Ook allemaal gewoon uit commerciële overwegingen.quote:
Later als ik zuur ben, zeg ik dat ook!quote:Op zondag 6 december 2009 16:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook allemaal gewoon uit commerciële overwegingen.Al die volgevreten Kerstvierders die na dagen vreten, weer moeten spinnen om die dikke lichamen weer een beetje in model te krijgen ....
Pwnd!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:31 schreef Anniebab het volgende:
Hoe moet ik nou een foto bij me reageer plakken.
Ik wil me kerstboom laten zien. 'Plakken'' blijft lichtgrijs...
Hier hoef je geen lid te worden.quote:Op zondag 6 december 2009 14:49 schreef Anniebab het volgende:
Hier zegt iemand dat als je van dat photobucket gedoe lid wordt, dat dan mensen je fotos kunnen
bekijken . is dat zo?
Je hebt m'n strip gevonden ..?quote:Op zondag 6 december 2009 16:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Later als ik zuur ben, zeg ik dat ook!![]()
[..]
Pwnd!
Tsja ,je kan t ook zo zien, als je van je werk komt, en bent zo rillerig en koud en je bent daarna nog ff boodschappen wezen doen in de supermarkt waarquote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Commercie, de meute holt er wel achteraan. 't Zal en Moet gezellig zijn, los van mensen die altijd wel gezellig zijn en die dagen dus überhaupt niet nodig hebben.
Ik wordt er altijd wel wat iebelig van ook
Die tekst is wel grappig "Binkie wordt via Hyves betrapt op roken door z'n vader. Pwnt!"quote:
Ik heb er ook weer niet zoveel op tegen, vindt die lampjes hier op het park ook wel gezellig of zo. Een soort van spagaat, daar zit ik wel in. Waar ik wel wat op tegen heb is lege schappen en lange rijen voor de kassa als ik m'n gewone boodschappies kom doenquote:Op zondag 6 december 2009 16:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook allemaal gewoon uit commerciële overwegingen.Al die volgevreten Kerstvierders die na dagen vreten, weer moeten spinnen om die dikke lichamen weer een beetje in model te krijgen ....
Oke, wacht, hij is upgeload, en die IMG moet ik met me rechtermuisknop aanklikken?quote:Op zondag 6 december 2009 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Hier hoef je geen lid te worden.
http://nl.tinypic.com/?t=postupload
Bladeren en foto opzoeken.
Foto aanklikken.
Bestandsnaam b.v kerstboom invullen of de foto aanklikken.
Openen.
Nu (groene] blok uploaden aanklikken.
IMG code voor forum .
Je mag de foto ook naar mijn PM sturen dan kan ik even naar tinypic gaan en het linkje je weer toesturen.
Die chagrijnige koppen zitten vaak juist op die mensen die het meest aan kerst doen. Die zeulen zich drie slagen in de rondte om alles in huis te krijgen en om de tent te versierenquote:Op zondag 6 december 2009 16:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tsja ,je kan t ook zo zien, als je van je werk komt, en bent zo rillerig en koud en je bent daarna nog ff boodschappen wezen doen in de supermarkt waar
je veel mensen met zon sjagerijnige kopbent tegen gekomen, dan doe je je mooie kerstboom aan en word je weer een beetje warm van binnen.
Ik had zo'n mooie TF tinypic cursus gemaakt, daar had je toch ook gewoon naar kunnen linken?quote:Op zondag 6 december 2009 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Hier hoef je geen lid te worden.
http://nl.tinypic.com/?t=postupload
Bladeren en foto opzoeken.
Foto aanklikken.
Bestandsnaam b.v kerstboom invullen of de foto aanklikken.
Openen.
Nu (groene] blok uploaden aanklikken.
IMG code voor forum .
Je mag de foto ook naar mijn PM sturen dan kan ik even naar tinypic gaan en het linkje je weer toesturen.
Ja dat is zo, die hebben ook vaak alle jaren nieuwe spullen, ik niet heb al jaren hetzelfde en vind t nog steeds mooi.quote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die chagrijnige koppen zitten vaak juist op die mensen die het meest aan kerst doen. Die zeulen zich drie slagen in de rondte om alles in huis te krijgen en om de tent te versieren
Ja, lieffie, dat heb ik ook gebruikt hoor, maar na t uploaden kwam ik niet verder, en me dochter zou me helpen , maar moest weg.quote:Op zondag 6 december 2009 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had zo'n mooie TF tinypic cursus gemaakt, daar had je toch ook gewoon naar kunnen linken?
Linkermuis inklikkenquote:Op zondag 6 december 2009 16:06 schreef Anniebab het volgende:
Oke, wacht, hij is upgeload, en die IMG moet ik met me rechtermuisknop aanklikken?
Heb me rot gezocht in welk topic dat was.quote:Op zondag 6 december 2009 16:10 schreef Leandra het volgende:
Ik had zo'n mooie TF tinypic cursus gemaakt, daar had je toch ook gewoon naar kunnen linken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |