We hebben in KPD een dating topic http://forum.fok.nl/topic/1244217 daar is niet bar veel uitgekomen hoorquote:
Lees eerst het topic eens door! En gebruik geen caps!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef ghb-tampon het volgende:
HEEFT IEMAND HIER GOEDE SUGGESTIES AANGAANDE SEX DATING SITES?
Idd ga dan gewoon naar een lekkere hoer. Dus gewoon een knappe met goed figuur. Dan weet je wat je krijgt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef sjippen het volgende:
99% van de internet sexdating is fake! Oppassen dus!
Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zo weinig single vrouwen zijn die eens een sexdate willen. Alle single mannen willen dat wel. Zijn het nonnetjes of vragen ze er gewoon geld voor dan?
Of misschien komen ze er niet expliciet voor uit?
precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
en de dames in kwestie lopen wel weer gewoon in de maatschappij rond? of liggen ze ergens begraven waar niemand ze kan vinden??
Ja of je hebt een leuke geile avond met een vreemde en ga je met een fijn bevredigd gevoel naar huis.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:43 schreef ff-iemand het volgende:
[..]
precies je gaat toch niet zomaar met een vreemde? ben je gek ofzo !?![]()
ik bedoel je spreekt met iemand af en het kan eenofandere wannebe joran van der sloot type zijn.
daar lig je later dan ergens in de zee ofzo
kan jij net als ik ook een zak over iemand hoofd trekken en het gewoon doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik vind mijzelf niet lelijk en als ik nu single zou zijn zou ik het internet ook overwegen maar ook als meid moet je maar afwachten of dat lekkere ding op de foto ook in het echt zo lekker is.
Enkele vriendinnen van mij zijn wel eens bij lexxa geweest. Sommigen hebben ook gedated en geneukt. Dus het kan best.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Oftewel ze zijn fake en in dienst van de site.
Idd, ik vraag me af hoe stom je moet zijn om daarin te trappen:quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Die sexdate sites hebben dames in dienst die mannelijke users berichten sturen. (of het echt dames zijn is maar de vraag) De mannelijke user moet dan inloggen, de telefoon pakken, inbellen op een 0906 nummer en dan kun je een bericht lezen, vaak nietszeggend zodat je erop reageert. Een mobiel, MSN of een andere contact mannier krijg je niet los bij de dames, ze willen anoniem blijven.
Oftewel ze zijn fake en in dienst van de site.
kloptquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
Hyves is ook bijzonder geschikt hiervoor...
Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
Hyves is ook bijzonder geschikt hiervoor...
Mss via vrienden van vrienden.. Dan heb je iig al een overeenkomst en is wat vertrouwderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Faerie het volgende:
[..]
Gewoon een vreemde een berichtje sturen of wat? en wat zet je daar dan in?
Ik regel die dames meestal gewoon hier.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef peerke83 het volgende:
Mag ik vragen op wat voor sites jullie die dates vinden? (gewoon benieuwd)
Ik de mannen ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:20 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik regel die dames meestal gewoon hier.
quote:
Ohh SuperrrTuxxxje wat leuk!quote:
Goede post, alleen de site mistquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel goede ervaringen via een bepaalde site. Sta daar al jaren ingeschreven, toch best een hoop leuke dates gehad. Soms na eerst een tijdje mailen/MSN'en/SMS'en, meestal wel eigenlijk. Je moet alleen wel ff de moeite nemen om je profieldingen goed in te vullen, en wat profielen te bekijken, en als je iemand treft waar je wel wat in ziet, gewoon een eerlijk en passend berichtje sturen. Je komt vanzelf regelmatig iemand tegen waarbij van beide kanten interesse genoeg is om wat af te spreken. En dat het vooral vanwege de seks is wil natuurlijk niet zeggen dat je niet lekker wat kan drinken en een beetje ouwehoeren...![]()
Wat ik ook een keer heb meegemaakt: 2 berichtjes heen en weer, 10 minuten chatten op MSN, ff naar elkaar gekeken via de webcam, beetje de boel opgegeild, en een half uur later thuis opgehaald (doordeweekse dag op half 5 's ochtendshad vrij) door een buitengewoon lekkere en belachelijk geile vrouw die echt zo verschrikkelijk dringend een beurt nodig had, dat was echt niet normaal. Haar man zat voor een half jaar in het verre Oosten en hij moest nog twee maanden, nou, zij kon niet meer... paar supergeile uurtjes later heeft ze me weer thuis afgezet, daarna nooit meer gezien, maar was ook echt typisch een eenmalig iets.
![]()
Maar ja, daar staat ook tegenover dat ik wel eens naar iemand toe ben gegaan in een andere stad, nadat we elkaar al drie dagen onophoudelijk aan het opgeilen waren... ik was nauwelijks binnen of we zijn samen in bed ben gedoken en voordat we een beetje op gang kwamen kreeg ik echt zo'n ontzettende allergische reactie aan mijn huid van haar katten dat ik mijn kleren weer aan heb gedaan en gezegd heb dat het echt niet ging... en dat ik al met al binnen het half uur weer buiten stond. Tja, dat kan ook gebeuren, baalde toen wel heel erg, en zij ook trouwens.![]()
![]()
Ook genoeg 'normale' dates gehad overigens, bijna altijd goed bevallen. Een kwestie van een beetje de moeite nemen om de juiste mensen te zoeken.![]()
Natuurlijk kun je ook wel iemand oppikken in de kroeg, maar ik ga alleen naar de kroeg als ik zin heb om naar de kroeg te gaan. Als ik zin heb in een goede batspartij ga ik op zoek naar iemand die met me mee wil doen, en daarvoor vind ik zo'n site toch een stuk relaxter en geschikter dan een café. Wat ook logisch is, want daar is het voor gemaakt.
En voor wat betreft het vooroordeel dat er alleen lelijke vrouwen op zulke sites staan, dat is absoluut niet zo, verhoudingen zijn net zo als in de rest van de maatschappij denk ik. Wel vrij veel getrouwde mensen die stiekem op zoek zijn, persoonlijk heb ik daar geen boodschap aan eerlijk gezegd, maar als je daar aanstoot aan neemt zal het wel schokkend zijn. Maar ja, je kiest zelf met wie je afspreekt, toch?
Puur oplichterij is het vaak.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef kevin2009 het volgende:
Ik heb nu ook een goede sex-date gahad en dat is goed bevallen. Maar ik vindt wel dat je hier site's mag melden die nep zijn. Ik heb me ook wel is aangemeld op een site waar je voor 1.30 moest blijven sms-en en na het 10e smsje vond vrouw het toch ineens niks en dat bij 5 verschilende.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Puur oplichterij is het vaak.
Het volgende stukje vond ik op het internet. ( weliwaar van 2005, maar veel van die diensten is nog steeds pure oplichterij )
Niets wees erop dat het een bijzondere dag zou worden. In de brievenbus zat de gebruikelijke post. Een paar acceptgiro’s, een vakantiekaart en de telefoonrekening. Maar toen u die telefoonrekening las, sloeg de schrik u om het hart. Meer dan ¤ 1000! Hoe kan dat? Misschien bent u wel het slachtoffer geworden van een auto-dialer?
Het gebruik van betaalnummers voor het afnemen van diensten is een veelgebruikt systeem. Denkt u hierbij maar aan de inlichtingendienst voor telefoonnummers, inlichtingen openbaar vervoer, amusementslijnen en dergelijke. Sommige aanbieders van diensten op het internet gebruiken zogenoemde dialers als systeem om voor die diensten te laten betalen.
Wat is een dialer?
De computer belt dan via een modem naar een betaalnummer. Een dialer is een toegestane manier om internetdiensten te verrekenen. Er moet dan wel aan een paar voorwaarden worden voldaan. Zo mag de dialer niet vanzelf op uw computer worden geïnstalleerd, maar moet daarvoor uw toestemming worden gevraagd. Ook moet bij ieder uitgaand gesprek dat de dialer vanaf uw computer maakt, vooraf worden aangegeven wat de kosten zijn en moet daarbij uw toestemming om te bellen worden gevraagd.
Kwaadwillende eigenaren van dure betaalnummers houden zich niet aan die regels. Zij zorgen ervoor dat zonder uw toestemming een dialer op uw computer wordt geïnstalleerd en dat deze vervolgens ook zonder dat u dat merkt automatisch gaat bellen met een duur betaalnummer zodra u uw computer gebruikt. Dit soort illegale dialers heet auto-dialers. Dialers zijn een legale toepassing; auto-dialers niet.
Hoe merkt u dat u slachtoffer van een auto-dialer geworden bent?
Het grote probleem is vaak dat u veel te laat merkt dat u slachtoffer geworden bent. Het eerste signaal is meestal een telefoontje van uw telefoonmaatschappij die meldt dat uw ongebruikelijke belgedrag hen is opgevallen. Ook kan het zijn dat u onverwacht een hoge telefoonrekening krijgt. Eigenlijk bent u dus altijd te laat. De telefoonkosten zijn al gemaakt.
Neem contact op met uw telefoonmaatschappij
Het is belangrijk om direct nadat u gemerkt hebt dat u het slachtoffer van een auto-dialer bent, contact op te nemen met uw telefoonmaatschappij. Samen met uw telefoonmaatschappij kunt u namelijk achterhalen waarheen de auto-dialer uit zichzelf heeft gebeld.
Hoe kan ik bewijzen dat ik ben opgelicht?
Dat is nu de kern waarom het gaat: bent u het slachtoffer geworden van oplichting? Het is uw taak om aan te tonen dat de hoge kosten niet veroorzaakt zijn door een dialer maar door een auto-dialer. Als u de auto-dialer direct na het ontdekken ervan van uw systeem verwijdert, dan wordt het heel moeilijk om dat aan te tonen. Als u de dialer niet verwijdert, moet u natuurlijk wel maatregelen nemen om de kosten niet verder te laten oplopen. Zo kunt u bijvoorbeeld uw computer loskoppelen van uw telefoonlijn. De Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA) is belast met de controle op de naleving van de regels voor dialers. Als u een auto-dialer op uw computer aantreft, is het dus verstandig om contact op te nemen met de OPTA. De OPTA bemiddelt niet in individuele geschillen tussen aanbieders en consumenten, maar voert wel zelfstandig en op eigen initiatief onderzoek uit naar dialers.
De kosten werden veroorzaakt door een auto-dialer. Krijg ik nu mijn geld terug?
U hebt ook kunnen aantonen dat de dialer niet aan de eisen voldeed en zonder uw toestemming uit zichzelf met een duur nummer belde. U weet nu welk nummer is gebeld. Kortom, u weet door wie u opgelicht bent. U kunt nu een klacht indienen bij de eigenaar van het betaalnummer. Ook moet u het volgens u ten onrechte in rekening gebrachte bedrag schriftelijk en beargumenteerd bij uw telefoonmaatschappij betwisten. Als de telefoonmaatschappij niet reageert of besluit uw nota niet te verminderen, hebt u een geschil met uw telefoonmaatschappij. Als deze maatschappij is aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC, zie http://www.sgc.nl) dan kunt u het geschil daar melden en om een bindende uitspraak vragen. Is uw maatschappij daar niet aangesloten, dan rest u slechts de gang naar de rechter.
De auto-dialer belde met een buitenlands nummer. Wat nu?
De OPTA kan malafide binnenlandse betaalnummers, maar geen buitenlandse betaalnummers intrekken. Wel kan de OPTA malafide betaalnummers op een zwarte lijst plaatsen (zie
http://www.opta.nl/asp/co(...)rs/zwartelijst.asp). Telefoonmaatschappijen kunnen besluiten geen gesprekken meer tot stand te brengen met nummers op de zwarte lijst van de OPTA.
Gelukkig heeft de politiek het probleem rond malafide buitenlandse betaalnummers gesignaleerd en wordt er hard gewerkt aan nieuwe wetgeving (zie http://www.ez.nl/content.jsp?objectid=31613). Zorgvuldige wetgeving is uiteraard een proces dat tijd kost. In de tussentijd bereidt de minister van Economische Zaken een maatregel voor waar geen wetswijziging voor nodig is. Deze maatregel zal het voor een consument mogelijk maken een tariefplafond op zijn telefoonrekening in te stellen (
http://www.minez.nl/content.jsp?objectid=31688&highlights=dialer).
Daarmee zullen onverwacht hoge rekeningen definitief tot het verleden behoren.
Ik vind het wel laag dat je zo'n baantje hebt aangenomen.. Is zo'n bedrijf eigenlijk niet aan te klagen voor oplichterij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welkom in 1999!
Dit gaat heel ergens anders over.
MAar dat die sms-dingen oplichterij zijn, duidelijke zaak. Ik kan het weten want ik heb daar gewerkt om die berichtjes te beantwoorden.
Dat wist ik van tevoren ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik vind het wel laag dat je zo'n baantje hebt aangenomen.. Is zo'n bedrijf eigenlijk niet aan te klagen voor oplichterij?
Nou niet van mij, ik hoef helemaal niet geregeld te worden!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Voor een vrouwke wel ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:50 schreef Muts100 het volgende:
Je moet gewoon ingeschreven staan op RP, gegarandeerde seksafspraak!
Ik durf geen foto's te plakken bij oproepen voor sexdate's.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:52 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Ja klopt idd, als vrouw krijg je echt bakken reacties binnen. Als je wilt.......
Nee, ik ook niet, maar als ik zie wat voor reacties ik daar binnen krijg..........crisis!quote:Op zondag 28 februari 2010 09:42 schreef Pien85 het volgende:
RP zou ik nou niet direct gebruiken voor het zoeken van een seksdate, eigenlijk...
Ja? Zijn mannen zo asociaal? Hou zouden ze het moeten aanpakken om een sexdate met je te scoren?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:54 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar als ik zie wat voor reacties ik daar binnen krijg..........crisis!
Vandaar! (en dan heb ik echt een heel keurig profiel...)
Haha, zeg Mister, ik hoef jou toch niets meer uit te leggen??quote:Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja? Zijn mannen zo asociaal? Hou zouden ze het moeten aanpakken om een sexdate met je te scoren?
Dat snap ik dus niet, want de meeste profielen wat ik bekijk van vrouwen die me interesseren geven meestal expliciet aan niet in te zijn voor een one-night stand.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:54 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar als ik zie wat voor reacties ik daar binnen krijg..........crisis!
Vandaar! (en dan heb ik echt een heel keurig profiel...)
er zijn zat mannen die het dan nog proberenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, want de meeste profielen wat ik bekijk van vrouwen die me interesseren geven meestal expliciet aan niet in te zijn voor een one-night stand.
Nee, jeetje!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, want de meeste profielen wat ik bekijk van vrouwen die me interesseren geven meestal expliciet aan niet in te zijn voor een one-night stand.
Daar ben ik dan veel te netjes voorquote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
er zijn zat mannen die het dan nog proberen
Ik ben bang dat je 1 van de weinigen bentquote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Daar ben ik dan veel te netjes voor
ik sta niet voor niks op zo'n sitequote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je 1 van de weinigen bent
Als het er duidelijk bij staat reageer ik niet eens. Ik ben altijd erg duidelijk in mijn bedoelingen en verwacht dat ook van de andere partijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je 1 van de weinigen bent
Daarom haal ik de foto's van vrouwen op dat soort sites ook altijd eerst even door tineye. 9 van de 10 keer blijkt het een of andere russische te zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef CyclingBoy het volgende:
Ik denk dat internet het best is voor speciale sexdingen zoals orgies, gangbangs, sm....
Maar ja, veel onbetrouwbaren profielen. Overal meisjes dat niet meer dan chatten kunnen.
Mannen gaan echt snel naar een vreemde plaats om te neuken, maar meisjes zijn echt banger.
Een slavin voor mijn meesteres??
ja eigenlijk is het ook vrij vaag, maar het is meer het idee, om eens te proberen zeg maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef i10TD het volgende:
1x gehad (meisje van een camping die ik daar nooit zag maar het wel wou), nooit meer. Zelfde als wat iemand anders zei, later denk je erover na en is het eigenlijk gewoon dom. Voor mij tenminste.
klopt. Ik denk dat je leven er op zich wel door beinvloed wordt. Of je vind het fijn en ben je meer voor de lust naast bijv. een drukke studie / baan, of je vind de daad fijn maar de gedachte achteraf niks en vind je heil bij een relatie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef YellowBag het volgende:
[..]
ja eigenlijk is het ook vrij vaag, maar het is meer het idee, om eens te proberen zeg maar
Het gaat dan om de spanning, een relatie moet daar dan ook los van staan. Maargoed, ik zelf zou me niet zo snel inschrijven op een site die daar specifiek bedoeld voor is, dat is me dan weer te directquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:46 schreef i10TD het volgende:
[..]
klopt. Ik denk dat je leven er op zich wel door beinvloed wordt. Of je vind het fijn en ben je meer voor de lust naast bijv. een drukke studie / baan, of je vind de daad fijn maar de gedachte achteraf niks en vind je heil bij een relatie.
wanhopig denk ik ook als ik eerlijk mag zijn. of je leven moet echt 90% neuk, 10% eigen dingen zijn..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Het gaat dan om de spanning, een relatie moet daar dan ook los van staan. Maargoed, ik zelf zou me niet zo snel inschrijven op een site die daar specifiek bedoeld voor is, dat is me dan weer te direct
jij lurkte in mijn fobo!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Het gaat dan om de spanning, een relatie moet daar dan ook los van staan. Maargoed, ik zelf zou me niet zo snel inschrijven op een site die daar specifiek bedoeld voor is, dat is me dan weer te direct
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
jij lurkte in mijn fobo!
En dan nog maar even een inhoudelijke post:
Ik denk niet dat ik mezelf (snel) op zo'n site zou inschrijven.
Ten eerste omdat je daar idd niet teruggevonden wil worden
Daarnaast omdat ik jong genoeg ben en ik vind dat ik op andere manieren mijn behoeften moet kunnen vervullen
Ten slotte heb ik het idee (vooroordeel?) dat daar alleen vieze ouwe mannetjes rondlopen op zoek naar een scharrel voor naast hun vrouw
Dus nee
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een goede site om een date te krijgen, en dan met name om wat te gaan drinken of een fimpje of zo?
Als je sex date, dan heb je toch altijd de controlequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:14 schreef Muts100 het volgende:
Misschien denken zij wel, "jezus wat een domme lul, gauw neuken die handel en wegwezen".
Kan me niet anders voorstellen....
En jij maar in de waan dat jij - in controle - bent.
Heb je het verhaal wel goed gelezen???quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Als je sex date, dan heb je toch altijd de controle![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |