Le Topic est mort! Vive le Topic.quote:
GMTAquote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
Wat een hels weekend, geweldig.
Hoeveel mini worstenbroodjes eet jij gemiddeld in een week?quote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GMTA
Ik moet nu naar beneden om mijn mini worstenbroodjes uit de oven te halen, maar ik kan gewoonweg niet opstaan, alweer
Hij kan niet meer opstaan, dan zullen het er best veel zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel mini worstenbroodjes eet jij gemiddeld in een week?
20 ofzoquote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel mini worstenbroodjes eet jij gemiddeld in een week?
Heb jij het stoofpotje al geprobeerd?quote:Op zondag 6 december 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij kan niet meer opstaan, dan zullen het er best veel zijn.
Nee, ik heb per ongeluk al m'n PM's gewist bij het opschonenquote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb jij het stoofpotje al geprobeerd?
Ik ben te fucking stoned om nog op te staanquote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GMTA
Ik moet nu naar beneden om mijn mini worstenbroodjes uit de oven te halen, maar ik kan gewoonweg niet opstaan, alweer
Je stelt teleur.quote:Op zondag 6 december 2009 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik heb per ongeluk al m'n PM's gewist bij het opschonen![]()
Ja, en ik wilde nog wel eens de hippe huisman zijn die iets nieuws op tafel zetquote:
Wacht maar tot je ouder wordt, dan kan dat niet meer onbeperktquote:
Hij wordt niet oud, hij sterft binnenkort aan een overdosis.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ouder wordt, dan kan dat niet meer onbeperkt
Oh, als je er drugs bij doet kun je onbeperkt blijven etenquote:Op zondag 6 december 2009 22:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij wordt niet oud, hij sterft binnenkort aan een overdosis.
Nee man, na drugs kan ik de eerstvolgende dag niks etenquote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, als je er drugs bij doet kun je onbeperkt blijven eten
Nee joh, ik wandel en fiets veelquote:Op zondag 6 december 2009 22:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij wordt niet oud, hij sterft binnenkort aan een overdosis.
Mwah, kan net.quote:Op zondag 6 december 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie van het verschil 17 jaar & 21?
Kan het dan nietquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joah, of de jongen moet 17 zijn en het meisje 21
quote:
Tuurlijk niet, wij zijn dan al volwassen terwijl de jongens rond die leeftijd net de pubertijd ingaan.quote:
Als dat meisje nou niet wist dat die jongen 17 was, maar hem minstens 20 had geschat? Best een gerechtvaardigd excuus.quote:
Pubers groeien tegenwoordig schrikbarend snel opquote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wij zijn dan al volwassen terwijl de jongens rond die leeftijd net de pubertijd ingaan.
Mwa, nou heeft hij een semi-milf geplayed. Verantwoord is het pas vanaf 19, dan begint alless.quote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als dat meisje nou niet wist dat die jongen 17 was, maar hem minstens 20 had geschat? Best een gerechtvaardigd excuus.
Wtf, val je op een 17-jarige jongen, Allure?quote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als dat meisje nou niet wist dat die jongen 17 was, maar hem minstens 20 had geschat? Best een gerechtvaardigd excuus.
Neequote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, val je op een 17-jarige jongen, Allure?
Fas, ik heb iets gehoord en ik ben echt dying to know, maar ik durf het niet te stellen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, val je op een 17-jarige jongen, Allure?
Oh, god.quote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fas, ik heb iets gehoord en ik ben echt dying to know, maar ik durf het niet te stellen.
Het is mij nog niet opgevallen. Ik denk ook dat veel mannen puberale trekjes zullen houden.quote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pubers groeien tegenwoordig schrikbarend snel op.
Daar voel je niks vanquote:Op zondag 6 december 2009 22:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is mij nog niet opgevallen. Ik denk ook dat veel mannen puberale trekjes zullen houden.
Is er een reden waarom je gestopt bent met je vorige account?quote:
Wat dacht je van d'r naam?quote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je gestopt bent met je vorige account?
Nou, niet echt iets speciaals. Wie heeft wat gezegd?quote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je gestopt bent met je vorige account?
Ik heb al wel zo'n idee.quote:Op zondag 6 december 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, niet echt iets speciaals. Wie heeft wat gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |