Veel plezier vanavond, jungske!quote:
Mwah, beetje verquote:
In dit weer is bikkel zijn gewoon domquote:Op zondag 6 december 2009 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
toch niet vanuit je ouderlijk huis??? beetje bikkel doet dat wel
tis droog hoorquote:Op zondag 6 december 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In dit weer is bikkel zijn gewoon dom.
Dat mag hij ook wel voor mij doen ,voor mij en die ene Beckham dan...quote:Op zondag 6 december 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
Gordon Ramsay kookt kerstmaal voor Beckhams
van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon Ramsay is tijdens de feestdagen te vinden in de keuken van David en Victoria Beckham.
Ben blij dat ie toch nog een leuk schnabbeltje heeft gevonden, nadat ik hem onverwacht moest afzeggen
Cool!quote:Op zondag 6 december 2009 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh, ja 't gaat door (of bedoelde je dat niet)?
oh dat meen je niet, deed die zak dat echt oh wat lullig, en stonden er ook nog peuters enzo bij??? nou als school zijnde had ik die vent mooi niet uitbetaald echt belachelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Cool!![]()
En ze hebben vrijdagavond in topsnelheid het papier van de cadeaus afgetrokken, gespeeld en dawast.![]()
Ze geloven niet meer. Ook de jongste heeft een goed gesprek met een vriendje gehad en die heeft hem in zijn oor geschreeuwd dat Sinterklaas NIET bestaat. En toen was het echt over.
Als dat niet was gebeurd dan was het op school wel gebeurd. Sinterklaas komt dus daar, doet zijn Sinterklaasding, zwaait nog wat, stapt in de auto en trekt ZIJN BAARD AF. Wat een lul!Alle kinderen zagen dat dus en opeens kreeg hij het zelf door en probeerde het nog te redden. Te laat!
omg wat een zak hooiquote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Noek het volgende:
Cool!![]()
En ze hebben vrijdagavond in topsnelheid het papier van de cadeaus afgetrokken, gespeeld en dawast.![]()
Ze geloven niet meer. Ook de jongste heeft een goed gesprek met een vriendje gehad en die heeft hem in zijn oor geschreeuwd dat Sinterklaas NIET bestaat. En toen was het echt over.
Als dat niet was gebeurd dan was het op school wel gebeurd. Sinterklaas komt dus daar, doet zijn Sinterklaasding, zwaait nog wat, stapt in de auto en trekt ZIJN BAARD AF. Wat een lul!Alle kinderen zagen dat dus en opeens kreeg hij het zelf door en probeerde het nog te redden. Te laat!
Het beste keukengereedschap blijft een vrouw :pquote:Op zondag 6 december 2009 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omg wat een zak hooi.
Ik heb allemaal nuttige spulletjes gekregen voor in de keuken. Staafmixer, kookboekje,!
Wat lief!quote:Op zondag 6 december 2009 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omg wat een zak hooi.
Ik heb allemaal nuttige spulletjes gekregen voor in de keuken. Staafmixer, kookboekje,!
Wel kleuters. Ik vond het geweldig. Het was dan ook de enige leuke Sinterklaas-ervaring van dit jaar. De rest vond ik ruk, op de peperrrrrnoten na dan.quote:Op zondag 6 december 2009 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat meen je niet, deed die zak dat echt oh wat lullig, en stonden er ook nog peuters enzo bij??? nou als school zijnde had ik die vent mooi niet uitbetaald echt belachelijk.
Wat een sukkel, je zou m toch zo in een jute zak stoppen en in een stoomboot richting heel ver weg gooienquote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh nee. Ik ga niet tafelen met doden. Was vorig jaar ook geen succes. Al mijn glazen stuk of gedraaid.quote:
Oh.... waarom dan? Want ik word altijd de keuken uitgeschoptquote:Op zondag 6 december 2009 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het beste keukengereedschap blijft een vrouw :p
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.quote:Op zondag 6 december 2009 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... waarom dan? Want ik word altijd de keuken uitgeschopt
Je moeder en je oma?quote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.
Nee, want die kunnen beiden niet koken :pquote:
Zulke dingen zou ik nou nooit zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, want die kunnen beiden niet koken :p
Das wel een beetje het probleem!quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!
Trap er niet in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |