HAHA DE GRAP IS DAT IK LIEGquote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Klinkt als de eerste keer dat ik de ouders van mijn vriendin ontmoette.
Die bestaat niet. Het is sowieso een recessief gen en aangezien ik m'n haar verf zal het niet gebeuren.quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Als ik een ginger krijg, geef ik 'm weg. Maar bij de match Sky & All_ zal de kans klein zijn.
Jaquote:
Tegenwoordig wel.quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik vraag me af of dat mogelijk is, om uit 2 zaadcellen en een blanco eicel een kind te maken
Ik.quote:
Ik wil kinderen met Bt.quote:
Gaat lastig worden.quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik vraag me af of dat mogelijk is, om uit 2 zaadcellen en een blanco eicel een kind te maken
Ik zag laatst een knappe roodharige. Een bizarre ervaring moet ik zeggen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Als ik een ginger krijg, geef ik 'm weg. Maar bij de match Sky & All_ zal de kans klein zijn.
Ja, best sad.quote:Op zondag 6 december 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga het in m'n fobo zetten, sad of niet.
DAS UNMUCHLICHquote:Op zondag 6 december 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag laatst een knappe roodharige. Een bizarre ervaring moet ik zeggen.
Laatste tijd zit ik er wat minderquote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar jij toch wel?![]()
Sowieso blow ik niet heel veel, maar als ik blow blow ik thuis op het balkon. Ik ben niet echt zo'n shop type.
Ja, precies. Een beetje roodbruinachtig. Die zijn meestal ook niet zo wit.quote:Op maandag 7 december 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Er zijn genoeg knappe roodharigen. Als ze maar niet zo uberginger zijn. superkrullen en alleen maar sproeten
pics ?quote:Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, precies. Een beetje roodbruinachtig. Die zijn meestal ook niet zo wit.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:
Nee, ga weg viezeriken.Rood is viesss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |