Waarom zitten ze nog in je hoofd?quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef Synthesist het volgende:
weleens gedaan met meisjes die ik op verschillende chat en profielensites leerde kennen. moet zeggen dat het geestelijk niet echt bevredigend was. de gezichten van die meiden zweven nu nog rond in mn hoofd
omdat ze zich uiteindelijk gebruikt voelde nadat ik aangaf verder niets te willen. dan krijg je de ruzies en ga je erover nadenkenquote:
en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef Synthesist het volgende:
weleens gedaan met meisjes die ik op verschillende chat en profielensites leerde kennen. moet zeggen dat het geestelijk niet echt bevredigend was. de gezichten van die meiden zweven nu nog rond in mn hoofd
Domme dozen. Dat weet je toch van tevoren bij sex daten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Synthesist het volgende:
[..]
omdat ze zich uiteindelijk gebruikt voelde nadat ik aangaf verder niets te willen. dan krijg je de ruzies en ga je erover nadenken
quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
Misschien moet ik het gewoon een keer proberen om te zien wat er gebeurt. Maar hoe en waar regel je die handel, want wat pointers om te beginnen is wel handig denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef theones4u het volgende:
Best wel vaak al gedaan en de ervaringen zijn erg wisselend, maar toch best heel vaak leuk en bijna net zo vaak oop bevredigend en geil.
Daarbij gezegd wordt het wel steeds bevredigender, naarmate ik meer ervaren wordt en beter weett wat ik wel en niet "zoek"...
Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.quote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef Toolmaker het volgende:
[..]
Misschien moet ik het gewoon een keer proberen om te zien wat er gebeurt. Maar hoe regel je die handel?
Als het niets is, kan ik nog altijd me broek aantrekken en split gaan, toch iemand die ik nooit meer zie
Ik heb ook een PM boxquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Tally het volgende:
Er gaan geen sites komen waar je dat kan regelen. Dat zoek jezelf maar uit.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef technojunk het volgende:
je moet ok opasse want n hop van die wijve zijn dus eigelek howmo-vente maar dat merk je dus later pas![]()
heb je die one-noght stand dan ook via internet gehad? Heb toch altijd het idee dat sex-date sites dat het nep is. Heb zelf wel eens een date via aan (normale) dating site gehad. Maar het is toch een stuk praktischer en ergens logischer om gewoon naar een kroeg te gaan?quote:Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef Toolmaker het volgende:
Ik kwam pas geleden zo'n advertentie tegen voor een site dat zich geheel richt op internet sex dating(Ja, ik heb AdBlock+ op de meeste sites aan staan, dus zie bijna nooit advertenties tenzij ik een site wil steunen).
En nou vroeg ik me af: Wie heeft dit geprobeerd en wat zijn de bevindingen?
Ik heb eind vorige week voor het eerst een onenightstand gehad terwijl ik altijd heb gezegd dat ik hier niet aan wilde doen, maar ja, soms is het vlees zwak. Ergens is het wel geil, om met een totale vreemde te meeten, en sex te hebben en vervolgens je biezen weer te pakken, maar aan de andere kant, enkel lust als drijfveer staat ook ergens tegen. Sex is voor mij toch altijd met iemand geweest waar een goede klik mee was(ook afgelopen week, al was het gewoon heel erg kort en toch ook een groot deel lust).
Dus, wie heeft het weleens gedaan en wat waren de bevindingen?
Dat hangt dan toch echt af waar je zoekt hoor....quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is wel spannend op zich. Ik vind alleen het aanbod nooit zo super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |