Ik vermoed die ex van Misternelson.quote:
OJA, die is weer back onlinequote:Op zondag 6 december 2009 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vermoed die ex van Misternelson.
Maar goed, ander onderwerp.
watquote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag wilde zo'n jongen met mij gaan schaatsen als romantische date. Wtf denkt die mongol nou zelf?!
Ik heb een keer geschaatst met een meisje.quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag wilde zo'n jongen met mij gaan schaatsen als romantische date. Wtf denkt die mongol nou zelf?!
quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Ja, denk jij. Met een vette giga kater gaan schaatsen. No way. Sex op het ijs lijkt me ook niet leuk.quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat
Dat zou ik ook nog gaan doen. Zo erg is dat toch niet.
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Waar ben je nog meer goed in?quote:Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat wel boss, ik kan goed schaatsen en als zij het dan niet kan is dat best cute.
Ik juist niet. En zij ook niet dus dan gaan we beide stuntelen en handjes vasthouden hihihih.quote:Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat wel boss, ik kan goed schaatsen en als zij het dan niet kan is dat best cute.
De stereotypes spelen zichzelf weer uit. Een neger die niet kan schaatsen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik juist niet. En zij ook niet dus dan gaan we beide stuntelen en handjes vasthouden hihihih.
Ja weet ik veel, ik vond het echt zo idioot. Ook omdat die jongen hopeloos verliefd op me is, kwam het gewoon kneuzig overquote:
Daar ben ik toch voor.quote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
De stereotypes spelen zichzelf weer uit. Een neger die niet kan schaatsen.
Not anymore.quote:
OMG CHUCK_NORRIS IS EEN NEGER?? SINDS WANNEERquote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
De stereotypes spelen zichzelf weer uit. Een neger die niet kan schaatsen.
Maar dat kan ik wel heel erg goedquote:
Wij gaan op onze date toch naar de coffeeshop?:@quote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik vond het echt zo idioot. Ook omdat die jongen hopeloos verliefd op me is, kwam het gewoon kneuzig over. Vooral omdat hij zo'n stoere jongen is, en dan gaat ie schaatsen
.
Dat is een tricky thing to say, aangezien de kansen nog aanwezig zijn tussen jou en mijquote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar dat kan ik wel heel erg goed. En ik kan goed UT'en, kussen, over je rug kriebelen, FIFA'en, koken, luisteren, praten, op de stang van m'n fiets tijdens het rijden gaan staan en bullshit vertellen. Dit zijn ongeveer al m'n talenten.
Misschien kom ik je een keer tegen als je in Alem zit.quote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij gaan op onze date toch naar de coffeeshop?:@![]()
Jaquote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij gaan op onze date toch naar de coffeeshop?:@![]()
Het ligt eraan of je een tong- of een lippenpersoon bent, maar als je lippen bent: vuurwerk.quote:Op zondag 6 december 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is een tricky thing to say, aangezien de kansen nog aanwezig zijn tussen jou en mij.
Sinds morgen over een week.quote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
OMG CHUCK_NORRIS IS EEN NEGER?? SINDS WANNEER![]()
?!?!?!!!
Kun je schaken/dammen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ik moet echt even minderen
. Dus ik ga wel mee voor de nep.
Lippenquote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je een tong- of een lippenpersoon bent, maar als je lippen bent: vuurwerk.
Voor jou vriendenprijs 50%.quote:Op zondag 6 december 2009 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
NICEEEEEEEEEEEEE kan ik hem vast reserveren? Ik heb altijd een huisnegertje gewild.
Ik kan hetquote:Op zondag 6 december 2009 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heeft m'n broertje Emimich me geleerd, ja.
Dan schaak ik jou.quote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je een tong- of een lippenpersoon bent, maar als je lippen bent: vuurwerk.
Nietsquote:
Ja, ik moet ook echt minderenquote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ik moet echt even minderen
. Dus ik ga wel mee voor de nep.
Kunnen we gaan rokeren.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niets![]()
SLAVEN WERKEN NIET VOOR GELD LOLOLOL
quote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Misschien kom ik je een keer tegen als je in Alem zit.
Nouja, dat ik nu stoners ben maakt niet uit, zolang het maar niet doordeweeks isquote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook echt minderen
Gaan wat?quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat ik nu stoners ben maakt niet uit, zolang het maar niet doordeweeks is.
[..]
Gaan wat?
quote:De koning en een toren kunnen samen een dansje maken: Rokeren. De koning danst dan twee stapjes opzij, pakt de toren en tilt hem over zich heen.
Voor de rokade dans zijn strenge regels:
De koning en de toren mogen nog niet uit bed zijn geweest.
De koning mag niet schaak staan.
En de velden tussen koning en toren moeten veilig zijn. Tijdens het hele dansje mogen de andere stukken de toren en koning niet kunnen slaan.
Je wordt geen slaaf joh, dat is onmenselijk.quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niets![]()
SLAVEN WERKEN NIET VOOR GELD LOLOLOL
Nee niet echt, maar jij toch wel?quote:
Hippiequote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar jij toch wel?![]()
Sowieso blow ik niet heel veel, maar als ik blow blow ik thuis op het balkon. Ik ben niet echt zo'n shop type.
In je eentje blowen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar jij toch wel?![]()
Sowieso blow ik niet heel veel, maar als ik blow blow ik thuis op het balkon. Ik ben niet echt zo'n shop type.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |