de man op de fotoquote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had het over die beker rechts op dat tafeldingevalletje!
Edit: Wie is J.V.?![]()
En die heeft zijn beker en foto in je huis staan, omdat?quote:
Da's JV's huisquote:Op zondag 6 december 2009 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die heeft zijn beker en foto in je huis staan, omdat?
das niet mijn huisquote:Op zondag 6 december 2009 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die heeft zijn beker en foto in je huis staan, omdat?
Ik zou het vermoedelijk ook niet doen Pietje, ze bekijken het maarquote:Op zondag 6 december 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, KPNgeneratie.
en J.V. is je witte prins op het knappe paard!quote:
HI!quote:
Het is wat hyperig allemaal hèquote:Op zondag 6 december 2009 15:47 schreef Jian het volgende:
Omg, m'n buren hebben al het oubollige kaarsensetje al weer voor de ramen staan, komen straks de lichtjes in de den voor de deur, .............tis begonnenEn het is over een kleine 3 weken pas kerst, zucht. Nou Joling en Gordon nog weken elke avond in een glitterpak op tv en 't is weer compleet
Commercie, de meute holt er wel achteraan. 't Zal en Moet gezellig zijn, los van mensen die altijd wel gezellig zijn en die dagen dus überhaupt niet nodig hebben.quote:Op zondag 6 december 2009 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is het Teun, dat is het, niks op tegen ... maar moet dat nou een maand lang
Die ledjes komen niet tot z'n recht als het pas om 11 uur 's avonds donker wordtquote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Noek het volgende:
12 maanden wat mij betreft.
De een van kerst, de ander van zpelling.quote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Commercie, de meute holt er wel achteraan. 't Zal en Moet gezellig zijn, los van mensen die altijd wel gezellig zijn en die dagen dus überhaupt niet nodig hebben.
Ik wordt er altijd wel wat iebelig van ook
Wie, Aaron ?quote:Op zondag 6 december 2009 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De een van kerst, de ander van zpelling.
Ook allemaal gewoon uit commerciële overwegingen.quote:
Later als ik zuur ben, zeg ik dat ook!quote:Op zondag 6 december 2009 16:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook allemaal gewoon uit commerciële overwegingen.Al die volgevreten Kerstvierders die na dagen vreten, weer moeten spinnen om die dikke lichamen weer een beetje in model te krijgen ....
Pwnd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |