abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76626911
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:02 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Nou, bij deze dan: Wie o wie?

We hebben in KPD een dating topic http://forum.fok.nl/topic/1244217 daar is niet bar veel uitgekomen hoor
Maar daar houden we het bij. Dus is het niet de bedoeling dat dit ook een date topic gaat worden
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:36:35 #77
286933 kinky_fetish
hoe harder hoe beter.
pi_76693960
natuurlijk wel ooit gedaan ik denk dat veel mensen het wel ooit gedaan hebben al is het in de kinder jaren toen iedereen nog op tmf chat of wat dan ook zat. ik kan alleen zeggen dat je het hetbeste wel bij die sites kan houden en niet naar echte dating sites kan gaan ik ken vele mensen die genept zijn door internet profielen dat alleen uit is op geld. er zijn veel sites die vragen voor sms vergoeding 1 malig dus echt 1 malig en niet dat je met een sms een meidje leert kennen. dat is fake dus staat er stuur een berichtje naar en dan een 4 cijferige code niet doen dan is het fake. sorry voor degene die het wel gebruiken voor te date maar denk dat het er geen zijn.

echter staat op www.fakerslijst.nl staan fake datingsites zoals dating sites die zeggen dat je btg naar het meidje moet sturen en dan een date kan regelen. en dat je vooraf 175 euro moet betalen zoals bij de site betrouwbaardaten.nl

dus mocht je het doen dan kijk goed naar welke site je gaat.

ik zeg eerlijk ik ken een meidje die dat doet en die zegt ook er zijn zoveel mannen die zich opgeven als vrouw en zoveel idioten die derintrappen en gewoon blijven smsen bij eentje had ze iedere keer als ze afspraken iets gebroken en hij bleef erintrappen ze stuurde wel zelf de smsjes maar ze kreeg de helft van die 1,50 per bericht op de bankrekening. wel makkelijk verdienen meschien geen slecht plan maar wel een beetje lullig als je hoort dat er zon gast was met 2.000 euro telefoon rekening aan smsjes

[ Bericht 2% gewijzigd door Adolecens op 11-01-2010 20:59:13 (link aangepast) ]
pijn is fijn bloed da moet jeuk is leuk.
pi_76988454
HEEFT IEMAND HIER GOEDE SUGGESTIES AANGAANDE SEX DATING SITES?
pi_76988563
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef ghb-tampon het volgende:
HEEFT IEMAND HIER GOEDE SUGGESTIES AANGAANDE SEX DATING SITES?
Lees eerst het topic eens door! En gebruik geen caps!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_77028200
99% van de internet sexdating is fake! Oppassen dus!

Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zo weinig single vrouwen zijn die eens een sexdate willen. Alle single mannen willen dat wel. Zijn het nonnetjes of vragen ze er gewoon geld voor dan?

Of misschien komen ze er niet expliciet voor uit?

[ Bericht 14% gewijzigd door Tally op 19-01-2010 21:37:10 (Moeilijk is dat he lezen.) ]
pi_77029759
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef sjippen het volgende:
99% van de internet sexdating is fake! Oppassen dus!

Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zo weinig single vrouwen zijn die eens een sexdate willen. Alle single mannen willen dat wel. Zijn het nonnetjes of vragen ze er gewoon geld voor dan?

Of misschien komen ze er niet expliciet voor uit?
Idd ga dan gewoon naar een lekkere hoer. Dus gewoon een knappe met goed figuur. Dan weet je wat je krijgt.

Oke zal misschien 50 euro kosten, maar internet sexdating lijkt me veel moeite kosten en je hebt dan toch allenaan maar lelijkerds denk ik
pi_77039699
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Djarum het volgende:

[..]

en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?
ik bedoel je spreekt met iemand af en het kan eenofandere wannebe joran van der sloot type zijn.
daar lig je later dan ergens in de zee ofzo
pi_77039777
Ga gewoon lekker rondkijken op het internet, en maak je eventueel lid van een betrouwbare site.
Als je dan in contact komt met dat soort dames kan je altijd nog nee zeggen. Vaak voel je op zo'n moment al lang aan of je het wat vind of niet. Mocht het eindigen in een teleurstelling: So what, weet je gelijk dat het niks is en iedereen heeft wel eens seks gehad waar hij of zij later spijt van had. Toch?
pi_77042986
type, daten, neuken, klaar
pi_77043113
Volgens mij zijn al die sexdatingsites kansloos, waar het wel makkelijk scoren is solomio.
UITGESCHREVEN
pi_77044559
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 03:43 schreef ff-iemand het volgende:

[..]

precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?
ik bedoel je spreekt met iemand af en het kan eenofandere wannebe joran van der sloot type zijn.
daar lig je later dan ergens in de zee ofzo
Ja of je hebt een leuke geile avond met een vreemde en ga je met een fijn bevredigd gevoel naar huis.
pi_77049713
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Oftewel ze zijn fake en in dienst van de site.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2010 13:17:22 ]
pi_77056810
Nou ik vind mijzelf niet lelijk en als ik nu single zou zijn zou ik het internet ook overwegen maar ook als meid moet je maar afwachten of dat lekkere ding op de foto ook in het echt zo lekker is.
Haters gonna hate.
pi_77056949
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik vind mijzelf niet lelijk en als ik nu single zou zijn zou ik het internet ook overwegen maar ook als meid moet je maar afwachten of dat lekkere ding op de foto ook in het echt zo lekker is.
kan jij net als ik ook een zak over iemand hoofd trekken en het gewoon doen?
pi_77056989
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Enkele vriendinnen van mij zijn wel eens bij lexxa geweest. Sommigen hebben ook gedated en geneukt. Dus het kan best.
pi_77077290
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Idd, ik vraag me af hoe stom je moet zijn om daarin te trappen:

"Mijn man werkt op een boot en is niet vaak thuis. Omdat ik wel nood heb aan sex, zoek ik iemand voor sex via internet. Maar omdat mijn man wel mijn mails leest, heb ik graag dat je contact met me opneemt via sms (een of ander 4cijferig nummer).

Hete likjes,

xxx"

pi_77080949
Gasten waarom vragen jullie om sites? FOK! heeft zelf een topic hierover _!
pi_77088623
Ik ben 't ook aant proberen.. heb al een paar sites gehad, maar ik ben eigenlijk neit zo'n fan van die sites, heeft met trots te maken.. Nu bedacht ik me laatst dat er vast genoeg vrouwen zijn die dit als de nieuwe manier van daten beschouwen (hoe jammer dat ook is) en er zijn er vast genoeg die gewillig zijn... de reden waaraan ik kan herleiden dat die sites niet nep zijn is dat 95% echt lelijk is en volkomen begrijpbaar dat ze single zijn...

Iemand nog onlangs succesvol geweest? En ff een korte toevoeging.. goed dat hier geen sites worden gepost, het is al makkelijk genoeg dat je vanuit je luie stoel die shit kunt regelen, als je al ZO lui bent dat je niet eens die sites wilt opzoeken ben je 't niet waard om aan internet-sex-daten te doen...
pi_77107165
Hyves is ook bijzonder geschikt hiervoor...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_77135526
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
klopt
pi_77142362
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77144260
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Faerie het volgende:

[..]

Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?
Mss via vrienden van vrienden.. Dan heb je iig al een overeenkomst en is wat vertrouwder
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_77158828
LAnger geleden wel gedaan. Maar dan neit via vage websites. Meer meisjes via forums en chatsites leren kennen en dan na een tijdje afspreken enzo. Regelmatig kwam er meer dan alleen gezellig iets doen uit.
Whatever...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 01:20:54 #99
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77166818
Het lijkt wel interessant (met spanning als voornaamste reden), alleen de meesten zijn vaak te oud naar mijn zin of te eng (omgekeerde wereld much? ). Of overgewicht.

Verder weet je natuurlijk ook niet wat ze allemaal onder de leden hebben. Het spreekt natuurlijk voor zich dat je een condoom gebruikt maar oraal zit er dan vaak niet in (ik ga geen fucking beflapje gebruiken en met condoom aan hoef ik niet gepijpt te worden) en dat soort voorspel is juist het spannendste/leukste.

Het zou ook weleens makkelijk en leuk zijn als je gewoon tegen elkaar kunt zeggen: "ik vind jou lekker, kom we gaan met elkaar spelen ", maar ik ben niet van plan om na een kort gesprek al gelijk bij iemand langs te gaan. Dan liever afspreken ergens in de buurt en kijken of ze een beetje normaal is, zo ja --> gogogo!. Wel een voordeel is dat (denk ik) de meeste meisjes die dat doen wel van een beetje wild houden, bij anderen is het altijd maar een beetje aftasten en hopen dat je geen hele lezing krijgt over normen en waarden als je haar haren vastpakt oid

Probleem is ook dat de leuke meisjes liever uitgaan als ze op seks uit zijn omdat dat vaker veel meer voordelen heeft (meer keus, beter inzicht omdat je de persoon al in het echt ziet etc.). En ik ben misschien een beetje paranoia maar ik hoef ook niet terug te vinden te zijn op zo'n seksdate-site dat lijkt me sowieso niet chill als iemand daar toevallig mijn profiel tegenkomt + is het veel leuker als werkelijk niemand het weet behalve ik en het meisje, dus meer zo van 'our dirty little secret'

Samenvatting: ik doe niet aan seksdates, maar dat gaat niet om het principe - dat lijkt me juist heel spannend om een keer te doen
Well, I can take you far away, with my mind
pi_77169990
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef peerke83 het volgende:
Mag ik vragen op wat voor sites jullie die dates vinden? (gewoon benieuwd)
Ik regel die dames meestal gewoon hier.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:06:14 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77172610
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 08:20 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik regel die dames meestal gewoon hier.
Ik de mannen ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_77172645
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik de mannen ook.
Gaat best makkelijk he?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:08:20 #103
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77172655
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:07 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Gaat best makkelijk he?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:04:41 #104
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_77188281
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik de mannen ook.
Ohh SuperrrTuxxxje wat leuk!
Wanneer word ik geregeld?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_77191444
Hallo daar is dit topic niet voor
Ga maar pm-en ofzo.
pi_77444563
Ik heb wel goede ervaringen via een bepaalde site. Sta daar al jaren ingeschreven, toch best een hoop leuke dates gehad. Soms na eerst een tijdje mailen/MSN'en/SMS'en, meestal wel eigenlijk. Je moet alleen wel ff de moeite nemen om je profieldingen goed in te vullen, en wat profielen te bekijken, en als je iemand treft waar je wel wat in ziet, gewoon een eerlijk en passend berichtje sturen. Je komt vanzelf regelmatig iemand tegen waarbij van beide kanten interesse genoeg is om wat af te spreken. En dat het vooral vanwege de seks is wil natuurlijk niet zeggen dat je niet lekker wat kan drinken en een beetje ouwehoeren...

Wat ik ook een keer heb meegemaakt: 2 berichtjes heen en weer, 10 minuten chatten op MSN, ff naar elkaar gekeken via de webcam, beetje de boel opgegeild, en een half uur later thuis opgehaald (doordeweekse dag op half 5 's ochtends had vrij) door een buitengewoon lekkere en belachelijk geile vrouw die echt zo verschrikkelijk dringend een beurt nodig had, dat was echt niet normaal. Haar man zat voor een half jaar in het verre Oosten en hij moest nog twee maanden, nou, zij kon niet meer... paar supergeile uurtjes later heeft ze me weer thuis afgezet, daarna nooit meer gezien, maar was ook echt typisch een eenmalig iets.

Maar ja, daar staat ook tegenover dat ik wel eens naar iemand toe ben gegaan in een andere stad, nadat we elkaar al drie dagen onophoudelijk aan het opgeilen waren... ik was nauwelijks binnen of we zijn samen in bed ben gedoken en voordat we een beetje op gang kwamen kreeg ik echt zo'n ontzettende allergische reactie aan mijn huid van haar katten dat ik mijn kleren weer aan heb gedaan en gezegd heb dat het echt niet ging... en dat ik al met al binnen het half uur weer buiten stond. Tja, dat kan ook gebeuren, baalde toen wel heel erg, en zij ook trouwens.

Ook genoeg 'normale' dates gehad overigens, bijna altijd goed bevallen. Een kwestie van een beetje de moeite nemen om de juiste mensen te zoeken.

Natuurlijk kun je ook wel iemand oppikken in de kroeg, maar ik ga alleen naar de kroeg als ik zin heb om naar de kroeg te gaan. Als ik zin heb in een goede batspartij ga ik op zoek naar iemand die met me mee wil doen, en daarvoor vind ik zo'n site toch een stuk relaxter en geschikter dan een café. Wat ook logisch is, want daar is het voor gemaakt.

En voor wat betreft het vooroordeel dat er alleen lelijke vrouwen op zulke sites staan, dat is absoluut niet zo, verhoudingen zijn net zo als in de rest van de maatschappij denk ik. Wel vrij veel getrouwde mensen die stiekem op zoek zijn, persoonlijk heb ik daar geen boodschap aan eerlijk gezegd, maar als je daar aanstoot aan neemt zal het wel schokkend zijn. Maar ja, je kiest zelf met wie je afspreekt, toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door heiden6 op 30-01-2010 12:04:24 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:56:35 #107
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77451086
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel goede ervaringen via een bepaalde site. Sta daar al jaren ingeschreven, toch best een hoop leuke dates gehad. Soms na eerst een tijdje mailen/MSN'en/SMS'en, meestal wel eigenlijk. Je moet alleen wel ff de moeite nemen om je profieldingen goed in te vullen, en wat profielen te bekijken, en als je iemand treft waar je wel wat in ziet, gewoon een eerlijk en passend berichtje sturen. Je komt vanzelf regelmatig iemand tegen waarbij van beide kanten interesse genoeg is om wat af te spreken. En dat het vooral vanwege de seks is wil natuurlijk niet zeggen dat je niet lekker wat kan drinken en een beetje ouwehoeren...

Wat ik ook een keer heb meegemaakt: 2 berichtjes heen en weer, 10 minuten chatten op MSN, ff naar elkaar gekeken via de webcam, beetje de boel opgegeild, en een half uur later thuis opgehaald (doordeweekse dag op half 5 's ochtends had vrij) door een buitengewoon lekkere en belachelijk geile vrouw die echt zo verschrikkelijk dringend een beurt nodig had, dat was echt niet normaal. Haar man zat voor een half jaar in het verre Oosten en hij moest nog twee maanden, nou, zij kon niet meer... paar supergeile uurtjes later heeft ze me weer thuis afgezet, daarna nooit meer gezien, maar was ook echt typisch een eenmalig iets.

Maar ja, daar staat ook tegenover dat ik wel eens naar iemand toe ben gegaan in een andere stad, nadat we elkaar al drie dagen onophoudelijk aan het opgeilen waren... ik was nauwelijks binnen of we zijn samen in bed ben gedoken en voordat we een beetje op gang kwamen kreeg ik echt zo'n ontzettende allergische reactie aan mijn huid van haar katten dat ik mijn kleren weer aan heb gedaan en gezegd heb dat het echt niet ging... en dat ik al met al binnen het half uur weer buiten stond. Tja, dat kan ook gebeuren, baalde toen wel heel erg, en zij ook trouwens.

Ook genoeg 'normale' dates gehad overigens, bijna altijd goed bevallen. Een kwestie van een beetje de moeite nemen om de juiste mensen te zoeken.

Natuurlijk kun je ook wel iemand oppikken in de kroeg, maar ik ga alleen naar de kroeg als ik zin heb om naar de kroeg te gaan. Als ik zin heb in een goede batspartij ga ik op zoek naar iemand die met me mee wil doen, en daarvoor vind ik zo'n site toch een stuk relaxter en geschikter dan een café. Wat ook logisch is, want daar is het voor gemaakt.

En voor wat betreft het vooroordeel dat er alleen lelijke vrouwen op zulke sites staan, dat is absoluut niet zo, verhoudingen zijn net zo als in de rest van de maatschappij denk ik. Wel vrij veel getrouwde mensen die stiekem op zoek zijn, persoonlijk heb ik daar geen boodschap aan eerlijk gezegd, maar als je daar aanstoot aan neemt zal het wel schokkend zijn. Maar ja, je kiest zelf met wie je afspreekt, toch?
Goede post, alleen de site mist
Well, I can take you far away, with my mind
pi_77512362
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:56 schreef Armoed het volgende:

[..]

Goede post, alleen de site mist
daar is dit topic ook niet voor
  zondag 14 februari 2010 @ 20:34:41 #109
268089 whitesosa
Life sucks and then you die
pi_77995518
Via de reguliere sites werkte het prima tenminste in de jaren dat ik vrijgezel was. Tegenwoordig zou het via Hyves en facebook ook prima moeten gaan.
Ik las whitesoa ipv whitesosa
pi_78169445
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef kevin2009 het volgende:
Ik heb nu ook een goede sex-date gahad en dat is goed bevallen. Maar ik vindt wel dat je hier site's mag melden die nep zijn. Ik heb me ook wel is aangemeld op een site waar je voor 1.30 moest blijven sms-en en na het 10e smsje vond vrouw het toch ineens niks en dat bij 5 verschilende.
Puur oplichterij is het vaak.

Het volgende stukje vond ik op het internet. ( weliwaar van 2005, maar veel van die diensten is nog steeds pure oplichterij )

Niets wees erop dat het een bijzondere dag zou worden. In de brievenbus zat de gebruikelijke post. Een paar acceptgiro’s, een vakantiekaart en de telefoonrekening. Maar toen u die telefoonrekening las, sloeg de schrik u om het hart. Meer dan ¤ 1000! Hoe kan dat? Misschien bent u wel het slachtoffer geworden van een auto-dialer?

Het gebruik van betaalnummers voor het afnemen van diensten is een veelgebruikt systeem. Denkt u hierbij maar aan de inlichtingendienst voor telefoonnummers, inlichtingen openbaar vervoer, amusementslijnen en dergelijke. Sommige aanbieders van diensten op het internet gebruiken zogenoemde dialers als systeem om voor die diensten te laten betalen.

Wat is een dialer?

De computer belt dan via een modem naar een betaalnummer. Een dialer is een toegestane manier om internetdiensten te verrekenen. Er moet dan wel aan een paar voorwaarden worden voldaan. Zo mag de dialer niet vanzelf op uw computer worden geïnstalleerd, maar moet daarvoor uw toestemming worden gevraagd. Ook moet bij ieder uitgaand gesprek dat de dialer vanaf uw computer maakt, vooraf worden aangegeven wat de kosten zijn en moet daarbij uw toestemming om te bellen worden gevraagd.

Kwaadwillende eigenaren van dure betaalnummers houden zich niet aan die regels. Zij zorgen ervoor dat zonder uw toestemming een dialer op uw computer wordt geïnstalleerd en dat deze vervolgens ook zonder dat u dat merkt automatisch gaat bellen met een duur betaalnummer zodra u uw computer gebruikt. Dit soort illegale dialers heet auto-dialers. Dialers zijn een legale toepassing; auto-dialers niet.

Hoe merkt u dat u slachtoffer van een auto-dialer geworden bent?

Het grote probleem is vaak dat u veel te laat merkt dat u slachtoffer geworden bent. Het eerste signaal is meestal een telefoontje van uw telefoonmaatschappij die meldt dat uw ongebruikelijke belgedrag hen is opgevallen. Ook kan het zijn dat u onverwacht een hoge telefoonrekening krijgt. Eigenlijk bent u dus altijd te laat. De telefoonkosten zijn al gemaakt.

Neem contact op met uw telefoonmaatschappij

Het is belangrijk om direct nadat u gemerkt hebt dat u het slachtoffer van een auto-dialer bent, contact op te nemen met uw telefoonmaatschappij. Samen met uw telefoonmaatschappij kunt u namelijk achterhalen waarheen de auto-dialer uit zichzelf heeft gebeld.

Hoe kan ik bewijzen dat ik ben opgelicht?

Dat is nu de kern waarom het gaat: bent u het slachtoffer geworden van oplichting? Het is uw taak om aan te tonen dat de hoge kosten niet veroorzaakt zijn door een dialer maar door een auto-dialer. Als u de auto-dialer direct na het ontdekken ervan van uw systeem verwijdert, dan wordt het heel moeilijk om dat aan te tonen. Als u de dialer niet verwijdert, moet u natuurlijk wel maatregelen nemen om de kosten niet verder te laten oplopen. Zo kunt u bijvoorbeeld uw computer loskoppelen van uw telefoonlijn. De Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA) is belast met de controle op de naleving van de regels voor dialers. Als u een auto-dialer op uw computer aantreft, is het dus verstandig om contact op te nemen met de OPTA. De OPTA bemiddelt niet in individuele geschillen tussen aanbieders en consumenten, maar voert wel zelfstandig en op eigen initiatief onderzoek uit naar dialers.

De kosten werden veroorzaakt door een auto-dialer. Krijg ik nu mijn geld terug?

U hebt ook kunnen aantonen dat de dialer niet aan de eisen voldeed en zonder uw toestemming uit zichzelf met een duur nummer belde. U weet nu welk nummer is gebeld. Kortom, u weet door wie u opgelicht bent. U kunt nu een klacht indienen bij de eigenaar van het betaalnummer. Ook moet u het volgens u ten onrechte in rekening gebrachte bedrag schriftelijk en beargumenteerd bij uw telefoonmaatschappij betwisten. Als de telefoonmaatschappij niet reageert of besluit uw nota niet te verminderen, hebt u een geschil met uw telefoonmaatschappij. Als deze maatschappij is aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC, zie http://www.sgc.nl) dan kunt u het geschil daar melden en om een bindende uitspraak vragen. Is uw maatschappij daar niet aangesloten, dan rest u slechts de gang naar de rechter.

De auto-dialer belde met een buitenlands nummer. Wat nu?

De OPTA kan malafide binnenlandse betaalnummers, maar geen buitenlandse betaalnummers intrekken. Wel kan de OPTA malafide betaalnummers op een zwarte lijst plaatsen (zie
http://www.opta.nl/asp/co(...)rs/zwartelijst.asp). Telefoonmaatschappijen kunnen besluiten geen gesprekken meer tot stand te brengen met nummers op de zwarte lijst van de OPTA.
Gelukkig heeft de politiek het probleem rond malafide buitenlandse betaalnummers gesignaleerd en wordt er hard gewerkt aan nieuwe wetgeving (zie http://www.ez.nl/content.jsp?objectid=31613). Zorgvuldige wetgeving is uiteraard een proces dat tijd kost. In de tussentijd bereidt de minister van Economische Zaken een maatregel voor waar geen wetswijziging voor nodig is. Deze maatregel zal het voor een consument mogelijk maken een tariefplafond op zijn telefoonrekening in te stellen (
http://www.minez.nl/content.jsp?objectid=31688&highlights=dialer).

Daarmee zullen onverwacht hoge rekeningen definitief tot het verleden behoren.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_78169485
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 01:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Puur oplichterij is het vaak.

Het volgende stukje vond ik op het internet. ( weliwaar van 2005, maar veel van die diensten is nog steeds pure oplichterij )

Niets wees erop dat het een bijzondere dag zou worden. In de brievenbus zat de gebruikelijke post. Een paar acceptgiro’s, een vakantiekaart en de telefoonrekening. Maar toen u die telefoonrekening las, sloeg de schrik u om het hart. Meer dan ¤ 1000! Hoe kan dat? Misschien bent u wel het slachtoffer geworden van een auto-dialer?

Het gebruik van betaalnummers voor het afnemen van diensten is een veelgebruikt systeem. Denkt u hierbij maar aan de inlichtingendienst voor telefoonnummers, inlichtingen openbaar vervoer, amusementslijnen en dergelijke. Sommige aanbieders van diensten op het internet gebruiken zogenoemde dialers als systeem om voor die diensten te laten betalen.

Wat is een dialer?

De computer belt dan via een modem naar een betaalnummer. Een dialer is een toegestane manier om internetdiensten te verrekenen. Er moet dan wel aan een paar voorwaarden worden voldaan. Zo mag de dialer niet vanzelf op uw computer worden geïnstalleerd, maar moet daarvoor uw toestemming worden gevraagd. Ook moet bij ieder uitgaand gesprek dat de dialer vanaf uw computer maakt, vooraf worden aangegeven wat de kosten zijn en moet daarbij uw toestemming om te bellen worden gevraagd.

Kwaadwillende eigenaren van dure betaalnummers houden zich niet aan die regels. Zij zorgen ervoor dat zonder uw toestemming een dialer op uw computer wordt geïnstalleerd en dat deze vervolgens ook zonder dat u dat merkt automatisch gaat bellen met een duur betaalnummer zodra u uw computer gebruikt. Dit soort illegale dialers heet auto-dialers. Dialers zijn een legale toepassing; auto-dialers niet.

Hoe merkt u dat u slachtoffer van een auto-dialer geworden bent?

Het grote probleem is vaak dat u veel te laat merkt dat u slachtoffer geworden bent. Het eerste signaal is meestal een telefoontje van uw telefoonmaatschappij die meldt dat uw ongebruikelijke belgedrag hen is opgevallen. Ook kan het zijn dat u onverwacht een hoge telefoonrekening krijgt. Eigenlijk bent u dus altijd te laat. De telefoonkosten zijn al gemaakt.

Neem contact op met uw telefoonmaatschappij

Het is belangrijk om direct nadat u gemerkt hebt dat u het slachtoffer van een auto-dialer bent, contact op te nemen met uw telefoonmaatschappij. Samen met uw telefoonmaatschappij kunt u namelijk achterhalen waarheen de auto-dialer uit zichzelf heeft gebeld.

Hoe kan ik bewijzen dat ik ben opgelicht?

Dat is nu de kern waarom het gaat: bent u het slachtoffer geworden van oplichting? Het is uw taak om aan te tonen dat de hoge kosten niet veroorzaakt zijn door een dialer maar door een auto-dialer. Als u de auto-dialer direct na het ontdekken ervan van uw systeem verwijdert, dan wordt het heel moeilijk om dat aan te tonen. Als u de dialer niet verwijdert, moet u natuurlijk wel maatregelen nemen om de kosten niet verder te laten oplopen. Zo kunt u bijvoorbeeld uw computer loskoppelen van uw telefoonlijn. De Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA) is belast met de controle op de naleving van de regels voor dialers. Als u een auto-dialer op uw computer aantreft, is het dus verstandig om contact op te nemen met de OPTA. De OPTA bemiddelt niet in individuele geschillen tussen aanbieders en consumenten, maar voert wel zelfstandig en op eigen initiatief onderzoek uit naar dialers.

De kosten werden veroorzaakt door een auto-dialer. Krijg ik nu mijn geld terug?

U hebt ook kunnen aantonen dat de dialer niet aan de eisen voldeed en zonder uw toestemming uit zichzelf met een duur nummer belde. U weet nu welk nummer is gebeld. Kortom, u weet door wie u opgelicht bent. U kunt nu een klacht indienen bij de eigenaar van het betaalnummer. Ook moet u het volgens u ten onrechte in rekening gebrachte bedrag schriftelijk en beargumenteerd bij uw telefoonmaatschappij betwisten. Als de telefoonmaatschappij niet reageert of besluit uw nota niet te verminderen, hebt u een geschil met uw telefoonmaatschappij. Als deze maatschappij is aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC, zie http://www.sgc.nl) dan kunt u het geschil daar melden en om een bindende uitspraak vragen. Is uw maatschappij daar niet aangesloten, dan rest u slechts de gang naar de rechter.

De auto-dialer belde met een buitenlands nummer. Wat nu?

De OPTA kan malafide binnenlandse betaalnummers, maar geen buitenlandse betaalnummers intrekken. Wel kan de OPTA malafide betaalnummers op een zwarte lijst plaatsen (zie
http://www.opta.nl/asp/co(...)rs/zwartelijst.asp). Telefoonmaatschappijen kunnen besluiten geen gesprekken meer tot stand te brengen met nummers op de zwarte lijst van de OPTA.
Gelukkig heeft de politiek het probleem rond malafide buitenlandse betaalnummers gesignaleerd en wordt er hard gewerkt aan nieuwe wetgeving (zie http://www.ez.nl/content.jsp?objectid=31613). Zorgvuldige wetgeving is uiteraard een proces dat tijd kost. In de tussentijd bereidt de minister van Economische Zaken een maatregel voor waar geen wetswijziging voor nodig is. Deze maatregel zal het voor een consument mogelijk maken een tariefplafond op zijn telefoonrekening in te stellen (
http://www.minez.nl/content.jsp?objectid=31688&highlights=dialer).

Daarmee zullen onverwacht hoge rekeningen definitief tot het verleden behoren.

Welkom in 1999!

Dit gaat heel ergens anders over.

MAar dat die sms-dingen oplichterij zijn, duidelijke zaak. Ik kan het weten want ik heb daar gewerkt om die berichtjes te beantwoorden.
pi_78179506
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 01:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Welkom in 1999!

Dit gaat heel ergens anders over.

MAar dat die sms-dingen oplichterij zijn, duidelijke zaak. Ik kan het weten want ik heb daar gewerkt om die berichtjes te beantwoorden.
Ik vind het wel laag dat je zo'n baantje hebt aangenomen.. Is zo'n bedrijf eigenlijk niet aan te klagen voor oplichterij?
pi_78182501
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:18 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Ik vind het wel laag dat je zo'n baantje hebt aangenomen.. Is zo'n bedrijf eigenlijk niet aan te klagen voor oplichterij?
Dat wist ik van tevoren ook niet.

Nou ja, hoe het juridisch zit weet ik niet, maar ze geven wel in de reclame enzo aan dat het alleen voor entertainment is en dat je geen echte date kan maken. Alleen, de toko draait op mensen die dat niet lezen/weten/snappen, niemand sms't daarheen terwijl hij weet dat het nep is. Dus wel erg discutabel.
pi_78537124
Blijft de fundamentele kwestie waarom vrouwen daar steeds geld willen uitslaan. Volgens mij zijn ze net zo into sex als mannen, maar ze komen er niet openlijk voor uit. Neen, ze gaan idiote sms'en sturen...

Net zoals het steeds de man de schuldige is bij het vreemdgaan, terwijl men volgens mij toch steeds met 2 moet zijn. Kijk naar Tiger Woods bijvoorbeeld: okee hij is een viriel ventje maar die vrouwen wilden toch ook maar al te graag?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:50:48 #115
279527 Muts100
Kijk nou eerst es naar jezelf!
pi_78539032
Je moet gewoon ingeschreven staan op RP, gegarandeerde seksafspraak!
  zondag 28 februari 2010 @ 00:12:41 #116
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78539854
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een animo ineens.
Nou niet van mij, ik hoef helemaal niet geregeld te worden!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 28 februari 2010 @ 00:41:17 #117
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78540849
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:50 schreef Muts100 het volgende:
Je moet gewoon ingeschreven staan op RP, gegarandeerde seksafspraak!
Voor een vrouwke wel ja.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
  zondag 28 februari 2010 @ 00:52:37 #118
279527 Muts100
pi_78541238
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:41 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Voor een vrouwke wel ja.
Ja klopt idd, als vrouw krijg je echt bakken reacties binnen. Als je wilt.......
  zondag 28 februari 2010 @ 00:53:11 #119
279527 Muts100
pi_78541256
Dan ist geen probleem om een sexdate te scoren...
  zondag 28 februari 2010 @ 01:06:47 #120
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78541673
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:52 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Ja klopt idd, als vrouw krijg je echt bakken reacties binnen. Als je wilt.......
Ik durf geen foto's te plakken bij oproepen voor sexdate's.
  zondag 28 februari 2010 @ 09:42:06 #121
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_78545176
RP zou ik nou niet direct gebruiken voor het zoeken van een seksdate, eigenlijk...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 28 februari 2010 @ 12:54:22 #122
279527 Muts100
pi_78548840
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:42 schreef Pien85 het volgende:
RP zou ik nou niet direct gebruiken voor het zoeken van een seksdate, eigenlijk...
Nee, ik ook niet, maar als ik zie wat voor reacties ik daar binnen krijg..........crisis!
Vandaar! (en dan heb ik echt een heel keurig profiel...)
  zondag 28 februari 2010 @ 13:37:32 #123
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78550187
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:54 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet, maar als ik zie wat voor reacties ik daar binnen krijg..........crisis!
Ja? Zijn mannen zo asociaal? Hou zouden ze het moeten aanpakken om een sexdate met je te scoren?
  zondag 28 februari 2010 @ 15:39:20 #124
279527 Muts100
pi_78554094
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ja? Zijn mannen zo asociaal? Hou zouden ze het moeten aanpakken om een sexdate met je te scoren?
Haha, zeg Mister, ik hoef jou toch niets meer uit te leggen??
pi_78588924
Ik hossel mij chick gewoon op fok! veel makkelijker !
JA!
pi_78599497
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:54 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet, want de meeste profielen wat ik bekijk van vrouwen die me interesseren geven meestal expliciet aan niet in te zijn voor een one-night stand.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:38:07 #127
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_78607831
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef YellowBag het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet, want de meeste profielen wat ik bekijk van vrouwen die me interesseren geven meestal expliciet aan niet in te zijn voor een one-night stand.
er zijn zat mannen die het dan nog proberen
  maandag 1 maart 2010 @ 21:15:29 #128
279527 Muts100
pi_78609821
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef YellowBag het volgende:

[..]

Nee, jeetje!
Ik zeg toch, dat ik een keurig profiel heb op RP! Het zijn de kerels die denken toch te kunnen scoren met een glad praatje. Het zijn er veel.......ik kreeg meerdere keren de reactie na mijn afwijzing: "kon het toch proberen"....
pi_78610761
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Pien85 het volgende:

[..]

er zijn zat mannen die het dan nog proberen
Daar ben ik dan veel te netjes voor
  maandag 1 maart 2010 @ 21:33:40 #130
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_78610996
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef YellowBag het volgende:

[..]

Daar ben ik dan veel te netjes voor
Ik ben bang dat je 1 van de weinigen bent
pi_78624559
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef Pien85 het volgende:

[..]

ik sta niet voor niks op zo'n site
pi_78625623
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Als het er duidelijk bij staat reageer ik niet eens. Ik ben altijd erg duidelijk in mijn bedoelingen en verwacht dat ook van de andere partij
pi_78629728
Ik denk dat internet het best is voor speciale sexdingen zoals orgies, gangbangs, sm....
Maar ja, veel onbetrouwbaren profielen. Overal meisjes dat niet meer dan chatten kunnen.
Mannen gaan echt snel naar een vreemde plaats om te neuken, maar meisjes zijn echt banger.

Een slavin voor mijn meesteres??

dinsdag 2 maart 2010 @ 11:53:47 #134
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_78629787
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef CyclingBoy het volgende:
Ik denk dat internet het best is voor speciale sexdingen zoals orgies, gangbangs, sm....
Maar ja, veel onbetrouwbaren profielen. Overal meisjes dat niet meer dan chatten kunnen.
Mannen gaan echt snel naar een vreemde plaats om te neuken, maar meisjes zijn echt banger.

Een slavin voor mijn meesteres??

Daarom haal ik de foto's van vrouwen op dat soort sites ook altijd eerst even door tineye. 9 van de 10 keer blijkt het een of andere russische te zijn
pi_78630676
Ik denk dat hij wilt zeggen dat meisjes niet zo snel op een advertentie af komen als mannen dat doen
Haters gonna hate.
pi_78630747
Wat is een goede site om een date te krijgen, en dan met name om wat te gaan drinken of een fimpje of zo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:01:49 #137
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78632549
1x gehad (meisje van een camping die ik daar nooit zag maar het wel wou ), nooit meer. Zelfde als wat iemand anders zei, later denk je erover na en is het eigenlijk gewoon dom. Voor mij tenminste.
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78638333
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef i10TD het volgende:
1x gehad (meisje van een camping die ik daar nooit zag maar het wel wou ), nooit meer. Zelfde als wat iemand anders zei, later denk je erover na en is het eigenlijk gewoon dom. Voor mij tenminste.
ja eigenlijk is het ook vrij vaag, maar het is meer het idee, om eens te proberen zeg maar
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:46:16 #139
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78639182
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef YellowBag het volgende:

[..]

ja eigenlijk is het ook vrij vaag, maar het is meer het idee, om eens te proberen zeg maar
klopt. Ik denk dat je leven er op zich wel door beinvloed wordt. Of je vind het fijn en ben je meer voor de lust naast bijv. een drukke studie / baan, of je vind de daad fijn maar de gedachte achteraf niks en vind je heil bij een relatie.
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:50:18 #140
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78639383
tvp
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78640853
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:46 schreef i10TD het volgende:

[..]

klopt. Ik denk dat je leven er op zich wel door beinvloed wordt. Of je vind het fijn en ben je meer voor de lust naast bijv. een drukke studie / baan, of je vind de daad fijn maar de gedachte achteraf niks en vind je heil bij een relatie.
Het gaat dan om de spanning, een relatie moet daar dan ook los van staan. Maargoed, ik zelf zou me niet zo snel inschrijven op een site die daar specifiek bedoeld voor is, dat is me dan weer te direct
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:52:33 #142
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78642131
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef YellowBag het volgende:

[..]

Het gaat dan om de spanning, een relatie moet daar dan ook los van staan. Maargoed, ik zelf zou me niet zo snel inschrijven op een site die daar specifiek bedoeld voor is, dat is me dan weer te direct
wanhopig denk ik ook als ik eerlijk mag zijn. of je leven moet echt 90% neuk, 10% eigen dingen zijn..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:58:16 #143
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78644695
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef YellowBag het volgende:

[..]

jij lurkte in mijn fobo!

En dan nog maar even een inhoudelijke post:
Ik denk niet dat ik mezelf (snel) op zo'n site zou inschrijven.
Ten eerste omdat je daar idd niet teruggevonden wil worden
Daarnaast omdat ik jong genoeg ben en ik vind dat ik op andere manieren mijn behoeften moet kunnen vervullen
Ten slotte heb ik het idee (vooroordeel?) dat daar alleen vieze ouwe mannetjes rondlopen op zoek naar een scharrel voor naast hun vrouw

Dus nee
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78645063
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

jij lurkte in mijn fobo!

En dan nog maar even een inhoudelijke post:
Ik denk niet dat ik mezelf (snel) op zo'n site zou inschrijven.
Ten eerste omdat je daar idd niet teruggevonden wil worden
Daarnaast omdat ik jong genoeg ben en ik vind dat ik op andere manieren mijn behoeften moet kunnen vervullen
Ten slotte heb ik het idee (vooroordeel?) dat daar alleen vieze ouwe mannetjes rondlopen op zoek naar een scharrel voor naast hun vrouw

Dus nee
helemaal mee eens.
wel vind ik de achterliggende idee van zo een site wel goed.
Veni,Vidi, Vici
pi_78645133
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een goede site om een date te krijgen, en dan met name om wat te gaan drinken of een fimpje of zo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:50:56 #146
289198 topdrob
of topdrop
pi_78800398
zat sites waar je een sex date op kan pikken
enige nadeel is dat je voor zulke sites moet betalen, dat vind ik sowieso al een taboe.. maar indirect betaal je dan ook voor sex. Kun je net zo goed naar de hoeren gaan.
pi_78801731
Regelmatig gedaan op zowel seksdating-sites als normale datingsites.

Op seksdatingsites probeer ik nog wel enigszins de "onbedorven" vrouwen uit te zoeken, oftewel de vrouwen die niet direct toehappen.
Oftewel, enigszins classy moet ze wel zijn.

Daarnaast vallen vrouwen met een relatie (ook al willen ze geen trio) direct af. Soort principiele afspraak die ik ooit namens de mannelijke bevolking met mezelf heb gemaakt: Niet de vrouw van een ander neuken.

Tevens moet ik me fysiek wel aangetrokken voelen tot een dergelijke vrouw, ik ben zelfs vrij kritisch.
Een lelijke kont of een tepelhof waar je soep uit kunt scheppen en het chatcontact stopt.
Heb zelf een vrij simpel maar duidelijk profieltje: Intelligente, Relaxte, en sociaal bekwame kerel met humor, een prettig lichaam en leuk koppie zoekt een soortgelijke vrouw. Fotootje van m'n lichaam er bij en klaar.
Voordeel van een dergelijke kritische houding is dat het ook betrouwbaar overkomt.
Zo spreek ik niet bij de vrouw of in het openbaar af, simpelweg omdat ik daar te lui voor ben.
Ze komen dus maar gewoon bij mij .
Het risico van stalksters (been there, done that, meerdere keren) neem ik op de koop toe; wat kunnen ze immers doen naast irritant worden? .

Leuke van dergelijke directe dates is dat ik al vrij snel aangeef dat ik geen initatief tot seks zal nemen.
Niet omdat ik een timide kereltje ben, integendeel, maar voornamelijk principieel en daarnaast is het ronduit grappig om wéér een vrouw te treffen die blijft beweren dat er dan geen seks zal plaatsvinden aangezien zij ook geen initiatief zal nemen. Altijd weer prettig voor je ego wanneer ze het dan uiteindelijk (altijd) wel doen.
Bijkomend voordeel: De spanning is dan al behoorlijk opgebouwd dus de seks die dan volgt is ook direct vanaf het begin passioneel.

Resultaten qua bedprestaties zijn nogal wisselend echter... De meerderheid was zelfs behoorlijk euuh... doorsnee... Enkele bijzondere dames waren voor herhaling vatbaar en mochten terug komen, vrouwen waarmee het gewoon gezellig waren bleven zelfs meestal direct enkele dagen bij me...
De echte tegenvallers waar ik verder ook weinig mee had qua persoonlijkheid werden bedankt voor het bezoek en daarna vakkundig genegeerd.

Grootste verschil met de "normale" datingsites is toch wel de insteek.
Alhoewel mijn profiel ook daar duidelijk genoeg is ("Geen tijd voor een relatie") hebben die afspraakjes toch een formelere insteek.
Opgetutte dames die vervolgens mij onder de modder in de tuin aantreffen terwijl ze aankomen.
Of dat ik ze binnenlaat, de koelkast wijs en nog eerst even ga douchen.
Breekt wel al snel het ijs, maar daarna blijft het toch in het begin nog even "Wat zijn je hobbies"-gespreksstof.
Daarna eten, drinken, babbelen en vervolgens een simpele "Moet je een wijntje en blijf je slapen, of rijd je nog naar huis, dan pak ik fris?"
Indien slapen (100% tot nu toe) dan bied ik nog even netjes aan om op de bank te gaan liggen, maar dat vinden ze altijd maar ongezellig.

Met vrouwen die vervolgens aankomen met "Oh, ik slaap altijd naakt of is dat raar" is de bedoeling al snel duidelijk en voel ik na een kwartier ineens al een hand om m'n pik.
Vrouwen die enigszins ongemakkelijk hun kleding uittrekken en braaf in slipje en hemd in bed gaan liggen, daarbij loopt het toch ietwat anders. Braafjes tegen elkaar aanliggen waarbij ze op een gegeven moment gaan "woelen" totdat ze ineens met hun gezicht richting het mijne liggen.
Zo subtiel als uitrekken in de bioscoop en vervolgens je arm om haar schouders leggen, dat niveau dus.
Als ik daarna "toevallig" m'n mond dan langs de hunne beweeg is het in 95% van de gevallen raak en proberen ze me te zoenen. Et voila.

Meest vreemde van dit hele verhaal; de seks vind ik vaak niet eens bijzonder genoeg om te gaan daten, het samen slapen vind ik eigenlijk belangrijker. Alle dates, ook de pure seksdates, blijven dan ook gewoon een nacht bij me.
Na de zomer ben ik er echter mee gestopt; van de ene kant omdat ik met dates in de tuin zitten met een cocktail vrij prettig vind, maar om de hele avond elkaar in de woonkamer aan te staren is toch nét iets suffer.
Tevens was de seks niet dusdanig bijzonder in de meerderheid van de gevallen, dus heb ik nu enkele vaste slaap/vermaak dinnen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 20:14:50 #148
279527 Muts100
pi_79106509
Misschien denken zij wel, "jezus wat een domme lul, gauw neuken die handel en wegwezen".
Kan me niet anders voorstellen....

En jij maar in de waan dat jij - in controle - bent.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:17:53 #149
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_79108591
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:14 schreef Muts100 het volgende:
Misschien denken zij wel, "jezus wat een domme lul, gauw neuken die handel en wegwezen".
Kan me niet anders voorstellen....

En jij maar in de waan dat jij - in controle - bent.
Als je sex date, dan heb je toch altijd de controle

Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:04:58 #150
279527 Muts100
pi_79110221
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Compomotive155 het volgende:

[..]

Als je sex date, dan heb je toch altijd de controle

Heb je het verhaal wel goed gelezen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: