Misschien kom je er nog opquote:Op zondag 6 december 2009 05:09 schreef Maanvis het volgende:
ik wou dus zeggen... wat ik niet meer weet
misschien ook nietquote:
Positief blijvenquote:
Neuh, niet zo'n behoefte aan.quote:Op zondag 6 december 2009 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
Maar vertel Liesje, wat voor vage dag had je?
quote:Op zondag 6 december 2009 09:59 schreef Noek het volgende:
Rise and shine.
Vandaag is het kerstboomtijd!![]()
Pietje, en en en?
Gisteren had ik visite en toen heb ik gezegd dat ik iets vergeten was bij de Appie. Ben ik snel naar een tuincentrum gereden en heb daar mijn auto volgeladen met 1001 kleuren kerstballen. Schijnt het vandaag ook open te zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 10:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier wordt de boom ook neergezet vandaag.
![]()
Ja ,,daaaaaag..twee kerstbomen.quote:Op zondag 6 december 2009 10:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Gisteren had ik visite en toen heb ik gezegd dat ik iets vergeten was bij de Appie. Ben ik snel naar een tuincentrum gereden en heb daar mijn auto volgeladen met 1001 kleuren kerstballen. Schijnt het vandaag ook open te zijn.Ik wil er eigenlijk wel twee dit jaar.
Hoi Hondjes! Kerstengeltje!quote:Op zondag 6 december 2009 10:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja ,,daaaaaag..twee kerstbomen.
Mooi niet, doe je maar een andere keer, van de zomer of zooooooo..
Die kijkt niet echt vrolijk he...quote:Op zondag 6 december 2009 10:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi Hondjes! Kerstengeltje!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |