Oeh nee. Ik ga niet tafelen met doden. Was vorig jaar ook geen succes. Al mijn glazen stuk of gedraaid.quote:
Oh.... waarom dan? Want ik word altijd de keuken uitgeschoptquote:Op zondag 6 december 2009 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het beste keukengereedschap blijft een vrouw :p
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.quote:Op zondag 6 december 2009 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... waarom dan? Want ik word altijd de keuken uitgeschopt
Je moeder en je oma?quote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.
Nee, want die kunnen beiden niet koken :pquote:
Zulke dingen zou ik nou nooit zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, want die kunnen beiden niet koken :p
Das wel een beetje het probleem!quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!
Trap er niet in!
quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!
Trap er niet in!
Hou jij het droog dan, bij z'n fobo?quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trap er niet in!
Ik ga eens checken ...quote:
Niemand houdt het droog bij die fotoquote:
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.quote:Op zondag 6 december 2009 13:03 schreef Noek het volgende:
Hoi Kardinaal!![]()
Vertel eens wat meer over jezelf.
oh wat een leuke hobby heb jij, kroonkurken sparen, spannendquote:Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een leuke hobby heb jij, kroonkurken sparen, spannend
Nog erger.... eerst was je 28 en was ik gewoon te oud voor zo'n über LD als jij, en nu ben je 15... dan had ik gewoon je moeder kunnen zijnquote:Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.
je meent het ook nog, nou leuk zo een bord waar hangt iequote:
Ow ja, dat staat er vanavond op m'n agenda.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 02:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 63! Weet je hoeveel last van mijn rug ik krijg van seks alleen al!
Deze hangt aan de keukendeur!quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je meent het ook nog, nou leuk zo een bord waar hangt ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |