Wat een olijke dikkerd! En het is nog best mooi!quote:
Hij leeft niet meer, helaas.quote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een olijke dikkerd! En het is nog best mooi!
Ik heb hem nu al stiekem 3x opnieuw geluisterdquote:Op zondag 6 december 2009 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij leeft niet meer, helaas.![]()
Maar hij heeft iig een mooi nummer gemaakt.
Ik vind het ook gewoon een heel mooi nummer, word er vrolijk van.quote:Op zondag 6 december 2009 01:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb hem nu al stiekem 3x opnieuw geluisterd![]()
Brian van DGK?quote:Op zondag 6 december 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een heel mooi nummer, word er vrolijk van.
Ik heb hem een tijd lang niet kunnen luisteren zonder aan Brian van DGK te denken maar die associatie wordt steeds minder, gelukkig
Zegt me niets!quote:
Zegt me geen moer!quote:Op zondag 6 december 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De gouden kooi zegt je niets?![]()
*flauwvalt
Ik ben 63 meis. Ik volg dat toch allemaal niet!quote:Op zondag 6 december 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Heb je onder een steen gelegen ofzo?
Enig idee waar RLS voor staat dan?quote:Op zondag 6 december 2009 01:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 63 meis. Ik volg dat toch allemaal niet!
Vertelt!quote:
Pijnstillers innemen!quote:Op zondag 6 december 2009 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb koppijn als een malle verdomme.
Dan is deze voor jou:quote:Op zondag 6 december 2009 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb koppijn als een malle verdomme.
Dat is nog best om aan te horen eigenlijk.quote:
Het is allemaal nogal ingewikkeld.quote:Op zondag 6 december 2009 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey babe, gaat 'ie al weer wat beter?
Codeïne, tramadol, buprenorfine! Ik heb genoeg pijnstillers in huis om een olifant in coma te krijgen!quote:Op zondag 6 december 2009 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh fuck ja, hoe dik is dit dan, Kruidvat Paracetamol!
Genoeg -ol en -ine in huis = altijd een goed idee.quote:Op zondag 6 december 2009 02:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Codeïne, tramadol, buprenorfine! Ik heb genoeg pijnstillers in huis om een olifant in coma te krijgen!
Hier verdien jij je geld mee ofzo? Wtf moet je met zo veel chemische shit?quote:Op zondag 6 december 2009 02:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Codeïne, tramadol, buprenorfine! Ik heb genoeg pijnstillers in huis om een olifant in coma te krijgen!
Ik kom niet verder dan alcohol en aspirinequote:Op zondag 6 december 2009 02:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Genoeg -ol en -ine in huis = altijd een goed idee.
Nou, als je daar genoeg van hebt ben je toch een gelukkig mens?quote:Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan alcohol en aspirine
Ow ja, nicotine heb ik ook nog.quote:Op zondag 6 december 2009 02:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou, als je daar genoeg van hebt ben je toch een gelukkig mens?
Pijnbestrijden?quote:Op zondag 6 december 2009 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier verdien jij je geld mee ofzo? Wtf moet je met zo veel chemische shit?
Das een gevaarlijke combinatie! Beide verdunnen het bloed en het is niet zo goed voor je maag!quote:Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan alcohol en aspirine
Ik ben 63! Weet je hoeveel last van mijn rug ik krijg van seks alleen al!quote:Op zondag 6 december 2009 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent professioneel martel-kunstenaar?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |