Beter ga je zelf weg aangezien jij je aan 3 mensen ergert.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
Juicyhil man ga weg. Je valt in de categorie ongewenst samen met TS en Lamon.
Ik ben de KLB SC baas sinds topic 1.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
quote:
Nee, je krijgt geen note!quote:
quote:
Geld zou kunnen helpenquote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Adelante, wat kan ik legaal gebruiken om users weg te jagen?
Niet wanneer je constant lastig gevallen wordt. Anyway uit eindelijk mis ik het niet eens.quote:Op zondag 6 december 2009 21:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is toch sadness, dat je daarom geen hyves meer hebt
Jij zei tegen mij dat je een vriend hadquote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet wanneer je constant lastig gevallen wordt. Anyway uit eindelijk mis ik het niet eens.
Msn does the job for me.
Wie moet je weg hebben, misschien kan ik helpen?quote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Adelante, wat kan ik legaal gebruiken om users weg te jagen?
Alleen als ze voor hem kookt en in de weekenden.quote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zei tegen mij dat je een vriend had![]()
![]()
![]()
![]()
________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik ook, houdt dat in dat je geen ex-en kan hebben? En net een leuk weekend samen achter de rug in Maastricht.quote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zei tegen mij dat je een vriend had![]()
![]()
![]()
![]()
________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zijn veel jongens toch ontzettend kinderachtig. Tering, zeg.quote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet wanneer je constant lastig gevallen wordt. Anyway uit eindelijk mis ik het niet eens.
Msn does the job for me.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie moet je weg hebben, misschien kan ik helpen?
Ik doe bijna alles voor je.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
Er zitten echt kinderachtige types tussen, hij haalde het zelfs in zijn hoofd om vriendinnen van mij lastig te vallen. Walgelijk persoon.quote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zijn veel jongens toch ontzettend kinderachtig. Tering, zeg.
Zou ik dan toch eindelijk een ban krijgen?quote:
Wordt pot, oh wacht....quote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zijn veel jongens toch ontzettend kinderachtig. Tering, zeg.
Lvl 10 nu.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.travelpod.com/traveler-iq/usa
Level 6 is cancer moeilijk. IK DAAG JULLIE UIT
Hallo, ja met wij wel. Met jou?quote:
*snik snik* we hadden paar weken geleden toch wat afgesproken jij en griekje?quote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb ik ook, houdt dat in dat je geen ex-en kan hebben? En net een leuk weekend samen achter de rug in Maastricht.![]()
Hij oud was hij toen?quote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er zitten echt kinderachtige types tussen, hij haalde het zelfs in zijn hoofd om vriendinnen van mij lastig te vallen. Walgelijk persoon.
Gourmetstel kaduukquote:Op zondag 6 december 2009 21:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ook goed, Nog iets gedaan met Sinterklaas?
Dat is zuur, gelukkig was het alsnog gezellig.quote:Op zondag 6 december 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gourmetstel kaduuk
Daarna was het erg gezellig.
Een avond stappen, ja. Geen date.quote:Op zondag 6 december 2009 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*snik snik* we hadden paar weken geleden toch wat afgesproken jij en griekje?
![]()
Had ik het over kinderen of trouwen dan?quote:Op zondag 6 december 2009 21:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een avond stappen, ja. Geen date.
Je weet het verschil? En waarom zou ik in godsnaam iemand daten die ik niet ken?
Die film is echt té vaagquote:
Ja, echt hequote:
Ik krijg na het kijken van die film altijd een drang om drugs te gebruiken.quote:Op zondag 6 december 2009 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he![]()
Vanmorgen om 08:30 dachten we, laten we die film eens opzetten.
En godver, ik snapte er geen donder meer van
Ik kan die film niet eens nuchter kijken, dan vind ik er vrij weinig aanquote:Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik krijg na het kijken van die film altijd een drang om drugs te gebruiken.
Dat deel in de woestijn tijdens de race is vaag.
Een van mijn favoriete films.
Ik vind de film nuchter ook leuk. Ik wil ook een keer een hotel kamer zo verbouwen zoals zij op het eind doen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan die film niet eens nuchter kijken, dan vind ik er vrij weinig aan
Haha, ja, dat deel is geweldig
Ja, dat lijkt me best ziekelijk eigenlijk, een fucking maand langquote:Op zondag 6 december 2009 21:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind de film nuchter ook leuk. Ik wil ook een keer een hotel kamer zo verbouwen zoals zij op het eind doen.![]()
En dan ook gewoon een maand lang van de wereld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |