Beide is mogelijk hoor...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef mezzy het volgende:
voor een sexdate, ontvangen jullie ook weleens thuis of ga je alleen maar bij hen thuis (verplaatsen)?
Zoals ik al eerder aan gaf het is niet de bedoeling dat er linkjes worden gegeven.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef peerke83 het volgende:
Mag ik vragen op wat voor sites jullie die dates vinden? (gewoon benieuwd)
Waarom niet eigenlijk? Is toch niets mis mee?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aan gaf het is niet de bedoeling dat er linkjes worden gegeven.
En deze vraag is eerder geweest en heeft men op geantwoord; Goed zoeken.
Weet je hoeveel topics daar al van zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Is toch niets mis mee?
Plaats daar dan even een linkje naarquote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je hoeveel topics daar al van zijn.
Grote sexdatingsite? :S ik ken geen grote...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef wateenkutuser het volgende:
Ik sta al een hele tijd ingeschreven op een grote seksdating-site, en heb via die site al een aantal dates geregeld. Bijna elke keer is het goed bevallen.
Bijna elke keer? Vertel eens over de misluktequote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef wateenkutuser het volgende:
Ik sta al een hele tijd ingeschreven op een grote seksdating-site, en heb via die site al een aantal dates geregeld. Bijna elke keer is het goed bevallen.
sexs?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:33 schreef tuurlijk83 het volgende:
Ik heb een aantal dates via relatieplanet gehad, de eerste waren echt voor de lol na net een lange relatie. Met een meisje 25 jaar afgesproken 1 x bios 2e keer gewoon in Rotterdam, in rotterdam hebben we sexs gehad, duurde wel lang voor ik haar had waar ik wilde. Een paar dates later een ander meisje 22 jaar afgesproken in de stad en daarna naar haar studenten huis. Die zelfde avond nog sexs gehad en daara 2 maanden lang 3 a 4 keer per week langs voor sexs.
zou iemand deze site's ook aan mij doorpm? Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Ik zou het wel eens willen proberen, iemand die me betrouwbare site's kan PM'en?
Ben alleen bang dat als je aankomt dat er allerlei ''criminelen'' op de loer zitten en zodra je bezig bent hun jou tegrazen nemen oid. Iemand al eens zoiets gehad?
De geur bepaalt voor 70% de voorkeur voor je partner.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Some-Lady het volgende:
het lijkt me zo raar dat je zo iemand niet van te voren kan ruiken ofzo...
ja ik vind geur echt belangrijk bij (sex) partner keuse, dat schijnt ook onbewust een bepaalde selectie te zijn op goed DNA en genen en dergelijke...
vriend van me had een x een internet seks date en die vrouw had echt een stinkkut, dat ie 'm niet eens omhoog kreeg...heeft dr toen maar weggestuurd (lijkt me knap lullig eigelijk )
daarom zou ik niet zo snel internet daten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |