de vrouwen op Paiq maar een stel frigide zeikers vond...quote:Op zondag 18 juli 2010 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Ach het is best een fijne site als je vrijgezel bent.
Ligt denk ik aan de keuzes die je vooraf insteldequote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die de vrouwen op Paiq maar een stel frigide zeikers vond...![]()
Maar ja, door dat idiote cijfer dat ik had trok ik natuurlijk ook andere types aan.
Het is een tijd geleden, maar het was toch zo dat je types met een vergelijkbaar uiterlijk in je lijst te zien kreeg?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan de keuzes die je vooraf instelde, labiel ja maar frigide...nee dat niet
Nee je moest gewoon aangeven wat je interesses waren en in welke mate het belangrijk voor je is. Dus als jij alles op onbelangrijk zet en 'seks' zet je op heel belangrijk krijg je zo'n beetje de sletjes van de sitequote:Op maandag 19 juli 2010 14:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is een tijd geleden, maar het was toch zo dat je types met een vergelijkbaar uiterlijk in je lijst te zien kreeg?
Viel trouwens bar tegen als je met zo'n hoog cijfer zulke vrouwen te zien krijgt.
Er moeten echt veel mannen zitten die iedere vrouw een 10 geven.
Armoe troef, al waren er uitzonderingen. maar ja, heb misschien ook andere standaarden
Hmm ik kan me wel ellenlange lijstjes voorstellen en kan me NIET voorstellen dat ik seks destijds laag had staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee je moest gewoon aangeven wat je interesses waren en in welke mate het belangrijk voor je is. Dus als jij alles op onbelangrijk zet en 'seks' zet je op heel belangrijk krijg je zo'n beetje de sletjes van de site. Tenminste, zo ging het toen, zou niet weten of er inmiddels wat veranderd is.
Nooit in je opgekomen om bij het eerste contact even mailadressen uit te wisselen?? Welke idioot gaat er nou uren wachten totdat je een foto zietquote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Kom altijd maar idioten tegen, alle lekkere wijven op die sites zijn fake profielen. Geen zin om elke dag 3 uur op een chat / site te zitten om een lekker ding tegen te komen die ook nog is wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |