Je kan hier ook niet anders zeggen als dat ze de moeite waad was hequote:Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb een keer een fokster geneukt en verder rijkt mijn sex-dankzij-internet ervaring niet.
Was zeker wel de moeite waard achteraf, al kon mijn eerste avond niet meer stuk toen ik daadwerkelijk werd opgepikt van het station
Neuh, dat was al ruim 4 jaar geleden en bij mijn beste weten (fwiw) is zij niet meer actief op Fok.quote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Je kan hier ook niet anders zeggen als dat ze de moeite waad was he
Ze leest wsl mee
ik denk er amper aan, mijn libido is nu al zo laag dat ik nog amper rukquote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef ossenstront het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer omdat je alleen maar over sex denkt en niet doet.
En dat gaat maar en gaat maar en gaat maar,
Tot 2043, en dan............
'Relatiesites' zitten toch veel te veel wanhopige mensen die bang zijn om alleen achter te blijven.quote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Oke oke, da's waar. Tis ook maar even een tip.....(weet je waar je moet zijn)
ook daadwerkelijk geneukt?quote:Op zondag 4 april 2010 22:07 schreef Muts100 het volgende:
Om bij het topic te blijven, op relatiesite Paiq heb ik binnen 3 weken denk ik wel 4 directe verzoeken gekregen om seks te hebben, na 5 minuten chatten...
En dit is een keurige relatiesite waar niet eens foto's zichtbaar zijn......
PM please..quote:Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'Relatiesites' zitten toch veel te veel wanhopige mensen die bang zijn om alleen achter te blijven.
Ik weet wel betere sites.
Nou Muts werkt dat zo eenvoudig? Ik wil ook in/aan je mutsje!quote:
Paiqquote:Op zondag 4 april 2010 22:07 schreef Muts100 het volgende:
Om bij het topic te blijven, op relatiesite Paiq heb ik binnen 3 weken denk ik wel 4 directe verzoeken gekregen om seks te hebben, na 5 minuten chatten...
En dit is een keurige relatiesite waar niet eens foto's zichtbaar zijn......
Niets is eenvoudig!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou Muts werkt dat zo eenvoudig? Ik wil ook in/aan je mutsje!
Wat is je gelukt? Naar de film gaan? Wow!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paiq![]()
Via die site is het me ook eens gelukt. Is toch met die foto's die tijdens het chatten zichtbaar worden? Pfieuw is een jaar of 4 geleden denk ik wel.
Heeft me wel een bioscoopkaartje (vatsige bios in Eindhoven, bweugh) gekost, maar dan heb je ook wat
Achteraf wel lachen, maar nu niet meer zo mijn cup of tea.
Paiqquote:
Heeft ze ook een naam hier op het forum, of houd je dat wel prive, ts ts haha.quote:Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb een keer een fokster geneukt en verder rijkt mijn sex-dankzij-internet ervaring niet.
Was zeker wel de moeite waard achteraf, al kon mijn eerste avond niet meer stuk toen ik daadwerkelijk werd opgepikt van het station
Voor jou wel he! De visjes bijten wel!quote:
Maar lukt het je dan in RL niet of wil je daar geen moeite doen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor jou wel he! De visjes bijten wel!Maar goed te horen dat het bevalt.
Ik ben er alweer twee weken niet geweest. Dadelijk eens inloggen.
Ik ontmoet alleen mannen in de betanerdscienceomgeving. Leuke manier om wat meer vrouwen te ontmoeten.quote:Op zondag 25 april 2010 17:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar lukt het je dan in RL niet of wil je daar geen moeite doen.
Alleen nieuwschierig.
Haha, ja Paiq is grappig. Thanx for the tip Mister!quote:Op zondag 25 april 2010 11:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor jou wel he! De visjes bijten wel!Maar goed te horen dat het bevalt.
Ik ben er alweer twee weken niet geweest. Dadelijk eens inloggen.
Pardon? Tegen wie heb je het eigenlijk?quote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef StrikerZeljko het volgende:
Oh was jij dat daarnet die gelijk aanbood te flashen voor dr cam?
En toch is het jammer dat je geen fokfotoboek/profiel/dingus hebt want ik ben erg benieuwd naar je...quote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Pardon? Tegen wie heb je het eigenlijk?
Jij hebt zelf ook geen fotodinges, dus....quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef piere het volgende:
[..]
En toch is het jammer dat je geen fokfotoboek/profiel/dingus hebt want ik ben erg benieuwd naar je...
Jouquote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Pardon? Tegen wie heb je het eigenlijk?
klopt, dus je hebt je 10.000e PMquote:Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook geen fotodinges, dus....
Huh, maar waar heb je het in godsnaam over? Heb niet eens een cam..... denk dat je me verwart met een ander schatje!quote:
Hoooo je mist wat!quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef piere het volgende:
[..]
En toch is het jammer dat je geen fokfotoboek/profiel/dingus hebt want ik ben erg benieuwd naar je...
quote:Op maandag 26 april 2010 20:54 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Haha, ja Paiq is grappig. Thanx for the tip Mister!
Er worden hele ' stambomen' van wie deed wie bijgehouden. Volgens mij is Fok! de beste manier om via internet aan sex te komen. Het kost je alleen veel tijd.quote:
Haha het mag best even durenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er worden hele ' stambomen' van wie deed wie bijgehouden. Volgens mij is Fok! de beste manier om via internet aan sex te komen. Het kost je alleen veel tijd.
Andere sites kosten vooral veel geld en ik weiger geld te betalen voor seks, laat staan geld betalen om kans te maken op seks. Bijkomend voordeel van mijn instelling is dat je gewoon in real life gaat regelen en niet uren achter een pc zit.
Screen or it didn't happenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |