Uh, ik woon hier met nog 2 anderen hoor. Alleen blowen doe ik ook niet, dat is bijna net zo zielig als in je eentje dronken worden.quote:Op zondag 6 december 2009 23:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In je eentje blowen.
Welkom op FOK!
PFOEI!quote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je wordt geen slaaf joh, dat is onmenselijk.
Jaja.quote:Op zondag 6 december 2009 23:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uh, ik woon hier met nog 2 anderen hoor. Alleen blowen doe ik ook niet, dat is bijna net zo zielig als in je eentje dronken worden.
Ik geloof je niet.quote:Op zondag 6 december 2009 23:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uh, ik woon hier met nog 2 anderen hoor. Alleen blowen doe ik ook niet, dat is bijna net zo zielig als in je eentje dronken worden.
Vuige stoethaspel!quote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef Maisnon het volgende:
schavuiten, belhamels, ben je nou krankjorem,
Tuig van de richel, gespuis, schaken, schorem!
Leuk tochquote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
M'n moeder blowde vroeger ook en zie wat er van haar terecht is gekomen. Ze is huisvrouw geworden.
Uhmm, correctie. Ik wil er 3, maar misschien 4 als er nog geen jongetje bij zit.quote:Op zondag 6 december 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 4 kinderen krijg, dus dan is het wel gezellig om zo'n druk huishouden te hebben
.
Dealquote:Op zondag 6 december 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhmm, correctie. Ik wil er 3, maar misschien 4 als er nog geen jongetje bij zit.
Ja, lekker, joh. Totaal geen tijd meer jezelf, alles staat in teken van de kinderen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 4 kinderen krijg, dus dan is het wel gezellig om zo'n druk huishouden te hebben
.
Ik wilde eigenlijk meisje - jongen - meisje, maar meisje - jongen - jongen is ook goed. En reken maar dat ik het meisje ga halen met de auto als ze op stap gaat (ze mag pas op haar 18e!).quote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deal. Ik wil het liefste meer jongens dan meisjes.
Uhmmmquote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lekker, joh. Totaal geen tijd meer jezelf, alles staat in teken van de kinderen.Oh Anne-Claire heeft vanavond hockeyles en Pieter heeft saxofoonles, wie brengt ze, schat?
Al lijkt het me stiekem ook wel gezellig hoor, een paar kinderen thuis.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk meisje - jongen - meisje, maar meisje - jongen - jongen is ook goed. En reken maar dat ik het meisje ga halen met de auto als ze op stap gaat (ze mag pas op haar 18e!).
Ja, de jongens gaan lekker voetballenquote:Op zondag 6 december 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhmmm.
Sowieso gaa(t/n) mijn zoons voetballen, en die gaan elke zaterdagochtend, dinsdag- en donderdagavond trainen. Allure mag kiezen wat het meisje gaat doen, maar geen hockey want daar zitten gladjakkers die haar willen neuken.
Van mij mag ze al als ze 16 is. Anders gaat ze toch wel stiekem, en dan gebeuren er rare dingen. Nee, ik spreek niet uit ervaringquote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk meisje - jongen - meisje, maar meisje - jongen - jongen is ook goed. En reken maar dat ik het meisje ga halen met de auto als ze op stap gaat (ze mag pas op haar 18e!).
Haar eerste vriendje.quote:Op zondag 6 december 2009 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]! "Hee, wie is die leuke jongeman waar je net mee kletste, die moeten we eens voor het avondeten uitnodigen."
Klinkt als de eerste keer dat ik de ouders van mijn vriendin ontmoette.quote:Op zondag 6 december 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haar eerste vriendje.
Voor die gelegenheid koop ik drie pakken met hoed, één voor mij, één voor allebei mijn zoons (ook al zijn ze jonger dan hem). Verder koop ik een eikenhouten tafel van 15 meter lang met 4 stoelen en een sigaar. Ik zet mijzelf aan het hoofdeinde, hem aan een hoofdeinde en mijn jongens vlak bij me aan de linker en rechterhand. We beginnen zonder wat te zeggen aan het avondmaal, terwijl m'n dochter en m'n vrouw (allure dus) het eten komen brengen. Als we klaar zijn is de knul geïntimideerd en ik steek heel timide m'n sigaar op, nog steeds zwijgend. Na een tijdje zwijgend gerookt te hebben druk ik m'n sigaar uit, geef hem aan m'n jongste zoon die opstaat en hem wegbrengt.
En dan zeg ik: "Zo jongen, weet je waar je aan begint?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |