quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!
Trap er niet in!
Hou jij het droog dan, bij z'n fobo?quote:Op zondag 6 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan proberen die zogenaamde keukenprinsessen je gewoon in hun bedstee te lokken!
Trap er niet in!
Ik ga eens checken ...quote:
Niemand houdt het droog bij die fotoquote:
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.quote:Op zondag 6 december 2009 13:03 schreef Noek het volgende:
Hoi Kardinaal!![]()
Vertel eens wat meer over jezelf.
oh wat een leuke hobby heb jij, kroonkurken sparen, spannendquote:Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een leuke hobby heb jij, kroonkurken sparen, spannend
Nog erger.... eerst was je 28 en was ik gewoon te oud voor zo'n über LD als jij, en nu ben je 15... dan had ik gewoon je moeder kunnen zijnquote:Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, ik heet in het echt Cornelis en ik ben in het echt 15 jaar en ik spaar postzegels en kroonkurken.
je meent het ook nog, nou leuk zo een bord waar hangt iequote:
Ow ja, dat staat er vanavond op m'n agenda.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 02:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 63! Weet je hoeveel last van mijn rug ik krijg van seks alleen al!
Deze hangt aan de keukendeur!quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je meent het ook nog, nou leuk zo een bord waar hangt ie
Mooi gedaan, ook met dat lijstje.quote:
Ja sorry ik onthoud wel eens gekke dingen.quote:
Ik spaar ze als ik ze zelf opgedronken heb of een bekende. Die moet dan zijn naam, datum en plaats erop zetten.quote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi gedaan, ook met dat lijstje.
Ik heb zelf ook diverse vrienden die kroonkurken sparen. Het meeste aanzien heeft het als de verzamelaar zelf de flesjes heeft leeggedronken waar de kroonkurken van afkomstig zijn.
Doe jij dat ook, of ben je meer zo'n "vuilnisbakkensnuffelaar" (zoals dat in die kringen denigrerend genoemd wordt, hoewel ikzelf er op zich moreel niets tegen heb).
Aan de binnenkant dan hè!quote:Op zondag 6 december 2009 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik spaar ze als ik ze zelf opgedronken heb of een bekende. Die moet dan zijn naam, datum en plaats erop zetten.
Hasjoliequote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de binnenkant dan hè!![]()
Rij 7 kroonkurk 11, dat hennepblad, wat zat daar voor brouwsel in dan? Toch niet iets met drugs hè? Het moet wel gezellig blijven wat mij betreft.
Maar: leuke hobby Cornelis. Staat ook altijd feestelijk, die kurken aan de muur.
Bij de gratis webwarenwinkel! Gewoon gevonden via Google!quote:Op zondag 6 december 2009 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had jij nou gister die cd gratis besteld?
Waar dan?
Ga je samen met ons Piet?quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat staat er vanavond op m'n agenda.
Jij ook al, arme onsquote:
Ik zit op Zuid trouwens, heb jij veldkaarten?quote:Op zondag 6 december 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook al, arme ons. Die mensen zijn eng.
Jepquote:Op zondag 6 december 2009 13:41 schreef remlof het volgende:
Ik zit op Zuid trouwens, heb jij veldkaarten?
quote:Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep. Ga van Elst naar Arnhem Velperpoort om bij iemand te eten. Vervolgens naar Arnhem CS om daar de pendelbus te nemen naar 't Gelredome
. De logica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |