Oh, ik bak er ook nooit iets van hoor. Maar volgens mij heb ik het dit keer aardig gedaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef Meimeltje het volgende:
Thnx Groofsken voor de OP, heb het nog nooit gedaan dus wist niet precies hoe haha.
Dat doet hij bij mij ook maar ik blijf gewoon hardnekkig naar boven duwenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef Groofsken het volgende:
Amaranta, dat heb ik geprobeerd, maar ik kan niet scrollen. Als ik naar beneden wil, gaat ie naar boven met selecteren, heel vreemd.
Ik vraag het, omdat ik soms als ik naar de wc ben geweest, ik nog een klein warm stroompje voel. Maar misschien is het wel eeen restje urine ofzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, dan blijft het toch lekken? Lijkt me niet helemaal de bedoeling, want dan merk je het misschien ook niet zo snel en dan iets met infecties en zo?Geen idee hoor, maar dat lijkt mij... Maar je maakt wel gewoon weer nieuw water aan toch? Dus je raakt niet leeg of zo...
TF!quote:
zit 3 dagen tussen de "bloedinkjes"quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:58 schreef Meimeltje het volgende:
Martineke gefeliciteerd!!![]()
Bloedverlies kan fout zijn, maar oud bloed klinkt niet fout. Zou het even in de gaten houden en als het erger wordt vk bellen?
Hier wordt bij de 1e afspraak geen echo gemaakt, pas bij 12 weken. Alleen als je een miskraam ervoor gehad krijg je hier wel een vroege echo bij 8 weken.
Dat was effectief de kritiek van mijn gyn op het Nederlands systeem. Bij mij ten laatste inleiden op 42 wekenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:40 schreef Bucko het volgende:
[..]
het schijnt trouwens ook zo te zijn dat er een discussie is ontstaan over het te lang laten zitten van een baby. In Belgie wachten ze nooit zo lang. De verloskundige zei dat dat ook nu mee zou spelen.
Oh dat doe ik wel hoor. k denk ook wel dat het gewoon urine is, gewoon een restje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef Meimeltje het volgende:
Amaranta: ik heb het ook als ik net naar de wc geweest ben. Ben in het ziekenhuis ook extra gecontroleerd vanwege vochtverlies, maar het bleek geen vruchtwater te zijn.
De vk zei afgelopen week dat als ik nu vruchtwater zou verliezen het wel meer in 1 x moest zijn vanwege de druk die erop staat. Denk dat dat voor jou nu ook wel geldt? Maar als je het niet vertrouwd gewoon vk bellen.
mag niet gewoon bevallen ivm J incisie ks bij Maxim (hij was een tikkeltje groter dan verwacht)quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:06 schreef DaviniaHR het volgende:
martineke, gefeliciteerd!![]()
Waarom weet je nu al dat je een ks krijgt?
Gauw veranderenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:19 schreef amaranta het volgende:
Ik stond vandaag in een babywinkel. En ik wilde iets kopen met de lettertjes van Sjors. S J O R S maar dan anders.
Maar ze hadden 1 letter niet!
Is dat een voorteken? Betekent dat dat ik de naam moet veranderen? Dat die letter niet voor niks is uitverkocht?
Oh wat nu???
Oh yummie mag je kiezen? Dan lijkt een X mij wel super mysterieus!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Gauw veranderen.
En ik wil een Z-incisie, das pas stoer.
Als jij het zegt dan doe ik dat gewoonquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Gauw veranderen.
zoals ze het mij verteld hebben is het ook letterlijk een J geworden in mijn bm, dat extra haakje eraan maakt het schijnbaar gevaarlijk bij een bevalling, kans op scheuring van de bm is erg aanwezig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef amaranta het volgende:
Wat is een J incisie? Is dat iets anders dan een C incisie?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef Groofsken het volgende:
Als je nou even zegt wat het wordt, kan ik je helpen met verzinnenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan doe ik dat gewoonwant jij bent Groof, en je bent ook juf, en je bent gewoon cool.
Ik ga meteen een andere naam bedenken.
En dat is hem dan, de warequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik wil dan wel zien hoe de gynaecoloog eruit ziet die die incisie maakt [ afbeelding ]
een monkiequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Als je nou even zegt wat het wordt, kan ik je helpen met verzinnen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef sombie het volgende:
Ik ben 36 als onze eerste wordt geboren. Eerder lukte helaas niet.
En ik ben ook steeds heel vroeg wakker, Orea! Ben nu ook heel moe maar slapen wil niet erg (zeker niet als je op internet rond blijft hangen).
Er zouden geen nieuwe letters binnenkomen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef Lijnloos het volgende:
Martineke van harte gefeliciteerd en natuurlijk een goeie zwangerschap gewenst! Jij klinkt echt als een heel blij iemand.... Leuk!
Amarante, ik denk niet dat het een voorteken is maar gewoon een teken dat je nog even moet wachten tot ook die ene letter weer te koop isof misschien vind Sjors het geen leuke letters.. ander lettertype?
Jamaar, jamaar, als ik toch niks anders kan vindenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er zouden geen nieuwe letters binnenkomen.
Het was onzin, gewoon van die blokjes waarmee je een naam kunt maken. Ik zag het liggen en vond het wel grappig. Maar van alle letters hadden ze er ziljoen....behalve van de.......... laatste letter van Sjors' echte naam.
Groof, zou jij een gyn trouwen? Jakkie, ik niet hoor.
Dan trouw je toch met mijquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, als ik toch niks anders kan vinden...
me jongensquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd Martineke!Kom je nu ook weer vaker over de jongens vertellen?
![]()
Ja en als onze kinderen tegelijk geboren worden, kunnen we ook kosten besparen in het verjaardagsfeest.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oké, snif, is goed, snifsnif. Hoe nobel van je.
Helemaal goed! Die baby-in-wording in je buik ken ik natuurlijk niet, maar die knullen wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef Martineke het volgende:
[..]
me jongenszal ik eens wat vaker doen ja
zolang geleden ook.
Toenou poppejans, gewoon persenquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:03 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen!
Helaas geen 5 december baby hier. Morgen alweer 41 weken, nog hoogstens een week en hij zal er zijn!
Moet zeggen dat ik nu wel bijna de uren aftel hoor,wat maakt de baby het toch spannend
Okquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:08 schreef leonieke het volgende:
Ow ow freecell, nu nog niet hé... eerst nog wakker worden en ontbijten
Hosannaquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel blij voor anderen!
kom op je kunt hetquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik zit ook nog in badjas hoor
En ik zie er een beetje tegenop om me aan te kledenOm een broek aan te trekken moet ik een beweging maken die net niet wil
goe zo, ik zal je zo volgen,quote:
Ik vind het goed zichtbaar hoor! Mooie echoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Martineke gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik wil toch nog even een foto'tje van mijn kind cq vlek plaatsen hier![]()
Zijn alle 2 de echofoto's die ik meegekregen heb. Is niet zoveel te zien maar goed.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:06 schreef renzell het volgende:
Hoor wie klopt daar kinderen
Hoor wie klopt daar kinderen
Hoor wie klopt daar zachtjes tegen het raam
Het is Groofs zoontje zeker
Die verdwaald is zeker
Ik zal hem eerst eens vragen naar zijn naam...
DE dag Groofs!Vandaag 40 weken zwanger van je tweede kind. Een zoon!
![]()
Wow, het blijft ongelofelijk!het idee dat je straks gewoon weer een mini in je armen hebt.
Heb een goed weerzien met je moes!
Is je moeder goed aangekomen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef Groofsken het volgende:
Grondverf, wasda? Ik doe altijd meteen de kleur die het wezen moet.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Is je moeder goed aangekomen?
Aangeven dat je het een lief aanbod vindt, maar dat je het echt niet zult kunnen betalen. Dat kun je toch wel gewoon zo zeggen? Of is dat te bot?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef leonieke het volgende:
Wij zitten in de problemen voor de kinderkamer
De broer van mijn man (en aanstaande peter) is zelfstandig schilder en vertelde me gisteren dat hij begin februari de kinderkamer in orde zal brengen. Nu hebben we dat 1. niet gevraagd aan hem (we kennen zijn prijzen...) en 2. vind ik dat toch echt wel te laat
Ik bedoel: ik ben uitgerekend op 23 februari en wat is dan "begin februari"?
![]()
Maar hoe zeg je tegen zo'n dichte familie dat we het eigenlijk wel zelf willen doen omdat ons dat echt veel geld zal besparen?
Spannend! Dan mag ze nog even een dagje bijkomen en dan kun je beginnen met de bevallingquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef Groofsken het volgende:
[..]
. Ze zitten nu in de auto hiernaartoe
.
Owh, en wanneer wilden jullie zelf gaan verven? Ik hoor altijd dat je dat al ruim vantevoren moet doen, zodat alle chemische verflucht uit het kamertje is voordat de baby er komt te liggen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef leonieke het volgende:
Spannend!
Kun je wat mij betreft toch aan de weeën beginnen, hoor, lijkt me
Mja, zie, dat is het probleem... echt niet kunnen betalen is overdreven (eind januari krijgen we een heel leuk bedrag terug van de belastingen), maar ik vind het gewoon niet leuk om meer dan 30 euro per uur te moeten betalen om een kamer te schilderen. Dat is zo'n zonde voor iets wat we normaalgezien toch zelf moeten kunnen (ik klink nu echt zo gierig héquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Aangeven dat je het een lief aanbod vindt, maar dat je het echt niet zult kunnen betalen. Dat kun je toch wel gewoon zo zeggen? Of is dat te bot?
We hadden gedacht aan de kerstvakantie (maar dan zit mijn schoonbroer in Polen bij zijn schoonfamilie).quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Owh, en wanneer wilden jullie zelf gaan verven? Ik hoor altijd dat je dat al ruim vantevoren moet doen, zodat alle chemische verflucht uit het kamertje is voordat de baby er komt te liggen.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef Groofsken het volgende:
Woensdag of donderdag dacht ik zelf.
Het is toch ook klogisch dat je wat geld achter de hand wilt houden? Ook al krijg je een leuk bedrag terug, als daarna meteen de teller weer op nagenoeg 0 staat is dat zonde.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, zie, dat is het probleem... echt niet kunnen betalen is overdreven (eind januari krijgen we een heel leuk bedrag terug van de belastingen), maar ik vind het gewoon niet leuk om meer dan 30 euro per uur te moeten betalen om een kamer te schilderen. Dat is zo'n zonde voor iets wat we normaalgezien toch zelf moeten kunnen (ik klink nu echt zo gierig hé![]()
)
Tsja, als dit al jullie planning was. Dan kun je wellicht aangeven dat het al op jullie planning stond en dat je het niet later wilt doen in verband met die chemische lucht.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hadden gedacht aan de kerstvakantie (maar dan zit mijn schoonbroer in Polen bij zijn schoonfamilie).
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:48 schreef Orea het volgende:
Ik vond net in de kast terwijl ik op zoek was naar plakband nog een test![]()
![]()
Stond helemaal van blijdschap te springen![]()
![]()
de test streep was bijna donkerder dan de controle streep![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef leonieke het volgende:
Mja, bij de bouw van ons huis heeft hij aangeboden om plankjes te oliën (waarvan we zeiden dat we dat zelf gingen doen) en toen kwam er opeens een factuur van om en bij de 600 euro...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef leonieke het volgende:
Mja, bij de bouw van ons huis heeft hij aangeboden om plankjes te oliën (waarvan we zeiden dat we dat zelf gingen doen) en toen kwam er opeens een factuur van om en bij de 600 euro...
die smiley is volgens mij een 'talk to the hand!' geen dikke vingerquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
En nu wil jij je in allerlei bochten wringen om hem tactisch te vertellen dat hij niet hoeft te komen, terwijl jullie gewoon een rekening hebben gehad van iets wat hij heeft aangeboden?
Ik zou hem een dikke vinger (die dus:) geven
Die reactie had ik toen ik de factuur zag liggen. Ik dacht dat het om een grap gingquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????
Hier valt m'n mond echt van open
Waar is de middelvingersmiley dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef freecell het volgende:
[..]
die smiley is volgens mij een 'talk to the hand!' geen dikke vinger
Ik vind het echt een schofterige manier om je geld te verdienen. Maar goed, daar ben jij het al mee eens, dus ik zal erover ophoudenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die reactie had ik toen ik de factuur zag liggen. Ik dacht dat het om een grap ging![]()
Mijn man zijn ouders vonden het daarentegen vrij normaal want hij had er toch zijn uren in gestoken.
Weet je... ik ga het mijn man doen oplossen, het is zijn broer(nee echt, ik ben geen held voor zo'n dingen, wel als het om iemand buiten de familie gaat, dan ga ik wel van mijn neus maken, maar familie...
)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef leonieke het volgende:
Dan ga ik waarschijnlijk mijn allereerste hormonsteraanval krijgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik vind het echt een schofterige manier om je geld te verdienen. Maar goed, daar ben jij het al mee eens, dus ik zal erover ophouden
En als je man het ook niet durft?
Ik ga alvast eens beginnen denken wat ik precies wilquote:Ga je dan toch zijn broer laten komen voor heel veel geld?
Ik zou inderdaad gewoon lekker zelf in de kerstvakantie aan de slag gaan met z'n tweetjes
Het was meer bedoeld als: Ik voel me kotsmisselijk.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef Groofsken het volgende:
Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna.
Het eten voor vanavond is klaar en nu ga ik even een lekkere salade met afgebakte broodjes op tafel toveren.
Helpt beschuit niet als je je misselijk voelt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef pessie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als: Ik voel me kotsmisselijk.
Ik heb de appel met kaneel gehad... En net 2 bolletjes met kipfilet... Voel me nog steeds niet goed...
Zo spannendquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef Groofsken het volgende:
Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna.
Het eten voor vanavond is klaar en nu ga ik even een lekkere salade met afgebakte broodjes op tafel toveren.
Ah, ik ga volgend jaar gewoon voor hormonsteraward. Een geplande aanval... er zijn er niet veel die er zo één meemakenquote:
Mooie broek?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
free ook weer een weekje verder!heb je wel een mooie broek aangetrokken?
Nee zei ze timidequote:
Bedoelt hij niet dat hij het voor jullie als familie voor niks doet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef leonieke het volgende:
Wij zitten in de problemen voor de kinderkamer
De broer van mijn man (en aanstaande peter) is zelfstandig schilder en vertelde me gisteren dat hij begin februari de kinderkamer in orde zal brengen. Nu hebben we dat 1. niet gevraagd aan hem (we kennen zijn prijzen...) en 2. vind ik dat toch echt wel te laat
Ik bedoel: ik ben uitgerekend op 23 februari en wat is dan "begin februari"?
![]()
Maar hoe zeg je tegen zo'n dichte familie dat we het eigenlijk wel zelf willen doen omdat ons dat echt veel geld zal besparen?
omdat je een pijnlijke bewegin moest doen. dan moet de broek het ook wel waard zijn, nietwaar?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooie broek?Hoezo?
* freecell kijkt naar beneden
Mwa, grijze jogging-achtige broek. Wel met hele lange trui/jurkje erop
Pessie: van appel met kaneel ga je je niet echt veel beter voelen, maar het blijft er meestal wel goed in
Misselijkheid, mwa, ik vind van niet, want de vorige zwangerschap heb ik vanaf week 5 tot en met de bevalling overgegeven (met een tussenpoos van 3 weken rond de 17e week)
Deze zwangerschap 2 weken veel overgegeven en daarna ben ik overgestapt op af en toe misselijk (sowieso 's avonds altijd even) en een keertje of2 per week overgeven. Das echt relaxed
En gelijk heeft hijquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee zei ze timide![]()
Ik heb mijn man zojuist moeten beloven dat als ik de andere kant wil doen, ik hem even vraag om de deuren om te zetten...
Mja, dat dacht ik met de bouw van ons huis en de plankjes ook (staat wat verder in het topic). En hij bedoelde echt: heel het kamertje in orde brengen want hij vroeg of we het willen schilderen of behangen.quote:[..]
Bedoelt hij niet dat hij het voor jullie als familie voor niks doet?
tenminste zo komt het op mij over...
Maar begin februari is erg laat. Ik zou in elk geval al dat zeggen tegen hem en dan gewoon vragen wat hij bedoelde met in orde brengen. Gewoon zeggen dat jullie door de bouw van het huis geen potje hebben om nog extra dingen te kunnen betalen en dat je daarom het kamertje liever zelf doet...
Hoe weten jullie eigenlijk of het om schoppen of de hik gaat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:15 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
omdat je een pijnlijke bewegin moest doen. dan moet de broek het ook wel waard zijn, nietwaar?
madam heeft de hik en ze ligt zo laag, dat ik steeds halve aandrang krijg om te poepen op zo'n hik![]()
Ik heb mijn reactie ook even aangevuldquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij![]()
[..]
Mja, dat dacht ik met de bouw van ons huis en de plankjes ook (staat wat verder in het topic). En hij bedoelde echt: heel het kamertje in orde brengen want hij vroeg of we het willen schilderen of behangen.
Hmz... nu begin ik te twijfelen of die van mij gewoon niet constant de hik heeftquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:20 schreef DaviniaHR het volgende:
de hik is superrtimisch en steeds op dezelfde plek een klein schokje (schopje) echt schoppen dat is een keertje hier, dan weer een por daar, mss een schuifbeweginkje, is echt heel anders.
(de eerste keer dat eli de hik had in de buik dat ik dat hij een spastische aanval hadecht zo epileptisch schokken zeg maar
![]()
![]()
maar even later deed hij het weer gewoon en toen las ik over de hik.
gerustgesteld
)
Hoor ik daar een slechte Belgenmop?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz... nu begin ik te twijfelen of die van mij gewoon niet constant de hik heeft![]()
Ik zal er eens wat meer op letten, denk ik
Alhoewel, soms gaat mijn hand echt omhoog als ik het op mijn buik leg, dus dat zullen wel schopjes zijn
![]()
En even tussendoor een grappig iets van op de radio. Het is de top1000 en iemand denkt dat Metallica - Smells like teen spirit op 1 zal staan. Kurt Cobain draait zich waarschijnlijk om in zijn graf (en mijn man en ik lagen plat van het lachen)
Nee, die stond surplus op de factuur (en uiteraard is het normaal dat we die zaken betalen, net zoals borstels enzo, maar die werden ook aangerekendquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:42 schreef Sidn3y het volgende:
Was het niet gewoon hele dure olie leonieke (want zelf benodigdheden betalen lijkt me wel logisch)?
quote:Maar ik zou het inderdaad maar gewoon zelf in je kerstvakantie opknappen, onder het mom van op tijd klaar willen hebben, zelf lekker ermee tutten en chemische luchten die weg moeten zijn (phoe hee hoeveel redenen wil je hebben).
En die datums die veel van jullie in gedachten hebben... Schiet zo'n datum opeens in jullie gedachten of hoe zit dat?quote:Ik was nog niet van plan voor te dringen hoor, ik heb de 11de in gedachten staan. Tegen die tijd verwacht ik toch wel dat er al een ander beebje is gekomen hoor...
En onze vaatwasser doet het weer(al ben ik er niet van overtuigd dat ie het blijft doen, maar we zien wel).
Pffff, gelukkig rekende mijn oom er alleen maar op dat er bier stond op momenten dat hij bij ons hielp (veel bier, dat dan weer wel). Als je niet van tevoren weet hoeveel het gaat kosten zou ik het maar niet doen, dat is net zoiets als een keuken aanschaffen en achteraf de prijs horen, dat doe je ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:46 schreef leonieke het volgende:
Nee, die stond surplus op de factuur (en uiteraard is het normaal dat we die zaken betalen, net zoals borstels enzo, maar die werden ook aangerekend)
Ik heb die datum al heel lang in gedachten, alleen blijkt nu dat we dan een bedrijfsuitje hebben dus misschien wordt het een dagje opgeschovenquote:En die datums die veel van jullie in gedachten hebben... Schiet zo'n datum opeens in jullie gedachten of hoe zit dat?![]()
En wat fijn dat de vaatwasser terug werktNu maar hopen dat hij het blijft doen
nou, in mijn geval zou dat best welkom zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
lily, hopelijk krijg je zometeen niet teveel last van je darmen van al die druiven!
Zo blij was ik niet met 25 februari, de verjaardag van 2 tantes (zus en schoonzus).quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:26 schreef leonieke het volgende:
8 maart zou hier alleszins niet grappig zijnEerste dag van de visitatie op het werk. Alhoewel...
Moet mijn man niet te veel vergadering
Voor 25 februari wil ik anders wel tekenen
![]()
appel met kaneel is er inderdaad ingebleven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooie broek?Hoezo?
* freecell kijkt naar beneden
Mwa, grijze jogging-achtige broek. Wel met hele lange trui/jurkje erop
Pessie: van appel met kaneel ga je je niet echt veel beter voelen, maar het blijft er meestal wel goed in
Misselijkheid, mwa, ik vind van niet, want de vorige zwangerschap heb ik vanaf week 5 tot en met de bevalling overgegeven (met een tussenpoos van 3 weken rond de 17e week)
Deze zwangerschap 2 weken veel overgegeven en daarna ben ik overgestapt op af en toe misselijk (sowieso 's avonds altijd even) en een keertje of2 per week overgeven. Das echt relaxed
Wat jammer dat je nu constant bekkenpijn hebt. Maar wel goed dat je de beslissing hebt genomen om nu helemaal rust te nemenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef ymme het volgende:
Dames, jullie gaat toch wel echt heel snel hoor
Heb wéér eens niet bijgezelen.
Vandaag voor het laatst opgepast. Het is toch echt te zwaar geworden. Loop nu tegenwoordig 24 uur per dag met pijn in mijn bekken. Maar ooooh wat gaan we er iets moois voor terug krijgen. Dat is het belangrijkste. Ben gewoon helemaal verliefd op ons ventje, terwijl ik hem nog nooit in het echt heb gezien, hoe raar is dat
Ik vrees dat het nu helemaal bewezen isquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ik wil dat ooken het liefst wil ik al in 2009 bevallen; maja heb dr weinig over te zeggen he??
gewoon maar ff afwachten; en straks ananas, pannenkoeken en appeltaart eten; want baat het niet, dan schaadt het niet..![]()
Ananas, pannenkoeken en appeltaart dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ik wil dat ooken het liefst wil ik al in 2009 bevallen; maja heb dr weinig over te zeggen he??
gewoon maar ff afwachten; en straks ananas, pannenkoeken en appeltaart eten; want baat het niet, dan schaadt het niet..![]()
Nee, had ik wel heel leuk gevonden, maar ik werd verrast in de overdracht van mijn collegaquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:26 schreef amaranta het volgende:
Poppedeintje, ben jij bij de bevalling geweest? Of was ze overgedragen aan de gyn?
er kunnen in ieder geval geen groei afwijkingen ofzo komenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
draakje, poeh morfine is ook niet niks...Is het alleen verslavend voor beeb en zitten er geen andere consequenties aan?
helpen druiven daarmee?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:31 schreef lily het volgende:
Davina; dat gehik vind ik soms best irritant (als het te lang duurt)
pessie, misselijkheid sucks badik hoop echt dat het snel over is
Groofsken; veel plezier met je ouders
[..]
nou, in mijn geval zou dat best welkom zijn
ik heb eeuwige obstipatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt... Heel vaak naar de herhalingen van het nieuws liggen staren.quote:Op zondag 6 december 2009 09:03 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen menschen!
Nog wat geslapen Leonieke?
Op een gegeven moment rol je vanzelf omquote:Op zondag 6 december 2009 09:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet echt... Heel vaak naar de herhalingen van het nieuws liggen staren.
Met een beetje geluk zal ik vannacht wel kunnen slapen, vermoed ik.
Geshockeerd ben ik ook wel, maar dan in de zin van: "damn, je kan gewoon bijna een maand vroeger bevallen dan de uitgerekende datum en we hebben hier nog niets in orde gebrachtquote:Op zondag 6 december 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Op een gegeven moment rol je vanzelf om
Ik ben echt nog steeds een beetje geshockeerd over BJstiekem was ze mijn 'vasthoudmijlpaal' zo van: als BJ bevallen is duurt het bij mij nog maar iets meer dan een maandje (BJ ken ik nog van andere gedeelten van FOK en de enige andere persoon vlak voor me die ik echt goed ken is Octo, maar die zit maar een paar dagen voor me).
Gaat ze gewoon bijna een maand eerder
En ik ga nu echt maar eens vaart zetten achter een aantal klusjes, zoals het klaar zetten van mijn vluchtkoffertje!!!!quote:Op zondag 6 december 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben echt nog steeds een beetje geshockeerd over BJstiekem was ze mijn 'vasthoudmijlpaal' zo van: als BJ bevallen is duurt het bij mij nog maar iets meer dan een maandje (BJ ken ik nog van andere gedeelten van FOK en de enige andere persoon vlak voor me die ik echt goed ken is Octo, maar die zit maar een paar dagen voor me).
Gaat ze gewoon bijna een maand eerder
quote:Op zondag 6 december 2009 04:58 schreef leonieke het volgende:
Pfff... 5 uur... en ondertussen al 4 uur wakkerk*tnacht
En morgen komt mijn ma en moeten we nog naar een babyborrel.
Mijsje, ik geef je 100% gelijkAl durf ik het zelf niet te zeggen
Dat zal voor mijn man zijn, vrees ik
gelukkig, ligt het niet alleen aan mij... dat was dus ook wat ik vond... zo gaf ze ook aan op welke dagen mijn moeder kon komen oppassen (die toen nog vrij goed was...) en welke dagen zij er dan zou zijn...quote:Op zondag 6 december 2009 09:32 schreef amaranta het volgende:
Mijsje, ik vind dat behoorlijjk lomp van je schoonmoeder.
Een ander iets is dat je ál zwanger bent. En dat zij bijvoorbeeld elke woensdag vrij is, en dat jullie daar dan rekennig mee proberen te houden. Maar om nou een planning te maken en dat alvast met je werk te regelen
Ik ben niet zo'n snelle, amaranta. Ik denk dat het januari wordtquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:27 schreef amaranta het volgende:
ik zie mezelf nog wel als laatste in december bevallen, Lily gewoon eerder bevalt
lastig, gelukkig blijft die van mij op gpaste afstand, ik hb al genoeg aan mijn eigen meoder.quote:Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef mijsje het volgende:
[..]
gelukkig, ligt het niet alleen aan mij... dat was dus ook wat ik vond... zo gaf ze ook aan op welke dagen mijn moeder kon komen oppassen (die toen nog vrij goed was...) en welke dagen zij er dan zou zijn...nee, daar heb ik al veel ruzie over gehad met manlief dat ik dat ook zo ontzettend lomp vond... ik heb met hem dus al duidelijke afspraken over dat ze met geen een echo meekomt, want dat vind ik iets van ons samen en wil ik niemand bij hebben... (zal ze ook graag meekomen en dus vrijnemen voor die data terwijl er gezegd wordt: maar je gaat niet mee... heeft ze gezegd, net als bij de trouwjurk...) en bij de bevalling wil ik haar ook absoluut niet in m'n buurt hebben ("maar ik zit in de zorg, dus ik kan overal goed bij helpen...") maar verder dringt ze zich niet op hoor...
![]()
(en dat terwijl ik dus nog niet eens zwanger ben inderdaad... ik denk, ik zeg het er nog even bij...)
quote:Op zondag 6 december 2009 11:01 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen, 41 weken vandaag!
Als iemand me maanden geleden zou hebben gezegd dat ik de 41 weken zou halen, zou ik die heel hard hebben uitgelachen
Ik ben ook nog in shock over BJ!![]()
![]()
echt bizar hoe gek/snel een bevalling kan gaan, en dat een bevaldatum echt totaal geen fluit uit kan maken.
Baby's kunnen gewoon echt komen wanneer ze zin hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd BJ!![]()
dat het maar een gezond meisje mag zijn en dat ze je door laat slapen en zulks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef amaranta het volgende:
[..]jij bent er écht bijna. Deze week gaat het zeker gebeuren!!!
Poppejansquote:Op zondag 6 december 2009 11:01 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen, 41 weken vandaag!
Als iemand me maanden geleden zou hebben gezegd dat ik de 41 weken zou halen, zou ik die heel hard hebben uitgelachen
Ik ben ook nog in shock over BJ!![]()
![]()
echt bizar hoe gek/snel een bevalling kan gaan, en dat een bevaldatum echt totaal geen fluit uit kan maken.
Baby's kunnen gewoon echt komen wanneer ze zin hebben![]()
Hier idem Sombie, ik ben gesloopt, ben gisteren zelfs m'n bed niet uitgeweestquote:Op zondag 6 december 2009 11:23 schreef sombie het volgende:
Ik ben nu bijna 8 weken en moeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe.
Wij hebben gisteren ook Sinterklaas gevierd, maar niks voor de baby hoorquote:Op zondag 6 december 2009 11:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gister Sinterklaas gevierd en uiteraard hebben mijn man en ik bijna alleen maar babydingetjes gehad
Hardstikke lief natuurlijk, maar ik begin me nu te realiseren dat ikzelf geen individu meer ben, maar een babybroedmachine voor de familie![]()
Ja leuk hè?quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het toch wel erg bijzonder dat Vlindur, leonieke, CrazyPrincess, NIKKI, Webkim en sombie hier posten! Wat een goede doorstroom uit dat andere topic dit jaar! En Orea komt er ook nog aan natuurlijk, en flugeltje, en als dan BSD en PZE en mijsje ook nog eens snel volgen...wow dat zou echt geweldig zijn!
quote:Op zondag 6 december 2009 11:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren ook Sinterklaas gevierd, maar niks voor de baby hoor
Wel hele mooie andere dingen...![]()
Wel zoveel pijn dat ik voor de eerste keer er van moest huilen. We zijn dan ook halverwege een spelletje Triviant naar huis gegaan, waar ik in bed ben gekropen en uiteindelijk met een paracetamol in slaap ben gevallen...
Nu zie ik nog meer op tegen 2 dagen kerst ...![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het toch wel erg bijzonder dat Vlindur, leonieke, CrazyPrincess, NIKKI, Webkim en sombie hier posten! Wat een goede doorstroom uit dat andere topic dit jaar! En Orea komt er ook nog aan natuurlijk, en flugeltje, en als dan BSD en PZE en mijsje ook nog eens snel volgen...wow dat zou echt geweldig zijn!
ah, dat is niet leukquote:Op zondag 6 december 2009 11:49 schreef Asyniur het volgende:
Wel zoveel pijn dat ik voor de eerste keer er van moest huilen.
daar sluit ik me helemaal bij aan... (word er een beetje emo van...quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef miss_sly het volgende:
volgens je tikker ben ej anders 39 weken dus niks te vroeg voor indalenquote:Op zondag 6 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens flinke steken onderin nu?Bekend bij iemand?
Verder geen harde buiken oid, dus dat kan het niet zijn. Het zit ongeveer ter hoogte an mijn schaambeen, alleen is volgens mij geen bot of bekken?
En voor indalen is het nog wat vroeg.
quote:Op zondag 6 december 2009 11:23 schreef sombie het volgende:
Ik ben nu bijna 8 weken en moeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe.
Ik herken het niet, maar ik geloof dat BE dat wel regelmatig had (toch?)quote:Op zondag 6 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Verder geen harde buiken oid, dus dat kan het niet zijn. Het zit ongeveer ter hoogte an mijn schaambeen, alleen is volgens mij geen bot of bekken?
Ticker alwéér dood?quote:Op zondag 6 december 2009 12:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens je tikker ben ej anders 39 weken dus niks te vroeg voor indalen
kan het niet gewoon van je banden zijn?
Vanmorgen in de kerk gezellig met één van de verloskundigen van mijn praktijk staan kletsen en die zei dat het haar bijzonder zou verbazen als ik overtijd zou gaan, ze hebben het bij mij nu over 'binnenhouden tot 37 weken' Dus ik sluit het niet uitquote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef Asyniur het volgende:
freecell, jij gaat het mij niet aandoen om eerder te bevallen hè?
Dat had de gyn mij ook gezegd. Lap er direct 2 weken bij (uiterste datum waarop ze zullen inleiden) en dan heb je veel minder "gezeur".quote:Op zondag 6 december 2009 11:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uiterlijk de 14e/15e, dan gaan ze het halen. Dus nu kan ik inderdaad eindelijk zeggen dat het nog maar 1 weekje zal duren hoogstens!
Voor ooit een volgende keer lieg ik er bij familie gewoon 1,5 week bijop![]()
, we worden knettergek inmiddels van de serieus minstens 5 ! smsjes/mails per dag ''of ze al bevallen is''....
Wat ik hier vd week ook al zei, wat denkt iedereen nou?!! Dat we vergeten zijn te bellen ofzo?
Maarja de bedoelingen zijn goed.
en dan zit er nog een baby in... bij mij (vond ik maar een klein beetje genant...) zat er al iemand over m'n buik te wrijven terwijl ik dus echt niet echt niet zwanger ben... dan sta je raar te kijken van eerstquote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat had de gyn mij ook gezegd. Lap er direct 2 weken bij (uiterste datum waarop ze zullen inleiden) en dan heb je veel minder "gezeur".
En idd, zo fijn om hier zoveel mensen te zien uit het andere topic. Ik zou het alleszins super vinden als er nog meer zouden volgen. Zou zo fijn zijn![]()
Asyniur wat jammer dat je zo'n pijn hebt gehad. Gaat het nu al wat beter?
Ik zit nu nog even te recupereren van de doop. Binnen een klein uurtje naar de babyborrel. En o wee diegene die vandaag nog aan mijn buik komt. Daarnet bij drie mensen dat ik mijn hand uitstak en dat ze in plaats van mijn hand te nemen aan mijn buik zitten te friemelen. Bij de volgende wrijf ik waarschijnlijk terug op haar (ja, wat mannen doen dat écht niet) buik
![]()
![]()
Free, bedoel je echt 'in je vagina' steken? Dat heb ik dus van de week ook een keer gehad. Echt hele scherpe pijn? Dat herken ik wel. Hoewel mijn mannetje wel al met zijn hoofdje beneden licht, ligt hij nog wel hoog, dus bij mij is het nog geen indalen volgens mij. Maar heb er al een paar dagen geen last meer van, maar zal het dinsdag eens vragen aan de VK.quote:Op zondag 6 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
echt?quote:Op zondag 6 december 2009 14:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb het juist heel erg gevonden dat niemand, behalve mijn moeder, dat bij mij deed
Ja, wel ongeveer in je vagina inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 14:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Free, bedoel je echt 'in je vagina' steken? Dat heb ik dus van de week ook een keer gehad. Echt hele scherpe pijn? Dat herken ik wel. Hoewel mijn mannetje wel al met zijn hoofdje beneden licht, ligt hij nog wel hoog, dus bij mij is het nog geen indalen volgens mij. Maar heb er al een paar dagen geen last meer van, maar zal het dinsdag eens vragen aan de VK.
Mannen roepen allemaal: zo, jij wordt dik!quote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef leonieke het volgende:
Zie, we zijn allemaal te verschillend. De mensen zullen niet weten bij wie ze wat mogen doen
ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 14:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het ook heel leuk om een anders' buik te voelen(als het mag dan he, ik vraag altijd wel
)
Ik vind het zo schattig, bijzonder en vooral ook leuk als herkenning van je eigen buik 'toen'.
Ik ben pas 29 weken! En bij een tweede is indalen toch vaak wat later?quote:Op zondag 6 december 2009 14:59 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, waarom zou indalen niet al een beetje kunnen? Je beeb wordt ook groter nu hoor
Zou kunnenquote:Op zondag 6 december 2009 15:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Het kan ook gewoon groeien van de baarmoeder zijn dat daar op drukt, bedoelde ik. Of kan dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |