abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76017392
ik tvp mee
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:10:11 #52
232762 GMR999
Zo niet, dan toch!
pi_76063286
Leuke topic!
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Tally het volgende:

[..]

Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.

Alvast bedankt en fijne feestdagen,

GMR999

[ Bericht 71% gewijzigd door Adolecens op 27-12-2009 10:49:17 (Geen links e.d.dus) ]
"Defeat is a state of mind. No man has ever been defeated until defeat has been accepted as reality. To me defeat in anything is merely temporarily, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal."
pi_76096971
Heb ook regelmatig dates gehad, met verschillende mensen. Vooral trio's. Bij mij is het sowieso de spanning die het hem doet. Het is zelden tegengevallen, ook omdat ik eerst uitgebreid check wie het zijn via msn/cam.
Dan verklein je de kans dat het tegenvalt. Tuurlijk zitten er ook risico's aan, maar als je je niet laat verleiden door de eerste de beste faker dan gaat het meestal wel goed.
pi_76135322
Heb me nu bij een aantal sites (bovenste hits google) aangemeld, maar overal moet ik via vage 09xx nummers eerst betalen voordat ik uberhaupt berichten kan versturen.

Er moeten toch ook wel gratis sites zijn te vinden? Wie helpt me opweg?
  maandag 28 december 2009 @ 14:20:13 #55
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_76140106
Ook wel eens gedaan. Het hangt natuurlijk compleet van de persoon af die je tegenkomt dus er zijn goede en minder goede ervaringen. Het idee is (en blijft) gewoon heel aantrekkelijk. Zonder bijbedoelingen kun je best veel experimenteren: dikke kont, fijn kontje, grote borsten, kleine borsten, ouder, jonger, redhead met sproetjes overal of juist een heel donkere vrouw..... Ik ben geen uitgaanstype dus een onenight stand zal voor mij meestal via internet verlopen.

Ik hou niet van heel grote verrassingen dus voor het zover is gaan er meestal wel wat fotootjes over en weer.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_76145708
dit topic begint steeds zieliger te worden. als je zo nodig met wanhopige slettebakken moet neuken - wees eerlijk dat zijn ze - wees dan wel zelf zo intelligent de moeite te nemen om te zoeken naar die oh zo heilige plaatsen

waarom zou je als man serieus de moeite gaan doen om avond na avond berichtjes te sturen naar vrouwen op sites. zij is onzeker en zoekt naar het pareltje. jij ziet het misschien als een uitdaging, voor zo'n vrouw is het gewoon een soort shoppen. een eindeloze kwak van mannen die het maar om één ding te doen is. dat weet ze, en dat is geen probleem. zij is geen happy single, oftewel, laat zich in een jaar door zeker 15 verschillende mannen palen.

doe jezelf een lol en trek je mond eens open in het echte leven, grote kans dat die vrouwen waardiger zijn
  dinsdag 29 december 2009 @ 00:49:56 #57
285122 kevin2009
Sta open voor elkaar
pi_76166764
Ik heb nu ook een goede sex-date gahad en dat is goed bevallen. Maar ik vindt wel dat je hier site's mag melden die nep zijn. Ik heb me ook wel is aangemeld op een site waar je voor 1.30 moest blijven sms-en en na het 10e smsje vond vrouw het toch ineens niks en dat bij 5 verschilende.
pi_76166790
Heb niks tegen one-night stands, maar wie weet wat kom je tegen op het internet
pi_76277602
Dat is meer iets voor de VS maar dan loop je ook meer kans om er een met een gun tegen te komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:40:34 #60
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76291166
Ik tvp even mee
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:49:03 #61
27929 piere
doe mij maar bier
pi_76291416
Internet sexdating kan erg leuk zijn. Ik heb het zelf regelmatig mee mogen maken (via sites/msn/etc) en het is me meestal erg goed bevallen. De ene keer was het een aantal malen met dezelfde vrouw. Andere keren weer 1malig.

Ik ben dus voor! Lekker genieten zonder de verdere verplichtingen
fok you ja!
pi_76297372
tvp haha
Veni,Vidi, Vici
pi_76354712
Spammen doen we niet op FOK!

[ Bericht 94% gewijzigd door Adolecens op 03-01-2010 14:03:53 ]
  zondag 3 januari 2010 @ 13:06:07 #64
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_76354854
via myspace weleens gelukt, en iemand via Hotornot - het is op zich makkelijkst naast je dagelijkse leven

toch heb ik het idee dat de meeste meiden daar niet sporen... echte officiele sex dating sites (geen idee welke eigenlijk ok zijn) heb ik nooit geprobeerd... en sites als Lexa ook niet.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_76355154
Ik ooit via chatrooms van MSN (die niet meer bestaat).
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:46:03 #66
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_76609435
Tja, vraag me wel een beetje af wat voor figuren dat wel niet zijn.

Beetje vrouw pikt irl toch wel met enig gemak iemand op om mee te batsen in de kroeg of disco ofzo. Dus waarom zou je dat dan op internet moeten doen?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_76610135
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:

Beetje vrouw pikt irl toch wel met enig gemak iemand op om mee te batsen in de kroeg of disco ofzo. Dus waarom zou je dat dan op internet moeten doen?
Misschien omdat het gewoon spannend is om via internet met iemand af te spreken voor seks, zonder dat je elkaar ooit hebt gezien... Dat lijkt mij tenminste wel, stiekem...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:08:27 #68
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76612264
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:

't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:44:35 #69
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76615504
Been there, done that.

Via Cu2 een keer iemand uit dezelfde stad aangesproken. Dag later lag ik er al bovenop.

Kortom, lekker makkelijk. Iedereen heppie.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_76615559
En elke datingsite is er geschikt voor hoor. Gewoon even goed profielen doorlezen
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:53:59 #71
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_76615770
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:

[..]

't is spannend om het via internet te doen, daarnaast is 't soms ook wel lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit
De deur niet voor uit? Dan zal ik maar langskomen dan.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_76616001
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Jaja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76626535
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:46 schreef seasushi het volgende:
En elke datingsite is er geschikt voor hoor. Gewoon even goed profielen doorlezen
Niet alleen datingsites hoor. Ook profielensites of een forum
Als je maar de juiste tegen komt. En met de juiste bedoel ik iemand die hetzelfde wil
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_76626682
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Niet alleen datingsites hoor. Ook profielensites of een forum
Als je maar de juiste tegen komt. En met de juiste bedoel ik iemand die hetzelfde wil
Nou, bij deze dan: Wie o wie?

zondag 10 januari 2010 @ 12:04:58 #75
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76626791
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Jaja
Ben je nog steeds boos vosje?
pi_76626911
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:02 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Nou, bij deze dan: Wie o wie?

We hebben in KPD een dating topic http://forum.fok.nl/topic/1244217 daar is niet bar veel uitgekomen hoor
Maar daar houden we het bij. Dus is het niet de bedoeling dat dit ook een date topic gaat worden
  maandag 11 januari 2010 @ 20:36:35 #77
286933 kinky_fetish
hoe harder hoe beter.
pi_76693960
natuurlijk wel ooit gedaan ik denk dat veel mensen het wel ooit gedaan hebben al is het in de kinder jaren toen iedereen nog op tmf chat of wat dan ook zat. ik kan alleen zeggen dat je het hetbeste wel bij die sites kan houden en niet naar echte dating sites kan gaan ik ken vele mensen die genept zijn door internet profielen dat alleen uit is op geld. er zijn veel sites die vragen voor sms vergoeding 1 malig dus echt 1 malig en niet dat je met een sms een meidje leert kennen. dat is fake dus staat er stuur een berichtje naar en dan een 4 cijferige code niet doen dan is het fake. sorry voor degene die het wel gebruiken voor te date maar denk dat het er geen zijn.

echter staat op www.fakerslijst.nl staan fake datingsites zoals dating sites die zeggen dat je btg naar het meidje moet sturen en dan een date kan regelen. en dat je vooraf 175 euro moet betalen zoals bij de site betrouwbaardaten.nl

dus mocht je het doen dan kijk goed naar welke site je gaat.

ik zeg eerlijk ik ken een meidje die dat doet en die zegt ook er zijn zoveel mannen die zich opgeven als vrouw en zoveel idioten die derintrappen en gewoon blijven smsen bij eentje had ze iedere keer als ze afspraken iets gebroken en hij bleef erintrappen ze stuurde wel zelf de smsjes maar ze kreeg de helft van die 1,50 per bericht op de bankrekening. wel makkelijk verdienen meschien geen slecht plan maar wel een beetje lullig als je hoort dat er zon gast was met 2.000 euro telefoon rekening aan smsjes

[ Bericht 2% gewijzigd door Adolecens op 11-01-2010 20:59:13 (link aangepast) ]
pijn is fijn bloed da moet jeuk is leuk.
pi_76988454
HEEFT IEMAND HIER GOEDE SUGGESTIES AANGAANDE SEX DATING SITES?
pi_76988563
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef ghb-tampon het volgende:
HEEFT IEMAND HIER GOEDE SUGGESTIES AANGAANDE SEX DATING SITES?
Lees eerst het topic eens door! En gebruik geen caps!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_77028200
99% van de internet sexdating is fake! Oppassen dus!

Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zo weinig single vrouwen zijn die eens een sexdate willen. Alle single mannen willen dat wel. Zijn het nonnetjes of vragen ze er gewoon geld voor dan?

Of misschien komen ze er niet expliciet voor uit?

[ Bericht 14% gewijzigd door Tally op 19-01-2010 21:37:10 (Moeilijk is dat he lezen.) ]
pi_77029759
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef sjippen het volgende:
99% van de internet sexdating is fake! Oppassen dus!

Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zo weinig single vrouwen zijn die eens een sexdate willen. Alle single mannen willen dat wel. Zijn het nonnetjes of vragen ze er gewoon geld voor dan?

Of misschien komen ze er niet expliciet voor uit?
Idd ga dan gewoon naar een lekkere hoer. Dus gewoon een knappe met goed figuur. Dan weet je wat je krijgt.

Oke zal misschien 50 euro kosten, maar internet sexdating lijkt me veel moeite kosten en je hebt dan toch allenaan maar lelijkerds denk ik
pi_77039699
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Djarum het volgende:

[..]

en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?
ik bedoel je spreekt met iemand af en het kan eenofandere wannebe joran van der sloot type zijn.
daar lig je later dan ergens in de zee ofzo
pi_77039777
Ga gewoon lekker rondkijken op het internet, en maak je eventueel lid van een betrouwbare site.
Als je dan in contact komt met dat soort dames kan je altijd nog nee zeggen. Vaak voel je op zo'n moment al lang aan of je het wat vind of niet. Mocht het eindigen in een teleurstelling: So what, weet je gelijk dat het niks is en iedereen heeft wel eens seks gehad waar hij of zij later spijt van had. Toch?
pi_77042986
type, daten, neuken, klaar
pi_77043113
Volgens mij zijn al die sexdatingsites kansloos, waar het wel makkelijk scoren is solomio.
UITGESCHREVEN
pi_77044559
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 03:43 schreef ff-iemand het volgende:

[..]

precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?
ik bedoel je spreekt met iemand af en het kan eenofandere wannebe joran van der sloot type zijn.
daar lig je later dan ergens in de zee ofzo
Ja of je hebt een leuke geile avond met een vreemde en ga je met een fijn bevredigd gevoel naar huis.
pi_77049713
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Oftewel ze zijn fake en in dienst van de site.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2010 13:17:22 ]
pi_77056810
Nou ik vind mijzelf niet lelijk en als ik nu single zou zijn zou ik het internet ook overwegen maar ook als meid moet je maar afwachten of dat lekkere ding op de foto ook in het echt zo lekker is.
Haters gonna hate.
pi_77056949
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik vind mijzelf niet lelijk en als ik nu single zou zijn zou ik het internet ook overwegen maar ook als meid moet je maar afwachten of dat lekkere ding op de foto ook in het echt zo lekker is.
kan jij net als ik ook een zak over iemand hoofd trekken en het gewoon doen?
pi_77056989
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Enkele vriendinnen van mij zijn wel eens bij lexxa geweest. Sommigen hebben ook gedated en geneukt. Dus het kan best.
pi_77077290
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Idd, ik vraag me af hoe stom je moet zijn om daarin te trappen:

"Mijn man werkt op een boot en is niet vaak thuis. Omdat ik wel nood heb aan sex, zoek ik iemand voor sex via internet. Maar omdat mijn man wel mijn mails leest, heb ik graag dat je contact met me opneemt via sms (een of ander 4cijferig nummer).

Hete likjes,

xxx"

pi_77080949
Gasten waarom vragen jullie om sites? FOK! heeft zelf een topic hierover _!
pi_77088623
Ik ben 't ook aant proberen.. heb al een paar sites gehad, maar ik ben eigenlijk neit zo'n fan van die sites, heeft met trots te maken.. Nu bedacht ik me laatst dat er vast genoeg vrouwen zijn die dit als de nieuwe manier van daten beschouwen (hoe jammer dat ook is) en er zijn er vast genoeg die gewillig zijn... de reden waaraan ik kan herleiden dat die sites niet nep zijn is dat 95% echt lelijk is en volkomen begrijpbaar dat ze single zijn...

Iemand nog onlangs succesvol geweest? En ff een korte toevoeging.. goed dat hier geen sites worden gepost, het is al makkelijk genoeg dat je vanuit je luie stoel die shit kunt regelen, als je al ZO lui bent dat je niet eens die sites wilt opzoeken ben je 't niet waard om aan internet-sex-daten te doen...
pi_77107165
Hyves is ook bijzonder geschikt hiervoor...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_77135526
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
klopt
pi_77142362
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77144260
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Faerie het volgende:

[..]

Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?
Mss via vrienden van vrienden.. Dan heb je iig al een overeenkomst en is wat vertrouwder
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_77158828
LAnger geleden wel gedaan. Maar dan neit via vage websites. Meer meisjes via forums en chatsites leren kennen en dan na een tijdje afspreken enzo. Regelmatig kwam er meer dan alleen gezellig iets doen uit.
Whatever...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 01:20:54 #99
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77166818
Het lijkt wel interessant (met spanning als voornaamste reden), alleen de meesten zijn vaak te oud naar mijn zin of te eng (omgekeerde wereld much? ). Of overgewicht.

Verder weet je natuurlijk ook niet wat ze allemaal onder de leden hebben. Het spreekt natuurlijk voor zich dat je een condoom gebruikt maar oraal zit er dan vaak niet in (ik ga geen fucking beflapje gebruiken en met condoom aan hoef ik niet gepijpt te worden) en dat soort voorspel is juist het spannendste/leukste.

Het zou ook weleens makkelijk en leuk zijn als je gewoon tegen elkaar kunt zeggen: "ik vind jou lekker, kom we gaan met elkaar spelen ", maar ik ben niet van plan om na een kort gesprek al gelijk bij iemand langs te gaan. Dan liever afspreken ergens in de buurt en kijken of ze een beetje normaal is, zo ja --> gogogo!. Wel een voordeel is dat (denk ik) de meeste meisjes die dat doen wel van een beetje wild houden, bij anderen is het altijd maar een beetje aftasten en hopen dat je geen hele lezing krijgt over normen en waarden als je haar haren vastpakt oid

Probleem is ook dat de leuke meisjes liever uitgaan als ze op seks uit zijn omdat dat vaker veel meer voordelen heeft (meer keus, beter inzicht omdat je de persoon al in het echt ziet etc.). En ik ben misschien een beetje paranoia maar ik hoef ook niet terug te vinden te zijn op zo'n seksdate-site dat lijkt me sowieso niet chill als iemand daar toevallig mijn profiel tegenkomt + is het veel leuker als werkelijk niemand het weet behalve ik en het meisje, dus meer zo van 'our dirty little secret'

Samenvatting: ik doe niet aan seksdates, maar dat gaat niet om het principe - dat lijkt me juist heel spannend om een keer te doen
Well, I can take you far away, with my mind
pi_77169990
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef peerke83 het volgende:
Mag ik vragen op wat voor sites jullie die dates vinden? (gewoon benieuwd)
Ik regel die dames meestal gewoon hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')