quote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.
Misschien omdat het gewoon spannend is om via internet met iemand af te spreken voor seks, zonder dat je elkaar ooit hebt gezien... Dat lijkt mij tenminste wel, stiekem...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:
Tja, vraag me wel een beetje af wat voor figuren dat wel niet zijn.
Beetje vrouw pikt irl toch wel met enig gemak iemand op om mee te batsen in de kroeg of disco ofzo. Dus waarom zou je dat dan op internet moeten doen?
't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:
Tja, vraag me wel een beetje af wat voor figuren dat wel niet zijn.
Beetje vrouw pikt irl toch wel met enig gemak iemand op om mee te batsen in de kroeg of disco ofzo. Dus waarom zou je dat dan op internet moeten doen?
De deur niet voor uit? Dan zal ik maar langskomen dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit
Jajaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit
Niet alleen datingsites hoor. Ook profielensites of een forumquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:46 schreef seasushi het volgende:
En elke datingsite is er geschikt voor hoor. Gewoon even goed profielen doorlezen
Nou, bij deze dan: Wie o wie?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet alleen datingsites hoor. Ook profielensites of een forum
Als je maar de juiste tegen komt. En met de juiste bedoel ik iemand die hetzelfde wil
We hebben in KPD een dating topic http://forum.fok.nl/topic/1244217 daar is niet bar veel uitgekomen hoorquote:
Lees eerst het topic eens door! En gebruik geen caps!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef ghb-tampon het volgende:
HEEFT IEMAND HIER GOEDE SUGGESTIES AANGAANDE SEX DATING SITES?
Idd ga dan gewoon naar een lekkere hoer. Dus gewoon een knappe met goed figuur. Dan weet je wat je krijgt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef sjippen het volgende:
99% van de internet sexdating is fake! Oppassen dus!
Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zo weinig single vrouwen zijn die eens een sexdate willen. Alle single mannen willen dat wel. Zijn het nonnetjes of vragen ze er gewoon geld voor dan?
Of misschien komen ze er niet expliciet voor uit?
precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
Ja of je hebt een leuke geile avond met een vreemde en ga je met een fijn bevredigd gevoel naar huis.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:43 schreef ff-iemand het volgende:
[..]
precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?![]()
ik bedoel je spreekt met iemand af en het kan eenofandere wannebe joran van der sloot type zijn.
daar lig je later dan ergens in de zee ofzo
kan jij net als ik ook een zak over iemand hoofd trekken en het gewoon doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik vind mijzelf niet lelijk en als ik nu single zou zijn zou ik het internet ook overwegen maar ook als meid moet je maar afwachten of dat lekkere ding op de foto ook in het echt zo lekker is.
Enkele vriendinnen van mij zijn wel eens bij lexxa geweest. Sommigen hebben ook gedated en geneukt. Dus het kan best.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Oftewel ze zijn fake en in dienst van de site.
Idd, ik vraag me af hoe stom je moet zijn om daarin te trappen:quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Oftewel ze zijn fake en in dienst van de site.
kloptquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
Hyves is ook bijzonder geschikt hiervoor...
Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
Hyves is ook bijzonder geschikt hiervoor...
Mss via vrienden van vrienden.. Dan heb je iig al een overeenkomst en is wat vertrouwderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Faerie het volgende:
[..]
Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?
Ik regel die dames meestal gewoon hier.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef peerke83 het volgende:
Mag ik vragen op wat voor sites jullie die dates vinden? (gewoon benieuwd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |