QFT. Vooral ik.quote:Op maandag 7 december 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
Doe niet lullig over Skaai. Jullie zijn minstens zo lelijk.
HAhahahaha internetheld zonder fobo altijd dezelfden kut Skylark. en BT is triest stoer man andere mensen afkraken van achter je pc'tjequote:
Ze is helemaal niet lelijk. Dat spoeterige is misschien niet mooi, maar met haar gezicht is niets mis, hoor.quote:
Ik vind haar wel lelijk maar ik had wel R&R voor hoe ze kritiek opnam.quote:Op maandag 7 december 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet lelijk. Dat spoeterige is misschien niet mooi, maar met haar gezicht is niets mis, hoor.
ja maar die sproeten maken het lelijkquote:Op maandag 7 december 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet lelijk. Dat spoeterige is misschien niet mooi, maar met haar gezicht is niets mis, hoor.
samequote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lelijk maar ik had wel R&R voor hoe ze kritiek opnam.
Ik liet je inzien hoe niet kloppend je statement is met zulke spange bois over here.quote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga niet vissen naar complimentjes.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Al heb ik wel een relatie met haar
http://fotoboek.fok.nl/skaai
Ik heb wel een fobo, jij schizofrene oude vent. Heb je al een nieuwe baan gevonden of ben je te druk met het jagen op kleine meisjes? [@lamon]quote:Op maandag 7 december 2009 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAhahahaha internetheld zonder fobo altijd dezelfden kut Skylark. en BT is triest stoer man andere mensen afkraken van achter je pc'tje![]()
![]()
ik doe heel veel vrijwilligerswerk [/Lamon.]
quote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Al heb ik wel een relatie met haar
http://fotoboek.fok.nl/skaai
Ik bedoel jou ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 00:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik liet je inzien hoe niet kloppend je statement is met zulke spange bois over here.
En de rest van m'n e-matties ook niet.quote:
Je quotte niemandquote:
Erna.quote:Op maandag 7 december 2009 00:25 schreef Skylark. het volgende:
Schakelen jullie de PI in vóór je typt of erna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |