Misschien kom je er nog opquote:Op zondag 6 december 2009 05:09 schreef Maanvis het volgende:
ik wou dus zeggen... wat ik niet meer weet
misschien ook nietquote:
Positief blijvenquote:
Neuh, niet zo'n behoefte aan.quote:Op zondag 6 december 2009 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
Maar vertel Liesje, wat voor vage dag had je?
quote:Op zondag 6 december 2009 09:59 schreef Noek het volgende:
Rise and shine.
Vandaag is het kerstboomtijd!![]()
Pietje, en en en?
Gisteren had ik visite en toen heb ik gezegd dat ik iets vergeten was bij de Appie. Ben ik snel naar een tuincentrum gereden en heb daar mijn auto volgeladen met 1001 kleuren kerstballen. Schijnt het vandaag ook open te zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 10:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier wordt de boom ook neergezet vandaag.
![]()
Ja ,,daaaaaag..twee kerstbomen.quote:Op zondag 6 december 2009 10:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Gisteren had ik visite en toen heb ik gezegd dat ik iets vergeten was bij de Appie. Ben ik snel naar een tuincentrum gereden en heb daar mijn auto volgeladen met 1001 kleuren kerstballen. Schijnt het vandaag ook open te zijn.Ik wil er eigenlijk wel twee dit jaar.
Hoi Hondjes! Kerstengeltje!quote:Op zondag 6 december 2009 10:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja ,,daaaaaag..twee kerstbomen.
Mooi niet, doe je maar een andere keer, van de zomer of zooooooo..
Die kijkt niet echt vrolijk he...quote:Op zondag 6 december 2009 10:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi Hondjes! Kerstengeltje!![]()
[ afbeelding ]
Ga je wel een boom opzetten?quote:Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die kijkt niet echt vrolijk he...![]()
Meer zo van..moet ik straks weer een lul kerst-verhaal vertellen...
Ja. en nepboomquote:Op zondag 6 december 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je wel een boom opzetten?
Ik meen te lezen dat je ze liever gelijk in de hens zet om ze vervolgens tijdens het kerstdiner op de tafel te flikkeren als dessert.
Ah! Wanneer ga je weer heen?quote:Op zondag 6 december 2009 10:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja. en nepboom![]()
Onder dwang van dochter, de ballen heb ik al, de lichtjes ook, en zelfs kadootjes voor de kleine....
En dit gebeurd allemaal in Spanje.
Hier donder ik straks een net over een boom buiten en ..voila..
mogguh, ja 't gaat door (of bedoelde je dat nietquote:Op zondag 6 december 2009 09:59 schreef Noek het volgende:
Rise and shine.
Vandaag is het kerstboomtijd!![]()
Pietje, en en en?
Heb zo het bange vermoeden, dat het ook gourmetten wordt..quote:Op zondag 6 december 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah! Wanneer ga je weer heen?
Ik hou echt van de kerst en de kerst van mij. Zo gaan we natuurlijk ook weer een gourmetmarathon doen. Wij gourmetten dan alleen maar, alleen tijdens de echte kerstdagen niet.![]()
En oliebollen bakken met mams en vuurwerk afsteken.Oh man, ik ben toch zo in mijn nopjes.
Wel leuk om kerst in een ander land te vieren. Dat lijkt me ook weleens wat.
Ga ik navragen....quote:Op zondag 6 december 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Dat druivenritueel ken ik, maar waar is die rode onderbroek voor?
Goedemorgen! Ik heb de winter in mijn hoofd en kom al drie dagen pas tegen elven mijn bed uit. Gaat leuk worden, morgen.
En een uitgeslapen goedemorgen!
Veel plezier vanavondquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 11:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga ik navragen....
Denk net als bij de Chinezen...dat het geluk brengt...
Vorig jaar rende ik de Carrefour in, 2 gekocht...
Dacht, dat doet meneer Hondjes nooit aan,,,maar jawel..ook hij liep erin, zonder morren
AAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh dus het word mijn jaarquote:Op zondag 6 december 2009 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Vanuit de Feng Shui wordt rood beschouwd als de kleur van, voorspoed, hoop en geluk. Chinezen gaan straks weer vol op aan het rode ondergoed, het liefst nog met het symbool van de Tijger erop (het Chinese sterrenbeeld voor het jaar 2010)
Grappig dat ze dat in Spanje ook doen, dat wist ik eigenlijk niet
Veel plezier vanavond, jungske!quote:
Mwah, beetje verquote:
In dit weer is bikkel zijn gewoon domquote:Op zondag 6 december 2009 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
toch niet vanuit je ouderlijk huis??? beetje bikkel doet dat wel
tis droog hoorquote:Op zondag 6 december 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In dit weer is bikkel zijn gewoon dom.
Dat mag hij ook wel voor mij doen ,voor mij en die ene Beckham dan...quote:Op zondag 6 december 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
Gordon Ramsay kookt kerstmaal voor Beckhams
van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon Ramsay is tijdens de feestdagen te vinden in de keuken van David en Victoria Beckham.
Ben blij dat ie toch nog een leuk schnabbeltje heeft gevonden, nadat ik hem onverwacht moest afzeggen
Cool!quote:Op zondag 6 december 2009 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh, ja 't gaat door (of bedoelde je dat niet)?
oh dat meen je niet, deed die zak dat echt oh wat lullig, en stonden er ook nog peuters enzo bij??? nou als school zijnde had ik die vent mooi niet uitbetaald echt belachelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Cool!![]()
En ze hebben vrijdagavond in topsnelheid het papier van de cadeaus afgetrokken, gespeeld en dawast.![]()
Ze geloven niet meer. Ook de jongste heeft een goed gesprek met een vriendje gehad en die heeft hem in zijn oor geschreeuwd dat Sinterklaas NIET bestaat. En toen was het echt over.
Als dat niet was gebeurd dan was het op school wel gebeurd. Sinterklaas komt dus daar, doet zijn Sinterklaasding, zwaait nog wat, stapt in de auto en trekt ZIJN BAARD AF. Wat een lul!Alle kinderen zagen dat dus en opeens kreeg hij het zelf door en probeerde het nog te redden. Te laat!
omg wat een zak hooiquote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Noek het volgende:
Cool!![]()
En ze hebben vrijdagavond in topsnelheid het papier van de cadeaus afgetrokken, gespeeld en dawast.![]()
Ze geloven niet meer. Ook de jongste heeft een goed gesprek met een vriendje gehad en die heeft hem in zijn oor geschreeuwd dat Sinterklaas NIET bestaat. En toen was het echt over.
Als dat niet was gebeurd dan was het op school wel gebeurd. Sinterklaas komt dus daar, doet zijn Sinterklaasding, zwaait nog wat, stapt in de auto en trekt ZIJN BAARD AF. Wat een lul!Alle kinderen zagen dat dus en opeens kreeg hij het zelf door en probeerde het nog te redden. Te laat!
Het beste keukengereedschap blijft een vrouw :pquote:Op zondag 6 december 2009 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omg wat een zak hooi.
Ik heb allemaal nuttige spulletjes gekregen voor in de keuken. Staafmixer, kookboekje,!
Wat lief!quote:Op zondag 6 december 2009 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omg wat een zak hooi.
Ik heb allemaal nuttige spulletjes gekregen voor in de keuken. Staafmixer, kookboekje,!
Wel kleuters. Ik vond het geweldig. Het was dan ook de enige leuke Sinterklaas-ervaring van dit jaar. De rest vond ik ruk, op de peperrrrrnoten na dan.quote:Op zondag 6 december 2009 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat meen je niet, deed die zak dat echt oh wat lullig, en stonden er ook nog peuters enzo bij??? nou als school zijnde had ik die vent mooi niet uitbetaald echt belachelijk.
Wat een sukkel, je zou m toch zo in een jute zak stoppen en in een stoomboot richting heel ver weg gooienquote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh nee. Ik ga niet tafelen met doden. Was vorig jaar ook geen succes. Al mijn glazen stuk of gedraaid.quote:
Oh.... waarom dan? Want ik word altijd de keuken uitgeschoptquote:Op zondag 6 december 2009 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het beste keukengereedschap blijft een vrouw :p
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.quote:Op zondag 6 december 2009 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... waarom dan? Want ik word altijd de keuken uitgeschopt
Je moeder en je oma?quote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.
Nee, want die kunnen beiden niet koken :pquote:
Zulke dingen zou ik nou nooit zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meestal als ik zeg dat ik niet kan koken dan krijg ik ineens te horen dat ik goed en gezond moet eten en vervolgens willen ze voor me gaan koken.
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, want die kunnen beiden niet koken :p
Das wel een beetje het probleem!quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!
Trap er niet in!
quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!
Trap er niet in!
Hou jij het droog dan, bij z'n fobo?quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trap er niet in!
Ik ga eens checken ...quote:
Niemand houdt het droog bij die fotoquote:
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.quote:Op zondag 6 december 2009 13:03 schreef Noek het volgende:
Hoi Kardinaal!![]()
Vertel eens wat meer over jezelf.
oh wat een leuke hobby heb jij, kroonkurken sparen, spannendquote:Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een leuke hobby heb jij, kroonkurken sparen, spannend
Nog erger.... eerst was je 28 en was ik gewoon te oud voor zo'n über LD als jij, en nu ben je 15... dan had ik gewoon je moeder kunnen zijnquote:Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.
je meent het ook nog, nou leuk zo een bord waar hangt iequote:
Ow ja, dat staat er vanavond op m'n agenda.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 02:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 63! Weet je hoeveel last van mijn rug ik krijg van seks alleen al!
Deze hangt aan de keukendeur!quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je meent het ook nog, nou leuk zo een bord waar hangt ie
Mooi gedaan, ook met dat lijstje.quote:
Ja sorry ik onthoud wel eens gekke dingen.quote:
Ik spaar ze als ik ze zelf opgedronken heb of een bekende. Die moet dan zijn naam, datum en plaats erop zetten.quote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi gedaan, ook met dat lijstje.
Ik heb zelf ook diverse vrienden die kroonkurken sparen. Het meeste aanzien heeft het als de verzamelaar zelf de flesjes heeft leeggedronken waar de kroonkurken van afkomstig zijn.
Doe jij dat ook, of ben je meer zo'n "vuilnisbakkensnuffelaar" (zoals dat in die kringen denigrerend genoemd wordt, hoewel ikzelf er op zich moreel niets tegen heb).
Aan de binnenkant dan hè!quote:Op zondag 6 december 2009 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik spaar ze als ik ze zelf opgedronken heb of een bekende. Die moet dan zijn naam, datum en plaats erop zetten.
Hasjoliequote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de binnenkant dan hè!![]()
Rij 7 kroonkurk 11, dat hennepblad, wat zat daar voor brouwsel in dan? Toch niet iets met drugs hè? Het moet wel gezellig blijven wat mij betreft.
Maar: leuke hobby Cornelis. Staat ook altijd feestelijk, die kurken aan de muur.
Bij de gratis webwarenwinkel! Gewoon gevonden via Google!quote:Op zondag 6 december 2009 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had jij nou gister die cd gratis besteld?
Waar dan?
Ga je samen met ons Piet?quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat staat er vanavond op m'n agenda.
Jij ook al, arme onsquote:
Ik zit op Zuid trouwens, heb jij veldkaarten?quote:Op zondag 6 december 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook al, arme ons. Die mensen zijn eng.
Jepquote:Op zondag 6 december 2009 13:41 schreef remlof het volgende:
Ik zit op Zuid trouwens, heb jij veldkaarten?
quote:Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep. Ga van Elst naar Arnhem Velperpoort om bij iemand te eten. Vervolgens naar Arnhem CS om daar de pendelbus te nemen naar 't Gelredome
. De logica
Meneer voelt zich te goed voor ons FOK!kers zeker?quote:
Geen verplichte kerstmeuk? Dat is beffen/baffen/boffen!quote:
gewoon kerst bij mn broer vieren...niks geen kerstboom hier...ff dr echt een soort van trauma aan overgehoudenquote:Op zondag 6 december 2009 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen verplichte kerstmeuk? Dat is beffen/baffen/boffen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |