me jongensquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd Martineke!Kom je nu ook weer vaker over de jongens vertellen?
![]()
Ja en als onze kinderen tegelijk geboren worden, kunnen we ook kosten besparen in het verjaardagsfeest.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oké, snif, is goed, snifsnif. Hoe nobel van je.
Helemaal goed! Die baby-in-wording in je buik ken ik natuurlijk niet, maar die knullen wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef Martineke het volgende:
[..]
me jongenszal ik eens wat vaker doen ja
zolang geleden ook.
Toenou poppejans, gewoon persenquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:03 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen!
Helaas geen 5 december baby hier. Morgen alweer 41 weken, nog hoogstens een week en hij zal er zijn!
Moet zeggen dat ik nu wel bijna de uren aftel hoor,wat maakt de baby het toch spannend
Okquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:08 schreef leonieke het volgende:
Ow ow freecell, nu nog niet hé... eerst nog wakker worden en ontbijten
Hosannaquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel blij voor anderen!
kom op je kunt hetquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik zit ook nog in badjas hoor
En ik zie er een beetje tegenop om me aan te kledenOm een broek aan te trekken moet ik een beweging maken die net niet wil
goe zo, ik zal je zo volgen,quote:
Ik vind het goed zichtbaar hoor! Mooie echoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Martineke gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik wil toch nog even een foto'tje van mijn kind cq vlek plaatsen hier![]()
Zijn alle 2 de echofoto's die ik meegekregen heb. Is niet zoveel te zien maar goed.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |