quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:00 schreef Adelante het volgende:
Ga je naar je schoonouders, beetje helpen met voorbereiden voor de Sint. Uurtje of 19 komen de opgewonden kinderen van m'n jongste schoonzus.
Afspraak is dat pakjesavond start na het eten! Willen we gaan eten geeft het gourmetstel kortsluiting (tot 2x toe) en nu zitten we aan de satesaus en stokbroodwachtend tot iemand een andere heeft geritseld...
Arme kinderen, nog langer wachten
ik vroeg nog of we een extra mee moesten nemenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef Choad het volgende:
Ja dit is wel een goed topic. Maar echte bazen hebben altijd een reservegourmetstel achterin de auto liggen mattie
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef Choad het volgende:
Ja dit is wel een goed topic. Maar echte bazen hebben altijd een reservegourmetstel achterin de auto liggen mattie
Haha altijd op je gevoel afgaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vroeg nog of we een extra mee moesten nemen
Echte bazen zitten er niet mee en gourmetten gewoon verder op hun motorblokquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef Choad het volgende:
Hehe ja dan ben je wel een ekte ekte ja. Maar ik vraag me af hoe het nu met TS isquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:20 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Echte bazen zitten er niet mee en gourmetten gewoon verder op hun motorblok
Ja, hier moet iemand geholpen worden. Als je nog geen ander stel hebt, misschien zit de sluiting in het snoer?, en heb je nog een ander snoer van een tosti-ijzer of zo ergens in de kastquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:21 schreef Choad het volgende:
[..]
Hehe ja dan ben je wel een ekte ekte ja. Maar ik vraag me af hoe het nu met TS is
Royal sadnessquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef rinzzz het volgende:
dus je zit nu met de kids aan tafel te Fokken?
hoor je wat je zegtquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:34 schreef --Tweety-- het volgende:
Ach, TS zit alleen maar via z'n telefoon op fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |