Plant jij een kerstwoudreus in je nieuwe villa?quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar heb je de foto staan Annie? Hij moet eerst op het internet staan geloof ik (photobucket etc.) en dan kan je de link tussen [ [url= - ]afbeelding[/url] ] zetten en hier plakken.
Hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd, ben er zelf ook niet heel handig in.
wtfbbq, ging 't zo goed verlies je ff 2-0 in de Galgewaardquote:Op zondag 6 december 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Wat is 't voor vent dan?
Effe voetbal kijken.
Natuurlijk. Legendarisch moment wat ik je brom, een kerstboom in je eerste huis.quote:Op zondag 6 december 2009 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Plant jij een kerstwoudreus in je nieuwe villa?
Ook van de Ikea of de leen?quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Legendarisch moment wat ik je brom, een kerstboom in je eerste huis.
Leuk deuntje trouwens, die lichtshow.
Whehe.quote:Op zondag 6 december 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtfbbq, ging 't zo goed verlies je ff 2-0 in de Galgewaard![]()
Wat voor materiaal is de versiering, echt glas?quote:Op zondag 6 december 2009 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de schouw kan sowieso, maar ik weet niet waar ik die boom kwijtmoet, ik heb alleen plek naast de kachel, maar ik gok dat de boom dat niet zo lang trekt die warmte. Daarnaast heb ik nog een kitten die het liefst al in mijn kleine plant gaat liggen, en ik heb nog die foto's op mijn netvlies van jouw kittens vorig jaar
Maar ik neig er naar een ja.
Aw Piet, mogen we meehelpen versieren? Een glazen boom!quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Legendarisch moment wat ik je brom, een kerstboom in je eerste huis.
Leuk deuntje trouwens, die lichtshow.
Kom je dan eerst ff helpen zoveel lege flesjes creërenquote:Op zondag 6 december 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
Aw Piet, mogen we meehelpen versieren? Een glazen boom!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dan moet je zorgen dat je hem eerst online krijgt. Heb je een photobucketaccount?
Aah grappig...quote:Op zondag 6 december 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plasticquote:Op zondag 6 december 2009 14:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat voor materiaal is de versiering, echt glas?![]()
Vorig jaar heb ik alles verantwoord natuurlijk gehouden met hout etc. want ik vind plastic ballen niet zo maar dit jaar heb ik dus 110 glazen ballen er in gedaan. Ik vrees voor één kat maar die ligt boven te ronken. Die springt er één keer in en zal dan als een rolstoelende fakir-kat door het leven moeten.Dus ik ben benieuwd.
Ik kan hem nu ook maar één keer optuigen. Vorig jaar deed ik dat elke ochtend. Dan ging ik naar bed 's avonds en op het moment dat ik deur sloot hoorde ik ze er in sprinten, de fuckers. Eentje heb ik zelfs slapend uitgekssst. Nu zijn ze ouder en vet. Dat kunnen ze vast wel inschatten, hoop ik voor ze.
Ja, na 5 naamtopics was de lol er al lang afquote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je het A_A topic dicht te gooien.
Degene die dat gemaakt heeft is een aardige perfectionist. De ene rij zie je de buitenkant van de doppen, de andere rij de binnenkant.quote:Op zondag 6 december 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is echt vet!quote:Op zondag 6 december 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij kan je dat uitzetten?quote:Op zondag 6 december 2009 14:49 schreef Anniebab het volgende:
Hier zegt iemand dat als je van dat photobucket gedoe lid wordt, dat dan mensen je fotos kunnen bekijken . is dat zo?
*plastic ballenquote:Op zondag 6 december 2009 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Plastic
Gelukkig maar ook.
Ja doe je na de kerst even een update geven hoeveel ballen er nog over zijn?
Wat is een Kai? Een hond, kat, bezopen echtgenoot?quote:Op zondag 6 december 2009 14:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
*plastic ballen![]()
Kai is een boom omgooier.. dussseuh hier alleen maar plastic gevallen en ornamentjes die niet kapot kunnen![]()
voordeel van die boom omgooier is dat ik elke dag de boom kan zetten
ik vind de piek zo gaafquote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Degene die dat gemaakt heeft is een aardige perfectionist. De ene rij zie je de buitenkant van de doppen, de andere rij de binnenkant.
Mijn hondJEquote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is een Kai? Een hond, kat, bezopen echtgenoot?
En wat voor merk, model, kleur en bouwjaar is ie?quote:
10sec volgehouden, een prestatie.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat voor merk, model, kleur en bouwjaar is ie?
Tsja....quote:Op zondag 6 december 2009 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10sec volgehouden, een prestatie.
quote:
Zo die heeft een flinke prijs gehaald!quote:Op zondag 6 december 2009 15:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
merk: Hond
model: Mechelse herder
bouwjaar: aug 2005 (nu vier dus)
Hij had een balletje gehad..quote:Op zondag 6 december 2009 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo die heeft een flinke prijs gehaald!
Ik gok dat die van die man is die op de foto staat die er naast hangtquote:Op zondag 6 december 2009 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo die heeft een flinke prijs gehaald!
Beker is gewonnen door J.V.quote:Op zondag 6 december 2009 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij had een balletje gehad..
duurde welgeteld 5 minuten voor het zo was![]()
hij heeft de rest van de dag met een onderdeeltje van die bal gespeeld. Een lappie stof.
een sloper is het
Ik had het over die beker rechts op dat tafeldingevalletje!quote:Op zondag 6 december 2009 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij had een balletje gehad..
duurde welgeteld 5 minuten voor het zo was![]()
hij heeft de rest van de dag met een onderdeeltje van die bal gespeeld. Een lappie stof.
een sloper is het
quote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat die van die man is die op de foto staat die er naast hangt
Ja dat snapte ik toen ik had gepostquote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had het over die beker rechts op dat tafeldingevalletje!
quote:
ik gok zomaar dat ik geen onderdeel meer van je krijgquote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 6 december 2009 15:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat ik geen onderdeel meer van je krijg
Doe je nog een fotoverslag Pietje?quote:Op zondag 6 december 2009 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liebe ist fur alle da/. Diewillik
Ja, dat is leuk en ál bijna traditie hier!quote:Op zondag 6 december 2009 15:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe je nog een fotoverslag Pietje?
En natuurlijk filmpje van de opkomst
Ik heb nog wel een onderdeel opgestuurd in de V actiequote:Op zondag 6 december 2009 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Nadat ik jouw foto's heb ontvangen uiteraard
Onderdeel?quote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een onderdeel opgestuurd in de V actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |