abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75374084
Ik kwam pas geleden zo'n advertentie tegen voor een site dat zich geheel richt op internet sex dating(Ja, ik heb AdBlock+ op de meeste sites aan staan, dus zie bijna nooit advertenties tenzij ik een site wil steunen).

En nou vroeg ik me af: Wie heeft dit geprobeerd en wat zijn de bevindingen?

Ik heb eind vorige week voor het eerst een onenightstand gehad terwijl ik altijd heb gezegd dat ik hier niet aan wilde doen, maar ja, soms is het vlees zwak. Ergens is het wel geil, om met een totale vreemde te meeten, en sex te hebben en vervolgens je biezen weer te pakken, maar aan de andere kant, enkel lust als drijfveer staat ook ergens tegen. Sex is voor mij toch altijd met iemand geweest waar een goede klik mee was(ook afgelopen week, al was het gewoon heel erg kort en toch ook een groot deel lust).

Dus, wie heeft het weleens gedaan en wat waren de bevindingen?
pi_75374252
weleens gedaan met meisjes die ik op verschillende chat en profielensites leerde kennen. moet zeggen dat het geestelijk niet echt bevredigend was. de gezichten van die meiden zweven nu nog rond in mn hoofd
pi_75374373
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef Synthesist het volgende:
weleens gedaan met meisjes die ik op verschillende chat en profielensites leerde kennen. moet zeggen dat het geestelijk niet echt bevredigend was. de gezichten van die meiden zweven nu nog rond in mn hoofd
Waarom zitten ze nog in je hoofd?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_75374609
tvp
Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef Natrium het volgende:
Verkapt ik-geil-op-bosjebloemen-topic
Op dinsdag 12 januari 2010 00:54 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Pixie. Suusje-V & Rockabella 'til the end O+
pi_75374787
Ik wil dit topic graag volgen als je het niet erg vindt.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 7 december 2009 @ 15:53:45 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_75374951
Yup, wel eens gedaan. Was meer voor de gein. Met een paar vrienden online aan het klooien, maar uiteindelijk toch maar doorgezet.

' avonds naar Sittard (of all places gereden) en daar met 1 of andere milf liggen rampetampen .

was op zich wel goed, maar eenmaal daar was ik ook wel een beetje gestresst dat ik met rare mensen te maken zou krijgen. Gelukkig was dat niet zo.
Maar niet iets wat ik vaker zou doen iig.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_75374973
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef Tally het volgende:

[..]

Waarom zitten ze nog in je hoofd?
omdat ze zich uiteindelijk gebruikt voelde nadat ik aangaf verder niets te willen. dan krijg je de ruzies en ga je erover nadenken
  maandag 7 december 2009 @ 15:54:34 #8
274595 theones4u
let's have some adult fun
pi_75374998
Best wel vaak al gedaan en de ervaringen zijn erg wisselend, maar toch best heel vaak leuk en bijna net zo vaak oop bevredigend en geil.

Daarbij gezegd wordt het wel steeds bevredigender, naarmate ik meer ervaren wordt en beter weett wat ik wel en niet "zoek"...
pi_75375013
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef Synthesist het volgende:
en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_75375081
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Synthesist het volgende:

[..]

omdat ze zich uiteindelijk gebruikt voelde nadat ik aangaf verder niets te willen. dan krijg je de ruzies en ga je erover nadenken
Domme dozen. Dat weet je toch van tevoren bij sex daten.
pi_75375130
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Djarum het volgende:

[..]

en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
ik ga echt niet de sites opnoemen waar ik ze heb gevonden
pi_75375139
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef theones4u het volgende:
Best wel vaak al gedaan en de ervaringen zijn erg wisselend, maar toch best heel vaak leuk en bijna net zo vaak oop bevredigend en geil.

Daarbij gezegd wordt het wel steeds bevredigender, naarmate ik meer ervaren wordt en beter weett wat ik wel en niet "zoek"...
Misschien moet ik het gewoon een keer proberen om te zien wat er gebeurt. Maar hoe en waar regel je die handel, want wat pointers om te beginnen is wel handig denk ik .

Als het niets is, kan ik nog altijd me broek aantrekken en split gaan, toch iemand die ik nooit meer zie
pi_75375305
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef Toolmaker het volgende:

[..]

Misschien moet ik het gewoon een keer proberen om te zien wat er gebeurt. Maar hoe regel je die handel?

Als het niets is, kan ik nog altijd me broek aantrekken en split gaan, toch iemand die ik nooit meer zie
Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.
pi_75375330
je moet ok opasse want n hop van die wijve zijn dus eigelek howmo-vente maar dat merk je dus later pas
wursjip technojunk _O_
pi_75375353
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Tally het volgende:

Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.
Ik heb ook een PM box . Dus tips mogen dan daarheen, niet in het topic.
  maandag 7 december 2009 @ 16:03:35 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_75375415
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef technojunk het volgende:
je moet ok opasse want n hop van die wijve zijn dus eigelek howmo-vente maar dat merk je dus later pas
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_75375634
waarom tips? kan je zelf geen strategie bedenken ofzo. het is simpel: bij dit soort vrouwen moet jij zijn wat zij zoeken. zo snel als internet is, het heeft met relaties meer grenzen dan normaal contact. ga naar het cafe (niet discotheken. veel aantrekkelijke vrouwen maar mensen zijn daar meer om te feesten)

je kan toch beter een vriendin zoeken als je jezelf niet voor de gek wilt houden
pi_75376065
Vroeger ook wel een paar meisjes en milfs zo gehad. Op zich geil en lekker hoor. Maar niet iets wat je nou heel vaak wilt doen. En dan loop je ook vanzelf een keer tegen een of andere freak op. Wel een paar goede sexrelaties aan overgehouden toendertijd dan.
  maandag 7 december 2009 @ 16:23:51 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_75376272
Ik heb 2 one night stands gehad, allebei via een reguliere datingsite. 1 buitenlands milfje en 1 blanke pittige tante van rond de 30 Heeft wel iets kinky's om zomaar met iemand af te spreken terwijl je van te voren weet wat de bedoeling is
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:01:37 #20
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_75395671
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef Toolmaker het volgende:
Ik kwam pas geleden zo'n advertentie tegen voor een site dat zich geheel richt op internet sex dating(Ja, ik heb AdBlock+ op de meeste sites aan staan, dus zie bijna nooit advertenties tenzij ik een site wil steunen).

En nou vroeg ik me af: Wie heeft dit geprobeerd en wat zijn de bevindingen?

Ik heb eind vorige week voor het eerst een onenightstand gehad terwijl ik altijd heb gezegd dat ik hier niet aan wilde doen, maar ja, soms is het vlees zwak. Ergens is het wel geil, om met een totale vreemde te meeten, en sex te hebben en vervolgens je biezen weer te pakken, maar aan de andere kant, enkel lust als drijfveer staat ook ergens tegen. Sex is voor mij toch altijd met iemand geweest waar een goede klik mee was(ook afgelopen week, al was het gewoon heel erg kort en toch ook een groot deel lust).

Dus, wie heeft het weleens gedaan en wat waren de bevindingen?
heb je die one-noght stand dan ook via internet gehad? Heb toch altijd het idee dat sex-date sites dat het nep is. Heb zelf wel eens een date via aan (normale) dating site gehad. Maar het is toch een stuk praktischer en ergens logischer om gewoon naar een kroeg te gaan?
pi_75396081
TVP
pi_75396629
ik heb ook een paar gehad via internet en het valt best wel mee! probeer vooral mensen van je eigen leeftijd te vinden.
pi_75401954
Het is wel spannend op zich. Ik vind alleen het aanbod nooit zo super.
Haters gonna hate.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:04:30 #24
274595 theones4u
let's have some adult fun
pi_75404039
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is wel spannend op zich. Ik vind alleen het aanbod nooit zo super.
Dat hangt dan toch echt af waar je zoekt hoor....

Het heeft voor mij ook best lang geduurd voordat ik betrouwbare, verzorgde én ook nog leuke contacten heb opgedaan....maar zoals altijd: de aanhouder wint
pi_75412344
Moet het nog maar eens even bekijken, wat je wel ziet is dat op elke site dezelfde figuren weer opdoemen.
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')