Beter ga je zelf weg aangezien jij je aan 3 mensen ergert.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
Juicyhil man ga weg. Je valt in de categorie ongewenst samen met TS en Lamon.
Ik ben de KLB SC baas sinds topic 1.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
quote:
Nee, je krijgt geen note!quote:
quote:
Geld zou kunnen helpenquote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Adelante, wat kan ik legaal gebruiken om users weg te jagen?
Niet wanneer je constant lastig gevallen wordt. Anyway uit eindelijk mis ik het niet eens.quote:Op zondag 6 december 2009 21:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is toch sadness, dat je daarom geen hyves meer hebt
Jij zei tegen mij dat je een vriend hadquote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet wanneer je constant lastig gevallen wordt. Anyway uit eindelijk mis ik het niet eens.
Msn does the job for me.
Wie moet je weg hebben, misschien kan ik helpen?quote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Adelante, wat kan ik legaal gebruiken om users weg te jagen?
Alleen als ze voor hem kookt en in de weekenden.quote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zei tegen mij dat je een vriend had![]()
![]()
![]()
![]()
________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik ook, houdt dat in dat je geen ex-en kan hebben? En net een leuk weekend samen achter de rug in Maastricht.quote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zei tegen mij dat je een vriend had![]()
![]()
![]()
![]()
________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zijn veel jongens toch ontzettend kinderachtig. Tering, zeg.quote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet wanneer je constant lastig gevallen wordt. Anyway uit eindelijk mis ik het niet eens.
Msn does the job for me.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie moet je weg hebben, misschien kan ik helpen?
Ik doe bijna alles voor je.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
Er zitten echt kinderachtige types tussen, hij haalde het zelfs in zijn hoofd om vriendinnen van mij lastig te vallen. Walgelijk persoon.quote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zijn veel jongens toch ontzettend kinderachtig. Tering, zeg.
Zou ik dan toch eindelijk een ban krijgen?quote:
Wordt pot, oh wacht....quote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zijn veel jongens toch ontzettend kinderachtig. Tering, zeg.
Lvl 10 nu.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.travelpod.com/traveler-iq/usa
Level 6 is cancer moeilijk. IK DAAG JULLIE UIT
Hallo, ja met wij wel. Met jou?quote:
*snik snik* we hadden paar weken geleden toch wat afgesproken jij en griekje?quote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb ik ook, houdt dat in dat je geen ex-en kan hebben? En net een leuk weekend samen achter de rug in Maastricht.![]()
Hij oud was hij toen?quote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er zitten echt kinderachtige types tussen, hij haalde het zelfs in zijn hoofd om vriendinnen van mij lastig te vallen. Walgelijk persoon.
Gourmetstel kaduukquote:Op zondag 6 december 2009 21:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ook goed, Nog iets gedaan met Sinterklaas?
Dat is zuur, gelukkig was het alsnog gezellig.quote:Op zondag 6 december 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gourmetstel kaduuk
Daarna was het erg gezellig.
Een avond stappen, ja. Geen date.quote:Op zondag 6 december 2009 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*snik snik* we hadden paar weken geleden toch wat afgesproken jij en griekje?
![]()
Had ik het over kinderen of trouwen dan?quote:Op zondag 6 december 2009 21:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een avond stappen, ja. Geen date.
Je weet het verschil? En waarom zou ik in godsnaam iemand daten die ik niet ken?
Die film is echt té vaagquote:
Ja, echt hequote:
Ik krijg na het kijken van die film altijd een drang om drugs te gebruiken.quote:Op zondag 6 december 2009 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he![]()
Vanmorgen om 08:30 dachten we, laten we die film eens opzetten.
En godver, ik snapte er geen donder meer van
Ik kan die film niet eens nuchter kijken, dan vind ik er vrij weinig aanquote:Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik krijg na het kijken van die film altijd een drang om drugs te gebruiken.
Dat deel in de woestijn tijdens de race is vaag.
Een van mijn favoriete films.
Ik vind de film nuchter ook leuk. Ik wil ook een keer een hotel kamer zo verbouwen zoals zij op het eind doen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan die film niet eens nuchter kijken, dan vind ik er vrij weinig aan
Haha, ja, dat deel is geweldig
Ja, dat lijkt me best ziekelijk eigenlijk, een fucking maand langquote:Op zondag 6 december 2009 21:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind de film nuchter ook leuk. Ik wil ook een keer een hotel kamer zo verbouwen zoals zij op het eind doen.![]()
En dan ook gewoon een maand lang van de wereld zijn.
Le Topic est mort! Vive le Topic.quote:
GMTAquote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
Wat een hels weekend, geweldig.
Hoeveel mini worstenbroodjes eet jij gemiddeld in een week?quote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GMTA
Ik moet nu naar beneden om mijn mini worstenbroodjes uit de oven te halen, maar ik kan gewoonweg niet opstaan, alweer
Hij kan niet meer opstaan, dan zullen het er best veel zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel mini worstenbroodjes eet jij gemiddeld in een week?
20 ofzoquote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel mini worstenbroodjes eet jij gemiddeld in een week?
Heb jij het stoofpotje al geprobeerd?quote:Op zondag 6 december 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij kan niet meer opstaan, dan zullen het er best veel zijn.
Nee, ik heb per ongeluk al m'n PM's gewist bij het opschonenquote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb jij het stoofpotje al geprobeerd?
Ik ben te fucking stoned om nog op te staanquote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GMTA
Ik moet nu naar beneden om mijn mini worstenbroodjes uit de oven te halen, maar ik kan gewoonweg niet opstaan, alweer
Je stelt teleur.quote:Op zondag 6 december 2009 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik heb per ongeluk al m'n PM's gewist bij het opschonen![]()
Ja, en ik wilde nog wel eens de hippe huisman zijn die iets nieuws op tafel zetquote:
Wacht maar tot je ouder wordt, dan kan dat niet meer onbeperktquote:
Hij wordt niet oud, hij sterft binnenkort aan een overdosis.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ouder wordt, dan kan dat niet meer onbeperkt
Oh, als je er drugs bij doet kun je onbeperkt blijven etenquote:Op zondag 6 december 2009 22:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij wordt niet oud, hij sterft binnenkort aan een overdosis.
Nee man, na drugs kan ik de eerstvolgende dag niks etenquote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, als je er drugs bij doet kun je onbeperkt blijven eten
Nee joh, ik wandel en fiets veelquote:Op zondag 6 december 2009 22:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij wordt niet oud, hij sterft binnenkort aan een overdosis.
Mwah, kan net.quote:Op zondag 6 december 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie van het verschil 17 jaar & 21?
Kan het dan nietquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joah, of de jongen moet 17 zijn en het meisje 21
quote:
Tuurlijk niet, wij zijn dan al volwassen terwijl de jongens rond die leeftijd net de pubertijd ingaan.quote:
Als dat meisje nou niet wist dat die jongen 17 was, maar hem minstens 20 had geschat? Best een gerechtvaardigd excuus.quote:
Pubers groeien tegenwoordig schrikbarend snel opquote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wij zijn dan al volwassen terwijl de jongens rond die leeftijd net de pubertijd ingaan.
Mwa, nou heeft hij een semi-milf geplayed. Verantwoord is het pas vanaf 19, dan begint alless.quote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als dat meisje nou niet wist dat die jongen 17 was, maar hem minstens 20 had geschat? Best een gerechtvaardigd excuus.
Wtf, val je op een 17-jarige jongen, Allure?quote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als dat meisje nou niet wist dat die jongen 17 was, maar hem minstens 20 had geschat? Best een gerechtvaardigd excuus.
Neequote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, val je op een 17-jarige jongen, Allure?
Fas, ik heb iets gehoord en ik ben echt dying to know, maar ik durf het niet te stellen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, val je op een 17-jarige jongen, Allure?
Oh, god.quote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fas, ik heb iets gehoord en ik ben echt dying to know, maar ik durf het niet te stellen.
Het is mij nog niet opgevallen. Ik denk ook dat veel mannen puberale trekjes zullen houden.quote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pubers groeien tegenwoordig schrikbarend snel op.
Daar voel je niks vanquote:Op zondag 6 december 2009 22:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is mij nog niet opgevallen. Ik denk ook dat veel mannen puberale trekjes zullen houden.
Is er een reden waarom je gestopt bent met je vorige account?quote:
Wat dacht je van d'r naam?quote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je gestopt bent met je vorige account?
Nou, niet echt iets speciaals. Wie heeft wat gezegd?quote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je gestopt bent met je vorige account?
Ik heb al wel zo'n idee.quote:Op zondag 6 december 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, niet echt iets speciaals. Wie heeft wat gezegd?
Ik vermoed die ex van Misternelson.quote:
OJA, die is weer back onlinequote:Op zondag 6 december 2009 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vermoed die ex van Misternelson.
Maar goed, ander onderwerp.
watquote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag wilde zo'n jongen met mij gaan schaatsen als romantische date. Wtf denkt die mongol nou zelf?!
Ik heb een keer geschaatst met een meisje.quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag wilde zo'n jongen met mij gaan schaatsen als romantische date. Wtf denkt die mongol nou zelf?!
quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Ja, denk jij. Met een vette giga kater gaan schaatsen. No way. Sex op het ijs lijkt me ook niet leuk.quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat
Dat zou ik ook nog gaan doen. Zo erg is dat toch niet.
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Waar ben je nog meer goed in?quote:Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat wel boss, ik kan goed schaatsen en als zij het dan niet kan is dat best cute.
Ik juist niet. En zij ook niet dus dan gaan we beide stuntelen en handjes vasthouden hihihih.quote:Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat wel boss, ik kan goed schaatsen en als zij het dan niet kan is dat best cute.
De stereotypes spelen zichzelf weer uit. Een neger die niet kan schaatsen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik juist niet. En zij ook niet dus dan gaan we beide stuntelen en handjes vasthouden hihihih.
Ja weet ik veel, ik vond het echt zo idioot. Ook omdat die jongen hopeloos verliefd op me is, kwam het gewoon kneuzig overquote:
Daar ben ik toch voor.quote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
De stereotypes spelen zichzelf weer uit. Een neger die niet kan schaatsen.
Not anymore.quote:
OMG CHUCK_NORRIS IS EEN NEGER?? SINDS WANNEERquote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
De stereotypes spelen zichzelf weer uit. Een neger die niet kan schaatsen.
Maar dat kan ik wel heel erg goedquote:
Wij gaan op onze date toch naar de coffeeshop?:@quote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik vond het echt zo idioot. Ook omdat die jongen hopeloos verliefd op me is, kwam het gewoon kneuzig over. Vooral omdat hij zo'n stoere jongen is, en dan gaat ie schaatsen
.
Dat is een tricky thing to say, aangezien de kansen nog aanwezig zijn tussen jou en mijquote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar dat kan ik wel heel erg goed. En ik kan goed UT'en, kussen, over je rug kriebelen, FIFA'en, koken, luisteren, praten, op de stang van m'n fiets tijdens het rijden gaan staan en bullshit vertellen. Dit zijn ongeveer al m'n talenten.
Misschien kom ik je een keer tegen als je in Alem zit.quote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij gaan op onze date toch naar de coffeeshop?:@![]()
Jaquote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij gaan op onze date toch naar de coffeeshop?:@![]()
Het ligt eraan of je een tong- of een lippenpersoon bent, maar als je lippen bent: vuurwerk.quote:Op zondag 6 december 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is een tricky thing to say, aangezien de kansen nog aanwezig zijn tussen jou en mij.
Sinds morgen over een week.quote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
OMG CHUCK_NORRIS IS EEN NEGER?? SINDS WANNEER![]()
?!?!?!!!
Kun je schaken/dammen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ik moet echt even minderen
. Dus ik ga wel mee voor de nep.
Lippenquote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je een tong- of een lippenpersoon bent, maar als je lippen bent: vuurwerk.
Voor jou vriendenprijs 50%.quote:Op zondag 6 december 2009 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
NICEEEEEEEEEEEEE kan ik hem vast reserveren? Ik heb altijd een huisnegertje gewild.
Ik kan hetquote:Op zondag 6 december 2009 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heeft m'n broertje Emimich me geleerd, ja.
Dan schaak ik jou.quote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je een tong- of een lippenpersoon bent, maar als je lippen bent: vuurwerk.
Nietsquote:
Ja, ik moet ook echt minderenquote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ik moet echt even minderen
. Dus ik ga wel mee voor de nep.
Kunnen we gaan rokeren.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niets![]()
SLAVEN WERKEN NIET VOOR GELD LOLOLOL
quote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Misschien kom ik je een keer tegen als je in Alem zit.
Nouja, dat ik nu stoners ben maakt niet uit, zolang het maar niet doordeweeks isquote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook echt minderen
Gaan wat?quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat ik nu stoners ben maakt niet uit, zolang het maar niet doordeweeks is.
[..]
Gaan wat?
quote:De koning en een toren kunnen samen een dansje maken: Rokeren. De koning danst dan twee stapjes opzij, pakt de toren en tilt hem over zich heen.
Voor de rokade dans zijn strenge regels:
De koning en de toren mogen nog niet uit bed zijn geweest.
De koning mag niet schaak staan.
En de velden tussen koning en toren moeten veilig zijn. Tijdens het hele dansje mogen de andere stukken de toren en koning niet kunnen slaan.
Je wordt geen slaaf joh, dat is onmenselijk.quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niets![]()
SLAVEN WERKEN NIET VOOR GELD LOLOLOL
Nee niet echt, maar jij toch wel?quote:
Hippiequote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar jij toch wel?![]()
Sowieso blow ik niet heel veel, maar als ik blow blow ik thuis op het balkon. Ik ben niet echt zo'n shop type.
In je eentje blowen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sowieso blow ik niet heel veel, maar als ik blow blow ik thuis op het balkon. Ik ben niet echt zo'n shop type.
Uh, ik woon hier met nog 2 anderen hoor. Alleen blowen doe ik ook niet, dat is bijna net zo zielig als in je eentje dronken worden.quote:Op zondag 6 december 2009 23:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In je eentje blowen.
Welkom op FOK!
PFOEI!quote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je wordt geen slaaf joh, dat is onmenselijk.
Jaja.quote:Op zondag 6 december 2009 23:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uh, ik woon hier met nog 2 anderen hoor. Alleen blowen doe ik ook niet, dat is bijna net zo zielig als in je eentje dronken worden.
Ik geloof je niet.quote:Op zondag 6 december 2009 23:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uh, ik woon hier met nog 2 anderen hoor. Alleen blowen doe ik ook niet, dat is bijna net zo zielig als in je eentje dronken worden.
Vuige stoethaspel!quote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef Maisnon het volgende:
schavuiten, belhamels, ben je nou krankjorem,
Tuig van de richel, gespuis, schaken, schorem!
Leuk tochquote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
M'n moeder blowde vroeger ook en zie wat er van haar terecht is gekomen. Ze is huisvrouw geworden.
Uhmm, correctie. Ik wil er 3, maar misschien 4 als er nog geen jongetje bij zit.quote:Op zondag 6 december 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 4 kinderen krijg, dus dan is het wel gezellig om zo'n druk huishouden te hebben
.
Dealquote:Op zondag 6 december 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhmm, correctie. Ik wil er 3, maar misschien 4 als er nog geen jongetje bij zit.
Ja, lekker, joh. Totaal geen tijd meer jezelf, alles staat in teken van de kinderen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 4 kinderen krijg, dus dan is het wel gezellig om zo'n druk huishouden te hebben
.
Ik wilde eigenlijk meisje - jongen - meisje, maar meisje - jongen - jongen is ook goed. En reken maar dat ik het meisje ga halen met de auto als ze op stap gaat (ze mag pas op haar 18e!).quote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deal. Ik wil het liefste meer jongens dan meisjes.
Uhmmmquote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lekker, joh. Totaal geen tijd meer jezelf, alles staat in teken van de kinderen.Oh Anne-Claire heeft vanavond hockeyles en Pieter heeft saxofoonles, wie brengt ze, schat?
Al lijkt het me stiekem ook wel gezellig hoor, een paar kinderen thuis.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk meisje - jongen - meisje, maar meisje - jongen - jongen is ook goed. En reken maar dat ik het meisje ga halen met de auto als ze op stap gaat (ze mag pas op haar 18e!).
Ja, de jongens gaan lekker voetballenquote:Op zondag 6 december 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhmmm.
Sowieso gaa(t/n) mijn zoons voetballen, en die gaan elke zaterdagochtend, dinsdag- en donderdagavond trainen. Allure mag kiezen wat het meisje gaat doen, maar geen hockey want daar zitten gladjakkers die haar willen neuken.
Van mij mag ze al als ze 16 is. Anders gaat ze toch wel stiekem, en dan gebeuren er rare dingen. Nee, ik spreek niet uit ervaringquote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk meisje - jongen - meisje, maar meisje - jongen - jongen is ook goed. En reken maar dat ik het meisje ga halen met de auto als ze op stap gaat (ze mag pas op haar 18e!).
Haar eerste vriendje.quote:Op zondag 6 december 2009 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]! "Hee, wie is die leuke jongeman waar je net mee kletste, die moeten we eens voor het avondeten uitnodigen."
Klinkt als de eerste keer dat ik de ouders van mijn vriendin ontmoette.quote:Op zondag 6 december 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haar eerste vriendje.
Voor die gelegenheid koop ik drie pakken met hoed, één voor mij, één voor allebei mijn zoons (ook al zijn ze jonger dan hem). Verder koop ik een eikenhouten tafel van 15 meter lang met 4 stoelen en een sigaar. Ik zet mijzelf aan het hoofdeinde, hem aan een hoofdeinde en mijn jongens vlak bij me aan de linker en rechterhand. We beginnen zonder wat te zeggen aan het avondmaal, terwijl m'n dochter en m'n vrouw (allure dus) het eten komen brengen. Als we klaar zijn is de knul geïntimideerd en ik steek heel timide m'n sigaar op, nog steeds zwijgend. Na een tijdje zwijgend gerookt te hebben druk ik m'n sigaar uit, geef hem aan m'n jongste zoon die opstaat en hem wegbrengt.
En dan zeg ik: "Zo jongen, weet je waar je aan begint?"
HAHA DE GRAP IS DAT IK LIEGquote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Klinkt als de eerste keer dat ik de ouders van mijn vriendin ontmoette.
Die bestaat niet. Het is sowieso een recessief gen en aangezien ik m'n haar verf zal het niet gebeuren.quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Als ik een ginger krijg, geef ik 'm weg. Maar bij de match Sky & All_ zal de kans klein zijn.
Jaquote:
Tegenwoordig wel.quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik vraag me af of dat mogelijk is, om uit 2 zaadcellen en een blanco eicel een kind te maken
Ik.quote:
Ik wil kinderen met Bt.quote:
Gaat lastig worden.quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik vraag me af of dat mogelijk is, om uit 2 zaadcellen en een blanco eicel een kind te maken
Ik zag laatst een knappe roodharige. Een bizarre ervaring moet ik zeggen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Als ik een ginger krijg, geef ik 'm weg. Maar bij de match Sky & All_ zal de kans klein zijn.
Ja, best sad.quote:Op zondag 6 december 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga het in m'n fobo zetten, sad of niet.
DAS UNMUCHLICHquote:Op zondag 6 december 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag laatst een knappe roodharige. Een bizarre ervaring moet ik zeggen.
Laatste tijd zit ik er wat minderquote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, precies. Een beetje roodbruinachtig. Die zijn meestal ook niet zo wit.quote:Op maandag 7 december 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Er zijn genoeg knappe roodharigen. Als ze maar niet zo uberginger zijn. superkrullen en alleen maar sproeten
pics ?quote:Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, precies. Een beetje roodbruinachtig. Die zijn meestal ook niet zo wit.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:
Nee, ga weg viezeriken.Rood is viesss.
skaai is lelijkquote:
QFT. Vooral ik.quote:Op maandag 7 december 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
Doe niet lullig over Skaai. Jullie zijn minstens zo lelijk.
HAhahahaha internetheld zonder fobo altijd dezelfden kut Skylark. en BT is triest stoer man andere mensen afkraken van achter je pc'tjequote:
Ze is helemaal niet lelijk. Dat spoeterige is misschien niet mooi, maar met haar gezicht is niets mis, hoor.quote:
Ik vind haar wel lelijk maar ik had wel R&R voor hoe ze kritiek opnam.quote:Op maandag 7 december 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet lelijk. Dat spoeterige is misschien niet mooi, maar met haar gezicht is niets mis, hoor.
ja maar die sproeten maken het lelijkquote:Op maandag 7 december 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet lelijk. Dat spoeterige is misschien niet mooi, maar met haar gezicht is niets mis, hoor.
samequote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lelijk maar ik had wel R&R voor hoe ze kritiek opnam.
Ik liet je inzien hoe niet kloppend je statement is met zulke spange bois over here.quote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga niet vissen naar complimentjes.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Al heb ik wel een relatie met haar
http://fotoboek.fok.nl/skaai
Ik heb wel een fobo, jij schizofrene oude vent. Heb je al een nieuwe baan gevonden of ben je te druk met het jagen op kleine meisjes? [@lamon]quote:Op maandag 7 december 2009 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAhahahaha internetheld zonder fobo altijd dezelfden kut Skylark. en BT is triest stoer man andere mensen afkraken van achter je pc'tje![]()
![]()
ik doe heel veel vrijwilligerswerk [/Lamon.]
quote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Al heb ik wel een relatie met haar
http://fotoboek.fok.nl/skaai
Ik bedoel jou ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 00:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik liet je inzien hoe niet kloppend je statement is met zulke spange bois over here.
En de rest van m'n e-matties ook niet.quote:
Je quotte niemandquote:
Erna.quote:Op maandag 7 december 2009 00:25 schreef Skylark. het volgende:
Schakelen jullie de PI in vóór je typt of erna?
pi was daquote:Op maandag 7 december 2009 00:25 schreef Skylark. het volgende:
Schakelen jullie de PI in vóór je typt of erna?
Ow, ik weet ook niet wat ikquote:Op maandag 7 december 2009 00:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je quotte niemand! Ik snap het niet meer maar ik heb geeneens
En behoor ik totdat selecte groepje?quote:Op maandag 7 december 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk zijn een aantal mensen in de SC me best dierbaar. Ergo, als ze dood zouden gaan zou het me wat uitmaken.
Maar toch schaam je je voor Fok!.quote:Op maandag 7 december 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk zijn een aantal mensen in de SC me best dierbaar. Ergo, als ze dood zouden gaan zou het me wat uitmaken.
ik zou je missenquote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe FOK! zou reageren als ze hoorden dat ik onder een auto was gekomen oid. En wie dan mijn plaats zou innemen.
Ik wilde een gemene opmerking maken totdat ik besefte dat ik ook benieuwd ben.quote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe FOK! zou reageren als ze hoorden dat ik onder een auto was gekomen oid. En wie dan mijn plaats zou innemen.
Wees oprecht jij!quote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde een gemene opmerking maken totdat ik besefte dat ik ook benieuwd ben.
quote:
Ja, maar zou je me missen?quote:
Ik zou voor je bidden.quote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Dat ik zou branden in hell of dat ik weer terug zou komen?quote:
watquote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef Allure_ het volgende:
M'n inbox was vanavond nog 72%, en binnen 2 uurtjes alweer 94%. Tijd voor een nieuw PM systeem, waarin je zo alles kunt verwijderen.
Ik zou hopen dat je het daar beter hebt dan hier, mijn jong.quote:Op maandag 7 december 2009 00:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar zou je me missen?
Ik bedoel iedereen heeft op z'n tijd een boksbal nodig (daar fungeer ik dus voor) . Iedereen heeft op z'n tijd een bash topic nodig, en iedereen vindt het wel leuk om te zien hoe php weer is bezig is met bekvechten met een ander. Anderzijds ben ik ook gewoon een irritant kut jong die moord nijgingen bij je oproept![]()
Dus wat vind je van mij?
Ik vind het irritant dat je alles nogmaals moet verwijderen in 'verwijderd'. Één voor één.quote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef Allure_ het volgende:
M'n inbox was vanavond nog 72%, en binnen 2 uurtjes alweer 94%. Tijd voor een nieuw PM systeem, waarin je zo alles kunt verwijderen.
Ik interpreteer dit als iets aardigsquote:Op maandag 7 december 2009 00:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou hopen dat je het daar beter hebt dan hier, mijn jong.
Pagina op 1000 zetten, en dan alles in 1x selecteren en verwijderen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat je alles nogmaals moet verwijderen in 'verwijderd'. Één voor één.
Dat is natuurlijk ook een optie.quote:Op maandag 7 december 2009 00:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pagina op 1000 zetten, en dan alles in 1x selecteren en verwijderen.
Dat het allemaal goed met je gaat, waar je ook bent.quote:Op maandag 7 december 2009 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik zou branden in hell of dat ik weer terug zou komen?
Zodat je alle vertrouwelijke info kunt bewaren om mensen mee te snitchenquote:Op maandag 7 december 2009 00:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil m'n PM's eigenlijk bewaren. Kan Danny niet iets maken zodat je ze in Word-bestand kan downloaden.
Ja, ben met nog 2 (toen straks 3) anderen aan het PM-en. datquote:
Aandoenlijkquote:Op maandag 7 december 2009 00:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat het allemaal goed met je gaat, waar je ook bent.
Ja, ik ben de oppersnitch. Maar ik bedoelde eigenlijk dat je mijn PM's wilde verwijderen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zodat je alle vertrouwelijke info kunt bewaren om mensen mee te snitchen?
[..]
Ja, ben met nog 2 (toen straks 3) anderen aan het PM-en. dat
Ach natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 00:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
AandoenlijkDoor al die nare dingen die ik van jullie te horen krijg moet ik hiervan toch echt een traantje wegpinken
![]()
Toch nog mensen die het wel wat kunnen schelen hoe het met me gaat
Ja, die van jou bewaar ik het liefst. Maar daarmee wordt mijn inbox al bijna voor 100% gevuldquote:Op maandag 7 december 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik ben de oppersnitch. Maar ik bedoelde eigenlijk dat je mijn PM's wilde verwijderen.
Of je neemt gewoon even abbo.quote:Op maandag 7 december 2009 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die van jou bewaar ik het liefst. Maar daarmee wordt mijn inbox al bijna voor 100% gevuld.
Maar op deze planeet kan ik het ook gewoon heel leuk hebben.quote:
.....zegt de zoveelste niets-user die niets voorstelt en nooit wat voor zal stellen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
WTFquote:Op maandag 7 december 2009 00:32 schreef Skylark. het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Pencile
Foto van haar en vriendje. wat
Hoezo stelt Sky niks voor en zal hij nooit iets voorstellen? Dat is de grootste bullshit die ik in tijden heb gehoord. Skylark is een stuk aardiger, liever, intelligenter en veelbelovender dan jij ooit zult zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
.....zegt de zoveelste niets-user die niets voorstelt en nooit wat voor zal stellen.Het moet ook niet makkelijk zijn, zo onnuttig te zijn voor alles en iedereen, dat roept dat soort opmerkingen op natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees jij nou serieus altijd heel de SC na?quote:Op maandag 7 december 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
.....zegt de zoveelste niets-user die niets voorstelt en nooit wat voor zal stellen.Het moet ook niet makkelijk zijn, zo onnuttig te zijn voor alles en iedereen, dat roept dat soort opmerkingen op natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BT ben jij nog single?quote:
NEE! Maar ik hou wel van seks seks en nog meer seks. Jij zult het alleen nooit van me krijgen.quote:Op maandag 7 december 2009 01:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
BT ben jij nog single?
(Ik lees net dat vrouwen dezelfde behoeftes hebben als mannen, dus...)
Wacht, ik ga Iblis vragen om een intelligente reactie.quote:Op maandag 7 december 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE! Maar ik hou wel van seks seks en nog meer seks. Jij zult het alleen nooit van me krijgen.
NEE!quote:Op maandag 7 december 2009 01:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo stelt Sky niks voor en zal hij nooit iets voorstellen? Dat is de grootste bullshit die ik in tijden heb gehoord. Skylark is een stuk aardiger, liever, intelligenter en veelbelovender dan jij ooit zult zijn.
Wie ben jij om dat te beoordelen?quote:Op maandag 7 december 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso veelbelovender, immers, hij is jonger. Lamon is de leeftijd om veelbelovend te zijn al gepasseerd.quote:Op maandag 7 december 2009 01:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo stelt Sky niks voor en zal hij nooit iets voorstellen? Dat is de grootste bullshit die ik in tijden heb gehoord. Skylark is een stuk aardiger, liever, intelligenter en veelbelovender dan jij ooit zult zijn.
Geef hier nou eens een reactie op dan, je vind het allemaal zó oninteressant maar je reageert op berichten van uren terug.quote:Op maandag 7 december 2009 01:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lees jij nou serieus altijd heel de SC na?
Hij heeft ook een WO afgerond. Dat is geen garantie voor wat voor toekomst dan ook.quote:Op maandag 7 december 2009 01:53 schreef Japsnars het volgende:
Lamon is een ontslagen videotheek manager maar toch durft hij te beweren dat iemand die bezig is aan een WO studie, minder zal gaan voorstellen. Dan heb je ook geen greintje verstand zeg, klapmongool
Gewoon, omdat het kan, en hij mijn naam onnodig en vol willekeur noemt.quote:Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geef hier nou eens een reactie op dan, je vind het allemaal zó oninteressant maar je reageert op berichten van uren terug.
In dat bericht werd jouw naam alleen niet genoemd.quote:Op maandag 7 december 2009 02:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan, en hij mijn naam onnodig en vol willekeur noemt.
En als je mij afkraakt, kun je wachten op een tirade aan kustposts terug, had je je grote anonieme bek maar moeten houden.
Lang leve een goede zoekfunctie.
de goede zoekfunctie is een hoax en niet up to date vanaf begin oktoberquote:Op maandag 7 december 2009 02:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan, en hij mijn naam onnodig en vol willekeur noemt.
En als je mij afkraakt, kun je wachten op een tirade aan kustposts terug, had je je grote anonieme bek maar moeten houden.
Lang leve een goede zoekfunctie.
Jij hebt zijn diploma gezien?quote:Op maandag 7 december 2009 02:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij heeft ook een WO afgerond. Dat is geen garantie voor wat voor toekomst dan ook.
Dat roept hij echt iedere keer maar hij blijft maar terugkomen.quote:Op maandag 7 december 2009 01:56 schreef swarmahoer het volgende:
ging lamon klb niet uit zn lijst verwijderen
Dat dus, ik geloof er de ballen van.quote:Op maandag 7 december 2009 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt zijn diploma gezien?
Iedereen kan wel zeggen dat ie een wo studie heeft afgerond.
Er is, zoals 4EBE zegt, geen bewijs dat hij een WO studie heeft afgerond.quote:Op maandag 7 december 2009 02:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij heeft ook een WO afgerond. Dat is geen garantie voor wat voor toekomst dan ook.
IBAquote:
Leer lezen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In dat bericht werd jouw naam alleen niet genoemd.
Je zegt maar wat je wilt, ik mag ook alles zeggen, dus waarom jij niet?quote:Op maandag 7 december 2009 02:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde hier iets gemeens zeggen, maar mag niet.
Omdat op doodverwensingen nog altijd een ban staat.quote:Op maandag 7 december 2009 02:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zegt maar wat je wil, ik mag ook alles zeggen, dus waarom jij niet?
Doodverwensingen op internet?quote:Op maandag 7 december 2009 02:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat op doodverwensingen nog altijd een ban staat.
Oh wacht, je hebt nog gelijk ook. Toch lees je de sc's na.quote:
Ach je weet toch dat je er met jouw enorme mensenkennis nooit naast zit.quote:Op maandag 7 december 2009 02:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doodverwensingen op internet?
Had ik je toch wel goed ingeschat..
Dat blijkt maar weer eens inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2009 02:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach je weet toch dat je er met jouw enorme mensenkennis nooit naast zit.
Wil je een TR, gedraag je even een beetje normaal man. Trollen of een beetje schelden tot daar aan toe, maar mensen bedreigen is wel heel triest.quote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg serieus de neiging om je huis op te zoeken en de boel in lichterlaaie te zetten. Eerst had ik weinig problemen met je maar toen ik zag dat je echt op iedere user zeikt, jezelf een enorm ego aanmeet en alleen maar blijft janken dat je hier wordt gepest en weg zal gaan om vervolgens weer terug te komen om te gaan lopen kloten, vind ik je gewoon een vervelende klootzak.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg serieus de neiging om je huis op te zoeken en de boel in lichterlaaie te zetten. Eerst had ik weinig problemen met je maar toen ik zag dat je echt op iedere user zeikt, jezelf een enorm ego aanmeet en alleen maar blijft janken dat je hier wordt gepest en weg zal gaan om vervolgens weer terug te komen om te gaan lopen kloten, vind ik je gewoon een vervelende klootzak.
Ik zeg toch niet dat ik het echt doe? Ik zeg dat jouw trieste gedrag mij bijna er toe zou aanzetten om zoiets te gaan doen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wil je een TR, gedraag je even een beetje normaal man. Trollen of een beetje schelden tot daar aan toe, maar mensen bedreigen is wel heel triest.
Maar er staat serieus. Dat is toch wel een teken van "ik ga het echt doen".quote:Op maandag 7 december 2009 02:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het echt doe? Ik zeg dat jouw trieste gedrag mij bijna er toe zou aanzetten om zoiets te gaan doen.
Je moet gewoon opbokken met je mallote gekanker, randdebiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |