Misschien kom je er nog opquote:Op zondag 6 december 2009 05:09 schreef Maanvis het volgende:
ik wou dus zeggen... wat ik niet meer weet
misschien ook nietquote:
Positief blijvenquote:
Neuh, niet zo'n behoefte aan.quote:Op zondag 6 december 2009 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
Maar vertel Liesje, wat voor vage dag had je?
quote:Op zondag 6 december 2009 09:59 schreef Noek het volgende:
Rise and shine.
Vandaag is het kerstboomtijd!![]()
Pietje, en en en?
Gisteren had ik visite en toen heb ik gezegd dat ik iets vergeten was bij de Appie. Ben ik snel naar een tuincentrum gereden en heb daar mijn auto volgeladen met 1001 kleuren kerstballen. Schijnt het vandaag ook open te zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 10:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier wordt de boom ook neergezet vandaag.
![]()
Ja ,,daaaaaag..twee kerstbomen.quote:Op zondag 6 december 2009 10:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Gisteren had ik visite en toen heb ik gezegd dat ik iets vergeten was bij de Appie. Ben ik snel naar een tuincentrum gereden en heb daar mijn auto volgeladen met 1001 kleuren kerstballen. Schijnt het vandaag ook open te zijn.Ik wil er eigenlijk wel twee dit jaar.
Hoi Hondjes! Kerstengeltje!quote:Op zondag 6 december 2009 10:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja ,,daaaaaag..twee kerstbomen.
Mooi niet, doe je maar een andere keer, van de zomer of zooooooo..
Die kijkt niet echt vrolijk he...quote:Op zondag 6 december 2009 10:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi Hondjes! Kerstengeltje!![]()
[ afbeelding ]
Ga je wel een boom opzetten?quote:Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die kijkt niet echt vrolijk he...![]()
Meer zo van..moet ik straks weer een lul kerst-verhaal vertellen...
Ja. en nepboomquote:Op zondag 6 december 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je wel een boom opzetten?
Ik meen te lezen dat je ze liever gelijk in de hens zet om ze vervolgens tijdens het kerstdiner op de tafel te flikkeren als dessert.
Ah! Wanneer ga je weer heen?quote:Op zondag 6 december 2009 10:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja. en nepboom![]()
Onder dwang van dochter, de ballen heb ik al, de lichtjes ook, en zelfs kadootjes voor de kleine....
En dit gebeurd allemaal in Spanje.
Hier donder ik straks een net over een boom buiten en ..voila..
mogguh, ja 't gaat door (of bedoelde je dat nietquote:Op zondag 6 december 2009 09:59 schreef Noek het volgende:
Rise and shine.
Vandaag is het kerstboomtijd!![]()
Pietje, en en en?
Heb zo het bange vermoeden, dat het ook gourmetten wordt..quote:Op zondag 6 december 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah! Wanneer ga je weer heen?
Ik hou echt van de kerst en de kerst van mij. Zo gaan we natuurlijk ook weer een gourmetmarathon doen. Wij gourmetten dan alleen maar, alleen tijdens de echte kerstdagen niet.![]()
En oliebollen bakken met mams en vuurwerk afsteken.Oh man, ik ben toch zo in mijn nopjes.
Wel leuk om kerst in een ander land te vieren. Dat lijkt me ook weleens wat.
Ga ik navragen....quote:Op zondag 6 december 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Dat druivenritueel ken ik, maar waar is die rode onderbroek voor?
Goedemorgen! Ik heb de winter in mijn hoofd en kom al drie dagen pas tegen elven mijn bed uit. Gaat leuk worden, morgen.
En een uitgeslapen goedemorgen!
Veel plezier vanavondquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 11:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga ik navragen....
Denk net als bij de Chinezen...dat het geluk brengt...
Vorig jaar rende ik de Carrefour in, 2 gekocht...
Dacht, dat doet meneer Hondjes nooit aan,,,maar jawel..ook hij liep erin, zonder morren
AAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh dus het word mijn jaarquote:Op zondag 6 december 2009 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Vanuit de Feng Shui wordt rood beschouwd als de kleur van, voorspoed, hoop en geluk. Chinezen gaan straks weer vol op aan het rode ondergoed, het liefst nog met het symbool van de Tijger erop (het Chinese sterrenbeeld voor het jaar 2010)
Grappig dat ze dat in Spanje ook doen, dat wist ik eigenlijk niet
Veel plezier vanavond, jungske!quote:
Mwah, beetje verquote:
In dit weer is bikkel zijn gewoon domquote:Op zondag 6 december 2009 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
toch niet vanuit je ouderlijk huis??? beetje bikkel doet dat wel
tis droog hoorquote:Op zondag 6 december 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In dit weer is bikkel zijn gewoon dom.
Dat mag hij ook wel voor mij doen ,voor mij en die ene Beckham dan...quote:Op zondag 6 december 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
Gordon Ramsay kookt kerstmaal voor Beckhams
van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon Ramsay is tijdens de feestdagen te vinden in de keuken van David en Victoria Beckham.
Ben blij dat ie toch nog een leuk schnabbeltje heeft gevonden, nadat ik hem onverwacht moest afzeggen
Cool!quote:Op zondag 6 december 2009 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh, ja 't gaat door (of bedoelde je dat niet)?
oh dat meen je niet, deed die zak dat echt oh wat lullig, en stonden er ook nog peuters enzo bij??? nou als school zijnde had ik die vent mooi niet uitbetaald echt belachelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Cool!![]()
En ze hebben vrijdagavond in topsnelheid het papier van de cadeaus afgetrokken, gespeeld en dawast.![]()
Ze geloven niet meer. Ook de jongste heeft een goed gesprek met een vriendje gehad en die heeft hem in zijn oor geschreeuwd dat Sinterklaas NIET bestaat. En toen was het echt over.
Als dat niet was gebeurd dan was het op school wel gebeurd. Sinterklaas komt dus daar, doet zijn Sinterklaasding, zwaait nog wat, stapt in de auto en trekt ZIJN BAARD AF. Wat een lul!Alle kinderen zagen dat dus en opeens kreeg hij het zelf door en probeerde het nog te redden. Te laat!
omg wat een zak hooiquote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Noek het volgende:
Cool!![]()
En ze hebben vrijdagavond in topsnelheid het papier van de cadeaus afgetrokken, gespeeld en dawast.![]()
Ze geloven niet meer. Ook de jongste heeft een goed gesprek met een vriendje gehad en die heeft hem in zijn oor geschreeuwd dat Sinterklaas NIET bestaat. En toen was het echt over.
Als dat niet was gebeurd dan was het op school wel gebeurd. Sinterklaas komt dus daar, doet zijn Sinterklaasding, zwaait nog wat, stapt in de auto en trekt ZIJN BAARD AF. Wat een lul!Alle kinderen zagen dat dus en opeens kreeg hij het zelf door en probeerde het nog te redden. Te laat!
Het beste keukengereedschap blijft een vrouw :pquote:Op zondag 6 december 2009 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omg wat een zak hooi.
Ik heb allemaal nuttige spulletjes gekregen voor in de keuken. Staafmixer, kookboekje,!
Wat lief!quote:Op zondag 6 december 2009 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omg wat een zak hooi.
Ik heb allemaal nuttige spulletjes gekregen voor in de keuken. Staafmixer, kookboekje,!
Wel kleuters. Ik vond het geweldig. Het was dan ook de enige leuke Sinterklaas-ervaring van dit jaar. De rest vond ik ruk, op de peperrrrrnoten na dan.quote:Op zondag 6 december 2009 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat meen je niet, deed die zak dat echt oh wat lullig, en stonden er ook nog peuters enzo bij??? nou als school zijnde had ik die vent mooi niet uitbetaald echt belachelijk.
Wat een sukkel, je zou m toch zo in een jute zak stoppen en in een stoomboot richting heel ver weg gooienquote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh nee. Ik ga niet tafelen met doden. Was vorig jaar ook geen succes. Al mijn glazen stuk of gedraaid.quote:
Oh.... waarom dan? Want ik word altijd de keuken uitgeschoptquote:Op zondag 6 december 2009 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het beste keukengereedschap blijft een vrouw :p
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.quote:Op zondag 6 december 2009 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... waarom dan? Want ik word altijd de keuken uitgeschopt
Je moeder en je oma?quote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.
Nee, want die kunnen beiden niet koken :pquote:
Zulke dingen zou ik nou nooit zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, want die kunnen beiden niet koken :p
Das wel een beetje het probleem!quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!
Trap er niet in!
quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!
Trap er niet in!
Hou jij het droog dan, bij z'n fobo?quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trap er niet in!
Ik ga eens checken ...quote:
Niemand houdt het droog bij die fotoquote:
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.quote:Op zondag 6 december 2009 13:03 schreef Noek het volgende:
Hoi Kardinaal!![]()
Vertel eens wat meer over jezelf.
oh wat een leuke hobby heb jij, kroonkurken sparen, spannendquote:Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een leuke hobby heb jij, kroonkurken sparen, spannend
Nog erger.... eerst was je 28 en was ik gewoon te oud voor zo'n über LD als jij, en nu ben je 15... dan had ik gewoon je moeder kunnen zijnquote:Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.
je meent het ook nog, nou leuk zo een bord waar hangt iequote:
Ow ja, dat staat er vanavond op m'n agenda.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 02:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 63! Weet je hoeveel last van mijn rug ik krijg van seks alleen al!
Deze hangt aan de keukendeur!quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je meent het ook nog, nou leuk zo een bord waar hangt ie
Mooi gedaan, ook met dat lijstje.quote:
Ja sorry ik onthoud wel eens gekke dingen.quote:
Ik spaar ze als ik ze zelf opgedronken heb of een bekende. Die moet dan zijn naam, datum en plaats erop zetten.quote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi gedaan, ook met dat lijstje.
Ik heb zelf ook diverse vrienden die kroonkurken sparen. Het meeste aanzien heeft het als de verzamelaar zelf de flesjes heeft leeggedronken waar de kroonkurken van afkomstig zijn.
Doe jij dat ook, of ben je meer zo'n "vuilnisbakkensnuffelaar" (zoals dat in die kringen denigrerend genoemd wordt, hoewel ikzelf er op zich moreel niets tegen heb).
Aan de binnenkant dan hè!quote:Op zondag 6 december 2009 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik spaar ze als ik ze zelf opgedronken heb of een bekende. Die moet dan zijn naam, datum en plaats erop zetten.
Hasjoliequote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de binnenkant dan hè!![]()
Rij 7 kroonkurk 11, dat hennepblad, wat zat daar voor brouwsel in dan? Toch niet iets met drugs hè? Het moet wel gezellig blijven wat mij betreft.
Maar: leuke hobby Cornelis. Staat ook altijd feestelijk, die kurken aan de muur.
Bij de gratis webwarenwinkel! Gewoon gevonden via Google!quote:Op zondag 6 december 2009 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had jij nou gister die cd gratis besteld?
Waar dan?
Ga je samen met ons Piet?quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat staat er vanavond op m'n agenda.
Jij ook al, arme onsquote:
Ik zit op Zuid trouwens, heb jij veldkaarten?quote:Op zondag 6 december 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook al, arme ons. Die mensen zijn eng.
Jepquote:Op zondag 6 december 2009 13:41 schreef remlof het volgende:
Ik zit op Zuid trouwens, heb jij veldkaarten?
quote:Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep. Ga van Elst naar Arnhem Velperpoort om bij iemand te eten. Vervolgens naar Arnhem CS om daar de pendelbus te nemen naar 't Gelredome
. De logica
Meneer voelt zich te goed voor ons FOK!kers zeker?quote:
Geen verplichte kerstmeuk? Dat is beffen/baffen/boffen!quote:
gewoon kerst bij mn broer vieren...niks geen kerstboom hier...ff dr echt een soort van trauma aan overgehoudenquote:Op zondag 6 december 2009 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen verplichte kerstmeuk? Dat is beffen/baffen/boffen!
Ik moet één kerstdag bij mijn zus vieren, maar daar heb ik heul geen zin in. Zit ik daar als enige tussen de stelletjes. Of ik moet maar een introducee meenemen!quote:Op zondag 6 december 2009 13:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
gewoon kerst bij mn broer vieren...niks geen kerstboom hier...ff dr echt een soort van trauma aan overgehouden
1e kerstdag is bij ons ook altijd wel verplicht...en aangezien mn broer en schoonzus het enige stelletje zijn is dat niet ergquote:Op zondag 6 december 2009 13:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet één kerstdag bij mijn zus vieren, maar daar heb ik heul geen zin in. Zit ik daar als enige tussen de stelletjes. Of ik moet maar een introducee meenemen!
Ah leuk, kleurtjesbomen!quote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Meneer voelt zich te goed voor ons FOK!kers zeker?
Viel spaß !![]()
Mijn kleurtjesboom is klaar!
Mijn zus is slim genoeg om eten te bestellenquote:Op zondag 6 december 2009 13:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
1e kerstdag is bij ons ook altijd wel verplicht...en aangezien mn broer en schoonzus het enige stelletje zijn is dat niet erg...tis dan ook hylarisch om te zien dat ze elkaar vanwege de kerststress zachtjes in de keuken afsnauwen
Wat heeft de boom je aangedaan? Nou, oogkleppen op maar de komende tijd. Sterkte!quote:Op zondag 6 december 2009 13:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
gewoon kerst bij mn broer vieren...niks geen kerstboom hier...ff dr echt een soort van trauma aan overgehouden
Ik heb nog getwijfeld gisteren toen ik er stiekem tussenuit was geknepen maar toch maar geen kleurlampjes.quote:Op zondag 6 december 2009 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah leuk, kleurtjesbomen! [ afbeelding ]
Hier ook. Zo hoerig mogelijk, op knipperlichtjes na, da's me écht te dol.
Mn Ex heeft 13 jaar lang kerst geweld aan gedaanquote:Op zondag 6 december 2009 14:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat heeft de boom je aangedaan? Nou, oogkleppen op maar de komende tijd. Sterkte!
Ik vond kerst met de ex wel leukquote:Op zondag 6 december 2009 14:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn Ex heeft 13 jaar lang kerst geweld aan gedaan....Volgend jaar is het vast beter
quote:Op zondag 6 december 2009 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb nog getwijfeld gisteren toen ik er stiekem tussenuit was geknepen maar toch maar geen kleurlampjes.
Ik krijg dat nooit mooi op de foto hè. Veel te spastisch enzo.
Laysa, pas op! Kerstboom!![]()
[ afbeelding ]
Ex eruit, boom er in! Brand een kaarsje op hem en spuug hem uit.quote:Op zondag 6 december 2009 14:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn Ex heeft 13 jaar lang kerst geweld aan gedaan....Volgend jaar is het vast beter
Je hebt toch ook een schouw die je kunt versieren? En ja, haal er nou eentje op joh!quote:Op zondag 6 december 2009 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ah leuk Noek!
Ik twijfel nog of ik er 1 zal halen, heb wel al de doos kerstspullen van de kast getrokken want ik moest even kijken of mijn roze ballen nog steeds zo mooi roze en glitterig zijn.
En dat zijn ze
Als je die worst hebt gewassen misschien!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ex eruit, boom er in! Brand een kaarsje op hem en spuug hem uit.
Dan ga je het dit jaar verwerken en dan volgend jaar dit:
![]()
Het oorspronkelijke kerstdrama was er niks bij hier....zodra hij het woord '' kerstboom'' liet vallen rend ik het huis al uit....en vervolgens wist hij dan ook alle 2 de kerstdagen te verpesten...want ow ow ow je zal maar een leuke tijd hebben met andere mensen....maar goed...das geweest en vanaf nu is alles beterquote:Op zondag 6 december 2009 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond kerst met de ex wel leuk
Ik wi 'm best uit het pakje halen en ff onder de kraan houden hoorquote:Op zondag 6 december 2009 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je die worst hebt gewassen misschien!
Hoerig zat, die heeft geen kleurlampjes nodig.quote:Op zondag 6 december 2009 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb nog getwijfeld gisteren toen ik er stiekem tussenuit was geknepen maar toch maar geen kleurlampjes.
[ afbeelding ]
Ja de schouw kan sowieso, maar ik weet niet waar ik die boom kwijtmoet, ik heb alleen plek naast de kachel, maar ik gok dat de boom dat niet zo lang trekt die warmte. Daarnaast heb ik nog een kitten die het liefst al in mijn kleine plant gaat liggen, en ik heb nog die foto's op mijn netvlies van jouw kittens vorig jaarquote:Op zondag 6 december 2009 14:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een schouw die je kunt versieren? En ja, haal er nou eentje op joh!
Roze!![]()
Is op de stoep voor het huis van de buurman geen mooie plek?quote:Op zondag 6 december 2009 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de schouw kan sowieso, maar ik weet niet waar ik die boom kwijtmoet, ik heb alleen plek naast de kachel, maar ik gok dat de boom dat niet zo lang trekt die warmte. Daarnaast heb ik nog een kitten die het liefst al in mijn kleine plant gaat liggen, en ik heb nog die foto's op mijn netvlies van jouw kittens vorig jaar
Maar ik neig er naar een ja.
Ja, een banaan gaat er ook wel in he?quote:Op zondag 6 december 2009 14:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
meestal wel...nu ff nie...moet zo sporten dus heb 2 bananen op als brandstof
Ik vond het met de ex altijd wel gezellig! Zij koken, ik etenquote:Op zondag 6 december 2009 14:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke kerstdrama was er niks bij hier....zodra hij het woord '' kerstboom'' liet vallen rend ik het huis al uit....en vervolgens wist hij dan ook alle 2 de kerstdagen te verpesten...want ow ow ow je zal maar een leuke tijd hebben met andere mensen....maar goed...das geweest en vanaf nu is alles beter![]()
En klaar!!!
In de kont van je moeder!! Hoor!quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Is op de stoep voor het huis van de buurman geen mooie plek?
miss ga ik 2e kerstdag naar Kallyquote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond het met de ex altijd wel gezellig! Zij koken, ik etenEn de volgende dag naar mijn ouders!
Dit jaar heb ik dus één verplichte kerstdag en één dag waarop ik me waarschijnlijk suf ga vervelen.
aha jullie doen ook niet aan kerstbomen?quote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef D. het volgende:
Ik heb nog een foto van onze boom van 6 jaar geleden.
Volgens mij hebben we 'm daarna nog 1 keer gezet
Je mag vast dag 2 ook bij je ouders komen hoorquote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond het met de ex altijd wel gezellig! Zij koken, ik etenEn de volgende dag naar mijn ouders!
Dit jaar heb ik dus één verplichte kerstdag en één dag waarop ik me waarschijnlijk suf ga vervelen.
Weet ik niet, maar op het pleintje bij de Dierenselaan verkopen ze ze altijd!quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, weet jij toevallig of onze karwei kerstbomen heeft?
Hij ligt op zolder, maar het is altijd zo'n gedoe. Als ie er eenmaal staat is het wel leuk hoorquote:Op zondag 6 december 2009 14:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
aha jullie doen ook niet aan kerstbomen?
Ja, jij en Kally zijn dikke pik hè? Ze moet mijn PM nog beantwoorden!quote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
miss ga ik 2e kerstdag naar Kallymaar dat ligt aan mijn toestand van dat moment
en anders ga ik heerlijk op de bank alle kerstfilms kijken die die dag voorbij komen
ja maar dat wist je alquote:Op zondag 6 december 2009 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, jij en Kally zijn dikke pik hè? Ze moet mijn PM nog beantwoorden!![]()
Doorgaans zijn het elk jaar dezelfdefilms!
Ik weet heus heel van niets!quote:
Omdat-ie zo Oud-Hollandsch gezellig is, nog een keer.quote:Op zondag 6 december 2009 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de kont van je moeder!! Hoor!
Jaquote:Op zondag 6 december 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar op het pleintje bij de Dierenselaan verkopen ze ze altijd!
Maar jij zoekt iets wat vandaag open is begrijp ik?
BTW wie had er hier laatst zo'n lekkere ajax-taart, daar wil ik best nog even het mes in zetten.
Als ik ooit lef heb zal ik hem wel een keer vertellen dat ik er toen een foto van gemaakt heb die nu op internet te vinden is.quote:Op zondag 6 december 2009 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat-ie zo Oud-Hollandsch gezellig is, nog een keer.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt kunst en je hebt kitchquote:Op zondag 6 december 2009 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb deze trouwens al wel weer neergezet:
[ afbeelding ]Die vind ik leuk.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt kunst en je hebt kitch
quote:Op zondag 6 december 2009 14:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja en met kerst houd ik van kitch.
Waar heb je de foto staan Annie? Hij moet eerst op het internet staan geloof ik (photobucket etc.) en dan kan je de link tussen [IMG] - [/IMG] zetten en hier plakken.quote:Op zondag 6 december 2009 14:31 schreef Anniebab het volgende:
Hoe moet ik nou een foto bij me reageer plakken.
Ik wil me kerstboom laten zien. 'Plakken'' blijft lichtgrijs...
Wat is 't voor vent dan?quote:Op zondag 6 december 2009 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik ooit lef heb zal ik hem wel een keer vertellen dat ik er toen een foto van gemaakt heb die nu op internet te vinden is.
Oeh de eerste kerstboomquote:Op zondag 6 december 2009 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een donkere jonge man, met gouden tand en een tattoo van een traantje bij zijn oog.quote:Op zondag 6 december 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is 't voor vent dan?
Effe voetbal kijken.
Plant jij een kerstwoudreus in je nieuwe villa?quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar heb je de foto staan Annie? Hij moet eerst op het internet staan geloof ik (photobucket etc.) en dan kan je de link tussen [ [url= - ]afbeelding[/url] ] zetten en hier plakken.
Hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd, ben er zelf ook niet heel handig in.
wtfbbq, ging 't zo goed verlies je ff 2-0 in de Galgewaardquote:Op zondag 6 december 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Wat is 't voor vent dan?
Effe voetbal kijken.
Natuurlijk. Legendarisch moment wat ik je brom, een kerstboom in je eerste huis.quote:Op zondag 6 december 2009 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Plant jij een kerstwoudreus in je nieuwe villa?
Ook van de Ikea of de leen?quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Legendarisch moment wat ik je brom, een kerstboom in je eerste huis.
Leuk deuntje trouwens, die lichtshow.
Whehe.quote:Op zondag 6 december 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtfbbq, ging 't zo goed verlies je ff 2-0 in de Galgewaard![]()
Wat voor materiaal is de versiering, echt glas?quote:Op zondag 6 december 2009 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de schouw kan sowieso, maar ik weet niet waar ik die boom kwijtmoet, ik heb alleen plek naast de kachel, maar ik gok dat de boom dat niet zo lang trekt die warmte. Daarnaast heb ik nog een kitten die het liefst al in mijn kleine plant gaat liggen, en ik heb nog die foto's op mijn netvlies van jouw kittens vorig jaar
Maar ik neig er naar een ja.
Aw Piet, mogen we meehelpen versieren? Een glazen boom!quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Legendarisch moment wat ik je brom, een kerstboom in je eerste huis.
Leuk deuntje trouwens, die lichtshow.
Kom je dan eerst ff helpen zoveel lege flesjes creërenquote:Op zondag 6 december 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
Aw Piet, mogen we meehelpen versieren? Een glazen boom!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dan moet je zorgen dat je hem eerst online krijgt. Heb je een photobucketaccount?
Aah grappig...quote:Op zondag 6 december 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plasticquote:Op zondag 6 december 2009 14:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat voor materiaal is de versiering, echt glas?![]()
Vorig jaar heb ik alles verantwoord natuurlijk gehouden met hout etc. want ik vind plastic ballen niet zo maar dit jaar heb ik dus 110 glazen ballen er in gedaan. Ik vrees voor één kat maar die ligt boven te ronken. Die springt er één keer in en zal dan als een rolstoelende fakir-kat door het leven moeten.Dus ik ben benieuwd.
Ik kan hem nu ook maar één keer optuigen. Vorig jaar deed ik dat elke ochtend. Dan ging ik naar bed 's avonds en op het moment dat ik deur sloot hoorde ik ze er in sprinten, de fuckers. Eentje heb ik zelfs slapend uitgekssst. Nu zijn ze ouder en vet. Dat kunnen ze vast wel inschatten, hoop ik voor ze.
Ja, na 5 naamtopics was de lol er al lang afquote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je het A_A topic dicht te gooien.
Degene die dat gemaakt heeft is een aardige perfectionist. De ene rij zie je de buitenkant van de doppen, de andere rij de binnenkant.quote:Op zondag 6 december 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is echt vet!quote:Op zondag 6 december 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij kan je dat uitzetten?quote:Op zondag 6 december 2009 14:49 schreef Anniebab het volgende:
Hier zegt iemand dat als je van dat photobucket gedoe lid wordt, dat dan mensen je fotos kunnen bekijken . is dat zo?
*plastic ballenquote:Op zondag 6 december 2009 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Plastic
Gelukkig maar ook.
Ja doe je na de kerst even een update geven hoeveel ballen er nog over zijn?
Wat is een Kai? Een hond, kat, bezopen echtgenoot?quote:Op zondag 6 december 2009 14:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
*plastic ballen![]()
Kai is een boom omgooier.. dussseuh hier alleen maar plastic gevallen en ornamentjes die niet kapot kunnen![]()
voordeel van die boom omgooier is dat ik elke dag de boom kan zetten
ik vind de piek zo gaafquote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Degene die dat gemaakt heeft is een aardige perfectionist. De ene rij zie je de buitenkant van de doppen, de andere rij de binnenkant.
Mijn hondJEquote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is een Kai? Een hond, kat, bezopen echtgenoot?
En wat voor merk, model, kleur en bouwjaar is ie?quote:
10sec volgehouden, een prestatie.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat voor merk, model, kleur en bouwjaar is ie?
Tsja....quote:Op zondag 6 december 2009 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10sec volgehouden, een prestatie.
quote:
Zo die heeft een flinke prijs gehaald!quote:Op zondag 6 december 2009 15:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
merk: Hond
model: Mechelse herder
bouwjaar: aug 2005 (nu vier dus)
Hij had een balletje gehad..quote:Op zondag 6 december 2009 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo die heeft een flinke prijs gehaald!
Ik gok dat die van die man is die op de foto staat die er naast hangtquote:Op zondag 6 december 2009 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo die heeft een flinke prijs gehaald!
Beker is gewonnen door J.V.quote:Op zondag 6 december 2009 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij had een balletje gehad..
duurde welgeteld 5 minuten voor het zo was![]()
hij heeft de rest van de dag met een onderdeeltje van die bal gespeeld. Een lappie stof.
een sloper is het
Ik had het over die beker rechts op dat tafeldingevalletje!quote:Op zondag 6 december 2009 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij had een balletje gehad..
duurde welgeteld 5 minuten voor het zo was![]()
hij heeft de rest van de dag met een onderdeeltje van die bal gespeeld. Een lappie stof.
een sloper is het
quote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat die van die man is die op de foto staat die er naast hangt
Ja dat snapte ik toen ik had gepostquote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had het over die beker rechts op dat tafeldingevalletje!
quote:
ik gok zomaar dat ik geen onderdeel meer van je krijgquote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 6 december 2009 15:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat ik geen onderdeel meer van je krijg
Doe je nog een fotoverslag Pietje?quote:Op zondag 6 december 2009 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liebe ist fur alle da/. Diewillik
Ja, dat is leuk en ál bijna traditie hier!quote:Op zondag 6 december 2009 15:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe je nog een fotoverslag Pietje?
En natuurlijk filmpje van de opkomst
Ik heb nog wel een onderdeel opgestuurd in de V actiequote:Op zondag 6 december 2009 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Nadat ik jouw foto's heb ontvangen uiteraard
Onderdeel?quote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een onderdeel opgestuurd in de V actie
de man op de fotoquote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had het over die beker rechts op dat tafeldingevalletje!
Edit: Wie is J.V.?![]()
En die heeft zijn beker en foto in je huis staan, omdat?quote:
Da's JV's huisquote:Op zondag 6 december 2009 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die heeft zijn beker en foto in je huis staan, omdat?
das niet mijn huisquote:Op zondag 6 december 2009 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die heeft zijn beker en foto in je huis staan, omdat?
Ik zou het vermoedelijk ook niet doen Pietje, ze bekijken het maarquote:Op zondag 6 december 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, KPNgeneratie.
en J.V. is je witte prins op het knappe paard!quote:
HI!quote:
Het is wat hyperig allemaal hèquote:Op zondag 6 december 2009 15:47 schreef Jian het volgende:
Omg, m'n buren hebben al het oubollige kaarsensetje al weer voor de ramen staan, komen straks de lichtjes in de den voor de deur, .............tis begonnenEn het is over een kleine 3 weken pas kerst, zucht. Nou Joling en Gordon nog weken elke avond in een glitterpak op tv en 't is weer compleet
Commercie, de meute holt er wel achteraan. 't Zal en Moet gezellig zijn, los van mensen die altijd wel gezellig zijn en die dagen dus überhaupt niet nodig hebben.quote:Op zondag 6 december 2009 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is het Teun, dat is het, niks op tegen ... maar moet dat nou een maand lang
Die ledjes komen niet tot z'n recht als het pas om 11 uur 's avonds donker wordtquote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Noek het volgende:
12 maanden wat mij betreft.
De een van kerst, de ander van zpelling.quote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Commercie, de meute holt er wel achteraan. 't Zal en Moet gezellig zijn, los van mensen die altijd wel gezellig zijn en die dagen dus überhaupt niet nodig hebben.
Ik wordt er altijd wel wat iebelig van ook
Wie, Aaron ?quote:Op zondag 6 december 2009 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De een van kerst, de ander van zpelling.
Ook allemaal gewoon uit commerciële overwegingen.quote:
Later als ik zuur ben, zeg ik dat ook!quote:Op zondag 6 december 2009 16:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook allemaal gewoon uit commerciële overwegingen.Al die volgevreten Kerstvierders die na dagen vreten, weer moeten spinnen om die dikke lichamen weer een beetje in model te krijgen ....
Pwnd!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:31 schreef Anniebab het volgende:
Hoe moet ik nou een foto bij me reageer plakken.
Ik wil me kerstboom laten zien. 'Plakken'' blijft lichtgrijs...
Hier hoef je geen lid te worden.quote:Op zondag 6 december 2009 14:49 schreef Anniebab het volgende:
Hier zegt iemand dat als je van dat photobucket gedoe lid wordt, dat dan mensen je fotos kunnen
bekijken . is dat zo?
Je hebt m'n strip gevonden ..?quote:Op zondag 6 december 2009 16:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Later als ik zuur ben, zeg ik dat ook!![]()
[..]
Pwnd!
Tsja ,je kan t ook zo zien, als je van je werk komt, en bent zo rillerig en koud en je bent daarna nog ff boodschappen wezen doen in de supermarkt waarquote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Commercie, de meute holt er wel achteraan. 't Zal en Moet gezellig zijn, los van mensen die altijd wel gezellig zijn en die dagen dus überhaupt niet nodig hebben.
Ik wordt er altijd wel wat iebelig van ook
Die tekst is wel grappig "Binkie wordt via Hyves betrapt op roken door z'n vader. Pwnt!"quote:
Ik heb er ook weer niet zoveel op tegen, vindt die lampjes hier op het park ook wel gezellig of zo. Een soort van spagaat, daar zit ik wel in. Waar ik wel wat op tegen heb is lege schappen en lange rijen voor de kassa als ik m'n gewone boodschappies kom doenquote:Op zondag 6 december 2009 16:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook allemaal gewoon uit commerciële overwegingen.Al die volgevreten Kerstvierders die na dagen vreten, weer moeten spinnen om die dikke lichamen weer een beetje in model te krijgen ....
Oke, wacht, hij is upgeload, en die IMG moet ik met me rechtermuisknop aanklikken?quote:Op zondag 6 december 2009 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Hier hoef je geen lid te worden.
http://nl.tinypic.com/?t=postupload
Bladeren en foto opzoeken.
Foto aanklikken.
Bestandsnaam b.v kerstboom invullen of de foto aanklikken.
Openen.
Nu (groene] blok uploaden aanklikken.
IMG code voor forum .
Je mag de foto ook naar mijn PM sturen dan kan ik even naar tinypic gaan en het linkje je weer toesturen.
Die chagrijnige koppen zitten vaak juist op die mensen die het meest aan kerst doen. Die zeulen zich drie slagen in de rondte om alles in huis te krijgen en om de tent te versierenquote:Op zondag 6 december 2009 16:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tsja ,je kan t ook zo zien, als je van je werk komt, en bent zo rillerig en koud en je bent daarna nog ff boodschappen wezen doen in de supermarkt waar
je veel mensen met zon sjagerijnige kopbent tegen gekomen, dan doe je je mooie kerstboom aan en word je weer een beetje warm van binnen.
Ik had zo'n mooie TF tinypic cursus gemaakt, daar had je toch ook gewoon naar kunnen linken?quote:Op zondag 6 december 2009 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Hier hoef je geen lid te worden.
http://nl.tinypic.com/?t=postupload
Bladeren en foto opzoeken.
Foto aanklikken.
Bestandsnaam b.v kerstboom invullen of de foto aanklikken.
Openen.
Nu (groene] blok uploaden aanklikken.
IMG code voor forum .
Je mag de foto ook naar mijn PM sturen dan kan ik even naar tinypic gaan en het linkje je weer toesturen.
Ja dat is zo, die hebben ook vaak alle jaren nieuwe spullen, ik niet heb al jaren hetzelfde en vind t nog steeds mooi.quote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die chagrijnige koppen zitten vaak juist op die mensen die het meest aan kerst doen. Die zeulen zich drie slagen in de rondte om alles in huis te krijgen en om de tent te versieren
Ja, lieffie, dat heb ik ook gebruikt hoor, maar na t uploaden kwam ik niet verder, en me dochter zou me helpen , maar moest weg.quote:Op zondag 6 december 2009 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had zo'n mooie TF tinypic cursus gemaakt, daar had je toch ook gewoon naar kunnen linken?
Linkermuis inklikkenquote:Op zondag 6 december 2009 16:06 schreef Anniebab het volgende:
Oke, wacht, hij is upgeload, en die IMG moet ik met me rechtermuisknop aanklikken?
Heb me rot gezocht in welk topic dat was.quote:Op zondag 6 december 2009 16:10 schreef Leandra het volgende:
Ik had zo'n mooie TF tinypic cursus gemaakt, daar had je toch ook gewoon naar kunnen linken?
Lichies zijn ook mooi, wat dat betreft zijn mensen ook net kraaienquote:Op zondag 6 december 2009 16:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat is zo, die hebben ook vaak alle jaren nieuwe spullen, ik niet heb al jaren hetzelfde en vind t nog steeds mooi.
Oehquote:Op zondag 6 december 2009 16:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, lieffie, dat heb ik ook gebruikt hoor, maar na t uploaden kwam ik niet verder, en me dochter zou me helpen , maar moest weg.
OMG TF toch..... jij en iets niet kunnen vinden?quote:Op zondag 6 december 2009 16:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb me rot gezocht in welk topic dat was.
Kom er net achter dat het in het wildtopic was.
Drop maarquote:Op zondag 6 december 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben we het ergens over of kan ik een nieuw onderwerp droppen?
Drop maar, want vooralsnog is het een Kerstquote:Op zondag 6 december 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben we het ergens over of kan ik een nieuw onderwerp droppen?
Stel hè, je hebt als het ware zo'n man en een vrouw en die maken samen een kindje.quote:
Gebruik sinds een jaar geen schriftje meer.quote:Op zondag 6 december 2009 16:16 schreef Leandra het volgende:
OMG TF toch..... jij en iets niet kunnen vinden?![]()
What's wrong?!
Nee!quote:Op zondag 6 december 2009 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n stiekeme "jank-niet-zo-nichterig-over-je-hoofdpijn-post"?
De laatste paar keer dat je mij gequote heb sloot je je post af met "..., Tinky" dus je kan nietquote:Op zondag 6 december 2009 16:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee!Een oprechte, ik hoop voor je het over is, vraag.
Maar laat maar!
Simpel, zodra je het plan hebt opgevat om een kindje te makenquote:Op zondag 6 december 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stel hè, je hebt als het ware zo'n man en een vrouw en die maken samen een kindje.
Vanaf wanneer ga je dag Sinterklaas vieren? Ik neem toch aan dat dat hele gehoax met schoen
zetten en door de buurman op je voordeur laten rammen eigenlijk in de eerste jaren geen zin heeft
omdat dat kind er toch niets van meekrijgt en dan zit je dus eigenlijk gewoon zelf heel erg voor lul.
Dus: vanaf welke leeftijd doe je de feestdagen vieren met kinden in een eerste-kindje situatie.
Die klokquote:
Ja en, ik sloot toch nu niet af met Tinky.quote:Op zondag 6 december 2009 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De laatste paar keer dat je mij gequote heb sloot je je post af met "..., Tinky" dus je kan niet
verbaasd zijn dat ik een weinig reluctant ben in jouw geval![]()
Maar lief dat je het vraagt, was gisteravond al wel overIk heb eigenlijk bijna nooit koppijn en ben al helemaal nooit ziek (ben al vier jaar onafgebroken nog NIET ziek geweest
) maar áls ik koppijn heb dan knalt het ook de hele kamer door
![]()
Niets wat een paar chemisch samengestelde witte tabletjes niet kunnen verhelpen
Dus je gaat als dat kind nog als een soort kruimeltje verschrompeld in een wiegje ligt te chillen al zitten zingen enzo?quote:Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Simpel, zodra je het plan hebt opgevat om een kindje te makendan begin je al met vieren. Tegen de tijd dat het er is én op leeftijd is weet je hoe het moet en gaat het als vanzelf. Je bent dan, zeg maar, lekker ingewerkt en zulks
quote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die chagrijnige koppen zitten vaak juist op die mensen die het meest aan kerst doen. Die zeulen zich drie slagen in de rondte om alles in huis te krijgen en om de tent te versieren
Dat ligt er natuurlijk een beetje aan hoe leuk je sinterklaas zelf vindtquote:Op zondag 6 december 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stel hè, je hebt als het ware zo'n man en een vrouw en die maken samen een kindje.
Vanaf wanneer ga je dag Sinterklaas vieren? Ik neem toch aan dat dat hele gehoax met schoen
zetten en door de buurman op je voordeur laten rammen eigenlijk in de eerste jaren geen zin heeft
omdat dat kind er toch niets van meekrijgt en dan zit je dus eigenlijk gewoon zelf heel erg voor lul.
Dus: vanaf welke leeftijd doe je de feestdagen vieren met kinden in een eerste-kindje situatie.
Zal wel weer een combinatie zijn geweest van veel te weinig slaap en veel te weinig etenquote:Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en, ik sloot toch nu niet af met Tinky.Anders schrijf ik wel, Tinky, Tinky.
Komt het door de drukte op je werk of komt het zomaar opeens opzetten? Kut! Blij dat het weer over is.
Goede poeder ftw!
Hoi,ik probeer even mee,quote:Op zondag 6 december 2009 16:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Linkermuis inklikken
op de IMG uitvoering van links naar rechts scrollen tot die zwart ziet
en dan met de rechtse muis aanklikken,
kopieren. (Het aanklikken en kopieren gaat raar, net of die het niet doet, maar lukt wel) Succes Annie.
Leuk he, heel goed gedaan Anniebab.quote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef Anniebab het volgende:
Oeeheh Tuinfluiter, I love You, van jou trouwens ook Leandra
Die past zo niet bij de rest van het interieur en de kleuren!quote:Op zondag 6 december 2009 16:25 schreef Anniebab het volgende:
Hij is nog niet helemaal klaar, en de piek staat niet op de foto,wtf is er met die klok?
Die laatste twee regels, daarmee bevestig je min of meer mijn mening. En ik wordt niet chagrijnig van kerst, hooguit voel ik mij wat ontheemd omdat ik er bewust niet aan mee doe en mij dan toch af en toe het gevoel van Remi bekruipt.quote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees hier het een en ander aan chagrijn, maar nou net niét van de mensen die kerst een leuk feest vinden.
Die verheugen zich er namelijk op.
Het zijn cliché's, de mensen die kerst "moeten" vieren, en daarom zijn ze deels ook wáár. En dat er in september al pepernoten in de winkel liggen en in oktober kerstkransjes, dat hoeft van mij ook niet.
Maar december is voor heel veel mensen een leuke feestmaand met een hoop gezelligheid. En ja, ook een hoop gedoe en ergenissen en oude vetes in de familie-sfeer. Héérlijk, kom maar op. [ afbeelding ]
Dit jaar hebben we voor het eerst echt sinterklaas gevierd. Hij is nu 3. Vorig jaar was ie eigenlijk nog te jong, al snapte hij kadootjes krijgen en chocola vreten toen ook al wel. Maar dit jaar snapt en gelooft hij voor het eerst onze leugens mbt de goedheiligman en zijn helpers.quote:Op zondag 6 december 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kon me er weinig bij voorstellen dat je gaat zitten zingen enzo, maar bij nader inzien is dat vrij dom aangezien je dat waarschijnlijk sowieso elke week wel zit te doen met zo'n kleene.quote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk een beetje aan hoe leuk je sinterklaas zelf vindt
Maar stel dat je een juli kindje hebt, dan denk ik dat de eerste sinterklaas een beetje vroeg is, hoewel ik het dan misschien wel leuk zou vinden om te zien hoe dat 5 maanden ouden krummel het papier van de cadeautjes zou scheuren![]()
Als het er om gaat vanaf wanneer een kind er idd wat van meekrijgt... ik gok vanaf 2 jaar ongeveer.
Hebben jullie dat jong echt voor zitten liegen of de tactische IaN-uitleg gegeven waarbij toegegeven word dat de sint niet echt bestaat?quote:Op zondag 6 december 2009 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit jaar hebben we voor het eerst echt sinterklaas gevierd. Hij is nu 3. Vorig jaar was ie eigenlijk nog te jong, al snapte hij kadootjes krijgen en chocola vreten toen ook al wel. Maar dit jaar snapt en gelooft hij voor het eerst onze leugens mbt de goedheiligman en zijn helpers.
Nee, al eerder. Dat hoort nu eenmaal bij het aanstaande ouderschap. Trainingen en zulks. Ook al oefenen in het geven van standjes en corrigerende tikjes doe je lang voordat de feut het licht ziet. Je oefent op elkaar. Zo ook met het helpen van huiswerk. Dat komt het kind ten goede, het valt als het ware in een volledig ingewerkt team en warm nest.quote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus je gaat als dat kind nog als een soort kruimeltje verschrompeld in een wiegje ligt te chillen al zitten zingen enzo?
Bovendien: Hebben ze dan uberhaupt al schoentjes en passen daar cadeaus in?
Ja dat klopt, scherp opgemerkt, t is een soort tussendoor klok, ik ben al 2 jaar op zoek naar een echte mooie, maar laat t eigenlijk een beetje versloeberen zolang ik kan zien hoe laat t is, maar ik beloof,k ga weer ns op jacht in t nieuwe jaar, ben er zelf ook niet echt tevreden mee.quote:Op zondag 6 december 2009 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die past zo niet bij de rest van het interieur en de kleuren!
Corrigerende tikjes zijn voor mensen die verbaal niet zo goed zijnquote:Op zondag 6 december 2009 16:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, al eerder. Dat hoort nu eenmaal bij het aanstaande ouderschap. Trainingen en zulks. Ook al oefenen in het geven van standjes en corrigerende tikjes doe je lang voordat de feut het licht ziet. Je oefent op elkaar. Zo ook met het helpen van huiswerk. Dat komt het kind ten goede, het valt als het ware in een volledig ingewerkt team en warm nest.
OMG... wat heb ik het verschrikkelijk fout gedaan toen ik zwanger was van de kid.... het is een wonder dat het toch nog een zelfstandige 18-jarige geworden isquote:Op zondag 6 december 2009 16:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, al eerder. Dat hoort nu eenmaal bij het aanstaande ouderschap. Trainingen en zulks. Ook al oefenen in het geven van standjes en corrigerende tikjes doe je lang voordat de feut het licht ziet. Je oefent op elkaar. Zo ook met het helpen van huiswerk. Dat komt het kind ten goede, het valt als het ware in een volledig ingewerkt team en warm nest.
Of voor mensen die hardhorend zijnquote:Op zondag 6 december 2009 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Corrigerende tikjes zijn voor mensen die verbaal niet zo goed zijn
Ik WIST dat er zoiets aan zat te komen!quote:Op zondag 6 december 2009 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... wat heb ik het verschrikkelijk fout gedaan toen ik zwanger was van de kid.... het is een wonder dat het toch nog een zelfstandige 18-jarige geworden is
Ja hoorquote:Op zondag 6 december 2009 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk he, heel goed gedaan Anniebab.
Annie mag jullie kerstboom ook elders staan in het Fok-feesttopic?![]()
Ondanks hè, ondanks......dat ouders die klus maar zelden goed oppakken komt het toch meestal wel weer goed.quote:Op zondag 6 december 2009 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... wat heb ik het verschrikkelijk fout gedaan toen ik zwanger was van de kid.... het is een wonder dat het toch nog een zelfstandige 18-jarige geworden is
Hij is al wel weg, ik zag m vanmorgen hier de haven uitvaren, met al zijn pieterknechten...quote:Op zondag 6 december 2009 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r is niets mis met die klok, waar iets mis mee is is dat mijn goede vriend de Sint jullie kikkerland nog niet half verlaten heeft of jij tieft al een boom in je woonkamert.
quote:Op zondag 6 december 2009 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik WIST dat er zoiets aan zat te komen!
Ik kon het ook maar in m'n eentje fout doen hè.... dat scheelt toch een stuk hoorquote:Op zondag 6 december 2009 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ondanks hè, ondanks......dat ouders die klus maar zelden goed oppakken komt het toch meestal wel weer goed.
Tijd voor een nieuwe klok dusquote:Op zondag 6 december 2009 16:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat klopt, scherp opgemerkt, t is een soort tussendoor klok, ik ben al 2 jaar op zoek naar een echte mooie, maar laat t eigenlijk een beetje versloeberen zolang ik kan zien hoe laat t is, maar ik beloof,k ga weer ns op jacht in t nieuwe jaar, ben er zelf ook niet echt tevreden mee.
In een speedboot?quote:Op zondag 6 december 2009 16:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij is al wel weg, ik zag m vanmorgen hier de haven uitvaren, met al zijn pieterknechten...
zodra het sinterklaas dus is, al is je baby in sep geboren bij wijze van, gewoon het schoentje zetten.quote:Op zondag 6 december 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van de finesses der taktische Ian-uitleg, maar natuúrlijk bestaat sinterklaas! Dat ga je zo'n jochie toch niet ontnemen! Ik vond het vroeger echt súperspannend én leuk, toen ik er nog in geloofde. Na m'n veertiende werd de beleving en opwinding een stuk minder!quote:Op zondag 6 december 2009 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hebben jullie dat jong echt voor zitten liegen of de tactische IaN-uitleg gegeven waarbij toegegeven word dat de sint niet echt bestaat?
Ja das een wereldwonder, ik moet er ook rechtop in gaan zitten, anders ben ik in no time in dromenland.quote:Op zondag 6 december 2009 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Annie, je lijkt mij een lekkere hangbank te hebben
Pepernoten en choladeletter bij het Kruidvat of Hema al vanaf begin september.quote:Op zondag 6 december 2009 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r is niets mis met die klok, waar iets mis mee is is dat mijn goede vriend de Sint jullie kikkerland nog niet half verlaten heeft of jij tieft al een boom in je woonkamert.
Ik hou van homo's, t zijn heel vaak lieve humoristische mensen.quote:Op zondag 6 december 2009 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe klok dusHa, ik heb gevoel voor dat soort dingen! Dat hebben alle kasthomo's!
Op je veertiende!? Holy fuckquote:Op zondag 6 december 2009 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van de finesses der taktische Ian-uitleg, maar natuúrlijk bestaat sinterklaas! Dat ga je zo'n jochie toch niet ontnemen! Ik vond het vroeger echt súperspannend én leuk, toen ik er nog in geloofde. Na m'n veertiende werd de beleving en opwinding een stuk minder!
Overigens spelden we de kleine niet op de mouw dat-ie in de zak mee naar Spanje moet als hij niet met twee woorden spreekt.
Oh, zegtie niet standaard al "Ja lul" of "Donder op eikel"?quote:Op zondag 6 december 2009 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Overigens spelden we de kleine niet op de mouw dat-ie in de zak mee naar Spanje moet als hij niet met twee woorden spreekt.
Duh... dat is het hele nut van Sinterklaas.... dat je als ouder een fatsoenlijk chantagemiddel hebt zodat zo'n koter zich zo netjes gedraagt dat ie cadeautjes verdientquote:Op zondag 6 december 2009 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van de finesses der taktische Ian-uitleg, maar natuúrlijk bestaat sinterklaas! Dat ga je zo'n jochie toch niet ontnemen! Ik vond het vroeger echt súperspannend én leuk, toen ik er nog in geloofde. Na m'n veertiende werd de beleving en opwinding een stuk minder!
Eej, La Toverheks, was niet zo best hè in Utreg.quote:Op zondag 6 december 2009 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zodra het sinterklaas dus is, al is je baby in sep geboren bij wijze van, gewoon het schoentje zetten.
In zo'n klein schoentje (quote:Op zondag 6 december 2009 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zodra het sinterklaas dus is, al is je baby in sep geboren bij wijze van, gewoon het schoentje zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |