Heb zo het bange vermoeden, dat het ook gourmetten wordt..quote:Op zondag 6 december 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah! Wanneer ga je weer heen?
Ik hou echt van de kerst en de kerst van mij. Zo gaan we natuurlijk ook weer een gourmetmarathon doen. Wij gourmetten dan alleen maar, alleen tijdens de echte kerstdagen niet.![]()
En oliebollen bakken met mams en vuurwerk afsteken.Oh man, ik ben toch zo in mijn nopjes.
Wel leuk om kerst in een ander land te vieren. Dat lijkt me ook weleens wat.
Ga ik navragen....quote:Op zondag 6 december 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Dat druivenritueel ken ik, maar waar is die rode onderbroek voor?
Goedemorgen! Ik heb de winter in mijn hoofd en kom al drie dagen pas tegen elven mijn bed uit. Gaat leuk worden, morgen.
En een uitgeslapen goedemorgen!
Veel plezier vanavondquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 11:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga ik navragen....
Denk net als bij de Chinezen...dat het geluk brengt...
Vorig jaar rende ik de Carrefour in, 2 gekocht...
Dacht, dat doet meneer Hondjes nooit aan,,,maar jawel..ook hij liep erin, zonder morren
AAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh dus het word mijn jaarquote:Op zondag 6 december 2009 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Vanuit de Feng Shui wordt rood beschouwd als de kleur van, voorspoed, hoop en geluk. Chinezen gaan straks weer vol op aan het rode ondergoed, het liefst nog met het symbool van de Tijger erop (het Chinese sterrenbeeld voor het jaar 2010)
Grappig dat ze dat in Spanje ook doen, dat wist ik eigenlijk niet
Veel plezier vanavond, jungske!quote:
Mwah, beetje verquote:
In dit weer is bikkel zijn gewoon domquote:Op zondag 6 december 2009 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
toch niet vanuit je ouderlijk huis??? beetje bikkel doet dat wel
tis droog hoorquote:Op zondag 6 december 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In dit weer is bikkel zijn gewoon dom.
Dat mag hij ook wel voor mij doen ,voor mij en die ene Beckham dan...quote:Op zondag 6 december 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
Gordon Ramsay kookt kerstmaal voor Beckhams
van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon Ramsay is tijdens de feestdagen te vinden in de keuken van David en Victoria Beckham.
Ben blij dat ie toch nog een leuk schnabbeltje heeft gevonden, nadat ik hem onverwacht moest afzeggen
Cool!quote:Op zondag 6 december 2009 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh, ja 't gaat door (of bedoelde je dat niet)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |