Niet echt... Heel vaak naar de herhalingen van het nieuws liggen staren.quote:Op zondag 6 december 2009 09:03 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen menschen!
Nog wat geslapen Leonieke?
Op een gegeven moment rol je vanzelf omquote:Op zondag 6 december 2009 09:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet echt... Heel vaak naar de herhalingen van het nieuws liggen staren.
Met een beetje geluk zal ik vannacht wel kunnen slapen, vermoed ik.
Geshockeerd ben ik ook wel, maar dan in de zin van: "damn, je kan gewoon bijna een maand vroeger bevallen dan de uitgerekende datum en we hebben hier nog niets in orde gebrachtquote:Op zondag 6 december 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Op een gegeven moment rol je vanzelf om
Ik ben echt nog steeds een beetje geshockeerd over BJstiekem was ze mijn 'vasthoudmijlpaal' zo van: als BJ bevallen is duurt het bij mij nog maar iets meer dan een maandje (BJ ken ik nog van andere gedeelten van FOK en de enige andere persoon vlak voor me die ik echt goed ken is Octo, maar die zit maar een paar dagen voor me).
Gaat ze gewoon bijna een maand eerder
En ik ga nu echt maar eens vaart zetten achter een aantal klusjes, zoals het klaar zetten van mijn vluchtkoffertje!!!!quote:Op zondag 6 december 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben echt nog steeds een beetje geshockeerd over BJstiekem was ze mijn 'vasthoudmijlpaal' zo van: als BJ bevallen is duurt het bij mij nog maar iets meer dan een maandje (BJ ken ik nog van andere gedeelten van FOK en de enige andere persoon vlak voor me die ik echt goed ken is Octo, maar die zit maar een paar dagen voor me).
Gaat ze gewoon bijna een maand eerder
quote:Op zondag 6 december 2009 04:58 schreef leonieke het volgende:
Pfff... 5 uur... en ondertussen al 4 uur wakkerk*tnacht
En morgen komt mijn ma en moeten we nog naar een babyborrel.
Mijsje, ik geef je 100% gelijkAl durf ik het zelf niet te zeggen
Dat zal voor mijn man zijn, vrees ik
gelukkig, ligt het niet alleen aan mij... dat was dus ook wat ik vond... zo gaf ze ook aan op welke dagen mijn moeder kon komen oppassen (die toen nog vrij goed was...) en welke dagen zij er dan zou zijn...quote:Op zondag 6 december 2009 09:32 schreef amaranta het volgende:
Mijsje, ik vind dat behoorlijjk lomp van je schoonmoeder.
Een ander iets is dat je ál zwanger bent. En dat zij bijvoorbeeld elke woensdag vrij is, en dat jullie daar dan rekennig mee proberen te houden. Maar om nou een planning te maken en dat alvast met je werk te regelen
Ik ben niet zo'n snelle, amaranta. Ik denk dat het januari wordtquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:27 schreef amaranta het volgende:
ik zie mezelf nog wel als laatste in december bevallen, Lily gewoon eerder bevalt
lastig, gelukkig blijft die van mij op gpaste afstand, ik hb al genoeg aan mijn eigen meoder.quote:Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef mijsje het volgende:
[..]
gelukkig, ligt het niet alleen aan mij... dat was dus ook wat ik vond... zo gaf ze ook aan op welke dagen mijn moeder kon komen oppassen (die toen nog vrij goed was...) en welke dagen zij er dan zou zijn...nee, daar heb ik al veel ruzie over gehad met manlief dat ik dat ook zo ontzettend lomp vond... ik heb met hem dus al duidelijke afspraken over dat ze met geen een echo meekomt, want dat vind ik iets van ons samen en wil ik niemand bij hebben... (zal ze ook graag meekomen en dus vrijnemen voor die data terwijl er gezegd wordt: maar je gaat niet mee... heeft ze gezegd, net als bij de trouwjurk...) en bij de bevalling wil ik haar ook absoluut niet in m'n buurt hebben ("maar ik zit in de zorg, dus ik kan overal goed bij helpen...") maar verder dringt ze zich niet op hoor...
![]()
(en dat terwijl ik dus nog niet eens zwanger ben inderdaad... ik denk, ik zeg het er nog even bij...)
quote:Op zondag 6 december 2009 11:01 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen, 41 weken vandaag!
Als iemand me maanden geleden zou hebben gezegd dat ik de 41 weken zou halen, zou ik die heel hard hebben uitgelachen
Ik ben ook nog in shock over BJ!![]()
![]()
echt bizar hoe gek/snel een bevalling kan gaan, en dat een bevaldatum echt totaal geen fluit uit kan maken.
Baby's kunnen gewoon echt komen wanneer ze zin hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd BJ!![]()
dat het maar een gezond meisje mag zijn en dat ze je door laat slapen en zulks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef amaranta het volgende:
[..]jij bent er écht bijna. Deze week gaat het zeker gebeuren!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |