abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75331642
BJ gefeliciteerd geniet ze
ti amo piů di ieri ma meno di domani
pi_75331648
Goedemorgen menschen!
Nog wat geslapen Leonieke?
  zondag 6 december 2009 @ 09:04:34 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75331651
goedemorgen
pi_75331659
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:03 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen menschen!
Nog wat geslapen Leonieke?
Niet echt... Heel vaak naar de herhalingen van het nieuws liggen staren.
Met een beetje geluk zal ik vannacht wel kunnen slapen, vermoed ik.
pi_75331682
BJ en BJmeneer van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
  zondag 6 december 2009 @ 09:16:15 #231
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75331701
BJ Gefeliciteerd zeg Wat een onverwacht nieuws!
  zondag 6 december 2009 @ 09:22:37 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75331724
Ik heb mijn man wakker geschreeuwd vanmorgen. Ik had een bizarre droom...

Ik werd wakker en mijn moeder zei dat mijn tante naar de kapper ging, en of ik zin had om mee te gaan. Dan kon ik mijn uitgroei laten bijwerken. Maar ik had pas geverfd dus alleen knippen zou het dan worden.
Dus ik stap uit bed en ik zie een 'terracottadier' lopen. Een of andere mini ding wat eten op zn rug vervoerde.
Schattig dacht ik. En ik wil een schone onderbroek paken en zie er nog een lopen, met een hazelnoot op zn rug.
Dus ik sta ineens in de deuropening van de badkamer (van ons huis in Spanje) en ik zie dat de hele gang is bezaaid met terracotta dieren. Ineens vond ik ze smerig. Ik ben hoogzwanger in de deurpost geklommen en heb heel hard mijn vader geroepen of hij mij aub naar buiten wilde dragen want ik wilde die vieze dingen neit ana mijn voeten voelen....
Dus....in mijn droom, voel ik ineens zo'n beest aan mijn voet en begon ik dus kei hard te gillen.....

Ik weet dus niet wat een terracottadier is, maar ze zijn heel smerig en kunnen gelukkig niet tegen de muur omhoog kruipen.

En de rest van de nacht heb ik niet zo goed geslapen overigens
pi_75331731
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

Niet echt... Heel vaak naar de herhalingen van het nieuws liggen staren.
Met een beetje geluk zal ik vannacht wel kunnen slapen, vermoed ik.
Op een gegeven moment rol je vanzelf om

Ik ben echt nog steeds een beetje geshockeerd over BJ stiekem was ze mijn 'vasthoudmijlpaal' zo van: als BJ bevallen is duurt het bij mij nog maar iets meer dan een maandje (BJ ken ik nog van andere gedeelten van FOK en de enige andere persoon vlak voor me die ik echt goed ken is Octo, maar die zit maar een paar dagen voor me).
Gaat ze gewoon bijna een maand eerder
pi_75331745
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Op een gegeven moment rol je vanzelf om

Ik ben echt nog steeds een beetje geshockeerd over BJ stiekem was ze mijn 'vasthoudmijlpaal' zo van: als BJ bevallen is duurt het bij mij nog maar iets meer dan een maandje (BJ ken ik nog van andere gedeelten van FOK en de enige andere persoon vlak voor me die ik echt goed ken is Octo, maar die zit maar een paar dagen voor me).
Geshockeerd ben ik ook wel, maar dan in de zin van: "damn, je kan gewoon bijna een maand vroeger bevallen dan de uitgerekende datum en we hebben hier nog niets in orde gebracht " (en ik moet natuurlijk nog 12 weken, dus op zich is dat geen ramp, maar in mijn hoofd hou ik rekening met een week te vroeg bevallen ofzo, maar niet met bijna 4 weken. De kamer moet alleszins voor februari in orde zijn )
  zondag 6 december 2009 @ 09:28:03 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75331749
Mja, dat van een maand te vroeg bevallen kan me niet meer gebeuren. Neemt niet weg da ik nog steeds niet alles op orde heb
  zondag 6 december 2009 @ 09:29:29 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75331757
Mijn zegt: tja die dingen gebeuren nou eenmaal, mbt BJ dus.
Ik zeg: nou wij zijn er anders ook nog niet klaar voor hoor!
pi_75331759
Ik moet hier trouwens in actie schieten. Mijn ma komt binnen een uur en ik moet nog vanalles doen (ja, nog steeds poetsen oa )
  zondag 6 december 2009 @ 09:32:26 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75331771
Mijsje, ik vind dat behoorlijjk lomp van je schoonmoeder.
Een ander iets is dat je ál zwanger bent. En dat zij bijvoorbeeld elke woensdag vrij is, en dat jullie daar dan rekennig mee proberen te houden. Maar om nou een planning te maken en dat alvast met je werk te regelen
  zondag 6 december 2009 @ 09:44:49 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75331822

maar dan heeeeeeeeeel klein en terracottakleurig

mijn man, je weet tocht dat ze van terracotta bloempotten maken ofniet???
pi_75332011

WOW BJ, wat een verrassing zeg, zo snel ineens!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ben heel erg benieuwd naar de naam, het verhaal, etc!!

Geniet ervan!!!

pi_75332022
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:24 schreef freecell het volgende:

[..]
En ik ga nu echt maar eens vaart zetten achter een aantal klusjes, zoals het klaar zetten van mijn vluchtkoffertje!!!!
pi_75332073
quote:
Op zondag 6 december 2009 04:58 schreef leonieke het volgende:
Pfff... 5 uur... en ondertussen al 4 uur wakker k*tnacht En morgen komt mijn ma en moeten we nog naar een babyborrel.

Mijsje, ik geef je 100% gelijk Al durf ik het zelf niet te zeggen Dat zal voor mijn man zijn, vrees ik
bah, zo'n baggernacht is niet fijn... sterkte tijdens de babyborrel, kun je volgens mij wel gebruiken als je zo moe bent...
en ik snap je hoor, het is heel moeilijk om tegen je familie te zeggen. ik begin nu steeds meer te zeggen, maar daar heb ik heel veel moeite mee gehad... (en veel ruzie met manlief omdat ik vond dat het zijn taak was om er wat van te zeggen, maar hij vond dat ik het zelf maar moest doen...)
pi_75332142
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:32 schreef amaranta het volgende:
Mijsje, ik vind dat behoorlijjk lomp van je schoonmoeder.
Een ander iets is dat je ál zwanger bent. En dat zij bijvoorbeeld elke woensdag vrij is, en dat jullie daar dan rekennig mee proberen te houden. Maar om nou een planning te maken en dat alvast met je werk te regelen
gelukkig, ligt het niet alleen aan mij... dat was dus ook wat ik vond... zo gaf ze ook aan op welke dagen mijn moeder kon komen oppassen (die toen nog vrij goed was...) en welke dagen zij er dan zou zijn... nee, daar heb ik al veel ruzie over gehad met manlief dat ik dat ook zo ontzettend lomp vond... ik heb met hem dus al duidelijke afspraken over dat ze met geen een echo meekomt, want dat vind ik iets van ons samen en wil ik niemand bij hebben... (zal ze ook graag meekomen en dus vrijnemen voor die data terwijl er gezegd wordt: maar je gaat niet mee... heeft ze gezegd, net als bij de trouwjurk...) en bij de bevalling wil ik haar ook absoluut niet in m'n buurt hebben ("maar ik zit in de zorg, dus ik kan overal goed bij helpen...") maar verder dringt ze zich niet op hoor...
(en dat terwijl ik dus nog niet eens zwanger ben inderdaad... ik denk, ik zeg het er nog even bij... )
pi_75332149
Ik weet niet wat ik lees

BJ; gefeliciteerd meid
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:27 schreef amaranta het volgende:
ik zie mezelf nog wel als laatste in december bevallen, Lily gewoon eerder bevalt
Ik ben niet zo'n snelle, amaranta. Ik denk dat het januari wordt

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 06-12-2009 11:03:36 (spelfout) ]
  zondag 6 december 2009 @ 10:55:54 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75332375
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef mijsje het volgende:

[..]

gelukkig, ligt het niet alleen aan mij... dat was dus ook wat ik vond... zo gaf ze ook aan op welke dagen mijn moeder kon komen oppassen (die toen nog vrij goed was...) en welke dagen zij er dan zou zijn... nee, daar heb ik al veel ruzie over gehad met manlief dat ik dat ook zo ontzettend lomp vond... ik heb met hem dus al duidelijke afspraken over dat ze met geen een echo meekomt, want dat vind ik iets van ons samen en wil ik niemand bij hebben... (zal ze ook graag meekomen en dus vrijnemen voor die data terwijl er gezegd wordt: maar je gaat niet mee... heeft ze gezegd, net als bij de trouwjurk...) en bij de bevalling wil ik haar ook absoluut niet in m'n buurt hebben ("maar ik zit in de zorg, dus ik kan overal goed bij helpen...") maar verder dringt ze zich niet op hoor...
(en dat terwijl ik dus nog niet eens zwanger ben inderdaad... ik denk, ik zeg het er nog even bij... )
lastig, gelukkig blijft die van mij op gpaste afstand, ik hb al genoeg aan mijn eigen meoder.
pi_75332438
Goedemorgen, 41 weken vandaag!
Als iemand me maanden geleden zou hebben gezegd dat ik de 41 weken zou halen, zou ik die heel hard hebben uitgelachen

Ik ben ook nog in shock over BJ! echt bizar hoe gek/snel een bevalling kan gaan, en dat een bevaldatum echt totaal geen fluit uit kan maken.
Baby's kunnen gewoon echt komen wanneer ze zin hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75332448
BJ gefeliciteerd met je sinterklaascadeautje
  zondag 6 december 2009 @ 11:04:13 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75332473
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:01 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen, 41 weken vandaag!
Als iemand me maanden geleden zou hebben gezegd dat ik de 41 weken zou halen, zou ik die heel hard hebben uitgelachen

Ik ben ook nog in shock over BJ! echt bizar hoe gek/snel een bevalling kan gaan, en dat een bevaldatum echt totaal geen fluit uit kan maken.
Baby's kunnen gewoon echt komen wanneer ze zin hebben
jij bent er écht bijna. Deze week gaat het zeker gebeuren!!!
pi_75332539
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd BJ! dat het maar een gezond meisje mag zijn en dat ze je door laat slapen en zulks!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_75332570
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

jij bent er écht bijna. Deze week gaat het zeker gebeuren!!!

Uiterlijk de 14e/15e, dan gaan ze het halen. Dus nu kan ik inderdaad eindelijk zeggen dat het nog maar 1 weekje zal duren hoogstens!

Voor ooit een volgende keer lieg ik er bij familie gewoon 1,5 week bijop , we worden knettergek inmiddels van de serieus minstens 5 ! smsjes/mails per dag ''of ze al bevallen is''....
Wat ik hier vd week ook al zei, wat denkt iedereen nou?!! Dat we vergeten zijn te bellen ofzo?
Maarja de bedoelingen zijn goed.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')