Jahoor, noem maar. Zolang je er geen financiële belangen bij hebt, is het prima.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Uit ervaring weet ik in ieder geval 1 site waar weinig tot geen fakers op staan en waar ik daadwerkelijk al een aantal sexdates aan over heb gehouden.... maar ik geloof dat ik die niet mag noemen alhier?
Zeg, wij hebben toch niet afgesproken he?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef VelvetTouch het volgende:
Laten we niet te moeilijk en te geheimzinnig gaan doen. Adult Match is een nette site, vrouwen weet ik niet maar qua mannen staan er soms heeeeeele leuke bij. Afspreken ging prima, seks was oke, maar ik wil liever een ongebonden man, dit moest zo 'undercover' allemaal. haha
Geef dan geen tips ofzowquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:21 schreef jorisknol het volgende:
www.sexjobs.nl bijvoorbeeld, maar zit vol met fakers.
je kan ook gewoon gaan chatten op chatplaza.nl maar ja ook daar natuurlijk weer veel fakers.
Dude, wat denk je nu aan te treffen op een site die 'sexjobs' heet, anders dan hoeren?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:21 schreef jorisknol het volgende:
www.sexjobs.nl bijvoorbeeld, maar zit vol met fakers.
je kan ook gewoon gaan chatten op chatplaza.nl maar ja ook daar natuurlijk weer veel fakers.
Dus jij zet ff in een berichtje naar een vriendin van een vriend op hyves "hey, ik ken ook persoon X, jij ook... dus laten we neuken"!!!11quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
Hyves is ook bijzonder geschikt hiervoor...
Alleen jammer dat er zoveel vrouwen zijn die bi of bi-sgierig zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef VelvetTouch het volgende:
Laten we niet te moeilijk en te geheimzinnig gaan doen. Adult Match is een nette site, vrouwen weet ik niet maar qua mannen staan er soms heeeeeele leuke bij. Afspreken ging prima, seks was oke, maar ik wil liever een ongebonden man, dit moest zo 'undercover' allemaal. haha
Mee eens.. maar hoe je er toe bent gekomen te gaan zoeken op Linkedin snap ik nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:27 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Nog wel even een algemene opmerking trouwens.
Ik heb wel gemerkt dat het toch aan de manier van benaderen ligt. Die datingsites, allemaal leuk enzo, maar ik heb toch de meeste instant-sex gekregen door gewoon op sociale netwerksites enzo aan te pappen. Het zit hem allemaal in hoe je over komt, wat je zegt of je ze genoeg uitdaagt...
Volgende week weer een date staan met een meid die ik notabene gisteren! op LinkedIn uitnodigde.. En dat is toch een zakelijke profielensite.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er zoveel vrouwen zijn die bi of bi-sgierig zijn.
Single mannen worden weinig gezocht.
Kennelijk weet jij niet hoe je dmv 'normaal' contact via internet een afspraak met een leuke meid kan regelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dus jij zet ff in een berichtje naar een vriendin van een vriend op hyves "hey, ik ken ook persoon X, jij ook... dus laten we neuken"!!!11
of wat moet ik me daarbij voorstellen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:08 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Kennelijk weet jij niet hoe je dmv 'normaal' contact via internet een afspraak met een leuke meid kan regelen.
NIet echt, maar ik herkende haar van way back en dacht even leuk een oude bekende aan te sprekenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Mee eens.. maar hoe je er toe bent gekomen te gaan zoeken op Linkedin snap ik niet
Wat was jullie gemeenschappelijke deler in deze zeg maar?
Je moet toch wel net even iets interessanter voor een vrouw zijn dan alleen 'aardig' en 'fatsoenlijk' hoor. Trust me, er zijn legio vrouwen die daar gi-gan-tisch op afknappen. Aardig en fatsoenlijk doen we wel bij de bakker..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Gewoon leuk en aardig en fatsoenlijk doen, bereik je heel veel
mee. Plus misschien wel een hele leuke date. ( met meer )
Okay danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:52 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
NIet echt, maar ik herkende haar van way back en dacht even leuk een oude bekende aan te spreken
Welk woord snap je niet?quote:
Wat jij wil gast, maar dan kan je net zo goed naar de kroeg gaan. Dan is het bij hyves geen "internet sex dating" meer, maar gewoon Internet dating.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:08 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Kennelijk weet jij niet hoe je dmv 'normaal' contact via internet een afspraak met een leuke meid kan regelen.
haar man heeft internet aan boord, master!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef sjippen het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me af hoe stom je moet zijn om daarin te trappen:
"Mijn man werkt op een boot en is niet vaak thuis. Omdat ik wel nood heb aan sex, zoek ik iemand voor sex via internet. Maar omdat mijn man wel mijn mails leest, heb ik graag dat je contact met me opneemt via sms (een of ander 4cijferig nummer).
Hete likjes,
xxx"
![]()
![]()
Ik snap niet waarom je het jammer zou kunnen vinden dat een vrouw bi is.quote:
Meestal zijn ze dan op zoek naar een vrouw. ('Want ik heb al een mannetje/vriend. Dus GEEN mannen alleen!') Verder heb ik er geen probleem mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het jammer zou kunnen vinden dat een vrouw bi is.
Oh, dan bedoel je iets heel anders dan je zegt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Meestal zijn ze dan op zoek naar een vrouw. ('Want ik heb al een mannetje/vriend. Dus GEEN mannen alleen!') Verder heb ik er geen probleem mee.
Kwestie van interpretatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oh, dan bedoel je iets heel anders dan je zegt.
Het fag.....fakers probleem op dat soort sites worden vaak opgelost dmv foto'squote:Er zijn overigens ook bepaalde sites waar je écht uit moet kijken, zoals binnen de "gayscene" bijvoorbeeld Bullchat of Gaychat. Er zijn érg veel "fakers" op dat soort sites (ik vermoed zo'n driekwart), dus zorg in dat soort gevallen dat je altijd iemand op webcam hebt gezien, en dat die persoon het liefste door bijvoorbeeld 3 vingers op te steken op commando heeft bevestigd dat het geen video is. Dit zal vermoedelijk niet anders zijn voor sites binnen de "heteroscene", om het zo maar even te noemen.
Mhmm, meeste foto's gaan inderdaad op reply. Enige nadeel is dat fakers dan dus gewoon een foto van iemand anders sturenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het fag.....fakers probleem op dat soort sites worden vaak opgelost dmv foto's
op reply onder elkaar. Bevestigd door admin daar. Hoewel je ook op een TMF chat vaak
louche figuren hebt rond spoken. Maar goed zo zijn chatplaza etc. etc. natuurlijk
ook voer voor mensen die niet helemaal 'oke ' zijn.
... of hebben geen strand in de buurt.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:51 schreef Synthesist het volgende:
het is prachtig weer buiten, waarom zou je in godsnaam verwachtingen willen hebben van internetdaten als je op het strand hordes vrouwen kan tegenkomen.
jullie zijn gewoon incompetent
Ben ik even blij dat ik voorzien ben, met die verbrande harses van vandaag regel ik ook niets.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:16 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
... of hebben geen strand in de buurt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Anderhalf jaar terug via Paiq inderdaad ook wel wat dates gehad maar wat al eerder aangegeven is, een goed gesprek hoef je niet te verwachtenDe opmerkingen kunnen trouwens nu komen want ik vond er na een paar keer toch weinig meer aan. Ok, je hebt seks en dan? ... zit je weer alleen thuis voor de tv
. Ben er dan ook maar mee gestopt.
Ik ben geloof ik de enige die de vrouwen op Paiq maar een stel frigide zeikers vond...quote:Op zondag 18 juli 2010 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Ach het is best een fijne site als je vrijgezel bent.
Ligt denk ik aan de keuzes die je vooraf insteldequote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die de vrouwen op Paiq maar een stel frigide zeikers vond...![]()
Maar ja, door dat idiote cijfer dat ik had trok ik natuurlijk ook andere types aan.
Het is een tijd geleden, maar het was toch zo dat je types met een vergelijkbaar uiterlijk in je lijst te zien kreeg?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan de keuzes die je vooraf instelde, labiel ja maar frigide...nee dat niet
Nee je moest gewoon aangeven wat je interesses waren en in welke mate het belangrijk voor je is. Dus als jij alles op onbelangrijk zet en 'seks' zet je op heel belangrijk krijg je zo'n beetje de sletjes van de sitequote:Op maandag 19 juli 2010 14:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is een tijd geleden, maar het was toch zo dat je types met een vergelijkbaar uiterlijk in je lijst te zien kreeg?
Viel trouwens bar tegen als je met zo'n hoog cijfer zulke vrouwen te zien krijgt.
Er moeten echt veel mannen zitten die iedere vrouw een 10 geven.
Armoe troef, al waren er uitzonderingen. maar ja, heb misschien ook andere standaarden
Hmm ik kan me wel ellenlange lijstjes voorstellen en kan me NIET voorstellen dat ik seks destijds laag had staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee je moest gewoon aangeven wat je interesses waren en in welke mate het belangrijk voor je is. Dus als jij alles op onbelangrijk zet en 'seks' zet je op heel belangrijk krijg je zo'n beetje de sletjes van de site. Tenminste, zo ging het toen, zou niet weten of er inmiddels wat veranderd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |