mag niet gewoon bevallen ivm J incisie ks bij Maxim (hij was een tikkeltje groter dan verwacht)quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:06 schreef DaviniaHR het volgende:
martineke, gefeliciteerd!![]()
Waarom weet je nu al dat je een ks krijgt?
Gauw veranderenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:19 schreef amaranta het volgende:
Ik stond vandaag in een babywinkel. En ik wilde iets kopen met de lettertjes van Sjors. S J O R S maar dan anders.
Maar ze hadden 1 letter niet!
Is dat een voorteken? Betekent dat dat ik de naam moet veranderen? Dat die letter niet voor niks is uitverkocht?
Oh wat nu???
Oh yummie mag je kiezen? Dan lijkt een X mij wel super mysterieus!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Gauw veranderen.
En ik wil een Z-incisie, das pas stoer.
Als jij het zegt dan doe ik dat gewoonquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Gauw veranderen.
zoals ze het mij verteld hebben is het ook letterlijk een J geworden in mijn bm, dat extra haakje eraan maakt het schijnbaar gevaarlijk bij een bevalling, kans op scheuring van de bm is erg aanwezig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef amaranta het volgende:
Wat is een J incisie? Is dat iets anders dan een C incisie?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef Groofsken het volgende:
Als je nou even zegt wat het wordt, kan ik je helpen met verzinnenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan doe ik dat gewoonwant jij bent Groof, en je bent ook juf, en je bent gewoon cool.
Ik ga meteen een andere naam bedenken.
En dat is hem dan, de warequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik wil dan wel zien hoe de gynaecoloog eruit ziet die die incisie maakt [ afbeelding ]
een monkiequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Als je nou even zegt wat het wordt, kan ik je helpen met verzinnen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef sombie het volgende:
Ik ben 36 als onze eerste wordt geboren. Eerder lukte helaas niet.
En ik ben ook steeds heel vroeg wakker, Orea! Ben nu ook heel moe maar slapen wil niet erg (zeker niet als je op internet rond blijft hangen).
Er zouden geen nieuwe letters binnenkomen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef Lijnloos het volgende:
Martineke van harte gefeliciteerd en natuurlijk een goeie zwangerschap gewenst! Jij klinkt echt als een heel blij iemand.... Leuk!
Amarante, ik denk niet dat het een voorteken is maar gewoon een teken dat je nog even moet wachten tot ook die ene letter weer te koop isof misschien vind Sjors het geen leuke letters.. ander lettertype?
Jamaar, jamaar, als ik toch niks anders kan vindenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er zouden geen nieuwe letters binnenkomen.
Het was onzin, gewoon van die blokjes waarmee je een naam kunt maken. Ik zag het liggen en vond het wel grappig. Maar van alle letters hadden ze er ziljoen....behalve van de.......... laatste letter van Sjors' echte naam.
Groof, zou jij een gyn trouwen? Jakkie, ik niet hoor.
Dan trouw je toch met mijquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, als ik toch niks anders kan vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |