abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Babe zondag 6 december 2009 @ 16:19:29 #251
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75339895
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:17 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Drop maar
Stel hè, je hebt als het ware zo'n man en een vrouw en die maken samen een kindje.
Vanaf wanneer ga je dag Sinterklaas vieren? Ik neem toch aan dat dat hele gehoax met schoen
zetten en door de buurman op je voordeur laten rammen eigenlijk in de eerste jaren geen zin heeft
omdat dat kind er toch niets van meekrijgt en dan zit je dus eigenlijk gewoon zelf heel erg voor lul.
Dus: vanaf welke leeftijd doe je de feestdagen vieren met kinden in een eerste-kindje situatie.
  zondag 6 december 2009 @ 16:19:33 #252
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75339898
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:16 schreef Leandra het volgende:

OMG TF toch..... jij en iets niet kunnen vinden?
What's wrong?!
Gebruik sinds een jaar geen schriftje meer.

Leandra het was toch niet in Wildcam topic of een modje deed een edit.
pi_75339903
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n stiekeme "jank-niet-zo-nichterig-over-je-hoofdpijn-post"?
Nee! Een oprechte, ik hoop voor je het over is, vraag.
Maar laat maar!
Go hard or go home
  FOK!Babe zondag 6 december 2009 @ 16:21:50 #254
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75339961
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:19 schreef Noek het volgende:

[..]

Nee! Een oprechte, ik hoop voor je het over is, vraag.
Maar laat maar!
De laatste paar keer dat je mij gequote heb sloot je je post af met "..., Tinky" dus je kan niet
verbaasd zijn dat ik een weinig reluctant ben in jouw geval

Maar lief dat je het vraagt, was gisteravond al wel over Ik heb eigenlijk bijna nooit koppijn en ben al helemaal nooit ziek (ben al vier jaar onafgebroken nog NIET ziek geweest ) maar áls ik koppijn heb dan knalt het ook de hele kamer door

Niets wat een paar chemisch samengestelde witte tabletjes niet kunnen verhelpen
  FOK!Babe zondag 6 december 2009 @ 16:22:17 #255
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75339975
Die headers zijn zó homofiel dat zelfs LoveProfusion er ziek van zou worden
pi_75339993
pi_75340001
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Stel hè, je hebt als het ware zo'n man en een vrouw en die maken samen een kindje.
Vanaf wanneer ga je dag Sinterklaas vieren? Ik neem toch aan dat dat hele gehoax met schoen
zetten en door de buurman op je voordeur laten rammen eigenlijk in de eerste jaren geen zin heeft
omdat dat kind er toch niets van meekrijgt en dan zit je dus eigenlijk gewoon zelf heel erg voor lul.
Dus: vanaf welke leeftijd doe je de feestdagen vieren met kinden in een eerste-kindje situatie.
Simpel, zodra je het plan hebt opgevat om een kindje te maken dan begin je al met vieren. Tegen de tijd dat het er is én op leeftijd is weet je hoe het moet en gaat het als vanzelf. Je bent dan, zeg maar, lekker ingewerkt en zulks
  zondag 6 december 2009 @ 16:23:34 #258
162917 tuinfluiter
pi_75340007
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:22 schreef Anniebab het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi.

† In Memoriam † zondag 6 december 2009 @ 16:23:54 #259
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75340013
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:22 schreef Anniebab het volgende:
[ afbeelding ]
Die klok
pi_75340016
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

De laatste paar keer dat je mij gequote heb sloot je je post af met "..., Tinky" dus je kan niet
verbaasd zijn dat ik een weinig reluctant ben in jouw geval

Maar lief dat je het vraagt, was gisteravond al wel over Ik heb eigenlijk bijna nooit koppijn en ben al helemaal nooit ziek (ben al vier jaar onafgebroken nog NIET ziek geweest ) maar áls ik koppijn heb dan knalt het ook de hele kamer door

Niets wat een paar chemisch samengestelde witte tabletjes niet kunnen verhelpen
Ja en, ik sloot toch nu niet af met Tinky. Anders schrijf ik wel, Tinky, Tinky.

Komt het door de drukte op je werk of komt het zomaar opeens opzetten? Kut! Blij dat het weer over is.
Goede poeder ftw!
Go hard or go home
pi_75340021
Oeeheh Tuinfluiter, I love You, van jou trouwens ook Leandra
  FOK!Babe zondag 6 december 2009 @ 16:24:34 #262
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75340033
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Simpel, zodra je het plan hebt opgevat om een kindje te maken dan begin je al met vieren. Tegen de tijd dat het er is én op leeftijd is weet je hoe het moet en gaat het als vanzelf. Je bent dan, zeg maar, lekker ingewerkt en zulks
Dus je gaat als dat kind nog als een soort kruimeltje verschrompeld in een wiegje ligt te chillen al zitten zingen enzo?

Bovendien: Hebben ze dan uberhaupt al schoentjes en passen daar cadeaus in?
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 16:24:37 #263
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75340034
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Die chagrijnige koppen zitten vaak juist op die mensen die het meest aan kerst doen. Die zeulen zich drie slagen in de rondte om alles in huis te krijgen en om de tent te versieren

Ik lees hier het een en ander aan chagrijn, maar nou net niét van de mensen die kerst een leuk feest vinden.

Die verheugen zich er namelijk op.

Het zijn cliché's, de mensen die kerst "moeten" vieren, en daarom zijn ze deels ook wáár. En dat er in september al pepernoten in de winkel liggen en in oktober kerstkransjes, dat hoeft van mij ook niet.

Maar december is voor heel veel mensen een leuke feestmaand met een hoop gezelligheid. En ja, ook een hoop gedoe en ergenissen en oude vetes in de familie-sfeer. Héérlijk, kom maar op.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 6 december 2009 @ 16:24:53 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75340039
quote:
[..]
Dat ligt er natuurlijk een beetje aan hoe leuk je sinterklaas zelf vindt

Maar stel dat je een juli kindje hebt, dan denk ik dat de eerste sinterklaas een beetje vroeg is, hoewel ik het dan misschien wel leuk zou vinden om te zien hoe dat 5 maanden ouden krummel het papier van de cadeautjes zou scheuren

Als het er om gaat vanaf wanneer een kind er idd wat van meekrijgt... ik gok vanaf 2 jaar ongeveer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_75340061
Hij is nog niet helemaal klaar, en de piek staat niet op de foto,wtf is er met die klok?
  FOK!Babe zondag 6 december 2009 @ 16:26:06 #266
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75340069
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja en, ik sloot toch nu niet af met Tinky. Anders schrijf ik wel, Tinky, Tinky.

Komt het door de drukte op je werk of komt het zomaar opeens opzetten? Kut! Blij dat het weer over is.
Goede poeder ftw!
Zal wel weer een combinatie zijn geweest van veel te weinig slaap en veel te weinig eten
Maar gisteren was de hele dag echt heftig, ik vond eigenlijk wel dat ik die koppijn verdiend had.

Maar goed, nu dus weer fris en fruitig
En zowaar in een goede bui, merk ik nu
  zondag 6 december 2009 @ 16:26:10 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75340071
Annie, je boom!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 december 2009 @ 16:26:41 #268
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_75340087
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:12 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Linkermuis inklikken
op de IMG uitvoering van links naar rechts scrollen tot die zwart ziet
en dan met de rechtse muis aanklikken,
kopieren. (Het aanklikken en kopieren gaat raar, net of die het niet doet, maar lukt wel) Succes Annie.
Hoi,ik probeer even mee, voor Gert
pi_75340092
Annie, heb je er ook vogeltjes in?
Go hard or go home
  zondag 6 december 2009 @ 16:26:59 #270
162917 tuinfluiter
pi_75340095
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef Anniebab het volgende:
Oeeheh Tuinfluiter, I love You, van jou trouwens ook Leandra
Leuk he, heel goed gedaan Anniebab.
Annie mag jullie kerstboom ook elders staan in het Fok-feesttopic?
  † In Memoriam † zondag 6 december 2009 @ 16:27:46 #271
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75340119
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:25 schreef Anniebab het volgende:
Hij is nog niet helemaal klaar, en de piek staat niet op de foto,wtf is er met die klok?
Die past zo niet bij de rest van het interieur en de kleuren!
pi_75340130
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:26 schreef Noek het volgende:
Annie, heb je er ook vogeltjes in?
Ja 2 tuinfluitertjes zitten erin
  FOK!Babe zondag 6 december 2009 @ 16:28:49 #273
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75340143
D'r is niets mis met die klok, waar iets mis mee is is dat mijn goede vriend de Sint jullie kikkerland nog niet half verlaten heeft of jij tieft al een boom in je woonkamert.
pi_75340145
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik lees hier het een en ander aan chagrijn, maar nou net niét van de mensen die kerst een leuk feest vinden.

Die verheugen zich er namelijk op.

Het zijn cliché's, de mensen die kerst "moeten" vieren, en daarom zijn ze deels ook wáár. En dat er in september al pepernoten in de winkel liggen en in oktober kerstkransjes, dat hoeft van mij ook niet.

Maar december is voor heel veel mensen een leuke feestmaand met een hoop gezelligheid. En ja, ook een hoop gedoe en ergenissen en oude vetes in de familie-sfeer. Héérlijk, kom maar op. [ afbeelding ]
Die laatste twee regels, daarmee bevestig je min of meer mijn mening. En ik wordt niet chagrijnig van kerst, hooguit voel ik mij wat ontheemd omdat ik er bewust niet aan mee doe en mij dan toch af en toe het gevoel van Remi bekruipt.
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 16:29:21 #275
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75340157
quote:

[..]

Dit jaar hebben we voor het eerst echt sinterklaas gevierd. Hij is nu 3. Vorig jaar was ie eigenlijk nog te jong, al snapte hij kadootjes krijgen en chocola vreten toen ook al wel. Maar dit jaar snapt en gelooft hij voor het eerst onze leugens mbt de goedheiligman en zijn helpers.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')