Wat een gelul..... Ten eerste zijn er best gratis sites, en ten tweede betaal je niet voor de sex, maar voor de mogelijkheid tot contact leggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:50 schreef topdrob het volgende:
zat sites waar je een sex date op kan pikken
enige nadeel is dat je voor zulke sites moet betalen, dat vind ik sowieso al een taboe.. maar indirect betaal je dan ook voor sex. Kun je net zo goed naar de hoeren gaan.
Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:36 schreef YellowBag het volgende:
Ik heb nu toevallig een meid via Relatieplanet die alleen maar sex wil. Ze ziet er ook nog eens best goed uit. Ik heb er niet naar gevraagd en sta er eigenlijk alleen maar ingeschreven om profielen van anderen te bekijken, maar zij kwam er ineens mee van ik wil eigenlijk alleen maar een sexrelatie.
Nu weet ik nog niet wat ik ga terugschrijven. Ik denk dat ik het niet doe, vindt het eigenlijk toch wel vrij ongemakkelijk.
ja precies man, ik vertrouw dat ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragen
en dan niet zo van dat is dan 100 euro, maar gejammer hoe arm ze is en dat ze ineens een kind blijkt te hebben en schulden en of je haar treinkaartje naar huis wil betalenquote:Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragen
heb je het accountnummer doorgestuurd in je PMquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
stuur eens een link van haar site pm ofzo, ben wel benieuwd hoe zo iemand eruitziet, en wat ze dan op haar profiel zet
Zou weleens mee kunnen vallen, ik heb ook eens zo'n date gehad met iemand die alleen maar seks wilde... Ze was er heel stellig in enzo!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragen
Hoeft niet had ook is 1 van rp die wou alleen dat ik wiet meenam. Toen ik een keer belde om te zeggen dat ik geen zin had om te halen mocht ik niet langskomen. Voor mij was het gewoon een keertje een jointje roken.quote:Hou er rekening mee dat ze er geld voor gaat vragen
Kan je mij dat nummer ook doorsturen ben wel benieuwd eigelijk!quote:heb je het accountnummer doorgestuurd in je PM
Je hoeft jezelf niet te gaan quoten hoor als niemand reageert.quote:
datquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yellowbag, kan ik in een pm van jou het adres van die sexchatsite krijgen?
Ben wel benieuwd welke dat is.
ja mensen lezen niet, ik heb me helemaal niet bij een sexsite ingeschreven, ik zei dat het toevallig was bij RP en dacht dat deel ik dan ff hier.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef Zero17 het volgende:
Beetje Royal Sadness hierzo.
Sexchatsites? Kom op mensen..!!
Wat is er eigenljk mis mee? Zij ziet (zag) jou blijkbaar wel zitten als pratende piemel, nou lekker toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:36 schreef YellowBag het volgende:
Ik heb nu toevallig een meid via Relatieplanet die alleen maar sex wil. Ze ziet er ook nog eens best goed uit. Ik heb er niet naar gevraagd en sta er eigenlijk alleen maar ingeschreven om profielen van anderen te bekijken, maar zij kwam er ineens mee van ik wil eigenlijk alleen maar een sexrelatie.
Nu weet ik nog niet wat ik ga terugschrijven. Ik denk dat ik het niet doe, vindt het eigenlijk toch wel vrij ongemakkelijk.
Jeetje, vind het eigenlijk al shocking dat iemand van 19 op een datingsite staat!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef YellowBag het volgende:
Dat zou kunnen ja, maar het was meteen zo direct in het eerste bericht al. Ben sowieso nog groen met het internetdating en dan al meteen zoiets.
Nee jij was het niet, ze was 19, anders waren het twee vliegen in een klap (mijn milf fetish).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |