En ik had er ook recht opquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:35 schreef Dj_unkie het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO je was eerder!
Voor tetten zie edit in fipo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
TT in combinatie met FIPO![]()
Ik eisch:een andere TT tetten in de fipo
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:49 schreef AMDB het volgende:
Ik heb het idee dat dit topic geboycot wordt, stelletje kinders
Echte pro's hebben meer posts per pagina!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Dj_unkie het volgende:
zoo is de eerste pagina bijna volnog 11 te gaan
Gedag!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
Nijmegen #461 - Vinden Arnhem ook tof
Kom allemaal even gedag zeggen
kan je het niet hebben?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Echte pro's hebben meer posts per pagina!
NIET!!!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef AMDB het volgende:
Over een paar jaar is er een overkoepelend Arnhem-Nijmegen topic omdat de steden dan aan elkaar gegroeid zijn.
Er zitten hier toch ook Lentenaren en Wijchenaren enzoquote:
Dat is regio Zeer Noordelijk Nijmegenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er zitten hier toch ook Lentenaren en Wijchenaren enzoVolgend jaar komen de Oosterhouters, dan de Elstenaren en dan zitten we alweer bij Arnhem
Een Kan-regio topic?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er zitten hier toch ook Lentenaren en Wijchenaren enzoVolgend jaar komen de Oosterhouters, dan de Elstenaren en dan zitten we alweer bij Arnhem
In het Arnhem topic wordt Arnhem-Zuid Nijmegen-Noord genoemdquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:44 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Dat is regio Zeer Noordelijk Nijmegen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef Dj_unkie het volgende:
straks starten ze nog een Hogeschool voor Arnhem en Nijmegen...moet er niet aan denken
Nee, dat gaat echt te ver hoor... Dat kunnen ze ons niet aan doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef Dj_unkie het volgende:
straks starten ze nog een Hogeschool voor Arnhem en Nijmegen...moet er niet aan denken
Nijmegen begint territoria te winnen! Mooie glasbak erbij en een prima Wokchinees...quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
In het Arnhem topic wordt Arnhem-Zuid Nijmegen-Noord genoemd![]()
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
En als ze aan elkaar groeien dan wordt Arnhem gewoon net als Lent een nieuw wijk van Nijmegen!
En kunnen jullie niet allemaal een KAN-kaartje kopen en de bus nemen richting Arnhem en daar blijven?
maar nu spreek je jezelf tegen....quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:50 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
maar nu spreek je jezelf tegen........wat is het nou AMDB...Are you with us...or against us
Haii vanuit Arnhemquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
Jarenlang gewoond, maar ga niet terug. Ouders wonen er nog steedsquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:52 schreef Dj_unkie het volgende:
Jij moet gewoon in het multiculturele Elst gaan wonen
Wil ik ook wel eens weten! Ben ook import Arnhemse trouwens, dus misschien ligt het daaraan. Ik vind Nijmegen best leuk (volgens mij vloek ik nu in de kerk, magoed)quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:52 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien kunnen de Nijmegenaren het me wél uitleggen, want hier in Arnhem heb ik nog niemand gevonden die het echt weet.
Waar komt die hele "vete" tussen Arnhem en Nijmegen eigenlijk vandaan? (import Arnhemse hier.)
Ik word daar soms mee geconfronteerd en ik heb nog steeds geen idee waarom? Iemand zei dat het vanwege het voetbal kwam, maar dat lijkt me sterk, er zullen vast ook andere dingen aan ten grondslag liggen.
Naja, prestigekwestie, Arnhem is hoofdstad van de provincie, Nijmegen is groter. Nijmegen heeft een universiteit. Arnhem een betere binnenstad...Ga zo maar door. Gewoon een beetje jaloezie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:52 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien kunnen de Nijmegenaren het me wél uitleggen, want hier in Arnhem heb ik nog niemand gevonden die het echt weet.
Waar komt die hele "vete" tussen Arnhem en Nijmegen eigenlijk vandaan? (import Arnhemse hier.)
Ik word daar soms mee geconfronteerd en ik heb nog steeds geen idee waarom? Iemand zei dat het vanwege het voetbal kwam, maar dat lijkt me sterk, er zullen vast ook andere dingen aan ten grondslag liggen.
Heb dr heul lang een vriendinnetje gehad, maar blijf het een vervelend dorp vinden...tis gewoon niet gezelligquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jarenlang gewoond, maar ga niet terug. Ouders wonen er nog steeds
Klopt, weinig gezelligheid. Maar wel een zeer degelijk dorp, bijna nooit grote problemen. Goede voorzieningen e.d.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:54 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Heb dr heul lang een vriendinnetje gehad, maar blijf het een vervelend dorp vinden...tis gewoon niet gezellig
Ja, dat kwartiertje met de trein (geen idee hoe lang het is met de auto, vriend van me, uit Nijmegenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Naja, prestigekwestie, Arnhem is hoofdstad van de provincie, Nijmegen is groter. Nijmegen heeft een universiteit. Arnhem een betere binnenstad...Ga zo maar door. Gewoon een beetje jaloezie.
Handige mensen maken gewoon gebruik van het beste van beide
Arnhemse binnenstad met de auto is onbegrijpelijk...weet na een paar jaar werken in Anhem nu nog steeds niet hoe je het beste het centrum door kan. Nijmegen is ook chaos tijdens de spits hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, dat kwartiertje met de trein (geen idee hoe lang het is met de auto, vriend van me, uit Nijmegen![]()
had het over 10 minuten van brug tot brug, tja dan moet je nog het Arnhemse eenrichtingsverkeer overleven
)
Er is een trein van 12 minuten van station tot station. Sprinter doet 16 minuten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, dat kwartiertje met de trein (geen idee hoe lang het is met de auto, vriend van me, uit Nijmegen![]()
had het over 10 minuten van brug tot brug, tja dan moet je nog het Arnhemse eenrichtingsverkeer overleven
)
Ik heb in dat ruime half jaar dat ik nu in Arnhem woon nog nooit zoveel bijna dood ervaringen gehadquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:58 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Arnhemse binnenstad met de auto is onbegrijpelijk...weet na een paar jaar werken in Anhem nu nog steeds niet hoe je het beste het centrum door kan. Nijmegen is ook chaos tijdens de spits hoor
De eerste ruzies tussen Nijmegen en Arnhem onstonden toen Engelbertus den Gifbeck uit Presikhaaf kwaad sprak over Otto III de Hatenaar uit Hatert! Deze vuilmonderij pikten de nobele Nijmegenaren niet en vertrokken gewapend met hooivorken en fakkels naar Arnhem waar ze urineerden op het dorpsplein. Vervolgens kliefden ze het hoofd van Engelbertus in twee. Zijn moeder, de lokale toverkol, vervloekte hierop de inwoners van beide steden! De strijd tussen beide steden zou pas weer voorbij zijn wanneer het hoofd van Engelbertus, samen met honderd daalders afgeleverd zou worden @ Treinstation presikhaaf @ Arnhem!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:52 schreef GimmeGore het volgende:
Optieven met dat college hier....al die rooie rakkersquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb in dat ruime half jaar dat ik nu in Arnhem woon nog nooit zoveel bijna dood ervaringen gehad
Maar ze hebben in Nijmegen wel1 ding wat we hier in Arnhem niet hebben...
Een demissionaire college
Ik weet niet of dat college nou heel arrogant of gewoon heel dom is, maar kloppen doet het niet
Goede oute tijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:03 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me de tijden nog herinneren dat als vitesse op bezoek kwam de weg naar Het NEC stadion vol stond met de M.E......goede oude tijden![]()
Nu is het toch een stuk braver
Hé Nimwegenaren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
Ja, en die houden de handjes boven het hoofd van die luie uitkeringstrekkersquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Optieven met dat college hier....al die rooie rakkers
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goede oute tijdTrieste bedoening van tuig dat zichzelf niet in de hand kan houden, over zoiets nutteloos als een sport
'Ja, ik kan zelf niet voetballen, maar ik sla graag de boel kort en klein, das toch net zoiets'
Het was redelijk Cynisch bedoeldquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goede oute tijdTrieste bedoening van tuig dat zichzelf niet in de hand kan houden, over zoiets nutteloos als een sport
'Ja, ik kan zelf niet voetballen, maar ik sla graag de boel kort en klein, das toch net zoiets'
Ga eens modereren hier! Ik zie duidelijk mensen die een ban verdienen!quote:
Die moeten ook maar gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en die houden de handjes boven het hoofd van die luie uitkeringstrekkers
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga eens modereren hier! Ik zie duidelijk mensen die een ban verdienen!
Je klinkt zelf als een rooie rakker!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die moeten ook maar gewoon aan het werk
dubbelquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je klinkt zelf als een rooie rakker!![]()
Die moeten aan het werk en vlug ja! En dubbele diensten draaien om de verloren werktijd in te halen!
Wellus! En die smoesjes altijd! Je bent pas echt arbeidsongeschikt als je minstens 4 ledematen mist!quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wellus! En die smoesjes altijd! Je bent pas echt arbeidsongeschikt als je minstens 4 ledematen mist!
Want met 1 beentje kan je best de post bezorgen! Je bent alleen wat trager dan de rest en al je enveloppen zijn nat van het kwijl. Maar waar een wil is, is een weg! Daarom zeg ik leg de grens bij minstens 4 ledematen!quote:
Het is een college dat meer dingen verbetert heeft dan enig ander college in het verleden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Optieven met dat college hier....al die rooie rakkers
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:03 schreef Sander het volgende:
Zijn er echt nog mensen die 'rooie rakkers' zeggen? Draag je ook nog broeken met wijde pijpen en een afro?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:03 schreef Sander het volgende:
Zijn er echt nog mensen die 'rooie rakkers' zeggen? Draag je ook nog broeken met wijde pijpen en een afro?
beestfeest en half 2 thuisquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef Californium het volgende:
Cadeau's inpakken![]()
Anywayz.... beestfeest was leuk... beetje kort (half 2 alweer thuis ) maar awesome!
huisgenoten wilden het niet te laat maken. Samen uit, samen thuisquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef royjn het volgende:
[..]
beestfeest en half 2 thuis![]()
Beest in bed uitgehangen dan?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:45 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen die beestfeest niet kennen
ik ga ook zo naar de knipperquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk naar de kapper geweest trouwensdat was echt hoognodig
nu suprises in elkaar knallen, kadotjes vanochtend al gekocht
Jaaaaaa. Vriendin van me heeft er schoenen gekochtquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef AMDB het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens die superhippe kapper waar je gelijk superhippe dingen kan kopen gezien?![]()
CoEF heet het ofzo
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Moggel.
Oh, Dupje, je suikerpot kun je vanavond ophalenIk zit alweer op werk
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
achterlijke klapjosti die hyves dingen doorstuurt
En ik maar denken dat je tof was! Blijf je maar in het dorp wonen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:04 schreef SLP_ het volgende:
waarom hebben jullie zo'n hekel aan arnhem?Het is een leukere winkelstad dan nijmegen toch
Dit is funest voor je image.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:04 schreef SLP_ het volgende:
waarom hebben jullie zo'n hekel aan arnhem?Het is een leukere winkelstad dan nijmegen toch
Zorgvuldig opgebouwd door jaren ploeteren en ineens ingezakt als de hypothekenmarkt!quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:02 schreef Mikkie het volgende:
Arnhem is gewoon echt een sfeerloze boutstad. Misschien wel een leukere collectie winkels, ik zou het niet weten (kom er amper en al helemaal niet om te shoppen), maar het straalt echt helemaal niks uit behalve saaiheid.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Arnhem heeft een veel klassieker centrum dan de betonblokken in Nijmegen
Zeker zonde, maar daarom heeft Arnhem dus gewoon qua binnenstad meer uitstraling.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankzij die vuile Amerikanen! Mijn oud-oom zat op dat moment op zijn gemak te schijten terwijl ie ''Den heldhaftige strijder" las, boem huis in puin!
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net heerlijk friet met een frikandel op! Nu kan ik er weer even tegen
ik weet niet wat er bij je vol zit maar hier duurt het nog wel ffquote:
Dat meisje was het enige pluspunt uit die hele bagger film!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net met IB Inglourious Basterds gekeken..
En die actrice die de bioscoophoudster speelt.. Leek echt heel Nederlands.. Weet dat ze niet echt is, maar ze leek echt heel erg op een nederlandse actrice.. Maar nu kan ik verdomme niet op de naam komen terwijl ik haar net nog voor me zag.. Maar kan niet herinneren welke film serie.. Echt te irritant.. Maar ze ziet er dus zo uit: Dus als jullie kunnen helpen(dit is die uit Inglourious Basterds)
Briljante film overigens..
Maar goed de foto:
[ afbeelding ]
Vooral die ogen zeg maar
Eensquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat meisje was het enige pluspunt uit die hele bagger film!
En ik maar denken dat iedereen dat een O ZO GEWELDIGE FILM vond!quote:
Ik vond em vreselijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen dat een O ZO GEWELDIGE FILM vond!
Ik ook! En ik heb niet één keertje gelachen!quote:
ROFLquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:27 schreef royjn het volgende:
lol
http://skoften.net/index/video/chicken_techno
anderhalf uur naar blote mannen basten kijken, ik hoop dat je niet van je bioscoop stoeltje af glibbertquote:
Oeh, die post zie ik nu pas...wafels!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, dadelijk eens een mep wafels bakken voor vanavond, nu alleen nog ff mijn recept opzoeken
Kan het nergerns terugvinden
joh...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat was het trouwens net godvergeten teringdruk bij de supermarkt zeg. Alle kassa's open, en dan nog meer dan 11 à 12 man in de wacht per rij...
ze waren behoorlijk goed gelukt zelfsquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh, die post zie ik nu pas...wafels!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat was het trouwens net godvergeten teringdruk bij de supermarkt zeg. Alle kassa's open, en dan nog meer dan 11 à 12 man in de wacht per rij...
Bracha dingus?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net met IB Inglourious Basterds gekeken..
En die actrice die de bioscoophoudster speelt.. Leek echt heel Nederlands.. Weet dat ze niet echt is, maar ze leek echt heel erg op een nederlandse actrice.. Maar nu kan ik verdomme niet op de naam komen terwijl ik haar net nog voor me zag.. Maar kan niet herinneren welke film serie.. Echt te irritant.. Maar ze ziet er dus zo uit: Dus als jullie kunnen helpen(dit is die uit Inglourious Basterds)
Briljante film overigens..
Maar goed de foto:
[ afbeelding ]
Vooral die ogen zeg maar
haha ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik dacht ook Bracha, maar toen dacht ik neh dat zou te makkelijk zijn
Die TT is juist een goede reden om dit heel snel vol te posten en naar de kelders van Fok te verdoemen.quote:
Die kerel maakt echt voornamelijk matige grappen over z'n scheel kijken, zo jammer...quote:Op zondag 6 december 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
gelijk ff de dvd van guido weijers kijken, xipnao
ik zal ze melden, tot nu toe nog geen gehoordquote:Op zondag 6 december 2009 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kerel maakt echt voornamelijk matige grappen over z'n scheel kijken, zo jammer...
Leuke grappen? Die kom je bij hem dan ook maar zelden tegen!quote:Op zondag 6 december 2009 01:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal ze melden, tot nu toe nog geen gehoord
Goeiemorgen baas!quote:
Ja, morgen weer overal je gepeperde noten laten zien zeker?quote:Op zondag 6 december 2009 02:51 schreef swarmahoer het volgende:
en afgelopennu mn nest maar eens in morgen alweer sinterklaas
Sup neger, alles lauw?quote:Op zondag 6 december 2009 02:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goeiemorgen baas!
[..]
Ja, morgen weer overal je gepeperde noten laten zien zeker?
Lauwer dan je pis!quote:Op zondag 6 december 2009 02:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sup neger, alles lauw?
Ben stukkkk
Inderdaad!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
kick:+
Ik wil ook oliebollen!quote:Op zondag 6 december 2009 13:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga oliebollen bakkenmet fijne vruchtjes erin
Bijbeunbaas Mikkie!quote:Op zondag 6 december 2009 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Zo... nieuwe douche is helemaal af. Net even stang, slang en douchekop gemonteerd
Alleen jammer dat ik er niks mee verdienquote:
Wel allemaal Grohe? Zoals het een echte bijbeunbaas betaamt?quote:Op zondag 6 december 2009 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik er niks mee verdien
Plieger jongen, jeweettoch!quote:Op zondag 6 december 2009 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel allemaal Grohe? Zoals het een echte bijbeunbaas betaamt?
Ik heb alles van de concurrent!quote:
Ze zijn te klein hèquote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb alles van de concurrent!
Die douchekoppen van de SSHNDaar kan je niet eens je piemel onder wassen!
Yep en de waterdruk is ook nog eens per complex verschillend! In mijn oude gebouw leek het op een hoge drukspuit en hier is de straal ongeveer te vergelijken met een zeventig jarige die probeert te plassen met een prostaat als een meloen!quote:
Altijd downloaden mên. 720p!quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, is top gear een half uur eerder begonnen vandaag
Morgen maar downloaden dan
Goedemorgen allemaal,quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Dupje het volgende:
Ik ben weer terug na een te gek weekend optreden in Duitsland. Was zaterdag ook nog uit geweest tot 4, dus nu helemaal dood, en hard slaaaaaaaaaaaaapen
Gecondoleerd!quote:Op maandag 7 december 2009 08:23 schreef Dj_unkie het volgende:
mn vriendin kreeg nog meer van dat Blond Amsterdam toei...
quote:
Je moet ook elke dag 1 vakje open krassen, dan had je wel een prijs gewonnenquote:Op maandag 7 december 2009 08:23 schreef Dj_unkie het volgende:
Een sjaal en een vest, Fallout 3 voor de PS3, December kraslot, Chocoladeenne...ondergoed en sokken
![]()
mn vriendin kreeg nog meer van dat Blond Amsterdam toei...
Tevens heb ik gelijk dat hele lot open gekrast! NIETS gewoon helemaal NIETS. Mn broertje had weer 20 euro![]()
daar heb ik het geduld niet voorquote:Op maandag 7 december 2009 08:39 schreef royjn het volgende:
[..]
Je moet ook elke dag 1 vakje open krassen, dan had je wel een prijs gewonnen
Ik ben nu bij dag 7, heb nu al 3 euro gewonnen
Zeker! Ik had heul goed uitzicht op de jongensquote:
Had je geen spaghetti kunnen bestellen en dan met die sliertjes enzo jeweetwellen!quote:Op maandag 7 december 2009 09:09 schreef Sander het volgende:
Ik had gisteren een heel leuk meisje op bezoek. We zouden samen gaan koken, gezellig. Had alleen de prutser die donderdag bij mij een gasdrukmeter kwam plaatsen iets verneukt. Ik had geen gas
Toen hebben we maar romantisch samen een pizza besteld op internet en die opgegeten.Samen koken is veel leuker, dus dat was wel jammer. Maarrr, we hadden wèl een leuke avond met z'n tweetjes. Dus toch nog een beetje goed
.
Placebo is dan ook niet echt de stereotype gillende meisjesband of wel?quote:Op maandag 7 december 2009 09:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Zeker! Ik had heul goed uitzicht op de jongenssowieso stond er nog geen kip buiten voordat de zaal openging. Kwam misschien ook wel doordat het zowat stormde
Jaaaaaaa!!!!!111eins had ik daar maar aan gedachtquote:Op maandag 7 december 2009 09:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Had je geen spaghetti kunnen bestellen en dan met die sliertjes enzo jeweetwellen!
Het gehalte hysterische tienermeisjes viel me alleszins meequote:Op maandag 7 december 2009 09:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Had je geen spaghetti kunnen bestellen en dan met die sliertjes enzo jeweetwellen!
[..]
Placebo is dan ook niet echt de stereotype gillende meisjesband of wel?
Ik heb gister de samenwerking tussen Torre Florim (De Staat) en Roos van Rebergen (Roosbeef) mogen aanschouwen, die hebben echt toffe liedjes (teksten geschreven door verstandelijk gehandicapten). Liedjes zijn te beluisteren op www.despeeldoos.com
Ook Awkward I, El Pino & The Volunteers, Moss en The Madd gezien, waren ook leuk.
Woensdag Paul McCartney![]()
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!!!!!111eins had ik daar maar aan gedacht![]()
Ja die waren leuk! Ik ken zelf alleen de nieuwste cd en die is wel tof. Misschien maar eens in Merleyn gaan kijken (komen in januari dacht ik).quote:Op maandag 7 december 2009 09:28 schreef morgane het volgende:
[..]
Het gehalte hysterische tienermeisjes viel me alleszins meede gemiddelde leeftijd zal ergens tussen de 20 en 30 gelegen hebben. Ik ben dan wel een tienermeisje, maar niet hysterisch
El Pino and the Volunteers vind ik heeel leukwat vond je van hun muziek? Ze maakten eerst van die Americana/country-achtige muziek maar zijn met het nieuwe album behoorlijk omgeslagen, dus ben benieuwd hoe ze live klinken
Is dat hondengeblaf muziek?quote:Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
Weten jullie wat echte muziek is? Nile, Bloodbath, Machine Head, Nevermore. Allemaal die pussy shit die jullie luisteren
Ook goeiemorgen
met hondengeblaf bedoel ik heavy/death metal waar ze een beetje in die microfoon aan het schreeuwen (blaffen) zijnquote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
Nou volgens Last.fm luister ik eigenlijk ook andere shit. En als je dat hondegeblaf noemt ben je zeer muzikale honden gewend
Dat had ik ook wel door, helder lichtquote:Op maandag 7 december 2009 10:20 schreef royjn het volgende:
[..]
met hondengeblaf bedoel ik heavy/death metal waar ze een beetje in die microfoon aan het schreeuwen (blaffen) zijn
Oh nee, goed luisterbare melodische popliedjes met diepe teksten, zhe horror!!!11quote:Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
Weten jullie wat echte muziek is? Nile, Bloodbath, Machine Head, Nevermore. Allemaal die pussy shit die jullie luisteren
Ook goeiemorgen
Diepe teksten??quote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh nee, goed luisterbare melodische popliedjes met diepe teksten, zhe horror!!!11![]()
![]()
Ik hou ook van hardere muziek hoor. Niet zo van metal enzo. Arctic Monkeys![]()
Verder bluesrock
quote:Op maandag 7 december 2009 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Diepe teksten??
En noem je de Arctic Monkeys nou hardere muziek??
Dat klinkt best wel gay hequote:
oke, duidelijk een fanboy, niet erg hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 10:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toch niet de meest uitgebalanceerde popnummertjes als je het mij vraagt
Wil ik er een rel topic van maken verpest jij het weerquote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oke, duidelijk een fanboy, niet erg hoor.
Alleen die ontstijgt kwa hardheid geen enkele andere britpop band die ik ken. Het blijft britpop en britpop is niet hard.
Like I said, ieder zijn meug.
Je hebt hard en je hebt metal hardquote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oke, duidelijk een fanboy, niet erg hoor.
Alleen die ontstijgt kwa hardheid geen enkele andere britpop band die ik ken. Het blijft britpop en britpop is niet hard.
Like I said, ieder zijn meug.
Gojira stond toch op De Affaire afgelopen zomer? Daar ben ik heel even heengelopen maar ik kan die muziek echt niet leien. Ook vooral vanwege de scene eromheen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Nadeel van Metal is dat er vaak zulke ongelooflijk debiele videoclips bij zitten...
Maar ff wat pareltjes voorschotelen zodat jij mij weer kan afzeiken anders is het natuurlijk ook niet eerlijk
Danz metalmaar wel lekker.
Bonus voor humor:
Gojira is trouwens de strakst spelende band die ik ooit live heb gezien, die drummer verdient lintje
Fuck die scene, echt, debiele blagen helemaal in het zwart, make up op enzo, flikker toch op. Als een band goed is issie goed. Kan me geen kut boeien wat voor volk er rondloopt.quote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gojira stond toch op De Affaire afgelopen zomer? Daar ben ik heel even heengelopen maar ik kan die muziek echt niet leien. Ook vooral vanwege de scene eromheen.
Dat is waar, ik heb zelf ook niks met de hipsters die vaak op bands als AM afkomen. Maar bij metal is het ook de uitstraling van de artiesten die ik niet zo leuk vind om te kijken. Lang haar voor de gitaar hangen enzo, vind het gewoon niet leuk om te kijken.quote:Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck die scene, echt, debiele blagen helemaal in het zwart, make up op enzo, flikker toch op. Als een band goed is issie goed. Kan me geen kut boeien wat voor volk er rondloopt.
Daar hou ik ook wel van, daarom vind ik AM live ook super, die doen ook niet zo aan al die poespas en spelen strak hun liedjes, met muzikale variaties die alleen voor de echte fans opvallen en geweldig zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
Dan had je juist dat optreden van Gojira moeten checken, het ging niet om hun, maar om de muziek. Bijna geen lichten op het podium, geen overdreven ruig gedoe met gitaren en shit om op te vallen, gewoon staan, en spelen. En zooo strak. Ik was onder de indruk iig.
Ik denk dat ik er zelfs naar zou kunnen luisteren danquote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar hou ik ook wel van, daarom vind ik AM live ook super, die doen ook niet zo aan al die poespas en spelen strak hun liedjes, met muzikale variaties die alleen voor de echte fans opvallen en geweldig zijn.
Het laatste album is zeker niet zomaar onder de noemer Britpop te zetten. Alles is veel donkerder en gelaagder geworden. De eerdere albums zijn zeker ook beter dan de meeste britpop, maar voorwaarde is dan zeker dat je van teksten houdt die niet standaard zijn (ik heb gehoord dat de teksten gevolgd worden door Engelse literatuurcritici, omdat ze vaak ook onder de noemer poëzie vallen).quote:Op maandag 7 december 2009 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zelfs naar zou kunnen luisteren danAlhoewel het britpop blijft
Scheelt dat de zanger van de arctic monkeys geen standaard stem heeft, dat scheelt.
We snappen het, je krijgt een boner van de monkeys. En als er iets is wat ik waardeer zijn het goede lyrics. Die ergens over gaan natuurlijk, maar die heb je gelukkig ook in metal of andere genre's omdat ik niet zo'n britpop fan ben. Maargoed, ik ga dat nieuwe album eens luisteren, kijken of het me beter bevalt dan vorige albums.quote:Op maandag 7 december 2009 11:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het laatste album is zeker niet zomaar onder de noemer Britpop te zetten. Alles is veel donkerder en gelaagder geworden. De eerdere albums zijn zeker ook beter dan de meeste britpop, maar voorwaarde is dan zeker dat je van teksten houdt die niet standaard zijn (ik heb gehoord dat de teksten gevolgd worden door Engelse literatuurcritici, omdat ze vaak ook onder de noemer poëzie vallen).
Doel bereiktquote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
Maargoed, ik ga dat nieuwe album eens luisteren, kijken of het me beter bevalt dan vorige albums.
Dan vind ik dat jij een metal album moet luisteren, of op zijn minst wat metallica ofzoquote:
Ik download binnenkort Tool, deal?quote:Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij een metal album moet luisteren, of op zijn minst wat metallica ofzo
Of ik kan je nog wel wat tips geven in een ander genre
Dan begin je ook wel helemaal bovenaanquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan begin je ook wel helemaal bovenaan
Verder kan ik je Nick Cave aanraden als je van lyrische hoogstandjes houdt.Dat is ook meer rock achtig. Briljante muziek.
Zijn laatste album is een beetje zoals ik hoopte dat grinderman zou klinken. Maar deze man heeft pareltjes afgeleverdquote:Op maandag 7 december 2009 11:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Nick Cave is een held jaMaar ken niet alles, dus die zet ik binnenkort ook weer ff te downloaden. Met Grinderman heeft ie ook hele toffe muziek!
Wat is crn? Ik ben daar niet geweest, gaf eigen concert met bigband/orkest High Fidelity (www.highfidelitymusic.de).quote:Op maandag 7 december 2009 07:09 schreef royjn het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Dupje, je bent toch niet naar crn geweest?
Your musical compatibility with 'dupje' is Highquote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenNet wakker. 12 uurtjes geslapen dus!
[..]
Wat is crn? Ik ben daar niet geweest, gaf eigen concert met bigband/orkest High Fidelity (www.highfidelitymusic.de).
Enn wat al die muziek betreft, check mijn Last maar voor mijn muzieksmaak
Moet je wel de goede link geven onder het icoontje!quote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef Dupje het volgende:
Enn wat al die muziek betreft, check mijn Last maar voor mijn muzieksmaak
Daar heb je gewoon die knopjes voorquote:Op maandag 7 december 2009 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met mij gaat niemand hoog scoren met mijn wansmaak!
Kom maar met die lastfm linkjes
Huh vreemd, eerst deed ie t nog, ik zal im even goed maken.quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Moet je wel de goede link geven onder het icoontje!
Je gaat naar Johan! Tof! Ik heb besloten niet naar Doornroosje te gaan maar naar het allerlaatste concert in Paradisoquote:
Tuurlijk ga ik naar Johanquote:Op maandag 7 december 2009 12:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je gaat naar Johan! Tof! Ik heb besloten niet naar Doornroosje te gaan maar naar het allerlaatste concert in Paradiso
Hun cd Nothing Less is superquote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb nog nooit naar Krezip geluisterd
quote:Op maandag 7 december 2009 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jullie luisteren allemaal hippie muziek
quote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb nog nooit naar Krezip geluisterd
Ik ken ze eigenlijk pas sinds dit jaar maar ik vind ze heel erg tof! Heb ze wel al een aantal keer gezien dit jaar, Bevrijdingsfestival Zwolle, in-store in Kroese Arnhem en op De Affaire. Wel jammer dat ze stoppen, maarja, dat soort dingen gebeuren.quote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef morgane het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik naar Johanik wil ze nog wel een laatste keer kunnen zien want ik ga ze missen
Dat je naar het allerlaatste concert gaat is helemaal vet!
Toch blijf ik het ontkennenquote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Hun cd Nothing Less is superhet nieuwere werk vind ik niet zo heel bijzonder, al staan op Plug It In ook wel wat lekkere nummers
Wanneer was die in-store in Arnhem? Ik zit te bedenken of ik daar nou ook was of niet...quote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het al vreemd![]()
[..]
Ik ken ze eigenlijk pas sinds dit jaar maar ik vind ze heel erg tof! Heb ze wel al een aantal keer gezien dit jaar, Bevrijdingsfestival Zwolle, in-store in Kroese Arnhem en op De Affaire. Wel jammer dat ze stoppen, maarja, dat soort dingen gebeuren.
Nog liefhebbers van De Staat hier? 23 december doen ze een sessie in Kroese.
Tja, nogal uiteenlopende stijlen muziek die ik luister, hardstyle, metal, hiphop, zelfs folkquote:
Hmm, goede vraag, ergens tussen Bevrijdingsfestival en De Affaire in geloof ik, maar weet het niet meer zeker, was wel heel erg mooi iig. Akoestisch komen de liedjes beter tot hun recht imo.quote:Op maandag 7 december 2009 12:53 schreef morgane het volgende:
[..]
Wanneer was die in-store in Arnhem? Ik zit te bedenken of ik daar nou ook was of niet...
Dat luister ik dan weer wel!quote:
Hmm nee, daar was ik niet. Ik heb ze al 7 keer gezien dus moest ff denkenquote:Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag, ergens tussen Bevrijdingsfestival en De Affaire in geloof ik, maar weet het niet meer zeker, was wel heel erg mooi iig. Akoestisch komen de liedjes beter tot hun recht imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |