quote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.
Misschien omdat het gewoon spannend is om via internet met iemand af te spreken voor seks, zonder dat je elkaar ooit hebt gezien... Dat lijkt mij tenminste wel, stiekem...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:
Tja, vraag me wel een beetje af wat voor figuren dat wel niet zijn.
Beetje vrouw pikt irl toch wel met enig gemak iemand op om mee te batsen in de kroeg of disco ofzo. Dus waarom zou je dat dan op internet moeten doen?
't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:
Tja, vraag me wel een beetje af wat voor figuren dat wel niet zijn.
Beetje vrouw pikt irl toch wel met enig gemak iemand op om mee te batsen in de kroeg of disco ofzo. Dus waarom zou je dat dan op internet moeten doen?
De deur niet voor uit? Dan zal ik maar langskomen dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit
Jajaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit
Niet alleen datingsites hoor. Ook profielensites of een forumquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:46 schreef seasushi het volgende:
En elke datingsite is er geschikt voor hoor. Gewoon even goed profielen doorlezen
Nou, bij deze dan: Wie o wie?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet alleen datingsites hoor. Ook profielensites of een forum
Als je maar de juiste tegen komt. En met de juiste bedoel ik iemand die hetzelfde wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |