pi was daquote:Op maandag 7 december 2009 00:25 schreef Skylark. het volgende:
Schakelen jullie de PI in vóór je typt of erna?
Ow, ik weet ook niet wat ikquote:Op maandag 7 december 2009 00:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je quotte niemand! Ik snap het niet meer maar ik heb geeneens
Want dat heb ik alquote:
En behoor ik totdat selecte groepje?quote:Op maandag 7 december 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk zijn een aantal mensen in de SC me best dierbaar. Ergo, als ze dood zouden gaan zou het me wat uitmaken.
Maar toch schaam je je voor Fok!.quote:Op maandag 7 december 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk zijn een aantal mensen in de SC me best dierbaar. Ergo, als ze dood zouden gaan zou het me wat uitmaken.
ik zou je missenquote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe FOK! zou reageren als ze hoorden dat ik onder een auto was gekomen oid. En wie dan mijn plaats zou innemen.
Ik wilde een gemene opmerking maken totdat ik besefte dat ik ook benieuwd ben.quote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe FOK! zou reageren als ze hoorden dat ik onder een auto was gekomen oid. En wie dan mijn plaats zou innemen.
Wees oprecht jij!quote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde een gemene opmerking maken totdat ik besefte dat ik ook benieuwd ben.
quote:
Ja, maar zou je me missen?quote:
Ik zou voor je bidden.quote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Dat ik zou branden in hell of dat ik weer terug zou komen?quote:
watquote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef Allure_ het volgende:
M'n inbox was vanavond nog 72%, en binnen 2 uurtjes alweer 94%. Tijd voor een nieuw PM systeem, waarin je zo alles kunt verwijderen.
Ik zou hopen dat je het daar beter hebt dan hier, mijn jong.quote:Op maandag 7 december 2009 00:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar zou je me missen?
Ik bedoel iedereen heeft op z'n tijd een boksbal nodig (daar fungeer ik dus voor) . Iedereen heeft op z'n tijd een bash topic nodig, en iedereen vindt het wel leuk om te zien hoe php weer is bezig is met bekvechten met een ander. Anderzijds ben ik ook gewoon een irritant kut jong die moord nijgingen bij je oproept![]()
Dus wat vind je van mij?
Ik vind het irritant dat je alles nogmaals moet verwijderen in 'verwijderd'. Één voor één.quote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef Allure_ het volgende:
M'n inbox was vanavond nog 72%, en binnen 2 uurtjes alweer 94%. Tijd voor een nieuw PM systeem, waarin je zo alles kunt verwijderen.
Ik interpreteer dit als iets aardigsquote:Op maandag 7 december 2009 00:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou hopen dat je het daar beter hebt dan hier, mijn jong.
Pagina op 1000 zetten, en dan alles in 1x selecteren en verwijderen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat je alles nogmaals moet verwijderen in 'verwijderd'. Één voor één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |